SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Muisraket op 12-06-2012 22:06:07 ]Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Dat bedoelde ik niet, ik doelde op kaas en jouw gedachtenwereld.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik maak een grapje, ik ben niet boos op thijcoman en dat weet hij.
?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ik doelde op kaas en jouw gedachtenwereld.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik maak een grapje, ik ben niet boos op thijcoman en dat weet hij.
Sta niet zo te janken, homoquote:
Laat maar.quote:
GOEDVERDOEMEquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:01 schreef DeJori het volgende:
Niet noordpolen of zuidpolen, BDH, de polen die fucking oost-Pruisen bezet houden. Die maken net 1-1 tegen moedertje Rusland.
Als in: ik wou dat je homo was en jankte, dan kon ik je troostenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik heb ook Hollands bloed en daar is NIKS mis mee. Zolang het in je lichaam blijftquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goede vraag wat voor bloed ik verder heb. Met mijn blonde haar zal het niet heel anders zijn dan Arisch.
Hoewel een zoektocht wel opleverde dat er veel (achter)naamgenoten tot aan 1800 in Scandinavi"e wonen. Maar veel boeiender dan dat en gewoon Hollandsch bloed wordt het niet.
Dan is VV toch interessanter met haar spaanse bloed
Als die polen maar niet winnen, dan krijgen we alleen maar mot met die Russenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:01 schreef DeJori het volgende:
Niet noordpolen of zuidpolen, BDH, de polen die fucking Pruisen bezet houden. Die maken net 1-1 tegen moedertje Rusland.
Ik ben awesome aan beide kanten van de familie. Een uitzondering. The One. De Uitgekozene.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef DeJori het volgende:
DJ is zwitsers en duits aan zijn vaders kant. Van mijn moeders kant weet ik het niet.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als in: ik wou dat je homo was en jankte, dan kon ik je troosten
Jammer van de spoiler, ik zou zo graag door je getroost wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
GOEDVERDOEMMEquote:
Dan zou je nog harder huilen, want mijn geloof verbiedt me glijmiddel te gebruiken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jammer van de spoiler, ik zou zo graag door je getroost worden
Scandinavië.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goede vraag wat voor bloed ik verder heb. Met mijn blonde haar zal het niet heel anders zijn dan Arisch.
Hoewel een zoektocht wel opleverde dat er veel (achter)naamgenoten tot aan 1800 in Scandinavi"e wonen. Maar veel boeiender dan dat en gewoon Hollandsch bloed wordt het niet.
Doe eens lief tegen de Thijscoman!quote:
Awesome!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef DeJori het volgende:
DJ is zwitsers en duits aan zijn vaders kant. Van mijn moeders kant weet ik het niet.
Vertel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:03 schreef Adrenalini het volgende:
Godverdomme, zie nu pas de foto van Terminus in de OP. Mooie tijden gehad daar.
Ach,d an kan ik er nog intenser van genieten zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zou je nog harder huilen, want mijn geloof verbiedt me glijmiddel te gebruiken.
Thijs wordt alleen maar geiler van bdh's gesnik.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach,d an kan ik er nog intenser van genieten zullen we maar zeggen
Uruguay jonguh!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:09 schreef DeJori het volgende:
MR, je bent een heldin omdat je Suarez in de OP hebt gezet, maar wat heeft hij met het EK te maken?
Als het niet rekt dan scheurt het wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach,d an kan ik er nog intenser van genieten zullen we maar zeggen
Ik ben voor Rusland hoor, maar die goal was echt magnifiek.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben voor Rusland hoor, maar die goal was echt magnifiek.
Nieuwe kloon van Tuxquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vertel.Lurk je nog steeds trouwens?
Eens in de zoveel tijd zie ik dit topic voorbij komen en klik ik weer eens een keertjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vertel.Lurk je nog steeds trouwens?
Ah oké.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:11 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd zie ik dit topic voorbij komen en klik ik weer eens een keertje![]()
Maar jullie posten net iets teveel om het allemaal bij te houden
En de mooie tijden in Terminus: op vrijdagmiddag bier drinken. Niet heel spectaculair maar altijd zeer gezelligBinnenkort maar weer eens een keer kijken. Het is verdomme om de hoek.
Ho ho, wil jij eens niet voor mij invullen hoe ik me voelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Thijs wordt alleen maar geiler van bdh's gesnik.
Ik was toen in de kroeg de enige die het een heldenactie vondquote:
MR is een horoscoop.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ho ho, wil jij eens niet voor mij invullen hoe ik me voel
Inderdaad. Ook heel fijn als je de volgende dag weer moet werken met een katerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah oké.En we gaan inderdaad wel heel erg snel, dus ik snap dat je niet alles bij gaat houden.
Maar om de hoek zeg je? Dat is handig als je 's avonds uit wilt gaan, als je zo erg in het centrum woont!
Zie dat over VV nu pas.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Of hoe ik me voelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij wist je dat inderdaad al van VV zelfquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zie dat over VV nu pas.Spaans, serieus? Wat gaaf!
(Sorry als je dit eerder verteld hebt en ik het vergeten ben)
Ik vul niets in, dit heeft bdh me al huilend verteld.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ergste. Belediging. Ooit.quote:
Suarez is gewoon een baas! Hadden wij die maar in de spits staan ipv labiele Robinquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik was toen in de kroeg de enige die het een heldenactie vond
Huilend, hij?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vul niets in, dit heeft bdh me al huilend verteld.
Sorry MR. Kusje om het goed te maken?quote:
Ik ken je niet, maar ik vind je nu al aardig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:15 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Suarez is gewoon een baas! Hadden wij die maar in de spits staan ipv labiele Robin
Eindelijk iemand die het kon waarderenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik was toen in de kroeg de enige die het een heldenactie vond
Ik bekijk het vooral vanuit het opzicht wat het leukst zou zijn mocht Nederland doorgaan. En een treffen met Rusland zou ik prachtig vinden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
KloptIk vind het gewoon leuk partij te kiezen bij voetbalwedstrijden.
Nu jullie zoveel tijd met elkaar doorbrengen, ken jij hem beter dan ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Huilend, hij?
Volgens mij was hij juist sadistisch aan het lachen
Van jou altijd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sorry MR. Kusje om het goed te maken?
[..]
Ik ken je niet, maar ik vind je nu al aardig.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:17 schreef Adrenalini het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar ik vind je nu al aardig.
D'aww.quote:
Toch hou ik van haarquote:
QFTquote:
Droom lekker verderquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
We gaan morgen gewoon winnen hoor.
Ik hoop het wel, leuker feestje dan. Maar ik denk dat het 4-1 voor de Duitsers wordt..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Op een andere manier.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je van mij hield
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:20 schreef DeJori het volgende:
Denken jullie nou serieus dat van marwijk iets gaat veranderen aan het team?
Ah, MR is liefde natuurlijk..quote:
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah, MR is liefde natuurlijk..
Tussen ons 2 is het vooral pure lust
Nee, maar ik weet wel dat letterlijk elke speler van Oranje tot op het bot getergd is, daarnaast is het erop of eronder morgen. Die combinatie kan slecht uitpakken maar ik ben ervan overtuigd dat het goed uitpakt en dat oranje morgen een dikke stunt aflevert.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:20 schreef DeJori het volgende:
Denken jullie nou serieus dat van marwijk iets gaat veranderen aan het team?
Van Persie is al sinds het WK getergd bij Oranje en bakt er niks van, Robben is ook zo getergd dat het niks wordt. En de spelers die getergd zijn en er wel mee om kunnen gaan blijven op de bank: Rafael en Hunt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat letterlijk elke speler van Oranje tot op het bot getergd is, daarnaast is het erop of eronder morgen. Die combinatie kan slecht uitpakken maar ik ben ervan overtuigd dat het goed uitpakt en dat oranje morgen een dikke stunt aflevert.
Ach, misschien spelen ze wel perfect, maar als je een spits hebt die niet scoort, win je alsnog nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat letterlijk elke speler van Oranje tot op het bot getergd is, daarnaast is het erop of eronder morgen. Die combinatie kan slecht uitpakken maar ik ben ervan overtuigd dat het goed uitpakt en dat oranje morgen een dikke stunt aflevert.
Daarom de hunter. Liefst in de basis maar sowieso na een half uur ofzo die pauper van een van persie eruit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, misschien spelen ze wel perfect, maar als je een spits hebt die niet scoort, win je alsnog niet
Van Persil mag er in als hij in de 85ste minuut komt voor een publiekswissel, om Huntelaar af te lossen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarom de hunter. Liefst in de basis maar sowieso na een half uur ofzo die pauper van een van persie eruit.
Hakken zorgen voor een mooie kont. Dan moet je maar langzamer lopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:33 schreef Muisraket het volgende:
Ik snap sommige vrouwen echt niet. Een 'wat draag je vandaag topic' op een ander forum, zie je een meisje op het strand, staand in het zand, op enorm hoge hakken. Is dat vragen om een enkelverzwikking of ben ik nou gek?
Ja duh, ik draag ook hakken. Maar niet in strandzand!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hakken zorgen voor een mooie kont. Dan moet je maar langzamer lopen.
Niet alles gelezen maar het antwoord is ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:33 schreef Muisraket het volgende:
Ik snap sommige vrouwen echt niet. Een 'wat draag je vandaag topic' op een ander forum, zie je een meisje op het strand, staand in het zand, op enorm hoge hakken. Is dat vragen om een enkelverzwikking of ben ik nou gek?
Onzin. Altijd hakken. Ook in bed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja duh, ik draag ook hakken. Maar niet in strandzand!
Volgens mij is het idee heel leuk maar de uitvoering niet. Hell, als ik hakken aanheb terwijl ik een broek aan probeer te trekken, lijkt het soms alsof ik mijn broek bekant kapot scheur.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:35 schreef DeJori het volgende:
Lol, er staan echt 3000 agenten voor het vak van rusland
lol whut? hadden ze toch ook al wel voorspeld dat het problemen zou gaan geven?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:36 schreef Kutstudent het volgende:
Schakel in allemaal. Er staan echt duizenden ME'rs binnen ineens.![]()
![]()
Dan koop je een nieuwe broek. Vrouwen op hakkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee heel leuk maar de uitvoering niet. Hell, als ik hakken aanheb terwijl ik een broek aan probeer te trekken, lijkt het soms alsof ik mijn broek bekant kapot scheur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ja maar die kwamen net 2 minuten voor het eindsignaal binnen marcheren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
lol whut? hadden ze toch ook al wel voorspeld dat het problemen zou gaan geven?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan koop je een nieuwe broek. Vrouwen op hakken
Dat zou betekenen dat ze elke keer je lakens kapot scheurt of je huid openhaalt. Maar ben het wel met je eens: vrouwen op hakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echter, nuancering:
Geen queeniehakken, geen sleehakken onder lange broeken en geen hakken die zo hoerig zijn dat de dames op de wallen zich er nog voor zouden schamen.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Het is nu reclame, lijkt me sterk dat ze nog terug schakelen. Ze deden al moeite bij de regie (die pools is) om het buiten beeld te houden.quote:
queeniehakken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze elke keer je lakens kapot scheurt of je huid openhaalt. Maar ben het wel met je eens: vrouwen op hakken.![]()
![]()
Echter, nuancering:
Geen queeniehakken, geen sleehakken onder lange broeken en geen hakken die zo hoerig zijn dat de dames op de wallen zich er nog voor zouden schamen.
Queeniehakken = extreem lage hakken, dragen oma's vaak. Dit dus:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
queeniehakken?
Geen lage hakken. Geen plastic plateauzolen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Queeniehakken = extreem lage hakken, dragen oma's vaak. Dit dus: [ afbeelding ]
Lelijk? Het is oogaandoeningen-inducerende troep.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:44 schreef DeJori het volgende:
Nooit gedacht dat ik het nog eens met een vrouw over hakken zou hebben. Inb4 BDH die zegt dat dit gay is.
quote:
Ik praat met vrouwen over borsten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:44 schreef DeJori het volgende:
Nooit gedacht dat ik het nog eens met een vrouw over hakken zou hebben. Inb4 BDH die zegt dat dit gay is.
Jouw borsten of haar borsten?quote:
Affirmative.quote:
Haar borsten. De mijne zijn te klein.quote:
Wat dacht je van de borsten van andere vrouwen?quote:
Als vrouwen met je over hun eigen borsten praten zit je in de friendzone.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat dacht je van de borsten van andere vrouwen?
Dat zou BDH toch nooit doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat dacht je van de borsten van andere vrouwen?
Dat roep je zelf altijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als vrouwen met je over hun eigen borsten praten zit je in de friendzone.
quote:
Succes, lief.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef DeJori het volgende:
Ik ga naar bed, morgen vroeg weer tentamen
Succes!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef DeJori het volgende:
Ik ga naar bed, morgen vroeg weer tentamen
Dat ligt er dus heel erg aan op welke manier ze erover praten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als vrouwen met je over hun eigen borsten praten zit je in de friendzone.
Terwijl ze me geil aankijken en hun borsten uitdagend aaien.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat ligt er dus heel erg aan op welke manier ze erover praten.
Dankuquote:
Dankje, zal wel lukken denk ikquote:
Tentamen oncologiequote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kk spannend!
Sorry voor deze slechte grapEn heel veel succes, dude
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kk spannend!
![]()
lol moggelquote:Op woensdag 13 juni 2012 07:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kk spannend!
![]()
Als ze dit vanavond draaien bij binnenkomst heb ik eeuwig respect voor ze.quote:Op woensdag 13 juni 2012 06:05 schreef Ceased2Be het volgende:
Om alvast in de stemming te komen voor vanavond
NL - DU!!!!!!!!quote:
Ik werd ook echt helemaal pumped wakker vanmorgen. Terwijl ik dalijk tentamen heb.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik werd ook echt helemaal pumped wakker vanmorgen. Terwijl ik dalijk tentamen heb.
Dan wordt Nederland wel erg dik ingemaaktquote:
Nederland - Duitslandquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan wordt Nederland wel erg dik ingemaakt
Zeg dan: 0-5quote:
Dan had ik wel 0-5 neergezet. Of weet je nou echt zo weinig van voetbal dat je het verschil niet weet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan wordt Nederland wel erg dik ingemaakt
Ja tegen Denenmarken hoorde je niks en nu Duitsland bekant allemaalquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik merk nu wel echt overal dat het enorme oranjeleger langzaam aan het wakker worden is als een ijsbeer die uit zijn winterslaap komt.
Zie de post boven je.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan had ik wel 0-5 neergezet. Of weet je nou echt zo weinig van voetbal dat je het verschil niet weet.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zie de post boven je.
De wedstrijd is Duitsland-Nederland, niet Nederland-Duitsland.
Nou neequote:Op woensdag 13 juni 2012 09:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zie de post boven je.
De wedstrijd is Duitsland-Nederland, niet Nederland-Duitsland.
De uefa is een kloon van tux dus dat telt niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou nee
http://www.uefa.com/uefae(...)up=700965/index.html
Ik geloof eerder de uefa dan een gekke ingeving van jouquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De uefa is een kloon van tux dus dat telt niet.
Gekke ingevingquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik geloof eerder de uefa dan een gekke ingeving van jou
Lijkt serieus op de New Kids hequote:
Eens. Ik hou van vroeger. Snorrenquote:
Hij vraagt er wel om ja.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:29 schreef shifto het volgende:
Allemaal met fakkels en hooivorken naar BDH als we verliezen
Alsof die knappe jongen ook maar 1 seconde bang is voor jullie.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:29 schreef shifto het volgende:
Allemaal met fakkels en hooivorken naar BDH als we verliezen
Spiegel kapot?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof die knappe jongen ook maar 1 seconde bang is voor jullie.
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:20 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben aan het studeren en aan het fappen op de teringharde overwinning van Duitsland op Nederland
Denk je dat ik aan het trollen ben? Ik geloof echt niet dat Nederland wint vanavond hoor.quote:
Maar vanavond niet in dit topic komen janken aub.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Zelfs de leidinggevende lopen hier schade Deutschland liedjes te zingen, shit is aan
jij ook niet vrolijk komen doen dan als we winnenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar vanavond niet in dit topic komen janken aub.
Niet denken dat ik ook maar een fuck om heel dat voetbal geefquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:40 schreef shifto het volgende:
[..]
jij ook niet vrolijk komen doen dan als we winnen
Maar wel zo doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet denken dat ik ook maar een fuck om heel dat voetbal geef
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet denken dat ik ook maar een fuck om heel dat voetbal geef
Idd, je sig, je avatarquote:
Avatar is een geschenk van mijn schatje, en mijn ondertitel is om hem te steunen in deze strijd. Ik kan jullie allemaal garanderen dat ik vanavond niet naar de wedstrijd ga kijken. En als jullie denken dat ik dat wel doe dan moet je dat maar lekker denkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:53 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Idd, je sig, je avatarze vertellen iets anders handje
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Avatar is een geschenk van mijn schatje, en mijn ondertitel is om hem te steunen in deze strijd. Ik kan jullie allemaal garanderen dat ik vanavond niet naar de wedstrijd ga kijken. En als jullie denken dat ik dat wel doe dan moet je dat maar lekker denken
Jij bent de laatste tijd alleen maar aan het kankeren op mij, ik vind het eng om te zien wat voor gevoelens voetbal bij mensen los kan makenquote:
Heeft niks met voetbal te maken anders. Meer dat ik bovenstaande reactiequote:Op woensdag 13 juni 2012 13:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd alleen maar aan het kankeren op mij, ik vind het eng om te zien wat voor gevoelens voetbal bij mensen los kan makendat dat zo is bij geld wist ik, maar bij voetbal...?
Heeft alles met voetbal te maken. Als ik voor oranje was had ik aan je tieten mogen zitten enzo, nu ik voor Deutschland ben kan ik doodvallen. En al die dreigsmsjes/dm's die jij mij stuurt zorgen ervoor dat ik toch wel redelijk bang ben voor wat mij staat te gebeuren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heeft niks met voetbal te maken anders. Meer dat ik bovenstaande reactie![]()
vind.
Haha wtfquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeft alles met voetbal te maken. Als ik voor oranje was had ik aan je tieten mogen zitten enzo, nu ik voor Deutschland ben kan ik doodvallen. En al die dreigsmsjes/dm's die jij mij stuurt zorgen ervoor dat ik toch wel redelijk bang ben voor wat mij staat te gebeuren.
'Let's put a smile on that face!'quote:
altijd aardig die bijdehandquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Let's put a smile on that face!'
- Joker
Alles valt op z'n plaats nuquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:21 schreef shifto het volgende:
[..]
WAT!?!?!?!?!?!?!?!
MY WHOLE LIFE IS A LIE
Wil je er niet mee naar de politie gaan aub?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:16 schreef bijdehand het volgende:
Nee maar Barrie, ik vind het niet meer leuk en ik zou graag willen dat je stopt met stalken enzo. Weet trouwens niet hoe je aan mijn huisadres bent gekomen maar mijn ouders zijn niet blij met die hakenkruizen die je op onze garagedeur hebt geverfd.
Biedt je excuses dan maar aan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wil je er niet mee naar de politie gaan aub?
Oke Sneeuwwitjequote:
Te kortquote:
Een vakantie kan ook nooit lang genoeg zijn toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Te kortEn veulste wasted
![]()
Gelukkig kan ik weer lekker uitrusten op mn werk
Feit, vakanties zijn bijna nooit lang genoegquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een vakantie kan ook nooit lang genoeg zijn toch?
Wel relaxed dat je het nog even rustig aan kan doen
Ja dat is waar. Wat een spanning en sensatie.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Feit, vakanties zijn bijna nooit lang genoeg
Maar inderdaad. Al is relaxen een groot woord met al die spanningen voor vanavond!
* shifto zit te shaken op zn stoelquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Wat een spanning en sensatie.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Feit, vakanties zijn bijna nooit lang genoeg
?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Voorteken; bosje met rode, paarse en oranje bloemen. Rood en paars hangt en die oranje niet. Gaat goedkomen straks
Ten eerste: ik ben een astronaut!quote:
Kosmonautmuis.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ten eerste: ik ben een astronaut!En ten tweede... Hallo.
Wazzaaap?quote:
Ben nog meer Duits dan Pools hè, dus dat zou een beetje raar zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kosmonaut omdat ze gedeeltelijk pools/soviet is?
Nee, omdat kosmonaut stoerder klinkt dan astronaut.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kosmonaut omdat ze gedeeltelijk pools/soviet is?
Supquote:
Je hebt morgen tentamen hè? Gaat het lukken denk je?quote:
En de helft van Duitsland hoorde ook bij de Sovjet-Unie dus niet zeuren maar doorwerken, anders wordt Stalin boosquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben nog meer Duits dan Pools hè, dus dat zou een beetje raar zijn
Ja Generaal Staalwol.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En de helft van Duitsland hoorde ook bij de Sovjet-Unie dus niet zeuren maar doorwerken, anders wordt Stalin boos
Dat heb ik ja. En ik weet niet, hangt er vanaf hoe de vraagstelling gaat wordenquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je hebt morgen tentamen hè? Gaat het lukken denk je?
Liep net naar beneden om wat te drinken te halen en toen stond het 0 - 1 voor Duitsland.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:10 schreef bijdehand het volgende:
Ik hoor geschreeuw bij de buren.Is dat goed of slecht?
Jeejquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Liep net naar beneden om wat te drinken te halen en toen stond het 0 - 1 voor Duitsland.
En Taikonaut dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, omdat kosmonaut stoerder klinkt dan astronaut.
Nevermind, Google was toch niet kapot.quote:
Er zitten bijna geen Limbo's bij mij.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wablief, dat zeggen ze in Limboland hoor MR.. Ga je teveel met je limbo-studiegenoten om?
Dat klinkt als iemand die eten haalt bij de Thai.quote:
Na 3 seconde google wist ik wat een taikonaut is. Wat ik niet wist is dat de Chinees ook al op de maan bezorgdequote:
Ach die hele regio kan me gestolen wordenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Geef ze een paar decennia en die chinezen slokken dat Thailand wel op. DAn kunnen ze er inderdaad eten halen
Lol neen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oei, kijk maar uit bdh, het is toch 1-2..
Die nederlanders komen nog terug
LOL hhahhaquote:
Ik troost je wel, meisje.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Godverdommensekutzooi.![]()
Zondag gewoon O-4. Let maar op komt goeie
Voor een hater lach ik bijzonder veel.quote:
Dat ik met iemand ruzie had gemaakt maar ik kan me dat totaal niet herinneren. Verder ben ik altijd rustig en zal ik nooit ruzie maken, zeker niet met zwarten want die zijn gevaarlijk.quote:
Of zij had teveel gedronken waardoor ze dingen ging zien die er niet waren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:31 schreef bijdehand het volgende:
Omg dan weet je dat je teveel gedronken hebt ja
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of zij had teveel gedronken waardoor ze dingen ging zien die er niet waren.![]()
Dan moet je je geen zorgen maken.quote:
Haters gonna hate.quote:
En op fb moest je huilenquote:
Die vent is dood hoorquote:
quote:
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:09 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb nu trouwens een baard en die is AWESOME.
Te bewonderen op de UvTquote:
Universiteiten vies vindenquote:
Bedoel meer mensen die doen alsof ze er op neerkijkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Beweren dat universiteiten schoon zijn
Net alsof ik dat doequote:Op donderdag 14 juni 2012 08:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bedoel meer mensen die doen alsof ze er op neerkijken
Nee dat weet ik ook welquote:
Jij met je titel CoMan... ben er maar trots op.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat doe ik ook, al die zielige mensen die nog geen Ma/MSc achter hun naam hebben..
Veelal draait het alleen maar om het papiertje, niet om de studie. Tenminste, dat is bij banen waarvoor geen specifieke opleiding vereist is maar wel een WO-denkniveau.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is dan wel weer zo, doet weer een beetje af aan de waarde van het papiertje
Als dat door mij komt dan ben ik een trots en gelukkig man.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:10 schreef shifto het volgende:
Moggol
Kut bdh, door jou hebben we verloren
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:10 schreef shifto het volgende:
Moggol
Kut bdh, door jou hebben we verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |