quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hadden zaterdag ook moeten en kunnen winnen... maar kneuzig gedoe daar in de rechter onderhoek van mn tv de 1e helft..
Ik ergerde me meer aan die egoist op het veldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond het fucking irritant dat het steeds over het doel ging in plaats van erin dus mijn mening over goed gespeeld is toch wat minder hoor
vind t behoorlijk verotrustend als je bekijkt hoevele kansen er waren en hoe weinig erin gingen.. denemarken had weinig kansen en toch 1 erin... procentueel gezien hebben we hard gefaaldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond het fucking irritant dat het steeds over het doel ging in plaats van erin dus mijn mening over goed gespeeld is toch wat minder hoor
Ik erger me al meer dan 2 jaar dood aan van Persie in Oranje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ergerde me meer aan die egoist op het veld
Robben
Ik hoop zo dat Van Persie en Huntelaar er samen in staan
nou daar irriteerde ik me ook aan... steeds zelf willen doen (als een kind van 3...) en dan uiteindelijk jezelf doodspelen en een soort wanhoopstrap moet doen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Robben
Ik hoop het ook jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Robben
Inderdaad en dan klaar met gezeik over voetbalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Die duitsers gaan ons vermorzelen. Zoals het hoort. Duitsland wint van Nederland als het om voetbal gaat, klaar
Kijk, jij snaptquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind t behoorlijk verotrustend als je bekijkt hoevele kansen er waren en hoe weinig erin gingen.. denemarken had weinig kansen en toch 1 erin... procentueel gezien hebben we hard gefaald
Je moet Piet nog wel even duidelijk maken dat van Persie als voornaam Robin heeft!quote:
Hoe kan datquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet Piet nog wel even duidelijk maken dat van Persie als voornaam Robin heeft!
Die dacht dat jij van Persie aanzag voor Robben
Ja dat komt omdat ik van van persie als enige eigenlijk vaak gewoon zijn voornaam gebruikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet Piet nog wel even duidelijk maken dat van Persie als voornaam Robin heeft!
Die dacht dat jij van Persie aanzag voor Robben
Kijk je krijgt al een beetje verstand van voetbalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou daar irriteerde ik me ook aan... steeds zelf willen doen (als een kind van 3...) en dan uiteindelijk jezelf doodspelen en een soort wanhoopstrap moet doen...
Ik heb er echt zin in, ben ook stik zenuwachtigquote:
Van Persie aan de bal en Roy die keihard ROBIN gaat staan roepen.quote:
Door het hoge aanbod tov de vraag zijn deze in prijs gedaald. Kwaliteitsmerken zoals le dromdrop zijn nog wel buiten je prijsklassequote:
En toen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Daar had ik het gisteren wel over
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat dat overgekwalificeerde baggerzooi is dus ik pass sowieso maar toch bedanktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Door het hoge aanbod tov de vraag zijn deze in prijs gedaald. Kwaliteitsmerken zoals le dromdrop zijn nog wel buiten je prijsklasse
dat soort dingen snap ik allemaal wel... maar de namen en wanneer ze spelen...? (boeit me ook niet heel erg) wedstrodj zelf vind ik wel leuk en feestjes enzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk je krijgt al een beetje verstand van voetbal
Zoek hupsjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijk je krijgt al een beetje verstand van voetbal
[..]
Ik heb er echt zin in, ben ook stik zenuwachtig![]()
Slaat nergens op, maar ik kan super zenuwachtig worden.... net als tegen brazilie
En ik irriteerde me aan mijn omgevingIedereen zei, Brazilie wint en ik was als enige die vertrouwen had in Nederland
Goh ik kon sommige wel vermoorden
Heb toen echt staan juichen en gillen als een klein kind.
Maar vooral de mannen uitgelachen die dachten dat Brazilie ging winnen![]()
Pools?quote:
Dat was dus na Nederland - Brazilië, feesten alsof we al kampioen warenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid![]()
En ja ik zag je
Ja echt hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was dus na Nederland - Brazilië, feesten alsof we al kampioen waren
Ik was toen aan het werkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt heIk ook hoor, we hadden een BBQ,het was stikheet die dag, bier, muziek
De buren houden niet van voetbal, maar ze hebben geweten dat we wonnen van Brazilie
Morgen weerIk zweer het
Praat detroit over zijn homopraktijken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat dat overgekwalificeerde baggerzooi is dus ik pass sowieso maar toch bedankt
Ze hadden tuinslang met gaten erin tussen de bomen gehangen. Was lang geleden dat ik zo dronken wasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt heIk ook hoor, we hadden een BBQ,het was stikheet die dag, bier, muziek
De buren houden niet van voetbal, maar ze hebben geweten dat we wonnen van Brazilie
Morgen weerIk zweer het
ik kan het me niet eens herinneren... niet gekeken en geen idee meer waarom nie.quote:
Dat dus, ik zou het ook niet meer wetenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kan het me niet eens herinneren... niet gekeken en geen idee meer waarom nie.
Ja maar het ziet er zo gezellig uitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hadden tuinslang met gaten erin tussen de bomen gehangen. Was lang geleden dat ik zo dronken was
Ik weet nog dat die wedstrijd om 1 uur was. Mn ex wilde dat ik hem om die tijd kwam ophalen in Den Helder. Ritje van 2,5 uur.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kan het me niet eens herinneren... niet gekeken en geen idee meer waarom nie.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
16:00 uurquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat die wedstrijd om 1 uur was. Mn ex wilde dat ik hem om die tijd kwam ophalen in Den Helder. Ritje van 2,5 uur.
Heb hem toen duidelijk gemaakt dat ie beter kon treinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |