quote:
quote:
Hulde, hulde, driewerf hulde!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:26 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]oh die was ik ook van plan te doen, maar deze is nu al beter geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarmee maak jij die dingen trouwens? ik had zo'n online tooltje gebruikt, maar die faalde nogal zodra je op 'save' drukte stond de helft van de tekst buiten de kader...
edit: de link in die plaatjes niet lezen
[ Bericht 6% gewijzigd door Gehenna op 13-06-2012 09:48:16 ]Robert Moog died for our synths
Kijken of je deze kent van dezelfde troubadoerquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:50 schreef DeTolk het volgende:
Het is eenen nachte, die normaliter enkel ende alleenig in theaters te aanschouwen isch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:12 schreef robdriessen het volgende:
Juweeltje, al zeg ik het zelf
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:12 schreef robdriessen het volgende:
Juweeltje, al zeg ik het zelf
[ afbeelding ]Whaha, prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier trouwens een linkje, volgens mij heb ik die nog niet gezien in dit topic.
http://i.fra.bz/intro.php?mid=110416With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |