Eens! Ze lijkt net een rus trouwensquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat vind ik maar niets. Veels te veel haar op d'r muts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oiquote:
Maar jij bent dan ook echt een enorme hoer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit dus. Zeker omdat relaties vaak al eerder over zijn dan ze uit gemaakt hebben. Ik heb ook wel eens een dag later al bij een ander geweest. Wat dan ook al langer borrelde.
Heerlijk makkelijk, daarom ben ik er ook zo goed in.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik bedoel, ik ken verder de situatie niet, maar jullie ook niet of wel? Beetje makkelijk om dan maar gewoon een eind in de rondte te oordelen
ja da sook nog ziets.... ze belde af dak niet kon langskomen, omdat ze tuin er niet mooi utizag en das niet goed voor opd e fotos.... net of ik allemaal fotos van dr tuin ga maken, dus weet nog nietsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf weet je al of je die demo pas s middags moet doen? Dat kreeg je vandaag te horen toch
Ow en die puppy mevrouw regelt die demo voor zaterdag?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja da sook nog ziets.... ze belde af dak niet kon langskomen, omdat ze tuin er niet mooi utizag en das niet goed voor opd e fotos.... net of ik allemaal fotos van dr tuin ga maken, dus weet nog nietsen ook geen puppies geknuffeld dus
jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en die puppy mevrouw regelt die demo voor zaterdag?
Puppy'squote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja da sook nog ziets.... ze belde af dak niet kon langskomen, omdat ze tuin er niet mooi utizag en das niet goed voor opd e fotos.... net of ik allemaal fotos van dr tuin ga maken, dus weet nog nietsen ook geen puppies geknuffeld dus
Kan je ook niet afbellen voor zaterdagquote:
mja ze heeft me wel echt nodig.... ik en 1 andere man zijn enige aanwezige van demoteam.. zij zelf kan niet vanwege haar heup (zit niet lekker)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan je ook niet afbellen voor zaterdagJa mijn gezicht ligt er niet zo mooi bij, want ik ga dansen met Huppel, Myr, c_a en de rest van het gezelligste forum van Nederland
Dansen? We gaan toch gewoon zuipen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan je ook niet afbellen voor zaterdagJa mijn gezicht ligt er niet zo mooi bij, want ik ga dansen met Huppel, Myr, c_a en de rest van het gezelligste forum van Nederland
Hmmm ik hoop wel dat je alleen s middags moet danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja ze heeft me wel echt nodig.... ik en 1 andere man zijn enige aanwezige van demoteam.. zij zelf kan niet vanwege haar heup (zit niet lekker)
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dansen? We gaan toch gewoon zuipen?
Ik dans niet he
Met Snarf erbij ga je vanzelf dansenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dans niet he
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met Snarf erbij ga je vanzelf dansen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dans niet he
gelukkigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oi. Ik zing niet. Ook de 29e niet!
denk niet dat dat mogelijk isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oi. Ik zing niet. Ook de 29e niet!
Meeblehren wel enzo toch.. Ik vraag me nogsteeds af hoe ik dat ga volhouden als bob zijndequote:
je mag ook buiten wachtenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meeblehren wel enzo toch.. Ik vraag me nogsteeds af hoe ik dat ga volhouden als bob zijnde
ow zoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meeblehren wel enzo toch.. Ik vraag me nogsteeds af hoe ik dat ga volhouden als bob zijnde
Ach, ik laat me vast ook in nuchtere toestand meesleuren door jullie vrolijkheidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je mag ook buiten wachtennee joh tis echt leuk hoor... alleen maar leuke mensen
mogen vast niet door voetbal heen karaokequote:
voetbal is half 11 afgelopen. Daarna schreeuwen om karaokequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mogen vast niet door voetbal heen karaoke
kroeg leeg... alleen de fokkers over.. die laatste trein willen hebben... arme kroegbaas gata verlies lijdenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voetbal is half 11 afgelopen. Daarna schreeuwen om karaoke
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kroeg leeg... alleen de fokkers over.. die laatste trein willen hebben... arme kroegbaas gata verlies lijden
Ik ben nog aan het kijken of ik niet anders kan reizen om lateer weg te gaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kroeg leeg... alleen de fokkers over.. die laatste trein willen hebben... arme kroegbaas gata verlies lijden
was jofu niet aant werk...? dat die je ff oppikt ? (onder de baas zn tijd)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het kijken of ik niet anders kan reizen om lateer weg te gaan
Heenweg is het probleem niet, maar vind half 12 eigenlijk te vroeg om weer naar huis te gaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
was jofu niet aant werk...? dat die je ff oppikt ? (onder de baas zn tijd)
Als het ff meezit dan werk ik niet en ben ik er gewoon bijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
was jofu niet aant werk...? dat die je ff oppikt ? (onder de baas zn tijd)
dan kan Royco bij jou slapen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het ff meezit dan werk ik niet en ben ik er gewoon bij
ah gezellig! dacht dat je eerder zei dat je moest werken/quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het ff meezit dan werk ik niet en ben ik er gewoon bij
Zou evt kunnen, maar hangt af van m'n rooster, Donderdag weet ik meerquote:
Dat weet ik dus nog niet.. Dat hoor ik pas donderdag, maar aangezien ik ook al vrij gevraagd heb voor de zaterdagmiddag en zondagochtend is de kans dat ik wel werk groter..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah gezellig! dacht dat je eerder zei dat je moest werken/
blehg...! hoelang moet je wachten>quote:
Nu nog tien minuten ongeveer. Scheelt enorm als je lekker kan fokken tijdens het wachtenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
blehg...! hoelang moet je wachten>
je hebt geen kaarsen... ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:38 schreef kree het volgende:
hmm m'n kamer warmer maken door de elektrische kookplaten aan te zetten.
Dat moet weer nieuw zijn
ohja je moest rapporten schrijven en taart eten , wat had je aan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu nog tien minuten ongeveer. Scheelt enorm als je lekker kan fokken tijdens het wachten.
Of vest, of jas, of alles tegelijk..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je hebt geen kaarsen... ?![]()
of een trui
Ik ga het nu ook even doen maar ik moet dan ook nog kokenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:38 schreef kree het volgende:
Dat moet weer nieuw zijn
Geen kaarsen wel een trui, maar had gewassen dus hangt hier her en der nu op alles waar ik maar wat kon ophangen, maar het droogt nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je hebt geen kaarsen... ?![]()
of een trui
Ja ik was vanavond bij iemand langs.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja je moest rapporten schrijven en taart eten , wat had je aan?
Het is toch helemaal niet koud?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:38 schreef kree het volgende:
Dat moet weer nieuw zijn
betty boop!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik was vanavond bij iemand langs.
Afgeknipte spijkerbroek, Betty Boop shirt en aqua hakken.
ja maar kleren drogen haha hoe faal.quote:
pic zien van die outfit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik was vanavond bij iemand langs.
Afgeknipte spijkerbroek, Betty Boop shirt en aqua hakken.
Waarom zou ik m'n shirt weggevenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn ma wil jouw shirt vast wel hebben
moet eerlijk toegeven dak wel eens met mn fohn ff snel een shirtje droogquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar kleren drogen haha hoe faal.
Nou stand 5 met twee platen werkt redelijk moet ik zeggen.
Zou er haast een foto van maken
Ja, zou ik ook niet doen als ik jou was hoor! Maar ze spaart allerlei dingen van Betty Boop..quote:
Krimpt het dan niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet eerlijk toegeven dak wel eens met mn fohn ff snel een shirtje droog
Ik wordt er wel creatief in moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet eerlijk toegeven dak wel eens met mn fohn ff snel een shirtje droog
Moet ze even bij de Primark langs.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook niet doen als ik jou was hoor! Maar ze spaart allerlei dingen van Betty Boop..
ben nog nooit bij primark geweest... ! wil zo graag een keer maar rete druk hoorde ikquote:
Klopt... Het beste ga je op een doordeweekse dag 's ochtends.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben nog nooit bij primark geweest... ! wil zo graag een keer maar rete druk hoorde ik
Nieteens? Hmmquote:
Zal ik d'r doorgevenquote:
Ben er nu.. 2 keer geweest met Pinda.. Trust me, als je snel in paniek raakt moet je er niet heen, zeker niet in t weekend...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben nog nooit bij primark geweest... ! wil zo graag een keer maar rete druk hoorde ik
oh.. ik kan idd heeel slecht tegen drukke/volle winkels. maar een keer op een vrije dag ofzo gaan. Misschien woensdag want dan auto bij de garage voor apk en dus vrij... is t met metro beetje te bereiken>quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben er nu.. 2 keer geweest met Pinda.. Trust me, als je snel in paniek raakt moet je er niet heen, zeker niet in t weekend...
Ja, prima.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh.. ik kan idd heeel slecht tegen drukke/volle winkels. maar een keer op een vrije dag ofzo gaan. Misschien woensdag want dan auto bij de garage voor apk en dus vrij... is t met metro beetje te bereiken>
Goed te doen, Metrostation Alexander is er vlak naastquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh.. ik kan idd heeel slecht tegen drukke/volle winkels. maar een keer op een vrije dag ofzo gaan. Misschien woensdag want dan auto bij de garage voor apk en dus vrij... is t met metro beetje te bereiken>
Ik had een heel intiem gesprek met C_Aquote:
Dat dus, C_A stop met die vieze plaatjes in m'n dm te stoppen!quote:
Ik zat in de bus en nu ben ik thuis in m'n bedquote:
Ik lees je zin wel, maar ik begrijp er niets van eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:08 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga ook maar honden uitlaten, maagkramp, dus ff thee op bed
Andersom. Eerst honden uit, dan op bed met thee want maagkramp.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Ze gaat nog honden uitlaten maar heeft eerst maagkramp dus doet voor het uitlaten even een theetje op bed
Dit dusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Andersom. Eerst honden uit, dan op bed met thee want maagkramp.
Want?quote:
Ik moet eigenlijk al slapen maar kan niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, ik lig duidelijk begraven kree, alles goed?
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ga een klusjesman daten. Wel weer dumpen zodra alles klaar is, zodat je met kree kunt trouwen.
Oeh da's wel vet hè. Alleen dat scherm van die laptop is zooo gaar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 06:20 schreef El_Matador het volgende:
Myraela, rood-roze-paars is goed...
Heb je ook deze nagels?
[ afbeelding ]
Incascharrel, leuke meid.quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oeh da's wel vet hè. Alleen dat scherm van die laptop is zooo gaar.
Kappen met paddo's.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:01 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik durf niet naar mijn werk. We hadden gisteren een bedrijfsuitje en daarna zijn we met een paar verder de kroeg ingegaan en nu word ik geteisterd door flashbacks
Idem. Ook met collega's.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben aan wijn genoeg
Dat dan weer welquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Idem. Ook met collega's.
Maar ik vertrouw erop dat je een goeie nacht gehad hebt, miauwmeisje.
De slet uithangen met collega's.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De slet uithangen met collega's.
Ik ben trots op je.
Que pena...quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Wow, hoezo 'zo als de waard is...'
Ik ben gewoon naar huis gegaan, alleen, en heb heerlijk liggen slapen
Niet van een ander verwachten, werkt het bestequote:Op woensdag 13 juni 2012 08:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Que pena...
Ik had meer van je verwacht.
Genieten
You beat me there.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet van een ander verwachten, werkt het beste![]()
Ik heb een leuke avond gehad, heerlijk genoten
Dan weet je meer dan ikquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
You beat me there.
Haha mooi zo. Ik weet genoeg.
Goedemorgen ander schatjequote:
Maar de vraag is nu.... Heb je iets gedaan waar je voor schaamd, zo niet dan is er niks aan de hand!quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet van een ander verwachten, werkt het beste![]()
Ik heb een leuke avond gehad, heerlijk genoten
Ja jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Jeetje ik ging net Kyra uitlaten! Loop ik in het park, zie ik een man uit de sloot drinken!! Ik denk huh?? En roep; meneer dat moet u niet doen!! Daar komt het riool op uit!! De man kijkt op en zegt; "was sagen sie"??, ik zeg; "Mit zwei handen geht besser"!!!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Jeetje ik ging net Kyra uitlaten! Loop ik in het park, zie ik een man uit de sloot drinken!! Ik denk huh?? En roep; meneer dat moet u niet doen!! Daar komt het riool op uit!! De man kijkt op en zegt; "was sagen sie"??, ik zeg; "Mit zwei handen geht besser"!!!
Voorspelbare grap.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ja dat. En het is ook nog eens geht's besser. Of geht es besser.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond hem superquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond hem wel leuk
Ik appte hem naar me moeder, kreeg ik terug: nou miranda dat doe je toch niet
Ik moest echt keihard lachen
Dat zou wel triest zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:44 schreef Tangledup het volgende:
Vanavond gaat niet goed zijn voor mijn relatie trouwens.
Zij aan de ene kant van de bank voor Oranje.
Ik helemaal aan de andere kant zitten en hopen dat Duitsland wint.
Het is net alsof er een soort mini 3e wereldoorlog aankomt hier.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:44 schreef Tangledup het volgende:
Vanavond gaat niet goed zijn voor mijn relatie trouwens.
Zij aan de ene kant van de bank voor Oranje.
Ik helemaal aan de andere kant zitten en hopen dat Duitsland wint.
Het is net alsof er een soort mini 3e wereldoorlog aankomt hier.
We worden allebei vrij fanatiek als we naar voetbal kijken.quote:
Ik mag jouw vriendin welquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:51 schreef Tangledup het volgende:
[..]
We worden allebei vrij fanatiek als we naar voetbal kijken.
Ik had al bijna ruzie met haar tijdens Duitsland - PortugalIk heb gewoon braaf naar Nederland - Denemarken gekeken, zonder raar commentaar te leveren. Gaat zij wel hopen dat Portugal wint en dingen zeggen terwijl ik in spanning zit te kijken
Ach ja. Het EK is toch vrij snel voorbij en dan komt alles weer tot rust haha.
Ik vind het best wel sneu eigenlijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:51 schreef Tangledup het volgende:
[..]
We worden allebei vrij fanatiek als we naar voetbal kijken.
Ik had al bijna ruzie met haar tijdens Duitsland - PortugalIk heb gewoon braaf naar Nederland - Denemarken gekeken, zonder raar commentaar te leveren. Gaat zij wel hopen dat Portugal wint en dingen zeggen terwijl ik in spanning zit te kijken
Ach ja. Het EK is toch vrij snel voorbij en dan komt alles weer tot rust haha.
Ow bij mij leeft het welquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gek genoeg leeft het EK nog niet echt bij mij. Wel vreemd.
Hopelijk komt het nog.
Oh dat doe ik altijd. Lekker stoken.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:57 schreef ook_gek het volgende:
Je moet ook niet tegen sommige mensen zeggen dat het maar een spelletje is, of volgende keer beter... Als we net verloren hebben
Kloptquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:57 schreef ook_gek het volgende:
Je moet ook niet tegen sommige mensen zeggen dat het maar een spelletje is, of volgende keer beter... Als we net verloren hebben
Ja ik ook vaak. Maar een kroeg tot de nok toe gevuld met NL supporters die alquote:
Oh houd toch op! Het is maar een fucking spelletjequote:Op woensdag 13 juni 2012 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ik ben echt schijt zenuwachtig nu
Ze vergeet soms dat ik Duitser ben volgens mij. Je hoort en ziet het ook niet aan mij verder. Ik praat een beetje plat Rotterdams, mensen reageren ook echt verbaasd als ik het ze vertel.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het best wel sneu eigenlijk. Van je vriendin dan, he.
Dat is niks om trots op te zijn hoorquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh houd toch op! Het is maar een fucking spelletje
Ik ben kwart Duitsquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:03 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ze vergeet soms dat ik Duitser ben volgens mij. Je hoort en ziet het ook niet aan mij verder. Ik praat een beetje plat Rotterdams, mensen reageren ook echt verbaasd als ik het ze vertel.
En ergens vindt ze het ook raar dat ik zo voor Duitsland ben, omdat ik het grootste deel van mijn leven in Nederland heb gewoond. Maar ja, dat moet ik lekker zelf weten. Ik blijf nou eenmaal een Duitser.
Ik ben er wel trots op.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is niks om trots op te zijn hoor
Ik heb er ook ooit aan gedacht om in Duitsland te gaan wonen. Alleen was in die tijd daar geen werk te krijgen en groeide de NL economie door de hemel heenquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik ben er wel trots op.
Duitsland heeft niet voor niks de sterkste economie van Europa met de laagste werkloosheid. We weten van aanpakken.
Het is dat ik hier redelijk gesetteld ben, anders zou ik in Frankfurt of München gaan wonen denk ik en dit kikkerlandje achter mij laten
Mijn grootouders hebben gevochten in het verzet. Heelquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je je (groot)ouders vragen
Iedereens grootouders hebben gevochten in het verzetquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn grootouders hebben gevochten in het verzet. Heelinderdaad, ik moet me doodschamen met zulke voorouders.
Wat een bullshit. Ik ken genoeg Duitsers die niet.in het verzet hebben gevochten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereens grootouders hebben gevochten in het verzet
Mijne niet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereens grootouders hebben gevochten in het verzet
Het was maar een garpje, rustig aanquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik ken genoeg Duitsers die niet.in het verzet hebben gevochten.
quote:
De meeste Duitsers deden toen ook alleen maar mee, omdat ze anders zelf in de problemen kwamen. En je wil niet weten hoeveel Nederlanders toen de Nazi's hielpen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je je (groot)ouders vragen
Klopt. Maar wel gek verhaal eigenlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:18 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik eigenlijk driekwart. Voor een kwart ben ik Amerikaans.
[..]
De meeste Duitsers deden toen ook alleen maar mee, omdat ze anders zelf in de problemen kwamen. En je wil niet weten hoeveel Nederlanders toen de Nazi's hielpen.
Mijn overgrootvader heeft in Rusland gevochten, maar zijn vrouw was gewoon halfjoods en ondergedoken.. en hij was heel blij haar weer te zien na de oorlog. Het is allemaal niet zo zwart / wit.
Rare humor, dan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was maar een garpje, rustig aan
Wat is er zo gek aan dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel gek verhaal eigenlijk.
Dat ben ik niet. Ik vond je grapje niet leukquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent echt zo licht ontvlambaar. Waarom doe je daar niks aan?
Het was gewoon een gekke tijd.quote:
Ik weet het niet... Denk dat het een soort van overlevingsdrang is.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was gewoon een gekke tijd.
Een tijd van waanzin. De man vecht in het leger en zijn vrouw moet onderduiken. Das toch raar als je het vanuit het heden bekijkt?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mag ik een minuutje stilte van jullie?
[ afbeelding ]
Hoezo? Ga je binnenkort winkelen met je beste vriendin?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mag ik een minuutje stilte van jullie?
Ga je het zo laten of na het EK nog roder verven?quote:
Ik ga het verven zodra ik weer geld heb.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je het zo laten of na het EK nog roder verven?
Oke, tofquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga het verven zodra ik weer geld heb.Ik heb geen geld voor verf, dus zal het even in deze tint moeten laten. Hierna neem ik een roder kleurtje.
Dat vind ik juist leuk. En ik heb geen interesse op een romantische manier in haar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:43 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je binnenkort winkelen met je beste vriendin?
Nou ik ben het deze keer wel met haar eens. Vreemde vorm van humor inderdaad.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent echt zo licht ontvlambaar. Waarom doe je daar niks aan?
Lof met ham en kaas uit de oven!!quote:
Stiekem ben ik daar wel jaloers op.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vind ik juist leuk. En ik heb geen interesse op een romantische manier in haar.
Leg eens uit wat er zo vreemd aan is dan? Want volgens mij ben jij diegene die iets niet begrijptquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ik ben het deze keer wel met haar eens. Vreemde vorm van humor inderdaad.
Oh, ze is ook mijn ex hoor, daar niet van. Alleen weten we dat het op deze manier beter werkt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:04 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Stiekem ben ik daar wel jaloers op.
Ik ben nog nooit echt "gewoon vrienden" met een vrouw geweest. Afgezien van mijn zusje dan
Maar goed, misschien komt het omdat ik zo een wazig figuur ben dat vrouwen alleen met mij omgaan als ze mij leuk vinden. Ik heb vorig jaar nog geprobeerd een vriendschap met een vrouw op te bouwen, maar ze werd jaloers omdat ik nog steeds met mijn ex omging
Ik faal in de friendzone
Is het al tijd voor bierquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het al tijd om naar Amsterdam te gaan? :p
Oeh, dat is wel heel lekker jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lof met ham en kaas uit de oven!!
Dat gaat ik eten vanavond hmmm lekkah
Ik zit in ah jurkje op cursus. Straks naar huis, omkleden en dan naar Amsterdam! Steven, wt en uft pesten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het al tijd voor bier
Zo alles staat klaar![]()
Zo nog even laatste check BBQ, schoon enzo
Dan douchen, en mijn jurkje aan
Zit nu in het heineken oranje shirt, iedereen keek me aan tijdens het boodschappen doen
Geef ze een dikke kus van mijquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit in ah jurkje op cursus. Straks naar huis, omkleden en dan naar Amsterdam! Steven, wt en uft pesten.
Maar dat is goed toch? Als jij niet kijkt en niet in het oranje ben, dan winnen wequote:Op woensdag 13 juni 2012 12:14 schreef Samzz het volgende:
Ik moet werken. En ik mag niet in het oranje
.
Hahaquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geef ze een dikke kus van mij
[..]
Maar dat is goed toch? Als jij niet kijkt en niet in het oranje ben, dan winnen we![]()
Als deze theorie klopt, dan hou ik van je![]()
hihi
Vrij klein eigenlijk. Als het op dezelfde manier gaat als toen bij dat oefenduel, wordt het een tenenkrommende wedstrijd om te zien (als je voor oranje bent).quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha.
Nah, hoe groot denk je dat de kans is dat NL wint?
Verdomme, ik heb ooit een Duits voetbalshirt gehad! Waar is dat nou gebleven?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:18 schreef Tangledup het volgende:
Ik ga ook zo naar mijn werk.
Ben benieuwd hoeveel er in het oranje zal zijn.
Misschien als ik de Duitse vlag meeneem dat ik dan vaker thuis mag werken. Ik zie kansen
60%quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha.
Ik denk dat het beide kanten op kan gaan eerlijk gezegd. 50%.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
Heb je de opstelling nog niet gezien dan?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoorde overigens de geruchten dat Van Persie EN Huntelaar in de basis staan
meestal is dat een geintje of speculaties. Het is nog TE vroeg voor een opstellingquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef Samzz het volgende:
Er stond een opstelling in een ander topic, maar nu weet ik niet of dat serieus de opstelling was of gewoon een geintje.
Dan zal het voor de gein zijn geweestquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meestal is dat een geintje of speculaties. Het is nog TE vroeg voor een opstelling
Jij moet niet zoo bijdehant doen Magnetron, das nie liev.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is "Hallo"
Geintje
Hey Toppie!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij moet niet zoo bijdehant doen Magnetron, das nie liev.
Ik dacht meer aan Beyoncequote:Op woensdag 13 juni 2012 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Halo (de shooter)
Gele muren!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ok we zijn er nu echt klaar voor!
[ afbeelding ]
Woef!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de hond nog een beetje zwartjes.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan ook bier halenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zij heeft haar hond getraind om het bier te halen tijdens de wedstrijd ;D
55 inchquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gele muren!
Edit:Trouwens, hoe groot is dat scherm?![]()
goed dat je het zegt! Even haar pakje aantrekkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind de hond nog een beetje zwartjes.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed dat je het zegt! Even haar pakje aantrekken
Vriend van me heeft gewoon een beamerquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
55 inch!![]()
Hulde!![]()
Mag ik bij jou kijken!
En ik moet het doen met een 37in postzegelquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vriend van me heeft gewoon een beamer
Past wel bij me toch?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:06 schreef kingtoppie het volgende:
Drommeltjun, jouw UI doet ''Sieg hoi'' Das stout.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
55 inch!![]()
Hulde!![]()
Mag ik bij jou kijken!
Ja die komt er ooit nog een keerquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vriend van me heeft gewoon een beamer
deze hebben we ook nog maar sinds decemberquote:
Hehe, ik heb ook zo'n massive ding staan. En elke week wordt hij inderdaad een stukje kleiner.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan ook met 13 kijken, dus het is wel nodig die 55 inch
Ik vind hem nu al weer klein worden
Stond ook steeds op een of andere porna (De porno voor vrouwen) zender.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan ook met 13 kijken, dus het is wel nodig die 55 inch
Ik vind hem nu al weer klein worden
[..]
Ja die komt er ooit nog een keer
En je gebruikt de 42 nu om te gamen zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
deze hebben we ook nog maar sinds december
Maar wat ik al zei, ik vind hem nu al weer klein worden
Jij gaat -de- wedstrijd zeker ook op ZDF kijken toch bob?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef debeterebob het volgende:
Drommel flikker nou eens op met die UI
Pauper
ja op de slaapkamer een 42 inch en op de gamingroom ookquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En je gebruikt de 42 nu om te gamen zeker?
oeps, dat was drommels postzegel![]()
Noes! En ik game met maar 32 inchquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja op de slaapkamer een 42 inch en op de gamingroom ook
Hier hebben ze zelfs oranje polo's laten makenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:14 schreef Samzz het volgende:
Ik moet werken. En ik mag niet in het oranje
.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hier hebben ze zelfs oranje polo's laten maken
Ik weiger er 1 te dragen.
Terecht.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hier hebben ze zelfs oranje polo's laten maken
Ik weiger er 1 te dragen.
Zonder rood en wit vind ik dat niet echt des Nederlands.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht.
Ik doe een blauw jurkje aan, is ook des Nederlands.
Dag mop, ga je missen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar ik moet er vandoor. Auf wiedersehen!
Ik doe gewoon mijn houten klompen en overal aan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht.
Rode lippen, witte nagels.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zonder rood en wit vind ik dat niet echt des Nederlands.
42 inch in de slaapkamer?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja op de slaapkamer een 42 inch en op de gamingroom ook
Ja de firma naam staat debiel groot aan de zijkantquote:
Eindelijk iemand die het begrijpt!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht.
Afgelopen zaterdag hadden we een vent van ruim in de 70 helemaal oranje l, en met oranje klompen! Later op de avond stond die bier uit z'n klomp te drinkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mijn houten klompen en overal aan.
voor vanavond heb ik een heeeeeeeeeeeeeeel groot flasquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik drink standaard bier uit mijn klomp.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed dat je het zegt! Even haar pakje aantrekken
Nee wel die oranje hipster... je weet welquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef ook_gek het volgende:
Oranje string? Heb je een oranje string?
Oh en bh
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee wel die oranje hipster... je weet wel
Ik weet van niksquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee wel die oranje hipster... je weet wel
Reclame blaadje? Ik herken toch echt jou als persoon op de foto en een stuk huiskamer die ik op andere foto's gezien heb.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die foto die ik uit het reclame blaadje heb genomen? Weet je niet meer?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Reclame blaadje? Ik herken toch echt jou als persoon op de foto en een stuk huiskamer die ik op andere foto's gezien heb.
Oooh jij stoutertje ook he! Maar als reactie op die foto... Ik heb nog wel een paalquote:
Hard of zacht?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oooh jij stoutertje ook he! Maar als reactie op die foto... Ik heb nog wel een paal
Gewoon, snap er soms geen aarsch van.quote:
Harde paalquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eeen paal is meestal hard toch?
Ooit wel eens een zachte paal gezien dan?quote:
Als jij er al naar kijkt zekerquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er is geen foto gepost van mij in mijn oranje hipsterquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon, snap er soms geen aarsch van.![]()
Heb ik die foto gemist of is het gewoon een onzin verhaal?
Zullen we dat eens uitproberen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naaajaa! Niet eens! Wat een onzin!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er is geen foto gepost van mij in mijn oranje hipster
Dus het is een inside joke, of de foto bestaat niet of je stuurt hem alleen naar bepaalde mensen. IK SNAP HET NIET.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er is geen foto gepost van mij in mijn oranje hipster
Grapje tussen c_a en mij. En ja je mist zeker wat! Maar heeft nooit op fokquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon, snap er soms geen aarsch van.![]()
Heb ik die foto gemist of is het gewoon een onzin verhaal?
Hard stokje voor jouquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we dat eens uitproberen?
Die foto bestaat welquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus het is een inside joke, of de foto bestaat niet of je stuurt hem alleen naar bepaalde mensen. IK SNAP HET NIET.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |