Supermarkten bekijken in je vrije tijd is net zoiets als treinen spotten, vond ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:11 schreef Socios het volgende:
Wat hebben treinen hier nou weer mee te maken?
Overigens terechte klacht. Jumbo
Volgens mij op de kaas afdelingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou, succes....als wat ga je werken?
Hallo Jumboquote:
Want jij dacht de supermarkt heeft vast de ultieme bovenlaag in het personeelsbestand?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:18 schreef LorM het volgende:
Ik dacht daar zo'n banga te scoren, dat lukt dus niet wegens de 'diversiteit' in personeel...
Tja maar ze zijn daar niet volledig gecertificeerd bij de Jumbo. Bij de Plus supermarkt wel. En dat verschil merk je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:59 schreef Flammie het volgende:
Jumbo heeft wel echt gecertificeerde kassamedewerkers hoor. Ik ga echt no way aan een kassa staan bij kassamedewerkers die GEEN certificaat hebben.. ben toch niet gek zeker
Ik denk de hoofdcassieres zijn gecertificeerd. De rest is student. Net als bij de AH.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tja maar ze zijn daar niet volledig gecertificeerd bij de Jumbo. Bij de Plus supermarkt wel. En dat verschil merk je.
Volgens mij hebben de kassamedewerkers van de Jumbo echt een dijk van een opleiding afgemaakt hoor om dat felbegeerde certificaatje te bemachtigen. Maar de plus kan er inderdaad ook wat van.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tja maar ze zijn daar niet volledig gecertificeerd bij de Jumbo. Bij de Plus supermarkt wel. En dat verschil merk je.
Preciesquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:03 schreef Flammie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de kassamedewerkers van de Jumbo echt een dijk van een opleiding afgemaakt hoor om dat felbegeerde certificaatje te bemachtigen. Maar de plus kan er inderdaad ook wat van.
Gister kwam ik nog bij de Aldi geloof ik, dus ik vroeg eenmaal aangekomen bij de kassa na of ze ook een certificaat had. Deze had ze niet en toen heb ik de boodschappen laten staan en zei ik: dan ga ik naar een ander.. toen had je ze moeten zien kijkenMaar ja dat krijg je er van als je geen certificaat of diploma hebt en toch dergelijke functies wilt uitoefenen.
Dat bedoel ik.. Ja dag, je laten helpen door onopgeleid personeel in de supermarktquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het ook niet meer dan normaal om in zo'n geval je karretje te laten staan.
Certificaat van de medewerkers? De medewerkers van de Jumbo hier hebben die zeker niet gehaald dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:04 schreef 95x het volgende:
Het certificaat van de Jumbomedewerkers stelt een diploma voor. En daarvoor moet je de 7 zekerheden leren toepassen en gebruiken.
Het halen van zo'n certificaat is makkelijker dan het schrijven van aap noot mies..quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:22 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Certificaat van de medewerkers? De medewerkers van de Jumbo hier hebben die zeker niet gehaald dan.
Ik heb zelf bij de Jumbo gewerkt en dus zo'n certificaat moeten halen. Je moet dan 3 uur lang in een groepje van 10 allemaal stomme filmpjes kijken over hoe geweldig de 7 zekerheden zijn. Daarna moet je een toets maken over die 7 zekerheden en minstens 80% van de vragen goed hebben. Zak je dan mag je weer 3 uur zitten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:22 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Certificaat van de medewerkers? De medewerkers van de Jumbo hier hebben die zeker niet gehaald dan.
Ik ook! Naar een SM gaan zonder getrained personeelquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Flammie het volgende:
Tsja als de helft zakt dan is die opleiding dus gewoon zwaar en stelt dat certificaat ook echt wat voor. Daarom winkel ik dus bij Jumbo omdat er getrained personeel in dienst is
No way dat ik naar een supermarkt ga met personeel zonder certificaat
Grof gezegd denk ik eerder dat de gezakten "dom" zijn. Hoe kun je nou zakken voor een toets met vragen zoals wanneer een klant in de rij gratis boodschappen krijgt en wanneer je een gratis product mag weggeven? En verder zijn het vooral vragen over klantvriendelijkheid die overal gelden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:14 schreef Flammie het volgende:
Tsja als de helft zakt dan is die opleiding dus gewoon zwaar en stelt dat certificaat ook echt wat voor. Daarom winkel ik dus bij Jumbo omdat er getrained personeel in dienst is
No way dat ik naar een supermarkt ga met personeel zonder certificaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
[ala harrie jekkers die een treinspotter imiteeert]quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Supermarkten bekijken in je vrije tijd is net zoiets als treinen spotten, vond ik.
Kijken of er nog aanbiedingen zijn, of ik toevallig nog wat zie wat ik wel eens nodig zou kunnen hebben? Is da zo raar ??quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
What the fuck kijk je rond in de supermarkt?
Mijn Jumbo in de buurt heeft precies hetzelfde. Was een prima winkel, toen (een halfjaar geleden ongeveer) gingen ze de boel verbouwen. Nu is het bij een beetje drukte meteen onmogelijk om je vrij door de supermarkt te bewegen. Wachten op mensen, karretjes ontwijken, noem het allemaal maar op. En vergeet vooral niet zo'n lekkere beschimmelde citroen of ui van de versafdeling mee te nemen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:56 schreef leolinedance het volgende:
AH trouwens.....![]()
![]()
Hoe krijg je het voor elkaar om meer personeel in de winkel te hebben lopen dan klanten? Met 300 scholieren vakkenvullen, stapels voorraad in de (te smalle) gangen, lange wachttijden bij de kassa
Ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:24 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Kijken of er nog aanbiedingen zijn, of ik toevallig nog wat zie wat ik wel eens nodig zou kunnen hebben? Is da zo raar ??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |