Jup, wanneer heb je nou weer vierwielaandrijving nodig in Nederland?quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:40 schreef H-D het volgende:
[..]
Ah de turbo versie. Lekker.
Bewust voor sDrive gekozen?
Of de modder. Je weet nooit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:49 schreef Andyy het volgende:
[..]
Jup, wanneer heb je nou weer vierwielaandrijving nodig in Nederland?
Daarnaast, hij is zuiniger, agieler en lichter, alleen maar pluspunten. Behalve als ik er mee vast kom te staan ofzo in sneeuw
Er reed er vanmorgen eentje voor me.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:39 schreef H-D het volgende:
Nice. Ik vind de Up! wel een van de leukste auto's in die klasse. Hij heeft iets volwassens. Iets volwaardigs qua uitstraling wat bijna geen enkele andere auto in die klasse heeft.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:45 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Maar ja, 't is vw hé...dat schijnt het toverwoord te zijn tegenwoordig.
Ja hangt ervan af wat je doet natuurlijk. Er zijn mensen die regelmatig door de modder moeten. En die per se awd willen. Ik bedoel gewoon te zeggen, dat het niet zo is dat awd compleet nutteloos is in NL.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:43 schreef Andyy het volgende:
Waar in Nederland moet je door modder?
Met onze vorige bak, een Qashqai ging ik wel lekker door de modder ploegen, omdat dat wel kicken was. Maar dat was meer om te compenseren dat die verder bagger reed en bagger was
Lezen is blijkbaar weer erg moeilijk. Ik bedoelde ook in die klasse. Dus in ivm andere auto's uit die klasse e.g. Aygo/107 etc.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:45 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Er reed er vanmorgen eentje voor me.
Ik dacht eerst even dat er een brommobiel ontsnapt was.
Ik weet niet wat jij er, behalve dat 't een vw is aan volwassens aan ziet, maar het is toch echt een klein kippehok. Maar ja, 't is vw hé...dat schijnt het toverwoord te zijn tegenwoordig.
Ook in die klasse lijkt het op een brommobiel, en zelfs die ondingen zien er soms nog leuk uit in vergelijking met dat saaie ongeinspireerde koekblik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:24 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja hangt ervan af wat je doet natuurlijk. Er zijn mensen die regelmatig door de modder moeten. En die per se awd willen. Ik bedoel gewoon te zeggen, dat het niet zo is dat awd compleet nutteloos is in NL.
[..]
Lezen is blijkbaar weer erg moeilijk. Ik bedoelde ook in die klasse. Dus in ivm andere auto's uit die klasse e.g. Aygo/107 etc.
Tja dan laten we het maar op een meningsverschil houden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:38 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ook in die klasse lijkt het op een brommobiel, en zelfs die ondingen zien er soms nog leuk uit in vergelijking met dat saaie ongeinspireerde koekblik.
De M5 (2005 en 2012) en nieuwe M3 halen beiden onbegrensd ruim 320km/h. Als je Duitser bent en wilt het de dealer laten doen is het geloof ik wat lastiger, maar wij hoeven alleen een schappelijk bedragje plus BPM aan de dealer te overleggenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:47 schreef H-D het volgende:
[..]
Je kunt bij BMW ook de elektronische begrenzer laten aanpassen en dan kan je meer dan 300km/h geloof ik.
Wat een frustratiesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:38 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ook in die klasse lijkt het op een brommobiel, en zelfs die ondingen zien er soms nog leuk uit in vergelijking met dat saaie ongeinspireerde koekblik.
Zit er standaard geen radio in ?quote:
ff dashboard laten zien, snelweg geluid van binnen. zoiets?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:07 schreef MdMa98 het volgende:
wut? 0-100 of maar gewoon een rondje er omheen?
Je kan ook gewoon via youtube een test kijken ofzo..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ff dashboard laten zien, snelweg geluid van binnen. zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |