Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.
quote:
Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
Op dinsdag 12 juni 2012 14:48 schreef YUR het volgende: En dan komen straks zeker andere blauwen (donkeroranje nu dan...) hier vertellen dat we teveel offtopic raken?
Op dinsdag 12 juni 2012 14:48 schreef YUR het volgende: En dan komen straks zeker andere blauwen (donkeroranje nu dan...) hier vertellen dat we teveel offtopic raken?
Even een TR maken hoor, wat hier gebeurt kan écht niet
Herkenbaar, maar tijdens het lopen geen last van Vanavond maar weer mn core oefeningen oppakken... wist niet dat een weekendje dat niet doen, het meteen zoveel verslapt in mn onderrug...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Neeee niet touwtje springen Als ik te laat kwam voor boksen: 50 push ups , 50 sit ups en 20 minuten touwtje springen Ik kan er nu om lachen, maar dat was op dat moment wel anders
Op dinsdag 12 juni 2012 15:05 schreef Dr.Sexy het volgende: Neeee niet touwtje springen Als ik te laat kwam voor boksen: 50 push ups , 50 sit ups en 20 minuten touwtje springen Ik kan er nu om lachen, maar dat was op dat moment wel anders
Herkenbaar, maar tijdens het lopen geen last van Vanavond maar weer mn core oefeningen oppakken... wist niet dat een weekendje dat niet doen, het meteen zoveel verslapt in mn onderrug...
Ga wel voorzichtig doen, want vorige keer dat ik stopte met rennen was 't ook m'n rug.
Ben 't wel wat 'somber' in gaan zien, de komende weken hardlooptrainen: merkte afgelopen weekend weer hoe moe je bent na een dag motorrijden en de dagen dat we op vakantie niet gaan motorrijden gaan we hiken en na een hike van 25km is een rondje hardlopen ook niet echt meer nodig. Dus ik ga ook voor we op vakantie gaan maar niet meer uitbreiden en het rond de 5km houden en pas als we terug zijn weer opbouwen voor een mogelijke HM op de CPC.
Dat wordt dus in de vakantie (2 weken lang) alleen hiken en motorrijden (en geen andere sport) en dan daarna weer spinnen en hardlopen en wellicht in de zomer ook het zwemmen al oppakken, afhankelijk van of ze doortrainen in de zomermaanden, straks maar 's een mailtje aan wagen
Ik heb alleen tijdens het lopen geen last van m'n pijntjes .
Ik denk dat ik maar hardlopen door het leven moet gaan voortaan .
Ga wel voorzichtig doen, want vorige keer dat ik stopte met rennen was 't ook m'n rug.
Ben 't wel wat 'somber' in gaan zien, de komende weken hardlooptrainen: merkte afgelopen weekend weer hoe moe je bent na een dag motorrijden en de dagen dat we op vakantie niet gaan motorrijden gaan we hiken en na een hike van 25km is een rondje hardlopen ook niet echt meer nodig. Dus ik ga ook voor we op vakantie gaan maar niet meer uitbreiden en het rond de 5km houden en pas als we terug zijn weer opbouwen voor een mogelijke HM op de CPC.
Dat wordt dus in de vakantie (2 weken lang) alleen hiken en motorrijden (en geen andere sport) en dan daarna weer spinnen en hardlopen en wellicht in de zomer ook het zwemmen al oppakken, afhankelijk van of ze doortrainen in de zomermaanden, straks maar 's een mailtje aan wagen
Jammer dat je niet kan hardlopen in je vakantie, maar misschien voor jezelf wel wat core oefeningen doen elke dag, zodat je daarin sterker wordt...
Geniet van je vakantie Moblo! Motorrijden en hiken is al sport genoeg, dus gewoon na de vakantie het hardlopen weer oppikken. Hopelijk belast het je rug niet te veel.
Bedankt! Dat gaat wel goed komen. Is nog even afwachten wanneer we gaan (lees: wanneer het goed weer is in Schotland ) en gaan ergens na de 18e kijken wanneer we weg kunnen. Dus tot die tijd ook nog gewoon rustigjes aan hardlopen.
Beterschap Dr. Sexy! En Perruche, je mag dat best doen hoor! Niet iedereen heeft zoveel tijd om mee te lezen. Het is het belangrijkste dat je over hardlopen post zodat iedereen je tips kan geven en aanmoedigen!
Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef Niara het volgende: Beterschap Dr. Sexy! En Perruche, je mag dat best doen hoor! Niet iedereen heeft zoveel tijd om mee te lezen. Het is het belangrijkste dat je over hardlopen post zodat iedereen je tips kan geven en aanmoedigen!
Maar als we zo hard gaan, dan mist ze de reacties op haar posts .
Haha wat een enthousiaste reacties, thanks! Ik was echt supertrots en het ging zoooo lekker, het was belachelijk. Nadeel is dat die wedstrijd nu alleen maar kan tegenvallen. Voordeel is dat niemand meer heeft geoefend dan ik, dus in vergelijking doe ik het hopelijk niet te slecht!
Ik heb de hele dag al zo'n gevoel. Dus ik dacht even een uurtje snipperen, op de "fokstoel" vlug alles bijlezen en dan even een rondje lopen voordat ik weer naar school moet. Maar dat alles bijlezen komt tijdens de les wel We gaan weer hard
Nu even een rondje lopen, geen Evy, geen Renate, gewoon ikke.....
Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef Perruche het volgende: Haha wat een enthousiaste reacties, thanks! Ik was echt supertrots en het ging zoooo lekker, het was belachelijk. Nadeel is dat die wedstrijd nu alleen maar kan tegenvallen. Voordeel is dat niemand meer heeft geoefendgetraind dan ik, dus in vergelijking doe ik het hopelijk niet te slecht!
Geoefend . Je hebt geen lesje ingestudeerd op je dwarsfluit .
Dat is waar Viking... En goed gedaan Saninl! Veel plezier stream! Ik heb m'n hardloopkleren ook al aangedaan. Nu alleen nog wachten tot de pizza wat gezakt is.
Op dinsdag 12 juni 2012 15:32 schreef Niara het volgende: Dat is waar Viking... En goed gedaan Saninl! Veel plezier stream! Ik heb m'n hardloopkleren ook al aangedaan. Nu alleen nog wachten tot de pizza wat gezakt is.
Wat is waar?
En oei, pizza voor het hardlopen. Niet een heel strak plan . Hoop dat je geen steken krijgt .
En oei, pizza voor het hardlopen. Niet een heel strak plan . Hoop dat je geen steken krijgt .
Dat Perruche comments op haar eigen posts niet eens zal lezen door de snelheid van het topic! En tja, daarom nu maar eens wachten op een leeg gevoel terwijl ik iets voor school doe en aan een aquarius lurk.