Ja bagatelliseer het maar. Dat jij nou in een blank kut-dorp in de bible belt woont doet niets niets af aan de feiten die getoond worden. Maar goed, spreek je wel als ook bij jou jij de minderheid wordt, zo leuk is dat allemaalquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal wat he. Nederland, het afvoerputje van de wereld waar de spruitjeslucht is verdrongen door die van kebab en wodka. Waar je je niet langer veilig waant. Het land dat zoveel etnische spanningen kent dat een burgeroorlog slechts een kwestie van tijd is.
We treffen elkaar in de concentratiekampen waar wij Nederlanders in worden gepropt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja bagatelliseer het maar. Dat jij nou in een blank kut-dorp in de bible belt woont doet niets niets af aan de feiten die getoond worden. Maar goed, spreek je wel als ook bij jou je de minderheid wordt, zo leuk is dat allemaal
Nee dan strijd ik in de voorhoede, waar jij je dan al lang met knikkende knieën bekeerd hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We treffen elkaar in de concentratiekampen waar wij Nederlanders in worden gepropt.
Je bent wel naief als je werkelijk denkt dat de minderheid een kans maakt. Je bent je ervan bewust dat de moslims tegen die tijd meer dan genoeg manschappen hebben verzameld om ons land te overlopen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dan strijd ik in de voorhoede, waar jij je dan al lang met knikkende knieën bekeerd hebt.
Hoho, je mag alles vinden. Ik ben alleen geen deelgenoot van jouw, in mijn ogen, nogal apocalyptische visie op immigratie.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nu ja, genoeg getrolld Koos. Feit is gewoon dat er al decennia massa-immigratie is en dat dat voor de autochtonen geen positief resultaat heeft. Waarom zou je dat niet mogen vinden? MOET Europa massa-immigratie hebben uit fantastische landen uit Noord-Afrika, het Midden-Oosten en Azie? Want?
Jij maakt er een apocalyps-verhaal van, ik niet. Ik laat slechts feiten zien die jij dan, omdat ze jouw blijkbaar onwelgevallig zijn, belachelijk moet maken. Want ja ontkennen kan je ze vrij lastig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, je mag alles vinden. Ik ben alleen geen deelgenoot van jouw, in mijn ogen, nogal apocalyptische visie op immigratie.
Ik ontken de feiten ook niet, mn beste Hofstad. We trekken echter niet dezelfde conclusie. En ik ontken ook niet dat er problemen zijn die direct het gevolg zijn van de immigratie van gastarbeiders. De vraag is echter of die problemen zodanig zijn, dat ik mij grote zorgen moet maken over de toekomst van ons land. En dat is mijns inziens niet het geval.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij maakt er een apocalyps-verhaal van, ik niet. Ik laat slechts feiten zien die jij dan, omdat ze jouw blijkbaar onwelgevallig zijn, belachelijk moet maken. Want ja ontkennen kan je ze vrij lastig.
Want zolang het niet op concentratiekampen uitdraait is er niks aan de hand?quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We treffen elkaar in de concentratiekampen waar wij Nederlanders in worden gepropt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:21 schreef Enchanter het volgende:
Ja mensen , hadden we maar nee tegen Europa moeten zeggen.
Oh wacht .....
Het houdt arbeid lekker goedkoop, zodat als je al veel geld hebt je daar een hoger rendement op haalt. Iedere werknemer en zzp-er moet harder werken voor minder geld en voor minder inkomenszekerheid.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ghana en Kaapverdië kunnen we toch geen buurland meer noemen. En waarom moeten mensen uit landen met een compleet andere economische en culturele achtergrond ook massaal Europa in kunnen emigreren? Straks zitten we weer vast aan allerlei wetten en verplichtingen op EU-niveau en moeten we -weer- miljoenen migranten slikken, of we willen of niet.
Nederland wordt hier niet beter van en de Nederlandse arbeider wordt effectief om zeep gebracht. Laat die mensen hun eigen landen opbouwen, in plaats van massaal hierheen te emigreren.
Ik zeg het al jaren, laten wij met z'n allen ruilen met West Afrika oid daarna komen ze allemaal naar West Afrika. Mijn voorstel, massaal naar Afrika en vervolgens een moab op Europa. Lijkt me wel wat, daar ons handje ophouden..quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:41 schreef Geester het volgende:
[..]
Iedereen naar de landen van de mensen die allemaal hier komeneven switchen
Hiervoor is Mark Rutte of Uri Rosenthal verantwoordelijk, en toevallig zijn beide VVD'ers, dus onderdeel van de partij die het volk bij de vorige verkiezing tot winnaar verkoos.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit is uiteraard niet in het belang van het volk, maar die heeft degenen die deze beslissing nemen dan ook niet verkozen en kan ze ook niet wegsturen.
Jij snapt ook echt helemaal niets van democratie he? Tot winnaar verkiezen, hoe werkt dat?quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Hiervoor is Mark Rutte of Uri Rosenthal verantwoordelijk, en toevallig zijn beide VVD'ers, dus onderdeel van de partij die het volk bij de vorige verkiezing tot winnaar verkoos.
De VVD werd in de verkiezingen de grootste partij en daar hoort in Nederland in principe bij dat je aan de regering deelneemt en de minister-president levert, uiteraard met steun van een kamermeerderheid. Zo zijn Rutte en Rosenthal ook aan hun positie gekomen. "Het volk" heeft dus in zekere zin wel degelijk zelf ervoor gekozen dat deze mensen Nederland vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij snapt ook echt helemaal niets van democratie he? Tot winnaar verkiezen, hoe werkt dat?
Zou wel een goede zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:41 schreef Geester het volgende:
[..]
Iedereen naar de landen van de mensen die allemaal hier komeneven switchen
Ik gun je de grote eer als een ware held te sneuvelen in die voorhoede.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dan strijd ik in de voorhoede, waar jij je dan al lang met knikkende knieën bekeerd hebt.
En 1 op Wall Street. En laten ze ook het hoofdkantoor van Goldman Sachs niet vergeten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:32 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat zijn we nu toch al slaaf van de EU. Sinds dat ESM verdrag is getekend gaan we dadelijk belasting af dragen voor de noodlijdende Spanjaarden, Portugezen en mischien de Grieken en Ieren nog een keer. Tegen die tijd is Nederland zelf failliet en zitten wij met torenhoge belastingen en een uitgehold sociaal stelsel. Leuk hoor die EU waar men gelooft dat er werkelijk democratie heerst maar waar niemand om dit beleid heeft gevraagd.
Kan Al Qaida geen vliegtuig in het Europarlement laten vliegen?
Gek gewoon ruilen met Suriname of zo. Wij daarheen zij hierheen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:49 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik zeg het al jaren, laten wij met z'n allen ruilen met West Afrika oid daarna komen ze allemaal naar West Afrika. Mijn voorstel, massaal naar Afrika en vervolgens een moab op Europa. Lijkt me wel wat, daar ons handje ophouden..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |