abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:00:00 #1
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112810353
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.
Voetbal...

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Muisraket op 12-06-2012 22:06:07 ]
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:00:12 #2
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112810377
GOEDVERDOEMME :(
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:00:27 #3
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112810398
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik maak een grapje, ik ben niet boos op thijcoman en dat weet hij.
Dat bedoelde ik niet, ik doelde op kaas en jouw gedachtenwereld. :P
pi_112810409
GVD ik had hier het topic gesloten :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_112810424
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:00 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet, ik doelde op kaas en jouw gedachtenwereld. :P
?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_112810425
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik maak een grapje, ik ben niet boos op thijcoman en dat weet hij.
:'(
..non est vivere sed valere vita est ..
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:01:07 #7
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_112810450
Niet noordpolen of zuidpolen, BDH, de polen die fucking Pruisen bezet houden. Die maken net 1-1 tegen moedertje Rusland.

JA MR EEN EDIT, WANT ER STOND OOST-PRUISEN TERWIJL MAAR EEN KLEIN GEDEELTE VAN OOST-PRUISEN BIJ POLEN HOORT, EN GEHEEL WEST-PRUISEN BIJ POLEN HOORT.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_112810470
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

:'(
Sta niet zo te janken, homo :(
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:01:22 #9
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112810473
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

?
Laat maar. :P
pi_112810490
MR _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_112810491
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:01 schreef DeJori het volgende:
Niet noordpolen of zuidpolen, BDH, de polen die fucking oost-Pruisen bezet houden. Die maken net 1-1 tegen moedertje Rusland.
GOEDVERDOEME
pi_112810595
Goede vraag wat voor bloed ik verder heb. Met mijn blonde haar zal het niet heel anders zijn dan Arisch :P .
Hoewel een zoektocht wel opleverde dat er veel (achter)naamgenoten tot aan 1800 in Scandinavi"e wonen. Maar veel boeiender dan dat en gewoon Hollandsch bloed wordt het niet.

Dan is VV toch interessanter met haar spaanse bloed :+
pi_112810602
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Sta niet zo te janken, homo :(
:'( :'( _!
pi_112810645
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Als in: ik wou dat je homo was en jankte, dan kon ik je troosten :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:03:43 #15
361691 DeJori
pi_112810650
DJ is zwitsers en duits aan zijn vaders kant. Van mijn moeders kant weet ik het niet.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:03:47 #16
351760 Adrenalini
Amazing Adrenalini Brothers
pi_112810654
Godverdomme, zie nu pas de foto van Terminus in de OP. Mooie tijden gehad daar.
pi_112810681
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goede vraag wat voor bloed ik verder heb. Met mijn blonde haar zal het niet heel anders zijn dan Arisch :P .
Hoewel een zoektocht wel opleverde dat er veel (achter)naamgenoten tot aan 1800 in Scandinavi"e wonen. Maar veel boeiender dan dat en gewoon Hollandsch bloed wordt het niet.

Ik heb ook Hollands bloed en daar is NIKS mis mee. Zolang het in je lichaam blijft :P
pi_112810730
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:01 schreef DeJori het volgende:
Niet noordpolen of zuidpolen, BDH, de polen die fucking Pruisen bezet houden. Die maken net 1-1 tegen moedertje Rusland.

Als die polen maar niet winnen, dan krijgen we alleen maar mot met die Russen :o

pi_112810747
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef DeJori het volgende:
DJ is zwitsers en duits aan zijn vaders kant. Van mijn moeders kant weet ik het niet.
Ik ben awesome aan beide kanten van de familie. Een uitzondering. The One. De Uitgekozene.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:05:25 #20
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_112810758

_O_ _O_ _O_ _O_
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
pi_112810770
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als in: ik wou dat je homo was en jankte, dan kon ik je troosten :@
SPOILER
Jammer van de spoiler, ik zou zo graag door je getroost worden ;(
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:05:50 #22
361691 DeJori
pi_112810780
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:05 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_ _O_
GOEDVERDOEMME
pi_112810790
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Jammer van de spoiler, ik zou zo graag door je getroost worden ;(
Dan zou je nog harder huilen, want mijn geloof verbiedt me glijmiddel te gebruiken.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:07:47 #24
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112810890
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:

Scandinavië. _O_ Ik ben ook praktisch donkerblond (en bleek) en voor 99% Nederlands, dus ook niet spectaculair. Aan mijn moeder kun je wel met enige fantasie zien dat ze niet helemaal Nederlands is en bij mijn oma in een split second zonder enige fantasie. :)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:07:58 #25
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_112810900
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Doe eens lief tegen de Thijscoman!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')