En ik heb een Fiat Punto en een Grande Punto gehad, beiden nieuw, en met beiden heb ik ellende gehad. Ik heb letterlijk meegemaakt dat het hele dashboard oplichtte als een kerstboom, en na auto aan de kant zetten en opnieuw starten niks meer aan 't handjequote:Op woensdag 13 juni 2012 19:43 schreef .Neovo. het volgende:
Sinds we Fiat rijden nog geen problemen gehad. Al zo'n 10 jaar dus. Dan is dat fabeltje maar ook weer de deur uit.
Vreemd, heb ik echt nog nooit gehad.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En ik heb een Fiat Punto en een Grande Punto gehad, beiden nieuw, en met beiden heb ik ellende gehad. Ik heb letterlijk meegemaakt dat het hele dashboard oplichtte als een kerstboom, en na auto aan de kant zetten en opnieuw starten niks meer aan 't handjeoverigens was dat de druppel, auto terug gegeven en gezegd dat ze 't konden uitzoeken met dat ding, en dat ik 'm wel weer terug nam als ie gefixt was.
Nooit zo blij geweest om van een auto af te zijn.
kan 't fabeltje nu dan toch weer de deur in
Oh joh, ik hoorde bij ons zoveel mensen over dat ding. De Grande Punto was wat dat betreft een stuk beter, maar had toch ook veel elektronische problemen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:07 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Vreemd, heb ik echt nog nooit gehad.
punto 8v met 60pk? Hoor daar wel wat over maar over de 80pk versie eigenlijk niksquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh joh, ik hoorde bij ons zoveel mensen over dat ding. De Grande Punto was wat dat betreft een stuk beter, maar had toch ook veel elektronische problemen.
Waarschijnlijk vinden veel mensen dat interieur 'speels en lekker fris'quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de voorkant van de up gaat wel, de achterkant vind ik strontlelijk en het dashboard ook. daarbij jammer dat ze de 3 ling nalopen met de suffe onhandige achterklep en de lelijke afwerking (metaal in het interieur, lelijke goedkope glimdashboard). hopelijk is het degelijker dan het eruit ziet.
Hij is heel smaakgevoelig ja, sommigen vinden 'm spuuglelijjk en anderen vinden 'm weer mooi.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:00 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Gaat zo'n X1 nog prettig de bocht om? Die auto doet me zo Aziatisch aan. No offence, maar die auto is er alleen maar om een gat in de markt op te vullen volgens mij.
Wat racing stikkertjes schijnt ook +10 PK te geven schijnt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:20 schreef H-D het volgende:
[..]
Oh thanx voor de tip. Binnenkort even regelen dan. Kan altijd wel extra pk's gebruiken.
Morgen meteen halen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:22 schreef Andyy het volgende:
[..]
Wat racing stikkertjes schijnt ook +10 PK te geven schijnt.
Nee, 16v 1.3 JTD. Weet niet wat die had, volgens mij 90pk ofzo. Weet 't echt niet meer. Al heel wat jaren geledenquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:11 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
punto 8v met 60pk? Hoor daar wel wat over maar over de 80pk versie eigenlijk niks
Heb nog wel een +5HP stikker liggen..quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:26 schreef H-D het volgende:
[..]
Morgen meteen halen.
Welke X1 heb je? Qua motor enzo?
Vind 'm zelf ook wel geinig![]()
20i, met dat N20 blok, 270 Nm koppel vanaf 1250 toeren tot 4500quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:26 schreef H-D het volgende:
[..]
Morgen meteen halen.
Welke X1 heb je? Qua motor enzo?
Vind 'm zelf ook wel geinig![]()
85pk hebben die diesels.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, 16v 1.3 JTD. Weet niet wat die had, volgens mij 90pk ofzo. Weet 't echt niet meer. Al heel wat jaren geleden
Ah de turbo versie. Lekker.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
20i, met dat N20 blok, 270 Nm koppel vanaf 1250 toeren tot 4500![]()
Met sDrive en de 8 trapsautomaat.
Ja, ook best, maar dat verandert niks aan dat 't een kutauto wasquote:
En goedkoper in aanschafquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:02 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik vind de Seat Mii leuker om te zien. En je krijgt gratis airco.
[ afbeelding ]
Denkt dat het verschil wel meevalt, en dat je als je 60km per dag rijdt je spijt krijgt dat je niet voor 75 gegaan bentquote:
Als je geen snelweg ziet valt het idd wel te doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:50 schreef MdMa98 het volgende:
Ik rij voornamelijk op B wegen, en ik heb een prima proefrit gedaan in die van mijn vader. De 60pk is vind ik zelf voldoende. De auto weegt ook nog geen 900 kilo. En hij is zuinig.. bluemotion dus ik verwacht een gemiddeld verbruik van 1 op 25, tegenover de 1 op 12 die ik nu haal. Ik kijk niet meer naar snel optrekken, maar wel voldoede vlot meerijden. Hoef ook geen sportvelgen meer en geen dikke audio.. dus prima keuze.. Overigens blijft de 60pk bluemotion voorlopig nog wel even uit de belasting.
75pk is net ff iets vlotter, en als ie voornamelijk voor snelweg gebruikt wordt is dat wenselijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:56 schreef MdMa98 het volgende:
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id1=64442&id2=64444
Verschil tussen de beide is nihil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |