hij werkt er.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:15 schreef Lithia het volgende:
Leg eens uit waarom je op die conclusie bent gekomen?
Faalmodjequote:
Ook benieuwd naar, vooral door het 'allemaal stuk voor stuk' gedeelte in de OP. Het was dus een diepgravend onderzoek, wat aan deze conclusie voorafging.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:15 schreef Lithia het volgende:
Leg eens uit waarom je op die conclusie bent gekomen?
Dat is zeker waar, ik ga wel eens supermarkten bekijken in mijn vrije tijd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ook benieuwd naar, vooral door het 'allemaal stuk voor stuk' gedeelte in de OP. Het was dus een diepgravend onderzoek, wat aan deze conclusie voorafging.
Een uitleg hoe hij op die conclusie is gekomen. Hoe moeilijk is dat nou.quote:
Ja, blabla, sarcasme ditdatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ook benieuwd naar, vooral door het 'allemaal stuk voor stuk' gedeelte in de OP. Het was dus een diepgravend onderzoek, wat aan deze conclusie voorafging.
Wij hebben bij de Plus ook zo iemand werken, krijgen ze 7,50 per dagdeel voor om die aan het werk te houden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Jumbo is geniaal.
In tegenstelling tot de Coop, die volgens mij subsidie krijgt om zwakzinnige mongolen de kans te bieden een halfjaartje bedrijfsleider te spelen bij zo'n bedrijf.
Bij de Coop hier is gewoon het aanbod van producten dramatisch. Heb je 5 rijen voor Yum Yum noodles, koop je alleen shrimp in.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:19 schreef LorM het volgende:
[..]
Wij hebben bij de Plus ook zo iemand werken, krijgen ze 7,50 per dagdeel voor om die aan het werk te houden.
Is dat een hobby van je? Zoals treinenspotten of zo? Noteer je je bekeken supermarkt dan ook in een schriftje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:19 schreef LorM het volgende:
Dat is zeker waar, ik ga wel eens supermarkten bekijken in mijn vrije tijd.
Waar moeten ze dan op staan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef LorM het volgende:
Maar even OT, ik vind de sfeer in de winkels om te huilen. Vooral het verseiland met koelingen die op pootjes staan zijn zo lelijk.
Ja het is een hobby, nee ik noteer er niks van. Sla het op in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dat een hobby van je? Zoals treinenspotten of zo? Noteer je je bekeken supermarkt dan ook in een schriftje?
op waarheid berust.quote:Oja en iedereen die er werkt is óf lelijk óf gehandicapt...
Bliepmiep bliepte niet meequote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:22 schreef Deetch het volgende:
TS probeerde een supermarkt sletje te hosselen en die poeierde hem af
Oke, en de andere afdelingen dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:23 schreef LorM het volgende:
En Jumbo beweerd de goedkoopste te zijn, maar dat is gelogen. Misschien is een pak koffie wel goedkoper. Maar als je daar een bloemkool haalt is hij kleiner en van slechtere kwaliteit. Zo wordt de marge hoog gehouden. De prijs/kwaliteitsverhouding is zeker op vers erg matig.
Hier ben ik inderdaad mee eens.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:23 schreef LorM het volgende:
En Jumbo beweerd de goedkoopste te zijn, maar dat is gelogen. Misschien is een pak koffie wel goedkoper. Maar als je daar een bloemkool haalt is hij kleiner en van slechtere kwaliteit. Zo wordt de marge hoog gehouden. De prijs/kwaliteitsverhouding is zeker op vers erg matig.
Controleer je steekproefsgewijs ook de datums van de produkten? Dat er wel fifo gevuld is?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:23 schreef LorM het volgende:
De enige afdeling waar de reguliere producten goedkoper zijn is houdbaar. Maar als je dan naar het totale plaatje kijkt is dat ook niet zo. Jumbo heeft bijna geen acties, dus hier kan je ook geen geld mee besparen. Jumbo is omgerekend gezien gemiddeld 1-1,5% goedkoper dan een andere supermarkt. Maar dan neem je wel slecht vers mee..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:23 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Oke, en de andere afdelingen dan?
Ik heb wel eens wat uit het vak gehaald en op de grond gelegd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Controleer je steekproefsgewijs ook de datums van de produkten? Dat er wel fifo gevuld is?
Ik heb het gemeten: Ze zetten de temperatuur van de diepvries standaard een graad te hoog! Gierigaards!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Controleer je steekproefsgewijs ook de datums van de produkten? Dat er wel fifo gevuld is?
Oke. Als je die onderbouwingen in de OP had gezet, had het veel ellende gescheeld in dit topic. Maar ik vind wel dat je een punt heb hoor. Mijn winkel is het ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:26 schreef LorM het volgende:
[..]
De enige afdeling waar de reguliere producten goedkoper zijn is houdbaar. Maar als je dan naar het totale plaatje kijkt is dat ook niet zo. Jumbo heeft bijna geen acties, dus hier kan je ook geen geld mee besparen. Jumbo is omgerekend gezien gemiddeld 1-1,5% goedkoper dan een andere supermarkt. Maar dan neem je wel slecht vers mee..
Mijn zwakzinnige inteelt neef is bedrijfsleider bij Coop, neem je dat even terug?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Jumbo is geniaal.
In tegenstelling tot de Coop, die volgens mij subsidie krijgt om zwakzinnige mongolen de kans te bieden een halfjaartje bedrijfsleider te spelen bij zo'n bedrijf.
Dat moet je zelf aangeven als klant. Het merendeel doet dit natuurlijk niet omdat je dan als een schooier overkomt.. T geldt ook niet met terugwerkende kracht, dus je moet gelijk aan het schreeuwen naar de kassa juffrouw.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:28 schreef EDMAN- het volgende:
Hoe vaak ik al 5e in de rij (kassa bij) was en ik m'n boodschappen niet gratis kreeg!
Ben jij ook iemand die een kilo suiker naweegt en de inhoud van een liter melk controleerd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:27 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
[..]
Ik heb het gemeten: Ze zetten de temperatuur van de diepvries standaard een graad te hoog! Gierigaards!
Daarom is het ook zo slim iddquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:28 schreef LorM het volgende:
[..]
Dat moet je zelf aangeven als klant. Het merendeel doet dit natuurlijk niet omdat je dan als een schooier overkomt.. T geldt ook niet met terugwerkende kracht, dus je moet gelijk aan het schreeuwen naar de kassa juffrouw.
moet je eensch bij de aldi of lidl komen,quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:12 schreef LorM het volgende:
Het is gewoon een kutwinkel, allemaal stuk voor stuk.. Met die neppe klantvriendelijkheid van ze. Oja en iedereen die er werkt is óf lelijk óf gehandicapt...
En de vestiging in Leiden is idd niet al te best met die kassa'squote:Op donderdag 14 juni 2012 11:08 schreef HendrikHamlap het volgende:
Ik ben er ontslagen, waarschijnlijk omdat ik te knap ben.
jij bent ook wel mooie meisje is da je echte foto??quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:34 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
En de vestiging in Leiden is idd niet al te best met die kassa'sLeidschendam is dan weer prima"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |