SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Muisraket op 12-06-2012 22:06:07 ]Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Dat bedoelde ik niet, ik doelde op kaas en jouw gedachtenwereld.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik maak een grapje, ik ben niet boos op thijcoman en dat weet hij.
?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ik doelde op kaas en jouw gedachtenwereld.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik maak een grapje, ik ben niet boos op thijcoman en dat weet hij.
Sta niet zo te janken, homoquote:
Laat maar.quote:
GOEDVERDOEMEquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:01 schreef DeJori het volgende:
Niet noordpolen of zuidpolen, BDH, de polen die fucking oost-Pruisen bezet houden. Die maken net 1-1 tegen moedertje Rusland.
Als in: ik wou dat je homo was en jankte, dan kon ik je troostenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik heb ook Hollands bloed en daar is NIKS mis mee. Zolang het in je lichaam blijftquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goede vraag wat voor bloed ik verder heb. Met mijn blonde haar zal het niet heel anders zijn dan Arisch.
Hoewel een zoektocht wel opleverde dat er veel (achter)naamgenoten tot aan 1800 in Scandinavi"e wonen. Maar veel boeiender dan dat en gewoon Hollandsch bloed wordt het niet.
Dan is VV toch interessanter met haar spaanse bloed
Als die polen maar niet winnen, dan krijgen we alleen maar mot met die Russenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:01 schreef DeJori het volgende:
Niet noordpolen of zuidpolen, BDH, de polen die fucking Pruisen bezet houden. Die maken net 1-1 tegen moedertje Rusland.
Ik ben awesome aan beide kanten van de familie. Een uitzondering. The One. De Uitgekozene.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef DeJori het volgende:
DJ is zwitsers en duits aan zijn vaders kant. Van mijn moeders kant weet ik het niet.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als in: ik wou dat je homo was en jankte, dan kon ik je troosten
Jammer van de spoiler, ik zou zo graag door je getroost wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
GOEDVERDOEMMEquote:
Dan zou je nog harder huilen, want mijn geloof verbiedt me glijmiddel te gebruiken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jammer van de spoiler, ik zou zo graag door je getroost worden
Scandinavië.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goede vraag wat voor bloed ik verder heb. Met mijn blonde haar zal het niet heel anders zijn dan Arisch.
Hoewel een zoektocht wel opleverde dat er veel (achter)naamgenoten tot aan 1800 in Scandinavi"e wonen. Maar veel boeiender dan dat en gewoon Hollandsch bloed wordt het niet.
Doe eens lief tegen de Thijscoman!quote:
Awesome!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef DeJori het volgende:
DJ is zwitsers en duits aan zijn vaders kant. Van mijn moeders kant weet ik het niet.
Vertel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef Adrenalini het volgende:
Godverdomme, zie nu pas de foto van Terminus in de OP. Mooie tijden gehad daar.
Ach,d an kan ik er nog intenser van genieten zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zou je nog harder huilen, want mijn geloof verbiedt me glijmiddel te gebruiken.
Thijs wordt alleen maar geiler van bdh's gesnik.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach,d an kan ik er nog intenser van genieten zullen we maar zeggen
Uruguay jonguh!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:09 schreef DeJori het volgende:
MR, je bent een heldin omdat je Suarez in de OP hebt gezet, maar wat heeft hij met het EK te maken?
Als het niet rekt dan scheurt het wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach,d an kan ik er nog intenser van genieten zullen we maar zeggen
Ik ben voor Rusland hoor, maar die goal was echt magnifiek.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben voor Rusland hoor, maar die goal was echt magnifiek.
Nieuwe kloon van Tuxquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vertel.Lurk je nog steeds trouwens?
Eens in de zoveel tijd zie ik dit topic voorbij komen en klik ik weer eens een keertjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vertel.Lurk je nog steeds trouwens?
Ah oké.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:11 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd zie ik dit topic voorbij komen en klik ik weer eens een keertje![]()
Maar jullie posten net iets teveel om het allemaal bij te houden
En de mooie tijden in Terminus: op vrijdagmiddag bier drinken. Niet heel spectaculair maar altijd zeer gezelligBinnenkort maar weer eens een keer kijken. Het is verdomme om de hoek.
Ho ho, wil jij eens niet voor mij invullen hoe ik me voelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Thijs wordt alleen maar geiler van bdh's gesnik.
Ik was toen in de kroeg de enige die het een heldenactie vondquote:
MR is een horoscoop.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ho ho, wil jij eens niet voor mij invullen hoe ik me voel
Inderdaad. Ook heel fijn als je de volgende dag weer moet werken met een katerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah oké.En we gaan inderdaad wel heel erg snel, dus ik snap dat je niet alles bij gaat houden.
Maar om de hoek zeg je? Dat is handig als je 's avonds uit wilt gaan, als je zo erg in het centrum woont!
Zie dat over VV nu pas.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Of hoe ik me voelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij wist je dat inderdaad al van VV zelfquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zie dat over VV nu pas.Spaans, serieus? Wat gaaf!
(Sorry als je dit eerder verteld hebt en ik het vergeten ben)
Ik vul niets in, dit heeft bdh me al huilend verteld.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |