quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hadden zaterdag ook moeten en kunnen winnen... maar kneuzig gedoe daar in de rechter onderhoek van mn tv de 1e helft..
Ik ergerde me meer aan die egoist op het veldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond het fucking irritant dat het steeds over het doel ging in plaats van erin dus mijn mening over goed gespeeld is toch wat minder hoor
vind t behoorlijk verotrustend als je bekijkt hoevele kansen er waren en hoe weinig erin gingen.. denemarken had weinig kansen en toch 1 erin... procentueel gezien hebben we hard gefaaldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond het fucking irritant dat het steeds over het doel ging in plaats van erin dus mijn mening over goed gespeeld is toch wat minder hoor
Ik erger me al meer dan 2 jaar dood aan van Persie in Oranje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ergerde me meer aan die egoist op het veld
Robben
Ik hoop zo dat Van Persie en Huntelaar er samen in staan
nou daar irriteerde ik me ook aan... steeds zelf willen doen (als een kind van 3...) en dan uiteindelijk jezelf doodspelen en een soort wanhoopstrap moet doen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Robben
Ik hoop het ook jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Robben
Inderdaad en dan klaar met gezeik over voetbalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Die duitsers gaan ons vermorzelen. Zoals het hoort. Duitsland wint van Nederland als het om voetbal gaat, klaar
Kijk, jij snaptquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind t behoorlijk verotrustend als je bekijkt hoevele kansen er waren en hoe weinig erin gingen.. denemarken had weinig kansen en toch 1 erin... procentueel gezien hebben we hard gefaald
Je moet Piet nog wel even duidelijk maken dat van Persie als voornaam Robin heeft!quote:
Hoe kan datquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet Piet nog wel even duidelijk maken dat van Persie als voornaam Robin heeft!
Die dacht dat jij van Persie aanzag voor Robben
Ja dat komt omdat ik van van persie als enige eigenlijk vaak gewoon zijn voornaam gebruikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet Piet nog wel even duidelijk maken dat van Persie als voornaam Robin heeft!
Die dacht dat jij van Persie aanzag voor Robben
Kijk je krijgt al een beetje verstand van voetbalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou daar irriteerde ik me ook aan... steeds zelf willen doen (als een kind van 3...) en dan uiteindelijk jezelf doodspelen en een soort wanhoopstrap moet doen...
Ik heb er echt zin in, ben ook stik zenuwachtigquote:
Van Persie aan de bal en Roy die keihard ROBIN gaat staan roepen.quote:
Door het hoge aanbod tov de vraag zijn deze in prijs gedaald. Kwaliteitsmerken zoals le dromdrop zijn nog wel buiten je prijsklassequote:
En toen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Daar had ik het gisteren wel over
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat dat overgekwalificeerde baggerzooi is dus ik pass sowieso maar toch bedanktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Door het hoge aanbod tov de vraag zijn deze in prijs gedaald. Kwaliteitsmerken zoals le dromdrop zijn nog wel buiten je prijsklasse
dat soort dingen snap ik allemaal wel... maar de namen en wanneer ze spelen...? (boeit me ook niet heel erg) wedstrodj zelf vind ik wel leuk en feestjes enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk je krijgt al een beetje verstand van voetbal
Zoek hupsjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk je krijgt al een beetje verstand van voetbal
[..]
Ik heb er echt zin in, ben ook stik zenuwachtig![]()
Slaat nergens op, maar ik kan super zenuwachtig worden.... net als tegen brazilie
En ik irriteerde me aan mijn omgevingIedereen zei, Brazilie wint en ik was als enige die vertrouwen had in Nederland
Goh ik kon sommige wel vermoorden
Heb toen echt staan juichen en gillen als een klein kind.
Maar vooral de mannen uitgelachen die dachten dat Brazilie ging winnen![]()
Pools?quote:
Dat was dus na Nederland - Brazilië, feesten alsof we al kampioen warenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid![]()
En ja ik zag je
Ja echt hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was dus na Nederland - Brazilië, feesten alsof we al kampioen waren
Ik was toen aan het werkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt heIk ook hoor, we hadden een BBQ,het was stikheet die dag, bier, muziek
De buren houden niet van voetbal, maar ze hebben geweten dat we wonnen van Brazilie
Morgen weerIk zweer het
Praat detroit over zijn homopraktijken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat dat overgekwalificeerde baggerzooi is dus ik pass sowieso maar toch bedankt
Ze hadden tuinslang met gaten erin tussen de bomen gehangen. Was lang geleden dat ik zo dronken wasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt heIk ook hoor, we hadden een BBQ,het was stikheet die dag, bier, muziek
De buren houden niet van voetbal, maar ze hebben geweten dat we wonnen van Brazilie
Morgen weerIk zweer het
ik kan het me niet eens herinneren... niet gekeken en geen idee meer waarom nie.quote:
Dat dus, ik zou het ook niet meer wetenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kan het me niet eens herinneren... niet gekeken en geen idee meer waarom nie.
Ja maar het ziet er zo gezellig uitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hadden tuinslang met gaten erin tussen de bomen gehangen. Was lang geleden dat ik zo dronken was
Ik weet nog dat die wedstrijd om 1 uur was. Mn ex wilde dat ik hem om die tijd kwam ophalen in Den Helder. Ritje van 2,5 uur.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kan het me niet eens herinneren... niet gekeken en geen idee meer waarom nie.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
16:00 uurquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat die wedstrijd om 1 uur was. Mn ex wilde dat ik hem om die tijd kwam ophalen in Den Helder. Ritje van 2,5 uur.
Heb hem toen duidelijk gemaakt dat ie beter kon treinen.
4 uur? 1 uur toch?quote:
ik wete t echt niet meer... weet wel dat mijn toenmalige vriend niet van voetbal hield en dat mn hond zo ziek was dak dacht dak dr zou verliezen... en ook wekelijks bij dierenarts enzo.. zou best kunnen dat t hele wk toen aan me voorbij is gegaanquote:
Zeker niet. Maar ik irriteer me gewoon aan mensen die nu al zeggen dat we verliezen van Duitsland.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
Uit het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Jij? Fanatiek? Nee joh!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ik irriteer me gewoon aan mensen die nu al zeggen dat we verliezen van Duitsland.
Maar dat komt omdat ik gewoon bloedfanatiek ben
Wir!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ik irriteer me gewoon aan mensen die nu al zeggen dat we verliezen van Duitsland.
Dat is je gegundquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
We zullen het zien morgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is je gegund![]()
Wie weet wint Nederland toch het zou zo maar kunnen
Lijkt me eigenlijk best leuk om met jou voetbal te kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was zo erg 2 jaar geleden dat ik gewoon niet naar me ouders ging die dagen voor DE wedstrijd tegen brazilie. Die hadden 0% vertrouwen in het NL elftal![]()
Nou dan kom ik toch niet. En dan moest ik ook nog voetbal kijken met mannen die er hetzelfde over dachten..... echt je had me moeten zien die dag
1x met ca in de auto gezeten terwijl ze op de radio naar feyenoord wedstrijd luisterde.... serieus deuk in dr stuur geslagen he omdat de tegenstander scoorde ghehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk best leuk om met jou voetbal te kijken
Vanwege de reacties hoop ik op verlies van Nederlandquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zullen het zien morgen.
Met de juiste opstelling maken we gewoon een kans
Ca is dus gewoon de vrouwelijke versie van mijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
1x met ca in de auto gezeten terwijl ze op de radio naar feyenoord wedstrijd luisterde.... serieus deuk in dr stuur geslagen he omdat de tegenstander scoorde ghehe
Hihiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk best leuk om met jou voetbal te kijken
Dat was na de Royco Meetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
1x met ca in de auto gezeten terwijl ze op de radio naar feyenoord wedstrijd luisterde.... serieus deuk in dr stuur geslagen he omdat de tegenstander scoorde ghehe
Waaromquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vanwege de reacties hoop ik op verlies van Nederland
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Whahahaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Hoe mensen zichzelf voor lul zetten op tv met vage gelul over voetbalquote:
Graftyfus stoelnummeringquote:
Jij hebt echt geen verstand van voetbal hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe mensen zichzelf voor lul zetten op tv met vage gelul over voetbal
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Graftyfus stoelnummering
Wilde in Vak E, maar dan zat ik niet naast me vader. Dus kon met me broertje mee op VAK S, maar was te laat
Klopt ik snap de buitenspelregel niet. Maar helaas heb ik van veel meer dingen geen verstand en dat is veel vervelender dan een bal spelletje niet snappenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen verstand van voetbal he
Zo ben ik hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ging gewoon als een ware bazin de kampioenswedstrijd ajax- twente bij Roy in de kroeg kijken![]()
En dan nog voor elkaar krijgen dat Jiskefet - Mijn club daar door de speakers knalt!!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe mensen zichzelf voor lul zetten op tv met vage gelul over voetbal
Je reacties beginnen wel sneu te worden trouwens. Inmiddels weet iedereen al dat je er een hekel aan hebt, dat je hoopt dat oranje wordt uitgeschakeld en het liefst ook nog met 20 geblesseerde spelers ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt ik snap de buitenspelregel niet. Maar helaas heb ik van veel meer dingen geen verstand en dat is veel vervelender dan een bal spelletje niet snappen
tis ook wel beetje zo dat t alleen gezelig is als er leuk sfeertje hangt... bij mij in de straat is niets versiert ofzo, merk vrij weinig van t EKquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je reacties beginnen wel sneu te worden trouwens. Inmiddels weet iedereen al dat je er een hekel aan hebt, dat je hoopt dat oranje wordt uitgeschakeld en het liefst ook nog met 20 geblesseerde spelers ofzo.
You made your point!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kusje en een knuffel en het is overquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt ik snap de buitenspelregel niet. Maar helaas heb ik van veel meer dingen geen verstand en dat is veel vervelender dan een bal spelletje niet snappen
Heeft niets met een hekel aan voetbal te makenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je reacties beginnen wel sneu te worden trouwens. Inmiddels weet iedereen al dat je er een hekel aan hebt, dat je hoopt dat oranje wordt uitgeschakeld en het liefst ook nog met 20 geblesseerde spelers ofzo.
You made your point!
Gaan we samen ajax- feyenoord kijken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, en anders gewoon losse kaartjes kopen zo nu en dan
In het philipsstadion?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we samen ajax- feyenoord kijken?
Wel op neutraal terrein!
Haha en zo geniet ik er weer van als jij weer eens niet scoort.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heeft niets met een hekel aan voetbal te makenmeer het feit dat ik het leuk vind dat mensen teleurgesteld zijn omdat we met een spelletje verloren hebben. Hoe kansloos
Ik ben de enige in de straat, en verderop nog eentjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tis ook wel beetje zo dat t alleen gezelig is als er leuk sfeertje hangt... bij mij in de straat is niets versiert ofzo, merk vrij weinig van t EK
Zelf niks versiert dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tis ook wel beetje zo dat t alleen gezelig is als er leuk sfeertje hangt... bij mij in de straat is niets versiert ofzo, merk vrij weinig van t EK
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel op neutraal terrein!
kinderhand is snel gevuldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haha en zo geniet ik er weer van als jij weer eens niet scoort.
Ik denk dat ik daar voortaan ook de hele dag over ga posten!
Met de bus mee naar uitwedstrijden zit er dan niet in of wel?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, en anders gewoon losse kaartjes kopen zo nu en dan
Zwitserland lijkt me wel veilig genoegquote:
nee vond t beetje zielig om enige versierde huis te zijn en dan ook nog in mn eentje voetbal te kijkenquote:
Hey snarf hoe was het met die ene jongen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee vond t beetje zielig om enige versierde huis te zijn en dan ook nog in mn eentje voetbal te kijkendas alleen hip als je ook echt een voetbal-honk bent
Bij mij is niet neutraalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel op neutraal terrein!
I knowquote:
Kom maar hier kijken danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee vond t beetje zielig om enige versierde huis te zijn en dan ook nog in mn eentje voetbal te kijkendas alleen hip als je ook echt een voetbal-honk bent
heb gister een bericht gestuurd wanneer die voor me gaat koken .. en erbij gezet dak weet dak mezelf uitnodig en dat t niet beleefd is, maar dak nieuwsgierg ben naar de kookkunstenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hey snarf hoe was het met die ene jongen?
Sowieso ben ik nog nooit naar uitwedstrijden geweestquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met de bus mee naar uitwedstrijden zit er dan niet in of wel?
Liever Spanje ok?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwitserland lijkt me wel veilig genoeg
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb gister een bericht gestuurd wanneer die voor me gaat koken .. en erbij gezet dak weet dak mezelf uitnodig en dat t niet beleefd is, maar dak nieuwsgierg ben naar de kookkunsten
Als dat niet goed komtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb gister een bericht gestuurd wanneer die voor me gaat koken .. en erbij gezet dak weet dak mezelf uitnodig en dat t niet beleefd is, maar dak nieuwsgierg ben naar de kookkunsten
Ghehequote:
Dus ook de liefde van de vrouw gaat door de maag, hmmmquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een man om sámen mee te kokenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus ook de liefde van de vrouw gaat door de maag, hmmm
bij mij wel... eten is goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus ook de liefde van de vrouw gaat door de maag, hmmm
Ik wil best voor je kokenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kook altijd voor anderen maar men kookt nooit voor mij..
Nou kan ik wél erg lekker kokenmisschien ligt t daaraan
Heb je meegezongen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon het mooiste toch van het EK
Nee dat nietquote:
Verloren wedstrijd is dat, knappe gozer die zich daar aan waagtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kook altijd voor anderen maar men kookt nooit voor mij..
Nou kan ik wél erg lekker kokenmisschien ligt t daaraan
quote:
Is Rob een feeder?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Nou eten is wel lekker, maar ik moet echt gaan kappen hoorStraks ben ik weer tonnetje rond
Waar aan waagt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Verloren wedstrijd is dat, knappe gozer die zich daar aan waagt
Ik heb nog nooit klachten gehad van mensen die zijn blijven eten bij mijquote:
ze gingen allemaal dood voor ze konden klagen over een vreemde nasmaakquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit klachten gehad van mensen die zijn blijven eten bij mij
Wedstrijdje koken met jou, dat verlies je geheid van jouquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze gingen allemaal dood voor ze konden klagen over een vreemde nasmaak
Jij ook liefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wedstrijdje koken met jou, dat verlies je geheid van jou
en rosequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar EK staat voor gezelligheid, hapjes en bier
Is ie op tv?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:50 schreef formerjellybean het volgende:
10 things I hate about you. Ik mis Heath![]()
![]()
Zou het dat zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze gingen allemaal dood voor ze konden klagen over een vreemde nasmaak
Doe een shirt van Wijnaldum aan, fout genoeg.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet wat ik naar het foute feest aan moet
http://www.feestkleding365.nl/
Zoveel dingen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe een shirt van Wijnaldum aan, fout genoeg.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
http://www.feestkleding365.nl/vette-stripper-kostuum/
ja die heb ik in de kast hangenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:
http://www.feestkleding365.nl/heidi-kostuum2/
Lange mouwenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:11 schreef Typisch het volgende:
Neem deze:
[ afbeelding ]
http://www.feestkleding36(...)n-3-kleuren-kostuum/
Het begrip mouwen opstropen is u vreemd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lange mouwenIs niet te doen
Vond deze wel leuk, maar ik ook niet fout
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet ook nog een foute outfitik neig naar cheerleader
ja maar dan is het niet mooi meerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het begrip mouwen opstropen is u vreemd?
Nooooohquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lange mouwenIs niet te doen
Vond deze wel leuk, maar ik ook niet fout
[ afbeelding ]
Ow deze is wel heel erg leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:14 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wint sowieso.
Wat is er mis met mij, dat ik haar naar zit te kijken op mijn vrije avond.
Wat is daar fout aan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dan is het niet mooi meer![]()
Deze is beter dan
[ afbeelding ]
Jij loopt op normale feesten ook met vleugels op je rug?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow deze is wel heel erg leuk
Maar is dat fout?
Nee, maar ik vind het meer iets voor carnaval ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij loopt op normale feesten ook met vleugels op je rug?
"Net-voor-de-poes"quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, ik zie meisjes rondlopen met rokjes die dunner zijn dan mijn riem.
Dus als jezelfquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga als nerdbretels en pet met propellor
Ja ik ben ook maar 1,70 maar denk dat mijn heupen wel voller zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja of deze mevrouw heeft gewoon lange benen(1,85 ofzo
)
Ik ben maar 1,74
quote:
Heb je die link gezien op FB? Is maar 3,95 die petquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga als nerdbretels en pet met propellor
Maar als je kijkt, zijn al die outfits best kortquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ben ook maar 1,70 maar denk dat mijn heupen wel voller zijn
of... (net als ik vorige keer met mn brandweer jurk) gewoon een grote bloemetjes onderbroek eronder... ALS je bukt is t alsnog fout ghehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar als je kijkt, zijn al die outfits best kort
gewoon niet bukken enzo
Nee ik ben autist dat is iets heel andersquote:
Dat wordt nog leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar als je kijkt, zijn al die outfits best kort
gewoon niet bukken enzo
Welgevormde heupenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ben ook maar 1,70 maar denk dat mijn heupen wel voller zijn
Ahahahahaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of... (net als ik vorige keer met mn brandweer jurk) gewoon een grote bloemetjes onderbroek eronder... ALS je bukt is t alsnog fout ghehe
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of... (net als ik vorige keer met mn brandweer jurk) gewoon een grote bloemetjes onderbroek eronder... ALS je bukt is t alsnog fout ghehe
Dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
DankAlleen ga ik niet in zo'n korte outfit lopen
kan je netzogoed je tiroler aandoen en een cape erbijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja die van jou was ook zo leuk die outfit
En deze vind ik ook zo leuk
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan je netzogoed je tiroler aandoen en een cape erbij
Tering wat een hoerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn zusje is trouwens een week single na een relatie van 2 jaar. Ze heeft al 3 scharrels
Ik lijk qua uiterlijk zooo niet op haar gok ik
*verkleed zich als oma*quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja die van jou was ook zo leuk die outfit
En deze vind ik ook zo leuk
[ afbeelding ]
Post een foto hierquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
oeh cape... goed plan.. ik ga als Super nerd... Met een cape om om outfit compleet te maken
Dat maakt het misschien nog wel ergerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het zijn geen nieuwe scharrels. Dat scheelt.. iets..
Vrouwen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn zusje is trouwens een week single na een relatie van 2 jaar. Ze heeft al 3 scharrels
Ik lijk qua uiterlijk zooo niet op haar gok ik
Oma in haar demente fase!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die hebben altijd zoveel kleding aan
Ga je dit keer weer je gezicht schminken? Ik heb meerdere kleurtjes hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:24 schreef marbasnarf het volgende:
ik wil ook nog een keer als opa... in zon wit hemd enzo(en snor uiteraard, maar standaard bij mn verkleedpartijtjes)
quote:
Niet echt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het zijn geen nieuwe scharrels. Dat scheelt.. iets..
Zou dan ook kunnen dat ze naakt looptquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]ghehehe "ohjeee ben ik nu weer mn broek vergeten"
Toen ik wegging bij mijn ex leerde ik via haar een vent kennen, tien jaar ouder dan ik, maar lekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt het misschien nog wel erger
Ik heb geen broek aan in bed......quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]ghehehe "ohjeee ben ik nu weer mn broek vergeten"
Daar is dan toch niets mis mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Toen ik wegging bij mijn ex leerde ik via haar een vent kennen, tien jaar ouder dan ik, maar lekker
Alleen was hij toen bezet. Nu al een tijd niet meer, 3 keer raden wie haar potentiele wip is
Ja, ik dacht dat dat moest. Maar dat viking pak is wel het meest bazige wat ik tegen gekomen ben, maar dat is ook meer iets voor carnaval.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Typisch jij zocht zeker op sexy kleding?
Ik?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Typisch jij zocht zeker op sexy kleding?
Ja watquote:
Deze is ook leukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat dat moest. Maar dat viking pak is wel het meest bazige wat ik tegen gekomen ben, maar dat is ook meer iets voor carnaval.
Nee Typischquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Treurig altijd om te zien hoeveel mensen er met hun geslachtsdelen denken.
Iedereen hoor. Behalve modellenbureaus.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja wat
Ik heb liever wat mooie ronde vorm in plaats van zo'n ingevallen gratenpakhuis
Welk erg kort.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze is ook leuk
Maar weer zo kort
[ afbeelding ]
[..]
Nee Typisch
Typischquote:
Whaha. Zou dat nou goed verkopen die dingen? Die pakjes kosten in ieder geval niet zoveel stof, bijna alles is te zien met die dingen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze is ook leuk
Maar weer zo kort
[ afbeelding ]
[..]
Nee Typisch
je an ook beter gewoon in de kringloop oid een vage jurk kopen en dan een rare kleur legging eronder...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welk erg kort.Opvallend dat die pakjes altijd richting de "geil" gaan ipv gewoon humor.
Haters, jullie allemaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iedereen hoor. Behalve modellenbureaus.
quote:
Als ze door de lucht vliegt op die bezem kan je er sowieso onder kijken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welk erg kort.Opvallend dat die pakjes altijd richting de "geil" gaan ipv gewoon humor.
Ja inderdaad, is best irritantquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat het het meeste verkocht wordt aan stelletjes met bepaalde fetishes.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ze door de lucht vliegt op die bezem kan je er sowieso onder kijken.
Nietes want dan doet ze een onzichtbaarheidsmantel omquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ze door de lucht vliegt op die bezem kan je er sowieso onder kijken.
juistquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik vind pakjes met humor veel leuker. Ik zou als scenequeen gaan, lekker fout, panterprintjes, nerdenbrilletjes, felle kleurtjes.
ja maar waar koop ik datquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik vind pakjes met humor veel leuker. Ik zou als scenequeen gaan, lekker fout, panterprintjes, nerdenbrilletjes, felle kleurtjes.
Grapje toch?quote:
wij zijn vorige jaar toch ook geslaagd... gewoon verschillende winkels in... bij de coolcat hebbenz e ook veeeeel glitters op shirtjes en panterprint leggings enzoquote:
Scharrels op zich niet. Meerdere te gelijk wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Grapje toch?
Een week na een relatie van 2 jaar alweer over 3 gasten heen, dan ben je echt een gore snol.
Ja maar een complete outfit is makkelijkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wij zijn vorige jaar toch ook geslaagd... gewoon verschillende winkels in... bij de coolcat hebbenz e ook veeeeel glitters op shirtjes en panterprint leggings enzo
stiekem ben je jaloers of nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Scharrels op zich niet. Meerdere te gelijk wel.
Hmm. Is eigenlijk vooral heel erg veel dingen combineren. Voor accessoires naar de claires gaan, daar hebben ze toffe hipster dingen, brilletjes en kettingen etc. Dan een short, kapotte panty. Panter truitje, zo'n felle kleur gilletje eroverheen. Veel armbanden.quote:
Want?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Grapje toch?
Een week na een relatie van 2 jaar alweer over 3 gasten heen, dan ben je echt een gore snol.
Ik heb mooiere piratenpakjes gezien.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ooit ga ik als piraat! Deze valt wel mee qua lengte toch?
[ afbeelding ]
Die is wel tof!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ooit ga ik als piraat! Deze valt wel mee qua lengte toch?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso 1 week na een relatie, dat vind ik enorm respectloos.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Scharrels op zich niet. Meerdere te gelijk wel.
idd...!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sowieso 1 week na een relatie, dat vind ik enorm respectloos.
Hoezo dat dan? Het is toch over? Uit, klaar, afgelopen? Ik zou dan schijt hebben aan mijn ex, als ik er niets meer voor voelde dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laat ik wel wezen dat het uitging omdat híj op de proppen kwam met het feit dat hij voor een ander was gevallen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
En wat nou als hij haar gedumpt heeft?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja maar rozequote:
Ja vorig jaar zagen snarf en ik er zo uit:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm. Is eigenlijk vooral heel erg veel dingen combineren. Voor accessoires naar de claires gaan, daar hebben ze toffe hipster dingen, brilletjes en kettingen etc. Dan een short, kapotte panty. Panter truitje, zo'n felle kleur gilletje eroverheen. Veel armbanden.
Dit dus. Zeker omdat relaties vaak al eerder over zijn dan ze uit gemaakt hebben. Ik heb ook wel eens een dag later al bij een ander geweest. Wat dan ook al langer borrelde.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Het is toch over? Uit, klaar, afgelopen? Ik zou dan schijt hebben aan mijn ex, als ik er niets meer voor voelde dan.
3 te gelijk is een beetje veelquote:
Dat sowieso niet. Maar als je single bent is 1 scharrel toch niet raar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die is wel tof!
'Har har, you wanna walk my plank pirate lady?'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit ook. Als het haar helpt (op meerdere vlakkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En wat nou als hij haar gedumpt heeft?
Ik bedoel, ik ken verder de situatie niet, maar jullie ook niet of wel? Beetje makkelijk om dan maar gewoon een eind in de rondte te oordelen
er zijn boel leukere fotos dan diequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar roze
[..]
Ja vorig jaar zagen snarf en ik er zo uit:
[ afbeelding ]
Deze vrouw begrijpt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit dus. Zeker omdat relaties vaak al eerder over zijn dan ze uit gemaakt hebben. Ik heb ook wel eens een dag later al bij een ander geweest. Wat dan ook al langer borrelde.
Ja maar hier stonden we helemaal opquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
er zijn boel leukere fotos dan die
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar roze
[..]
Ja vorig jaar zagen snarf en ik er zo uit:
[ afbeelding ]
Ook na die foto zou ik je doen hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Jullie lijken mij gezelligquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Mini-me?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Jofu aantrekt
Myr met je Hobbit
Nog 2 weekjes en 3 dagenquote:
grapsokquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat pakjes voor je.
We zijn ook best gezelligquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jullie lijken mij gezellig
Ik wil best wel bij jullie inner circle horen![]()
ik wil berg patatjes halen ja, denk dat dat t makkelijkst is?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes en 3 dagen
We gaan een hapje eten bij jou tochKan jij je honden nog uitlaten enzo
Ik heb pakjes, muziek en wijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
grapsok
neh wil verkleden en muziek en wijnen dansen
Wanneer is dat? Ik zit tot 30 juli helemaal vol, tis te erg eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We zijn ook best gezellig![]()
Al zeg ik het zelf
Dat mag dat magGa je ook mee naar het foute feest?
Stiekem was dat twi zijn fopje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Myr met je Hobbit
29 juniquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Ik zit tot 30 juli helemaal vol, tis te erg eigenlijk
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Myr met je Hobbit
Als ik man was zou ik als paal gaan dan willen dames op/ met mij dansenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat?! Heb ik nog maar 2 weken voor een outfit? Fuck
Je bent toch een man?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik man was zou ik als paal gaan dan willen dames op/ met mij dansen
Ja gewoon allemaal geld in leggen, en dan patat en kroketten en frikadellen halenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil berg patatjes halen ja, denk dat dat t makkelijkst is?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ookquote:
29-06quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Ik zit tot 30 juli helemaal vol, tis te erg eigenlijk
twiquote:
Uhuhquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat?! Heb ik nog maar 2 weken voor een outfit? Fuck
Ja want alle vrouwen zijn paaldanseressenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, de rest wilt gepaald wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja want alle vrouwen zijn paaldanseressen
Ja godverquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
29-06
[..]
twi
[..]
UhuhBen je nu aan het stressen
In de praktijk werkt dat meestal nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kom ik wel voor je staan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb zelfs t kaartje al een maand in huis ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja godvernaja morgen toch naar de stad dus maar ff kijken.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja godvernaja morgen toch naar de stad dus maar ff kijken.
hahaquote:
Ga in die ene kijken die ik op fb plaatstequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja ik ga zaterdag weer kijken
Afgelopen zaterdag 3,5 uur in een feestwinkel gestaan, en alle outfits gepast geloof ik
ja dat wordt optie 2quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga in die ene kijken die ik op fb plaatste
Kaartje is.ook.al een tijdje geregeldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb zelfs t kaartje al een maand in huis ofzo
Heet die zaak zo, of is dat t adres?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wordt optie 2Ik ga eerst in Rotterdam kijken bij de Vierambachten
En er zat niks bij?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja ik ga zaterdag weer kijken
Afgelopen zaterdag 3,5 uur in een feestwinkel gestaan, en alle outfits gepast geloof ik
Ik zeg nog niks, eerst wachten tot iedereen compleet heeftquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kaartje is.ook.al een tijdje geregeldwat doe jij aan?
die naam had ik geappt naar jequote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heet die zaak zo, of is dat t adres?
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |