abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:54:33 #76
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_112814408
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:53 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

:')

Gaat nooit gebeuren. Je hebt geen idee over de geopolitieke verhoudingen. De macht van de grote Europese bedrijven van de grote landen. Het feit dat ook over 100 jaar de Europeanen in de meerderheid zijn en de rest is geassimileerd.

Zuid-Afrika is een totaaal ander verhaal.

Maar blijf maar goed iedereen hier bangmaken.
Europeanen zijn nu al niet in de meerderheid en de geboortecijfers zijn ver onder het vervangingsniveau. Over 100 jaar is de Europeaan een marge-verschijnsel, zoals nu de Eskimo.
The End Times are wild
pi_112814539
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Europeanen zijn nu al niet in de meerderheid en de geboortecijfers zijn ver onder het vervangingsniveau. Over 100 jaar is de Europeaan een marge-verschijnsel, zoals nu de Eskimo.
Ja vast _O-
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:56:36 #78
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_112814564
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:54 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ah de moslims hebben het dus gedaan :')

Wanneer krijgen we een moslimmeerderheid in NL met dat enorm dalende geboortecijfer?
Over 1 miljard jaar?
De moslims doen helemaal niks. Die handelen rationeel en in hun eigen belang. Deed iedereen dat maar. Ik ben absoluut niet anti-islam. (wat niet wil zeggen dat ik moslim-immigratie in Nederland een goed plan vind).

Het interesseert me niet wie er de meerderheid wordt. Wat ik wilde zeggen is dat ik geen bijltjesdag ga organiseren, omdat ik niet geloof dat dit het tij kan keren en ik principieel voor mezelf (en mijn gezin) kies. Wat er allemaal gebeurt heeft het decadente Europa over zichzelf afgeroepen. Waarom zou ik daarvoor moeten lijden?
The End Times are wild
pi_112814728
Alles wat jij hier roept gaat met een kans groter dan 90% niet gebeuren.

Het is gewoon onderbuikgeratel die helaas wordt aangewakkerd door de grootste krant van Nederland en dat Elsevier toiletpapier.

Ik heb het wel weer gezien hier, doe allemaal je alu-hoedje maar weer op en ga vooral door met huilen over de EU en de 'multiculturalisten', wat dat ook moge zijn :')
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:04:58 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_112815128
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef De_Guidance het volgende:
Alles wat jij hier roept gaat met een kans groter dan 90% niet gebeuren.

Het is gewoon onderbuikgeratel die helaas wordt aangewakkerd door de grootste krant van Nederland en dat Elsevier toiletpapier.

Als je in 1972 beweerde dat over 40 jaar de grote steden in Nederland voor ca. de helft uit immigranten zouden bestaan, werd je ook aangeklaagd voor racisme of het aanwakkeren van vreemdelingenhaat. En toch is het gebeurd. Ondanks alle sussende woorden.

Is het dan zo raar dat de mensen nu wat sceptischer zijn?
The End Times are wild
pi_112815138
Mensen met blond haar en blauwe ogen worden ook een zeldzaamheid over ong.100 jaar.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:06:26 #82
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_112815241
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:05 schreef erik666 het volgende:
Mensen met blond haar en blauwe ogen worden ook een zeldzaamheid over ong.100 jaar.
Eigenlijk /care.

Wat ik wil is alleen maar een veilige, stabiele en welvarende samenleving. Of er dan nog mensen tussen lopen met blauwe ogen maakt me nog niet eens zoveel uit. (al is het vanuit het oogpunt van wereldwijde genetische diversiteit wel goed als die zouden blijven bestaan).
The End Times are wild
pi_112815318
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:11 schreef LXIV het volgende:
Als we nu met een schreeuwend tekort aan arbeidskrachten zaten, maar in Spanje is de werkeloosheid meer dan 25%. Dat wordt toch niet beter met wederom tientallen miljoenen immigranten (zonder de juiste kwalificaties)?

Ik snap dit echt niet.
Het nationale gevoel moet kapot zodat de federale Eu er kan komen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_112815483
Nou stabiel en veilig kan je vergeten, misschien is dat nog te vinden in Australiė.
Maar voor Europa zie ik het heel somber in.
pi_112815534
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het nationale gevoel moet kapot zodat de federale Eu er kan komen.
Als je een federale EU wil dan moet je een Europees gevoel kweken. Daarvoor kun je een hoop dingen gebruiken, maar immigratie van buiten Europa niet.
pi_112815567
Ik zie de turk, Marokkaan etc etc ook het slachtoffer van het multiculti drama.. En heb absoluut geen haat tegen hun.

Ik denk dat hun het nationalisme wel zullen snappen. Hun willen ook geen kerken en multiculti in hun vaderlanden.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:13:18 #87
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_112815710
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:10 schreef Igen het volgende:

[..]

Als je een federale EU wil dan moet je een Europees gevoel kweken. Daarvoor kun je een hoop dingen gebruiken, maar immigratie van buiten Europa niet.
Als straks in iedere stad een meerderheid woont die zich niet of nauwelijks met het bijbehorende land verwant voelt, misschien de taal van dat land niet eens spreekt, geen gemeenschappelijke oorsprong of geschiedenis heeft, dan heb je de eerste stap gezet.
De VS zijn het grote voorbeeld. Daar heette dat 'the melting pot' (overigens wel met rassenscheiding, maar Europeanen mengden daar).
Zo'n melting-pot willen ze hier ook. Anders hebben ze over 200 jaar nog allemaal losse nationale identiteiten en dat is lastig. Duitsers die niet voor Grieken willen betalen.
The End Times are wild
pi_112816067
Het enige wat we kunnen doen is onze stem laten horen bij de stembus alleen krijg ik steeds meer het idee dat als er een ongewenste uitkomst is dat de uitkomst alsnog word aangepast.
Wanneer worden de mensen nou eens wakker in Nederland en gaan ze stoppen met het stemmen op die Pro-Europa partijen, je word genaaid waar je bij staat. Hebben jullie soms geen trots of eergevoel? Vinden jullie het soms leuk om constant bedrogen en vernederd te worden? Ik snap er echt helemaal niets meer van.
pi_112816265
Bizarre ontwikkelingen hoor allemaal. We worden op jonge leeftijd allemaal verdreven, sociale voorzieningen, werk, vast contracten, koophuis, GVD!!!!!!!

En het aller ergste vind ik voor de kinderen die nu op school zitten geboren gaan worden. De haat tegen de EU word steeds groter.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:25:02 #90
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_112816415
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:22 schreef Macabrefuture het volgende:
Bizarre ontwikkelingen hoor allemaal. We worden op jonge leeftijd allemaal verdreven, sociale voorzieningen, werk, vast contracten, koophuis, GVD!!!!!!!

En het aller ergste vind ik voor de kinderen die nu op school zitten geboren gaan worden. De haat tegen de EU word steeds groter.
Als ik geen kinderen zou hebben dan zou het me niet eens zoveel interesseren denk ik. Dan ging ik gewoon op survival-mode en dan kwam het wel goed (of niet). Maar als je kinderen hebt dan wordt de toekomst op de langere termijn opeens wel belangrijk.
Consumeren interesseert me maar weinig, dure kleren of auto's al helemaal niet. Ik ben gezond en sterk, kan op mijn eigen benen staan. Ik red me wel.
The End Times are wild
pi_112816607
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als straks in iedere stad een meerderheid woont die zich niet of nauwelijks met het bijbehorende land verwant voelt, misschien de taal van dat land niet eens spreekt, geen gemeenschappelijke oorsprong of geschiedenis heeft, dan heb je de eerste stap gezet.
De VS zijn het grote voorbeeld. Daar heette dat 'the melting pot' (overigens wel met rassenscheiding, maar Europeanen mengden daar).
Zo'n melting-pot willen ze hier ook. Anders hebben ze over 200 jaar nog allemaal losse nationale identiteiten en dat is lastig. Duitsers die niet voor Grieken willen betalen.
Maar in Amerika hebben ze daarvoor wel de inheemse bevolking zo'n beetje uitgeroeid. Dat zie ik hier toch niet zo gauw gebeuren, zelfs in de meest negatieve van de serieuze demografische prognoses wordt het niet voorspeld. En het zou ook wel heel dom zijn, want die inheemse bevolking, dat zijn wij hier zelf. :')

Als wij dus voor onszelf een verenigd Europa willen, dan moet je het heel anders aanpakken. We hebben heus wel dingen die ons binden. De erfenis van de oude Grieken (democratie) en Romeinen (bijv. het Romeinse recht), de verlichting met bijbehorende beroemde filosofen, de klassieke muziek, het traditionele stedenpatroon van een stadsmuur met daarbinnen een wirwar van straatjes en steegjes met eeuwenoude huisjes, enz. enz. In dat soort dingen zou je gemeenschappelijkheid moeten zoeken.

Maar straks hebben we als Europeanen hoofdzakelijk een afkeer tegen niet-westerse immigranten als gemeenschappelijkheid. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2012 23:28:25 ]
pi_112816675
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als ik geen kinderen zou hebben dan zou het me niet eens zoveel interesseren denk ik. Dan ging ik gewoon op survival-mode en dan kwam het wel goed (of niet). Maar als je kinderen hebt dan wordt de toekomst op de langere termijn opeens wel belangrijk.
Consumeren interesseert me maar weinig, dure kleren of auto's al helemaal niet. Ik ben gezond en sterk, kan op mijn eigen benen staan. Ik red me wel.
Ik heb geen kinderen, maar familie en vrienden wel. Voor hun vind ik het heel erg.. En ik zal ook voor hun vechten als het moet.

En indd, materialisme boeit mij ook niet. En kom er wel door, het leven is mij veelste mooi. Ik heb mijn filosofie, familie en vrienden. En mocht ik in strijd sterven, sterf ik waardig.

Maar no fucking way dat ik slaaf gaat worden van de EU..
pi_112816866
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:29 schreef Macabrefuture het volgende:

[..]

Ik heb geen kinderen, maar familie en vrienden wel. Voor hun vind ik het heel erg.. En ik zal ook voor hun vechten als het moet.

En indd, materialisme boeit mij ook niet. En kom er wel door, het leven is mij veelste mooi. Ik heb mijn filosofie, familie en vrienden. En mocht ik in strijd sterven, sterf ik waardig.

Maar no fucking way dat ik slaaf gaat worden van de EU..
Dat zijn we nu toch al slaaf van de EU. Sinds dat ESM verdrag is getekend gaan we dadelijk belasting af dragen voor de noodlijdende Spanjaarden, Portugezen en mischien de Grieken en Ieren nog een keer. Tegen die tijd is Nederland zelf failliet en zitten wij met torenhoge belastingen en een uitgehold sociaal stelsel. Leuk hoor die EU waar men gelooft dat er werkelijk democratie heerst maar waar niemand om dit beleid heeft gevraagd.
Kan Al Qaida geen vliegtuig in het Europarlement laten vliegen?
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:32:36 #94
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_112816869
De PVV heeft al kamervragen gesteld:
quote:
Vragen van de leden Fritsma, Bontes en Wilders (allen PVV) aan de minister voor Immigratie, Integratie en Asiel en de staatssecretaris voor Europese Zaken over het bericht dat de EU de deur open zet voor vele vreemdelingen (*)

1.)
Hoe beoordeelt u het dat de EU allerlei akkoorden sluit die het voor bijvoorbeeld Marokkanen, Egyptenaren en Kaapverdiėrs veel makkelijker (gaan) maken om de EU binnen te komen?

2.)
Waarom doet Nederland mee met het afsluiten van dergelijke akkoorden?

3.)
Deelt u de mening dat het absurd is om 'vrij reizen' als ruilmiddel te gebruiken om hervormingen in de betreffende landen te bevorderen? Zo neen, waarom niet?

4.)
Acht u het in het belang van Nederland wanneer veel meer vreemdelingen makkelijker -en zelfs zonder visum- naar ons land kunnen reizen? Hoe verhoudt zich dit tot bijvoorbeeld het tegengaan van illegaliteit, criminaliteit, islamisering en de komst van kansarmen?

5.)
Bent u bereid om te kiezen voor eigen grenzen en eigen immigratiebeleid en derhalve om te bevorderen dat Nederland uit de EU stapt? Zo neen, waarom niet?

6.)
Bent u bereid deze zotte Europese plannen linea recta de prullenbak in te gooien of gaat u net als bij de aanpassing van de gezinsrichtlijn weer falend en buigend door europa reizen om te worden afgeserveerd?
The End Times are wild
pi_112816887
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 22:48 schreef KeimpeHart het volgende:
Europa destijds, waar men nog zeker van z'n leven kon zijn:
Je weet toch dat het verhaal van de familie von Trapp in het nazitijdperk was ?
Dat begon dus ook met dat nazi's op straat mensen in elkaar trapten en dat escaleerde tot gigantische moordpartijen .

Hoezo waren er een paar honderd miljoen mensen zeker van hun leven?
pi_112816979
Nigel Farage _O_
pi_112817138
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:32 schreef LXIV het volgende:
De PVV heeft al kamervragen gesteld:

[..]

Volgens het OP-artikel heeft Nederland zelf ingestemd. Waar was dan de PVV om de minister van te voren instructie te geven over het standpunt wat die moet uitdragen!? |:(

Het is wel lekker makkelijk scoren natuurlijk. Eerst lekker liggen slapen en dan "de EU" de schuld geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2012 23:37:27 ]
pi_112817148
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:34 schreef Macabrefuture het volgende:
Nigel Farage _O_
Ook daar zullen we niet veel aan hebben aangezien wij in de rest van Europa niet op hem kunnen stemmen. Zo beteugelen ze effectief zijn partij en zal hij altijd in de minderheid zijn.

pi_112817301
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:37 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ook daar zullen we niet veel aan hebben aangezien wij in de rest van Europa niet op hem kunnen stemmen. Zo beteugelen ze effectief zijn partij en zal hij altijd in de minderheid zijn.
:N

Ze hebben in Engeland ook een districtenstelsel. Het grootste deel van de Engelsen kan dus ook niet op Farage stemmen. Desondanks heeft de UKIP wel lijsten in heel het VK (maar dan zonder Farage erop). De UKIP zou op dezelfde manier ook een Nederlandse lijst kunnen maken, maar daar hebben ze natuurlijk helemaal geen belang bij, want de partij heet niet voor niets UK Independence Party.
pi_112817495
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 23:39 schreef Igen het volgende:

[..]

:N

Ze hebben in Engeland ook een districtenstelsel. Het grootste deel van de Engelsen kan dus ook niet op Farage stemmen. Desondanks heeft de UKIP wel lijsten in heel het VK (maar dan zonder Farage erop). De UKIP zou op dezelfde manier ook een Nederlandse lijst kunnen maken, maar daar hebben ze natuurlijk helemaal geen belang bij, want de partij heet niet voor niets UK Independence Party.
Ik snap wat je bedoelt maar het zou eigenlijk helemaal niet zo mogen zijn. Als hij wat te melden heeft in het Europees Parlement zou ook elke Europeaan op hem moeten kunnen stemmen. Nog een reden te meer dat Nederland eruit zou moeten stappen want zo kan Nederland natuurlijk nooit een gewichtige stem hebben in Europa ondanks dat ze claimen dat ze die wel hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')