hij werkt er.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:15 schreef Lithia het volgende:
Leg eens uit waarom je op die conclusie bent gekomen?
Faalmodjequote:
Ook benieuwd naar, vooral door het 'allemaal stuk voor stuk' gedeelte in de OP. Het was dus een diepgravend onderzoek, wat aan deze conclusie voorafging.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:15 schreef Lithia het volgende:
Leg eens uit waarom je op die conclusie bent gekomen?
Dat is zeker waar, ik ga wel eens supermarkten bekijken in mijn vrije tijd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ook benieuwd naar, vooral door het 'allemaal stuk voor stuk' gedeelte in de OP. Het was dus een diepgravend onderzoek, wat aan deze conclusie voorafging.
Een uitleg hoe hij op die conclusie is gekomen. Hoe moeilijk is dat nou.quote:
Ja, blabla, sarcasme ditdatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ook benieuwd naar, vooral door het 'allemaal stuk voor stuk' gedeelte in de OP. Het was dus een diepgravend onderzoek, wat aan deze conclusie voorafging.
Wij hebben bij de Plus ook zo iemand werken, krijgen ze 7,50 per dagdeel voor om die aan het werk te houden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Jumbo is geniaal.
In tegenstelling tot de Coop, die volgens mij subsidie krijgt om zwakzinnige mongolen de kans te bieden een halfjaartje bedrijfsleider te spelen bij zo'n bedrijf.
Bij de Coop hier is gewoon het aanbod van producten dramatisch. Heb je 5 rijen voor Yum Yum noodles, koop je alleen shrimp in.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:19 schreef LorM het volgende:
[..]
Wij hebben bij de Plus ook zo iemand werken, krijgen ze 7,50 per dagdeel voor om die aan het werk te houden.
Is dat een hobby van je? Zoals treinenspotten of zo? Noteer je je bekeken supermarkt dan ook in een schriftje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:19 schreef LorM het volgende:
Dat is zeker waar, ik ga wel eens supermarkten bekijken in mijn vrije tijd.
Waar moeten ze dan op staan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef LorM het volgende:
Maar even OT, ik vind de sfeer in de winkels om te huilen. Vooral het verseiland met koelingen die op pootjes staan zijn zo lelijk.
Ja het is een hobby, nee ik noteer er niks van. Sla het op in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dat een hobby van je? Zoals treinenspotten of zo? Noteer je je bekeken supermarkt dan ook in een schriftje?
op waarheid berust.quote:Oja en iedereen die er werkt is óf lelijk óf gehandicapt...
Bliepmiep bliepte niet meequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:22 schreef Deetch het volgende:
TS probeerde een supermarkt sletje te hosselen en die poeierde hem af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |