Maar je moet 60km per dag rijden? Das 300km per week, das wel erg veel voor zo'n klein autootje? Of lijkt dat maar zo? Ik ben absoluut pro-volkswagen hoor, maar 300km is toch wel echt veel in mijn ogen voor 1200km per maand..?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:15 schreef MdMa98 het volgende:
Het verschil zit hem in de opties, de take up is de kaalste versie en de high up de meest luxe.
30 kilometer enkele reis stelt toch niks voor. Dan ben je al op je werk voordat je koffie is afgekoeldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar je moet 60km per dag rijden? Das 300km per week, das wel erg veel voor zo'n klein autootje? Of lijkt dat maar zo? Ik ben absoluut pro-volkswagen hoor, maar 300km is toch wel echt veel in mijn ogen voor 1200km per maand..?
Ik wou dat ik een trailer vol TDI Lupo's had en dat we dan een discussie gingen voeren over restwaardes enzo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:05 schreef MdMa98 het volgende:
ik hou van koude koffie, dus bel mijn werk altijd als ik net ga rijden.. kunnen ze alvast een bakkie inschenken.
Maargoed ik had ook kunnen dieselen, maar dit gaf mij de voorkeur. Net zo zuinig en lager in maandlasten/hogere restwaarde.
Onzin, ik ben 1 meter 95 en rij tijdelijk in een UP en heb bijzonder veel beenruimte voor zo klein autootje zonder dat ik de stoel volledig naar achteren moet schuiven. Prima stadswagen!quote:Schaterlachend stapte ik uit. Ik moest op de achterbank zitten om normaal te kunnen zitten. Maar dat heb ik in al die kleine nieuwe auto's.
Ja, maar ik heb geen zin in nekcholera. Ik zat tegen de bovenrand van de voorruit te kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:20 schreef magrec het volgende:
[..]
Onzin, ik ben 1 meter 95 en rij tijdelijk in een UP en heb bijzonder veel beenruimte voor zo klein autootje zonder dat ik de stoel volledig naar achteren moet schuiven. Prima stadswagen!
Ik probeer het nog een keer. Ik pas ook prima. Maar.. Zie boven. Dat jij dat niet hebt, zegt niks. Al ben je 2 meter. Maten van me hebben het staan filmen hoe ik dit auto in en uit moest, het was echt bizar. Als ik op de stoel ging zitten, dan moest ik m'n hoofd op m'n schouder leggen en ineenduiken om onder het dak te komenquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:43 schreef FalleNk810i het volgende:
Wtf heb jij voor lichaam man, ik ben 1,98 en pas prima in de nieuwe renault twingo, ook de nieuwe suzuki alto dus up/c1/aygo etc zal ook wel gaan..
Dit dus.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:08 schreef wilanoniemblijven93 het volgende:
VW Up!, leuk autootje maar niet spannend... Waarom bijvoorbeeld geen ford ka? of een 3 deurs Fiesta? Persoonlijk vind ik dit net een net iets strakkere lupo. Snap de reden voor een kleine zuinigere auto, dat heeft mijn moeder een paar jaar geleden ook gedaan. Alleen snap ik niet dat je in zo een koekblikje gaat rijden in plaats van iets leukers van de concurrentie. Om maar een voorbeeld te noemen; Ford Ka Black and White.
Lees eens, hij zegt toch dat lengte niet alles zegt. Mijn pa heeft een Opel Corsa uit 2008 en daar zit ik ook niet lekker in, met dank aan de middenconsole. Mijn stiefvader had een Suzuki Swift uit 1993 en ondaks dat die kleiner is zat ik daar wel goed in.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:43 schreef FalleNk810i het volgende:
Wtf heb jij voor lichaam man, ik ben 1,98 en pas prima in de nieuwe renault twingo, ook de nieuwe suzuki alto dus up/c1/aygo etc zal ook wel gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |