Europeanen zijn nu al niet in de meerderheid en de geboortecijfers zijn ver onder het vervangingsniveau. Over 100 jaar is de Europeaan een marge-verschijnsel, zoals nu de Eskimo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren. Je hebt geen idee over de geopolitieke verhoudingen. De macht van de grote Europese bedrijven van de grote landen. Het feit dat ook over 100 jaar de Europeanen in de meerderheid zijn en de rest is geassimileerd.
Zuid-Afrika is een totaaal ander verhaal.
Maar blijf maar goed iedereen hier bangmaken.
Ja vastquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Europeanen zijn nu al niet in de meerderheid en de geboortecijfers zijn ver onder het vervangingsniveau. Over 100 jaar is de Europeaan een marge-verschijnsel, zoals nu de Eskimo.
De moslims doen helemaal niks. Die handelen rationeel en in hun eigen belang. Deed iedereen dat maar. Ik ben absoluut niet anti-islam. (wat niet wil zeggen dat ik moslim-immigratie in Nederland een goed plan vind).quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah de moslims hebben het dus gedaan
Wanneer krijgen we een moslimmeerderheid in NL met dat enorm dalende geboortecijfer?
Over 1 miljard jaar?
Als je in 1972 beweerde dat over 40 jaar de grote steden in Nederland voor ca. de helft uit immigranten zouden bestaan, werd je ook aangeklaagd voor racisme of het aanwakkeren van vreemdelingenhaat. En toch is het gebeurd. Ondanks alle sussende woorden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef De_Guidance het volgende:
Alles wat jij hier roept gaat met een kans groter dan 90% niet gebeuren.
Het is gewoon onderbuikgeratel die helaas wordt aangewakkerd door de grootste krant van Nederland en dat Elsevier toiletpapier.
Eigenlijk /care.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef erik666 het volgende:
Mensen met blond haar en blauwe ogen worden ook een zeldzaamheid over ong.100 jaar.
Het nationale gevoel moet kapot zodat de federale Eu er kan komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:11 schreef LXIV het volgende:
Als we nu met een schreeuwend tekort aan arbeidskrachten zaten, maar in Spanje is de werkeloosheid meer dan 25%. Dat wordt toch niet beter met wederom tientallen miljoenen immigranten (zonder de juiste kwalificaties)?
Ik snap dit echt niet.
Als je een federale EU wil dan moet je een Europees gevoel kweken. Daarvoor kun je een hoop dingen gebruiken, maar immigratie van buiten Europa niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het nationale gevoel moet kapot zodat de federale Eu er kan komen.
Als straks in iedere stad een meerderheid woont die zich niet of nauwelijks met het bijbehorende land verwant voelt, misschien de taal van dat land niet eens spreekt, geen gemeenschappelijke oorsprong of geschiedenis heeft, dan heb je de eerste stap gezet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je een federale EU wil dan moet je een Europees gevoel kweken. Daarvoor kun je een hoop dingen gebruiken, maar immigratie van buiten Europa niet.
Als ik geen kinderen zou hebben dan zou het me niet eens zoveel interesseren denk ik. Dan ging ik gewoon op survival-mode en dan kwam het wel goed (of niet). Maar als je kinderen hebt dan wordt de toekomst op de langere termijn opeens wel belangrijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:22 schreef Macabrefuture het volgende:
Bizarre ontwikkelingen hoor allemaal. We worden op jonge leeftijd allemaal verdreven, sociale voorzieningen, werk, vast contracten, koophuis, GVD!!!!!!!
En het aller ergste vind ik voor de kinderen die nu op school zitten geboren gaan worden. De haat tegen de EU word steeds groter.
Maar in Amerika hebben ze daarvoor wel de inheemse bevolking zo'n beetje uitgeroeid. Dat zie ik hier toch niet zo gauw gebeuren, zelfs in de meest negatieve van de serieuze demografische prognoses wordt het niet voorspeld. En het zou ook wel heel dom zijn, want die inheemse bevolking, dat zijn wij hier zelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als straks in iedere stad een meerderheid woont die zich niet of nauwelijks met het bijbehorende land verwant voelt, misschien de taal van dat land niet eens spreekt, geen gemeenschappelijke oorsprong of geschiedenis heeft, dan heb je de eerste stap gezet.
De VS zijn het grote voorbeeld. Daar heette dat 'the melting pot' (overigens wel met rassenscheiding, maar Europeanen mengden daar).
Zo'n melting-pot willen ze hier ook. Anders hebben ze over 200 jaar nog allemaal losse nationale identiteiten en dat is lastig. Duitsers die niet voor Grieken willen betalen.
Ik heb geen kinderen, maar familie en vrienden wel. Voor hun vind ik het heel erg.. En ik zal ook voor hun vechten als het moet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ik geen kinderen zou hebben dan zou het me niet eens zoveel interesseren denk ik. Dan ging ik gewoon op survival-mode en dan kwam het wel goed (of niet). Maar als je kinderen hebt dan wordt de toekomst op de langere termijn opeens wel belangrijk.
Consumeren interesseert me maar weinig, dure kleren of auto's al helemaal niet. Ik ben gezond en sterk, kan op mijn eigen benen staan. Ik red me wel.
Dat zijn we nu toch al slaaf van de EU. Sinds dat ESM verdrag is getekend gaan we dadelijk belasting af dragen voor de noodlijdende Spanjaarden, Portugezen en mischien de Grieken en Ieren nog een keer. Tegen die tijd is Nederland zelf failliet en zitten wij met torenhoge belastingen en een uitgehold sociaal stelsel. Leuk hoor die EU waar men gelooft dat er werkelijk democratie heerst maar waar niemand om dit beleid heeft gevraagd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:29 schreef Macabrefuture het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, maar familie en vrienden wel. Voor hun vind ik het heel erg.. En ik zal ook voor hun vechten als het moet.
En indd, materialisme boeit mij ook niet. En kom er wel door, het leven is mij veelste mooi. Ik heb mijn filosofie, familie en vrienden. En mocht ik in strijd sterven, sterf ik waardig.
Maar no fucking way dat ik slaaf gaat worden van de EU..
quote:Vragen van de leden Fritsma, Bontes en Wilders (allen PVV) aan de minister voor Immigratie, Integratie en Asiel en de staatssecretaris voor Europese Zaken over het bericht dat de EU de deur open zet voor vele vreemdelingen (*)
1.)
Hoe beoordeelt u het dat de EU allerlei akkoorden sluit die het voor bijvoorbeeld Marokkanen, Egyptenaren en Kaapverdiėrs veel makkelijker (gaan) maken om de EU binnen te komen?
2.)
Waarom doet Nederland mee met het afsluiten van dergelijke akkoorden?
3.)
Deelt u de mening dat het absurd is om 'vrij reizen' als ruilmiddel te gebruiken om hervormingen in de betreffende landen te bevorderen? Zo neen, waarom niet?
4.)
Acht u het in het belang van Nederland wanneer veel meer vreemdelingen makkelijker -en zelfs zonder visum- naar ons land kunnen reizen? Hoe verhoudt zich dit tot bijvoorbeeld het tegengaan van illegaliteit, criminaliteit, islamisering en de komst van kansarmen?
5.)
Bent u bereid om te kiezen voor eigen grenzen en eigen immigratiebeleid en derhalve om te bevorderen dat Nederland uit de EU stapt? Zo neen, waarom niet?
6.)
Bent u bereid deze zotte Europese plannen linea recta de prullenbak in te gooien of gaat u net als bij de aanpassing van de gezinsrichtlijn weer falend en buigend door europa reizen om te worden afgeserveerd?
Je weet toch dat het verhaal van de familie von Trapp in het nazitijdperk was ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef KeimpeHart het volgende:
Europa destijds, waar men nog zeker van z'n leven kon zijn:
Volgens het OP-artikel heeft Nederland zelf ingestemd. Waar was dan de PVV om de minister van te voren instructie te geven over het standpunt wat die moet uitdragen!?quote:
Ook daar zullen we niet veel aan hebben aangezien wij in de rest van Europa niet op hem kunnen stemmen. Zo beteugelen ze effectief zijn partij en zal hij altijd in de minderheid zijn.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:37 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ook daar zullen we niet veel aan hebben aangezien wij in de rest van Europa niet op hem kunnen stemmen. Zo beteugelen ze effectief zijn partij en zal hij altijd in de minderheid zijn.
Ik snap wat je bedoelt maar het zou eigenlijk helemaal niet zo mogen zijn. Als hij wat te melden heeft in het Europees Parlement zou ook elke Europeaan op hem moeten kunnen stemmen. Nog een reden te meer dat Nederland eruit zou moeten stappen want zo kan Nederland natuurlijk nooit een gewichtige stem hebben in Europa ondanks dat ze claimen dat ze die wel hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Ze hebben in Engeland ook een districtenstelsel. Het grootste deel van de Engelsen kan dus ook niet op Farage stemmen. Desondanks heeft de UKIP wel lijsten in heel het VK (maar dan zonder Farage erop). De UKIP zou op dezelfde manier ook een Nederlandse lijst kunnen maken, maar daar hebben ze natuurlijk helemaal geen belang bij, want de partij heet niet voor niets UK Independence Party.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |