De Mii is inmiddels ook uit voorraad leverbaarquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:58 schreef MdMa98 het volgende:
De seat Mii heb ik ook voor gekeken...ziet er wel even wat beter uit, maar ik kon niet wachten.. vw heeft er zoveel op voorraad. En nu net mooi voor de vakantie wordt ie geleverd. Nog 2 nachtjes slapen..
Dat logo maakt 'm gelijk 1500 duurderquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:06 schreef MdMa98 het volgende:
Persoonlijk vind ik dat ze bij de mii eigenlijk een vw logo hadden mogen opplakken haha.. maarja de up is wel weer een beetje uniek met zijn neus zo.
http://configurator.seat.nl/miiquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:07 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de mii in dezelfde uitvoering kost als de move up!
Ik had het over het topmodel met alle opties, en dan is de Up meer dan 4000 euro duurderquote:Op donderdag 14 juni 2012 05:17 schreef MdMa98 het volgende:
De black up met allerhande opties komt op 400 euro meer.. of je moet nog een panoramadak willen idd..
Is dat de reden dat je geen enkele BMW van meer dan 10 jaar oud in originele staat kan vinden? BMW's zijn de nieuwe petjes en sjonnie auto's geworden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:53 schreef H-D het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik eigenlijk zeggen idd
Sowieso zo'n BMW rijder zal ook nooit het gevoel hebben dat ie iets moet bewijzen. Zeker niet tov een Fiesta. Hij weet dat ie een superieur product heeft.
Sowieso dat soort argumenten. Van ja mijn [insert willekeurig klein(ere) auto] is hardstikke geweldig want ik trek 5 series en A6'en eruit!!!
Ja die doen natuurlijk ook nul moeite als zo'n figuur naast je komt revven bij het stoplicht.
Dat zijn de oude BMWs ook. Maar die gast met zoń petje en een hoop plastic op zń BMW heeft een afgeragde BMW of een tractoruitvoering (316) van dat model én kan vaak ook niet rijden. Dan is het geen kunst als je sneller bent. Maar de lui die hier hun gebakje verdedigen met dergelijke praat praten niet over een oude afgeragde BMW, maar hebben in hun verhaal altijd gewonnen van een fatsoenlijke, dure auto, om op die manier toch superieur te zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je geen enkele BMW van meer dan 10 jaar oud in originele staat kan vinden? BMW's zijn de nieuwe petjes en sjonnie auto's geworden.
En alhoewel de nieuwere BMW' snel zat zijn zijn bv de oudere BMW 316 series echt takkesloom en vreselijk kaal. Die rij je er inderdaad met de gemiddelde fiesta wel uit.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zijn de oude BMWs ook. Maar die gast met zoń petje en een hoop plastic op zń BMW heeft een afgeragde BMW of een tractoruitvoering (316) van dat model én kan vaak ook niet rijden. Dan is het geen kunst als je sneller bent. Maar de lui die hier hun gebakje verdedigen met dergelijke praat praten niet over een oude afgeragde BMW, maar hebben in hun verhaal altijd gewonnen van een fatsoenlijke, dure auto, om op die manier toch superieur te zijn.
Maar let's face it. Als jij met je grasmaaier sneller bent dan een beetje een dikke bak dan deed de bestuurder van die bak niet mee, of kan niet rijden. Deauto op zich is (indien in goede staat) gewoon superieur aan de grasmaaier, dat snap jij ook wel.
Precies. Tenzij je natuurlijk een auto hebt die op sterven na dood is natuurlijk.quote:
Precies.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zijn de oude BMWs ook. Maar die gast met zoń petje en een hoop plastic op zń BMW heeft een afgeragde BMW of een tractoruitvoering (316) van dat model én kan vaak ook niet rijden. Dan is het geen kunst als je sneller bent. Maar de lui die hier hun gebakje verdedigen met dergelijke praat praten niet over een oude afgeragde BMW, maar hebben in hun verhaal altijd gewonnen van een fatsoenlijke, dure auto, om op die manier toch superieur te zijn.
Maar let's face it. Als jij met je grasmaaier sneller bent dan een beetje een dikke bak dan deed de bestuurder van die bak niet mee, of kan niet rijden. Deauto op zich is (indien in goede staat) gewoon superieur aan de grasmaaier, dat snap jij ook wel.
Niet alleen maar hoor, ik denk dat ik met een GT-R alsnog alle RSjes en GTI's eruit rij, ook al zouden zij meer ervaring hebbenquote:
Ja, leuk, maar dan zit je in een serieuze sportwagen, dan is het geen kunst natuurlijk, en dan heb je 't ook niet meer over een malloot in een 12 jaar oude mazda 121 die stoer praat over dat ie heeft gewonnen van een 'dikke bmw'.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:22 schreef Andyy het volgende:
[..]
Niet alleen maar hoor, ik denk dat ik met een GT-R alsnog alle RSjes en GTI's eruit rij, ook al zouden zij meer ervaring hebben
Dat soort mensen zijn dus echt....quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar dan zit je in een serieuze sportwagen, dan is het geen kunst natuurlijk, en dan heb je 't ook niet meer over een malloot in een 12 jaar oude mazda 121 die stoer praat over dat ie heeft gewonnen van een 'dikke bmw'.
Ja maar dat komt omdat heel veel mensen vinden dat ze een hele dikke BMW hebben en zelfs vol trots hun oude 3 serie volplakken met M5 stickers zodat ze tha bomb zijn in hun racekanon die van 0-100 in 15 seconden gaatquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar dan zit je in een serieuze sportwagen, dan is het geen kunst natuurlijk, en dan heb je 't ook niet meer over een malloot in een 12 jaar oude mazda 121 die stoer praat over dat ie heeft gewonnen van een 'dikke bmw'.
Ja, maar dat zijn de mensen die denken dat ze heel stoer zijn als ze een wél fatsoenlijk wagen 'er uit gereden hebben' en daar ook heel stoer een verhaal over typen hier, maar blijkbaar niet realiseren dat het niet zo zeer lag aan dat zo'n goede chauffeur zijn, maar meer aan de bestuurder van de andere auto.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat heel veel mensen vinden dat ze een hele dikke BMW hebben en zelfs vol trots hun oude 3 serie volplakken met M5 stickers zodat ze tha bomb zijn in hun racekanon die van 0-100 in 15 seconden gaat
In sommige gevallen hoef je niet eens ècht te kunnen rijden, alleen het gaspedaal net iets meer in te drukkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn de mensen die denken dat ze heel stoer zijn als ze een wél fatsoenlijk wagen 'er uit gereden hebben' en daar ook heel stoer een verhaal over typen hier, maar blijkbaar niet realiseren dat het niet zo zeer lag aan dat zo'n goede chauffeur zijn, maar meer aan de bestuurder van de andere auto.
Want nogmaals, als degene in die 'dikke bak' daadwerkeijk kan rijden en ook mee wilde doen, dan was dat stoere verhaaltje er nooit geweest natuurlijk, dat begrijp jij ook
Ja, en die doen dat niet, want die denken 'laat gaan die malloot' maar die malloot is niet zo snugger en die voelt zich dan Koning want hij heeft zogenaamd een dikke bak er uit geredenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:06 schreef H-D het volgende:
[..]
In sommige gevallen hoef je niet eens ècht te kunnen rijden, alleen het gaspedaal net iets meer in te drukken
QFTquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en die doen dat niet, want die denken 'laat gaan die malloot' maar die malloot is niet zo snugger en die voelt zich dan Koning want hij heeft zogenaamd een dikke bak er uit geredenEn in plaats van dat te snappen stoer hier komen melden hoe geweldig ze zijn in hun Subaru Justy met racestrepen
Om maar weer terug om topic te gaan: de Up is er ook met racestrepenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en die doen dat niet, want die denken 'laat gaan die malloot' maar die malloot is niet zo snugger en die voelt zich dan Koning want hij heeft zogenaamd een dikke bak er uit geredenEn in plaats van dat te snappen stoer hier komen melden hoe geweldig ze zijn in hun Subaru Justy met racestrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, wanneer heb je nou weer vierwielaandrijving nodig in Nederland?quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:40 schreef H-D het volgende:
[..]
Ah de turbo versie. Lekker.
Bewust voor sDrive gekozen?
Of de modder. Je weet nooit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:49 schreef Andyy het volgende:
[..]
Jup, wanneer heb je nou weer vierwielaandrijving nodig in Nederland?
Daarnaast, hij is zuiniger, agieler en lichter, alleen maar pluspunten. Behalve als ik er mee vast kom te staan ofzo in sneeuw
Er reed er vanmorgen eentje voor me.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:39 schreef H-D het volgende:
Nice. Ik vind de Up! wel een van de leukste auto's in die klasse. Hij heeft iets volwassens. Iets volwaardigs qua uitstraling wat bijna geen enkele andere auto in die klasse heeft.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:45 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Maar ja, 't is vw hé...dat schijnt het toverwoord te zijn tegenwoordig.
Ja hangt ervan af wat je doet natuurlijk. Er zijn mensen die regelmatig door de modder moeten. En die per se awd willen. Ik bedoel gewoon te zeggen, dat het niet zo is dat awd compleet nutteloos is in NL.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:43 schreef Andyy het volgende:
Waar in Nederland moet je door modder?
Met onze vorige bak, een Qashqai ging ik wel lekker door de modder ploegen, omdat dat wel kicken was. Maar dat was meer om te compenseren dat die verder bagger reed en bagger was
Lezen is blijkbaar weer erg moeilijk. Ik bedoelde ook in die klasse. Dus in ivm andere auto's uit die klasse e.g. Aygo/107 etc.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:45 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Er reed er vanmorgen eentje voor me.
Ik dacht eerst even dat er een brommobiel ontsnapt was.
Ik weet niet wat jij er, behalve dat 't een vw is aan volwassens aan ziet, maar het is toch echt een klein kippehok. Maar ja, 't is vw hé...dat schijnt het toverwoord te zijn tegenwoordig.
Ook in die klasse lijkt het op een brommobiel, en zelfs die ondingen zien er soms nog leuk uit in vergelijking met dat saaie ongeinspireerde koekblik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:24 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja hangt ervan af wat je doet natuurlijk. Er zijn mensen die regelmatig door de modder moeten. En die per se awd willen. Ik bedoel gewoon te zeggen, dat het niet zo is dat awd compleet nutteloos is in NL.
[..]
Lezen is blijkbaar weer erg moeilijk. Ik bedoelde ook in die klasse. Dus in ivm andere auto's uit die klasse e.g. Aygo/107 etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |