als ik geld had voor een taxi had ik die band ook wel gewoon bij de fietsenmaker laten maken...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Koop een nieuwe?En anders pak maar een taxi.
Je man is een week van huis voor zn werk en heeft een bandenplaksetje meegenomen?quote:
Hoe bedoel je dan? Hoop je dat iemand bij je langskomt om je band te plakken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:47 schreef Paniekje het volgende:
Allemaal makkelijk gezegd ik heb net mn boodschappen gedaan en krijg maar 25 leefgeld per week dus is op... vandaar ook dat ik vraag of iemand het me kan leren voordat ik straks zelf begin en de hele verdere band ook nog es lek steek..
oh je wil leren hoe je banden moet plakken maar hebt geen geld/zin om een plakset te kopen... hoe wil je 't dan gaan plakken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:47 schreef Paniekje het volgende:
vandaar ook dat ik vraag of iemand het me kan leren
nogmaals daar heb ik geen geld voor!!!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:50 schreef Doodloper het volgende:
[..]
oh je wil leren hoe je banden moet plakken maar hebt geen geld/zin om een plakset te kopen... hoe wil je 't dan gaan plakken?
maar zonder bandenplaksetje wordt het lastig, ik vrees dat TS kan gaan lopen en dan met de bus verder...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:51 schreef Yngwie het volgende:
Band plakken is toch helemaal niet moeilijk? Valt weinig aan te leren
Met zand vullen en gaan ..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar zonder bandenplaksetje wordt het lastig, ik vrees dat TS kan gaan lopen en dan met de bus verder...
Hoe dat?quote:
Mee eens, zeer vreemd topic dit...en TS heeft toch al eens heel veel geld gehad van mensen hier?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
25 euro leefgeld en geen bandenplaksetje kunnen kopen en een fietsenmaker die een band niet wil plakken, mensen, kommop___ !
mijn fietsenmaker in Tilburg plakt wel gewoon hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:36 schreef Paniekje het volgende:
Dag lieve FOKkers,
Het lijkt wel of ik problemen aantrek...
Mijn achterband is kapot en ik weet bij god niet hoe ik hem kan maken... Mijn man is een week van huis voor zijn werk dus die kan m ook niet maken..
Ben bij de fietsenmaker geweest en die wilde hem niet plakken maar alleen n nieuwe band opleggen en dat kostte 26 euro!
Heb deze week afspraken buiten Tilburg die moet ik dus echt met de fiets doen maar dat gaat nu niet...
Wie kan mij leren hoe ik de band moet maken, ik ben bereid er iets terug voor te doen kan er helaas niet voor betalen!!
Groetjes,
Een helemaal overstuur Paniekje
Het is crisis dus niet zo onaardig. Verder kost een achterband plakken meer tijd dan een band vervangen dus ik snap die fietsenmaker wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
25 euro leefgeld en geen bandenplaksetje kunnen kopen en een fietsenmaker die een band niet wil plakken, mensen, kommop___ !
Band eruit halen, afvullen en weer terug stoppen. Nooit geprobeerd trouwens, maar ik denk dat het kan lukken.quote:
dan haal je er een bij de hema of zoquote:
Zou als de banden nog heel zijn een perfecte oplossing zijn!!!! waar in tilburg woon je? en wat wil je der voor terug?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:54 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Ik heb hier (Tilburg) nog een fiets staan waar we vanaf willen, maar nog geen tijd gehad m weg te brengen. Die mag je altijd op komen halen. (maar we willen m niet terug want hij staat ontzettend in de weg)
Banden zijn ok, versnellingen niet echt meer, dus niet teveel schakelen, want dan kun je alsnog lopen..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:57 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Zou als de banden nog heel zijn een perfecte oplossing zijn!!!! waar in tilburg woon je? en wat wil je der voor terug?
Nou ik wil best komen schoonmaken of weet ik het wat voor klusjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:57 schreef borbit het volgende:
Wat zet je er tegen over als tegenprestatie? Bepaalde betaling in natura regeling?
Ik woon daar ook ben je nu thus?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
Banden zijn ok, versnellingen niet echt meer, dus niet teveel schakelen, want dan kun je alsnog lopen..
Westermarkt en hoef er niets voor terug, ding staat echt in de weg.
lekker zelfstandig van jequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:57 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Zou als de banden nog heel zijn een perfecte oplossing zijn!!!! waar in tilburg woon je? en wat wil je der voor terug?
Naakt schoonmaken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Nou ik wil best komen schoonmaken of weet ik het wat voor klusje
Duh, kun je beter meteen om een taart vragen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lekker zelfstandig van je
eens kijken of het bij mij ook werkt
Help!!! ik wil graag een taart bakken maar ik heb geen geld en mijn vriend is net dood gegaan en ik moet nieuwe mixer dingen voor in mijn mixer! Die hebben ze wel bij de hema maar omdat ik maar 1 been heb kan ik niet naar de hema
wie stuurt mij ff die mixerdingen?
Ik denk dat ze daarom ook maar 25 euro per week mag spenderen van haar man.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
Tjsa TS, als je nou niet aan de speed of coke had gezeten, had je mooi een plaksetje kunnen halen.
26 euroquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:57 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Nee, ben nu op de uni, ben vandaag alleen tussen 15.00 en 15.30 even thuis. Daarna is er eventueel weer iemand thuis tussen 18.30 en 20.30quote:
Oh wacht. Je wilt iets in natura rterugdoenquote:ik ben bereid er iets terug voor te doen kan er helaas niet voor betalen!!
Lol, het gaat nog lukken ook geloof ik.quote:
owja want met mixerdingen word ik deels zelfstandig en kan ik vanaf dan zelf taarten bakkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Duh, kun je beter meteen om een taart vragen.
Mijn bezuinigingstip: Minder coke en speed gebruiken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:01 schreef Paniekje het volgende:
Jammer van die gemene reacties hier ik mag van de schuldsanering maar 25 per week spenderen dus KRIJG NIET MEER...
Oh kom maar halen, heb nog drie nieuwe professionele mixers staan waar ik niks mee doe..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lekker zelfstandig van je
eens kijken of het bij mij ook werkt
Help!!! ik wil graag een taart bakken maar ik heb geen geld en mijn vriend is net dood gegaan en ik moet nieuwe mixer dingen voor in mijn mixer! Die hebben ze wel bij de hema maar omdat ik maar 1 been heb kan ik niet naar de hema
wie stuurt mij ff die mixerdingen?
Waarom vraag je dan niet even de hulp van een buurman ipv alweer hier?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:01 schreef Paniekje het volgende:
Jammer van die gemene reacties hier ik mag van de schuldsanering maar 25 per week spenderen dus KRIJG NIET MEER...
Sorry, ik heb geen taarten in de weg staan die ik niet meer gebruikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja want met mixerdingen word ik deels zelfstandig en kan ik vanaf dan zelf taarten bakken
wie stuurt mij een taart? mijn kat is ook ziek dus doe maar 2 want ik ben zielig
Ik kan tussen 15 en 15.30 wel even langskomen als je t adres door kunt geven?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:01 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
Nee, ben nu op de uni, ben vandaag alleen tussen 15.00 en 15.30 even thuis. Daarna is er eventueel weer iemand thuis tussen 18.30 en 20.30
Jongens de band van m'n auto is lek en de garage wil 'm niet plakkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja want met mixerdingen word ik deels zelfstandig en kan ik vanaf dan zelf taarten bakken
wie stuurt mij een taart? mijn kat is ook ziek dus doe maar 2 want ik ben zielig
maar lul dan gewoon niet van die onzin als: mijn man heeft het bandenplak setje meequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:01 schreef Paniekje het volgende:
Is goed, maar dan wel eerst neuken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jongens de band van m'n auto is lek en den garage wil 'm niet plakkenEn ik ben zo zielig dat ik niet kan fietsen of lopen
En m'n schildpad is net dood gegaan
Bij wie kan ik een auto komen ophalen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:02 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Oh kom maar halen, heb nog drie nieuwe professionele mixers staan waar ik niks mee doe..
[ afbeelding ]
oh wacht, je kunt niet van de deur, ik kom ze wel even brengen en aansluiten. En dan kan ik net zo goed meteen die taart voor je bakken!
Ik vraag alleen maar of iemand het mij kan leren en ik HEB geen buurman wonen enkel vrouwen hier in de flat en die rijden allemaal fijn auto :Squote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan niet even de hulp van een buurman ipv alweer hier?
Geen moeder theresa, enkel iemand die een mogelijkheid ziet om eindelijk van 1 van die oude fietsen die in de weg staat af te komen zonder al te veel moeite.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar lul dan gewoon niet van die onzin als: mijn man heeft het bandenplak setje mee
kom op , we zijn niet allemaal zo dom als jij
mensen willen vaak wel iets voor je doen als je ze niet behandeld als een soort geldautomaat waar je zielige onzin in voert en kant en klare fietsen uit trekt
behalve die ene moeder theresa hier die zo gek is je te helpen
Iemand moet je het leren met een bandenplaksetje dat je niet hebt?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar of iemand het mij kan leren en ik HEB geen buurman wonen enkel vrouwen hier in de flat en die rijden allemaal fijn auto :S
maar degene die het je komt leren moet wel zelf het bandensetje betalen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar of iemand het mij kan leren en ik HEB geen buurman wonen enkel vrouwen hier in de flat en die rijden allemaal fijn auto :S
Een flat met alleen maar vrouwen? Wat is dat voor flat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Kauwgompie en gaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iemand moet je het leren met een bandenplaksetje dat je niet hebt?__!
Pardon, ik als vrouw zijnde heb wel een setje en kan ook banden plakken als het moet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef Paniekje het volgende:
[..]
En vrouwen kunnen geen banden plakken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs k rook niet eens manquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn bezuinigingstip: Minder coke en speed gebruiken.
Gratis en voor niets, die tip.
nee is lullig sorryquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Pardon, ik als vrouw zijnde heb wel een setje en kan ook banden plakken als het moet.
Nepvrouwquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Pardon, ik als vrouw zijnde heb wel een setje en kan ook banden plakken als het moet.
waarom zou je! meteen weg gooien die hapquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Omgebouwd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wie weet kunnen vrouwen ook wel banden plakkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er gewoon op uit weer iets gratis te krijgen, in dit geval een fiets. Want je doet niets met de tips die gegeven zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef Paniekje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Iemand moet je het leren met een bandenplaksetje dat je niet hebt?__!
again: waarom ze je dat dan niet en kom je eerst met allemaal domme onzin van het zijn allemaal vrouwen dus die kunnen dat niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef Paniekje het volgende:
Ik doe niets metde tips die hier gegeven worden? Denk je nou werkelijk dat ik niet allang bij de buren ben geweest... Als die een bandenplaksetje hadden gehad had ik t wel zelf geprobeerd met wat aanwijzingen
Die heeft nog een fiets in de wegstaan (toevallig ook nog eens met een lekke band) die mag jij wel komen halen, heb je en een fiets en kun je een band plakken!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:06 schreef kwiwi het volgende:
TS in ruil voor die fiets van moeder theresa kom ik je band wel plakken, heb nog een rolletje sporttape liggen hier zag ik. Werkt perfect
Hahahahhquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:23 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
Die heeft nog een fiets in de wegstaan (toevallig ook nog eens met een lekke band) die mag jij wel komen halen, heb je en een fiets en kun je een band plakken!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Ik gebruik geen drugs k rook niet eens man
Leugenaarquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:29 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Ben niet de enige die daar last van heeft...
Als je dan toch met drugs op wil seksen,
neem dan xtc of speed.
Maar geen 5 pillen slikken en dan je vriend uitlachen als hij je beft, vinden ze niet leuk hahaha
mensen hebben dit geval geld gegeven?!?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Leugenaaren te bedenken dat zoveel lieve FOK!kers je toen zoveel geld gegeven hebben. Hier word ik boos van
En veel... Was ergens tussen de 120 en de 150 euro... Zie haar posthistory. Ik had toen ook echt met haar te doen. Maar ze loog toen ook, want ze zei dat zij en haar partner niet rookten, en toen postte ze wel een foto met een asbak en saffen op tafelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mensen hebben dit geval geld gegeven?!?
waarom?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En veel... Was ergens tussen de 120 en de 150 euro... Zie haar posthistory. Ik had toen ook echt met haar te doen. Maar ze loog toen ook, want ze zei dat zij en haar partner niet rookten, en toen postte ze wel een foto met een asbak en saffen op tafel
Dan moet je goed lezen!!!!!!! Der staat bij dat ik het een paar keer geprobeerd heb JAREN TERUGquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
[..]
Leugenaaren te bedenken dat zoveel lieve FOK!kers je toen zoveel geld gegeven hebben. Hier word ik boos van
Je liegt nog steeds. Je schrijft: 'ben ik niet de enige die daar last van heeft' Dat is nog altijd tegenwoordig tijd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:32 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Dan moet je goed lezen!!!!!!! Der staat bij dat ik het een paar keer geprobeerd heb JAREN TERUG
EN DAAR WORDT IK NOU BOOS VAN
Trollquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:32 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Dan moet je goed lezen!!!!!!! Der staat bij dat ik het een paar keer geprobeerd heb JAREN TERUG
EN DAAR WORDT IK NOU BOOS VAN
Inmiddels weet heel FOK dat die asbak was voor de mensen die ons helpen met opknappen.. Zielig hoor dat je nu zo gaat liggen doen... Ik ga dr niet eens meer op reageren vind ik de moeite niet waardquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En veel... Was ergens tussen de 120 en de 150 euro... Zie haar posthistory. Ik had toen ook echt met haar te doen. Maar ze loog toen ook, want ze zei dat zij en haar partner niet rookten, en toen postte ze wel een foto met een asbak en saffen op tafel
Edit: zie hier: Nuttige tips goedkoop/gratis eten! Heb zo'n honger.. Zijn vier delen van. Ik had toen ook heel erg met haar te doen. Maar nu ik weet dat ze drugs gebruikt wordt mijn begrip al heel wat minder... en dit topic is echt ook![]()
Ik vind FHF echt geweldig. Ontroert me telkens weer. Maar een beetje een kritischere kijk zou geen kwaad kunnen. Zo heb je ook nog het bedenkelijke geval Billy1985. Ik vind het prachtig dat ze hem helpen, maar ik vind het jammer dat elk topic waarin ze hem eens proberen wat verantwoordelijkheid aan te leren gesloten wordt. Beetje censuur zo...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan serieus ook echt wel 150 euro gebruiken
sowieso ik snap dit hele FHF niet
je kraamt wat zielige onzin uit en mensen sturen je van alles op
en je hoeft er niet eens iets voor te doen of veranderen
en als je er op wijst dat zo niemand geholpen word behalve de mensen die zo gelukkig worden van geven krijg je alle mods over je heen
Dit had ik van jou niet verwacht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik word boos van mensen die d/t-fouten maken en sperma onder hun Caps Lock toets hebben zitten en geen geld hebben om dit schoon te laten maken.
Doe lekker een drugs test dan.... Ik was toen 16 is inmiddels dik 6 jaar geleden en een mens maakt fouten. Ik kan je wel zeggen dat ik het AL JAREN niet meer doe en jij doet net of ik een zware junk was... heb ook net 3 lijntjes op in heel mn leven pffffquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je liegt nog steeds. Je schrijft: 'ben ik niet de enige die daar last van heeft' Dat is nog altijd tegenwoordig tijd.
Dit staat er ook van haar hand.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:29 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Edit: zie hier: Nuttige tips goedkoop/gratis eten! Heb zo'n honger.. Zijn vier delen van. Ik had toen ook heel erg met haar te doen. Maar nu ik weet dat ze drugs gebruikt wordt mijn begrip al heel wat minder... en dit topic is echt ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel even alles lezen.![]()
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit staat er ook van haar hand.Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel even alles lezen.![]()
LIEG NIET TEGEN ONS!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef Paniekje het volgende:
. Ik kan je wel zeggen dat ik het AL JAREN niet meer doe en jij doet net of ik een zware junk was...
heb ook net 3 lijntjes op
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit staat er ook van haar hand.OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel even alles lezen.![]()
Toch zegt die tegenwoordige tijd mij meer dan haar inhoudelijke reactie... sorry
Are you fokking to me?
Jawel, je zegt dat je geen drugs gebruikt, maar je hebt wel net 3 lijntjes weggesnoven...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jawel, je zegt dat je geen drugs gebruikt, maar je hebt wel net 3 lijntjes weggesnoven...
[..]
Stel je toch niet zo aan man ik bedoel in totaal in heel mijn leven....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jawel, je zegt dat je geen drugs gebruikt, maar je hebt wel net 3 lijntjes weggesnoven...
[..]
je snapt ook wel dat als je dit hele topic lang onzin uitkraamt ik dit ook niet van je ga geloven he?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:34 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Inmiddels weet heel FOK dat die asbak was voor de mensen die ons helpen met opknappen.. Zielig hoor dat je nu zo gaat liggen doen... Ik ga dr niet eens meer op reageren vind ik de moeite niet waard
precies waar ik op doeldequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind FHF echt geweldig. Ontroert me telkens weer. Maar een beetje een kritischere kijk zou geen kwaad kunnen. Zo heb je ook nog het bedenkelijke geval Billy1985. Ik vind het prachtig dat ze hem helpen, maar ik vind het jammer dat elk topic waarin ze hem eens proberen wat verantwoordelijkheid aan te leren gesloten wordt. Beetje censuur zo...
Ja dag, dat stond er dus niet he. Kun je wel even snel een ninja-edit doen, maar daar trapt natuurlijk niemand in!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:41 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan man ik bedoel in totaal in heel mijn leven....
Ik moet helemaal niets van die teringtroep meer hebben man
Mooi, blijf hier maar weg en ga ergens anders liegen, bedriegen en welwillende mensen geld en spullen aftroggelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:34 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Inmiddels weet heel FOK dat die asbak was voor de mensen die ons helpen met opknappen.. Zielig hoor dat je nu zo gaat liggen doen... Ik ga dr niet eens meer op reageren vind ik de moeite niet waard
Ik heb niets ge-edit hoor en zou heel dom van me zijn als ik nu nog steeds drugs gebruikte heb de ziekte van crohn waar ik al jarenlang prednison voor slik dus denk niet dat drugs erg veel goede invloed heeft op die zweren..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:43 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja dag, dat stond er dus niet he. Kun je wel even snel een ninja-edit doen, maar daar trapt natuurlijk niemand in!
Vroeger, goed lezenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:40 schreef padlarf het volgende:
[..]
[..]
ook nog!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:44 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Ik heb niets ge-edit hoor en zou heel dom van me zijn als ik nu nog steeds drugs gebruikte heb de ziekte van crohn waar ik al jarenlang prednison voor slik dus denk niet dat drugs erg veel goede invloed heeft op die zweren..
Doe maar grappigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook nog!!!
nog miskramen of dode kinderen?
Ik spreek me daar verder niet over uit, wel kan het allemaal met wat minder drama gebracht worden in de OP.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
OkToch zegt die tegenwoordige tijd mij meer dan haar inhoudelijke reactie... sorry
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:45 schreef vosss het volgende:
Wat voor werk doet je man precies dat hij op zn werk een bandenplaksetje nodig heeft?
Je gaat me niet vertellen dat hij fietsenmaker is
ja het is allemaal reuze grappig dat jij misbruik maakt van de mensen hierquote:
En bedankt jij zult 26 juni wel op je rekening zien dat ik liegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:45 schreef Scorpie het volgende:
TS liegtkan een mod even confirmeren dat er een ninja-edit heeft plaats gevonden en de oorspronkelijke revisie terugzetten? Dank.
whut?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef Paniekje het volgende:
[..]
En bedankt jij zult 26 juni wel op je rekening zien dat ik lieg
Ga je hem dan terugbetalen? Dat zou netjes zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef Paniekje het volgende:
[..]
En bedankt jij zult 26 juni wel op je rekening zien dat ik lieg
En laat maar en mod controleren IK HEB NAMELIJK NIETS GE-EDIT HAHAHA :d
Leuk !quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik spreek me daar verder niet over uit, wel kan het allemaal met wat minder drama gebracht worden in de OP.![]()
Is verder het geen idee om je aan te sluiten bij een LETS- organisatie bij jou in de buurt TS?
Voorbeeld:
http://www.letsdenhaag.nl/
Ideaal bij dit soort dingen.De ene hand wast de ander.
Hij wilde niet dat in terugbetaalde maar iemand die zo over mij praat daar hoef ik geen hulp van regel et vanmiddag met de sanering dat t trug komtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ga je hem dan terugbetalen? Dat zou netjes zijn
Arjen Robben probeert ook te scoren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS probeert een gratis fiets te scoren.
Maar je ging wel naar de fietsenmaker ermee... wou je die in natura betalen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:52 schreef Paniekje het volgende:
[..]
nogmaals daar heb ik geen geld voor!!!!!!
Ja maar als ik dit zo lees:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef trovey het volgende:
[..]
http://www.letsdenhaag.nl/
Ideaal bij dit soort dingen.De ene hand wast de ander.
dan is dat voor TS geen optie, want ze krijgen maar 25 Euro leefgeld per week en kan niet eens een bandenplaksetje van 5 Euro kopenquote:De kosten om mee te doen bestaan uit een jaarbijdrage van ¤ 4,50 en 3 Talenten per maand
Balotelli ook maar hij wachtte op de busquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Arjen Robben probeert ook te scoren.
TS heeft een lekke band en wil dat iemand haar leert banden plakkenquote:
Neen ik wilde hulp hem te plakkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:49 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar je ging wel naar de fietsenmaker ermee... wou je die in natura betalen?
ow dan kan er magisch geld worden geleverd vanuit de schuldsanering om terug te betalen maar als je geen eten hebt niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:49 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Hij wilde niet dat in terugbetaalde maar iemand die zo over mij praat daar hoef ik geen hulp van regel et vanmiddag met de sanering dat t trug komt
En dan daarbij ik heb toen iedereen aangeboden het terug te betalen maar niemand wilde het
Lijkt me ideaal als je met bepaalde dingen niet zo handig bent(maar met andere dingen wel) en niet veel te besteden hebt. Iedereen voordeelquote:
Klopt ik was erbij... ik weet het nog. Je komt nu alleen veel ongeloofwaardiger over dan toen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:49 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Hij wilde niet dat in terugbetaalde maar iemand die zo over mij praat daar hoef ik geen hulp van regel et vanmiddag met de sanering dat t trug komt
En dan daarbij ik heb toen iedereen aangeboden het terug te betalen maar niemand wilde het
Ze krijgt al een fiets.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:50 schreef minkuukel het volgende:
Ok, maar wordt die band nou nog geplakt of niet?
Trouwen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Terugbetalen? Que?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ga je hem dan terugbetalen? Dat zou netjes zijn
Ja daar ging ze een heel deel van sparen voor barre tijden... Die zijn ook al gepasseerd want een bandenplaksetje van een paar euro kunnen er niet meer af...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:50 schreef Hanako het volgende:
Even had ze van een aantal lieve Fokkertjes niet al een behoorlijke wat centjes gehad? Waar is dat allemaal heen weer?
Nee hoor dan komt mijn wajong eindelijk binnen waar ik al 3 mnd op zit te wachtenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow dan kan er magisch geld worden geleverd vanuit de schuldsanering om terug te betalen maar als je geen eten hebt niet?
vage manier van schuldsanering
die zijn op ja want de sanering was het erniet mee eens, ask elisaB maar die weet er vanafquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja daar ging ze een heel deel van sparen voor barre tijden... Die zijn ook al gepasseerd want een bandenplaksetje van een paar euro kunnen er niet meer af...
ben je niet in de war met Foe Yong Hai?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:52 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Nee hoor dan komt mijn wajong eindelijk binnen waar ik al 3 mnd op zit te wachten
zeg dat dan ipv dat ga ik regelen met de saneringquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:52 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Nee hoor dan komt mijn wajong eindelijk binnen waar ik al 3 mnd op zit te wachten
Je gaf de zwarte inkomsten aan daar ?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:53 schreef Paniekje het volgende:
[..]
die zijn op ja want de sanering was het erniet mee eens, ask elisaB maar die weet er vanaf
hehe, dan ken je moblo nog niet. De vuige loederquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit had ik van jou niet verwacht.![]()
Je bent altijd zo braaf
Voor zulk soort mensen staat mijn onderschrift er. Al denk ik niet dat ze het zal begrijpenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
22 en in de Wajong, de schuldsanering... geen bandenplaksetje kunnen kopen en al getrouwd zijn. Bij sommige mensen moeten ze de kraan gewoon helemaal dichtdraaien en ze op die manier wat proberen bij te leren.
Jammer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja daar ging ze een heel deel van sparen voor barre tijden... Die zijn ook al gepasseerd want een bandenplaksetje van een paar euro kunnen er niet meer af...
Doe dat maar niet denk dat het heel druk op FOK! gaat worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
22 en in de Wajong, de schuldsanering... geen bandenplaksetje kunnen kopen en al getrouwd zijn. Bij sommige mensen moeten ze de kraan gewoon helemaal dichtdraaien en ze op die manier wat proberen bij te leren.
Ah diezelfde ElisaB die jij niet binnenliet met eten toen je honger had, maar die je wel je rekeningnummer gaf....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:53 schreef Paniekje het volgende:
[..]
die zijn op ja want de sanering was het erniet mee eens, ask elisaB maar die weet er vanaf
echt he!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:54 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Zou willen dat ik een fiets kreeg, ik heb er zelf eentje moeten kopen afgelopen weekend
Ik heb er toevallig vorige week ook weer één gekocht. De mijne alweer gejat, was vast iemand met een platte band zonder setje...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:54 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Zou willen dat ik een fiets kreeg, ik heb er zelf eentje moeten kopen afgelopen weekend
Jammer, heel erg jammer dat er ook zulke mensen (op FOK!) zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ah diezelfde ElisaB die jij niet binnenliet met eten toen je honger had, maar die je wel je rekeningnummer gaf....
Sorry maar met al je verzinselen en drama in dit topic, hecht ik nog maar weinig waarde aan alles wat je in de andere topics zei.
Toch maar even wat geld achterhouden dan om dat bij elkaar te sparenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:50 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Ja maar als ik dit zo lees:
[..]
dan is dat voor TS geen optie, want ze krijgen maar 25 Euro leefgeld per week en kan niet eens een bandenplaksetje van 5 Euro kopen
Ik mis iets gratis eten en niet binnenlaten? Arme Elisa dat is echt kut knap lullig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ah diezelfde ElisaB die jij niet binnenliet met eten toen je honger had, maar die je wel je rekeningnummer gaf....
Sorry maar met al je verzinselen en drama in dit topic, hecht ik nog maar weinig waarde aan alles wat je in de andere topics zei.
Jij kan banden plakken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaja, zeker alleen omdat je zelf geen banden kunt plakken he! Profiteur!
Patat en frikandellenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:00 schreef Yngwie het volgende:
Wat ik me wel afvraag... TS, wat eten jullie eigenlijk met z'n tweeën voor 25 Euro in een week?
je vergeet dat een deel op gaat aan sigaretten en waarschijnlijk drugs hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:00 schreef Yngwie het volgende:
Wat ik me wel afvraag... TS, wat eten jullie eigenlijk met z'n tweeën voor 25 Euro in een week?
Oh ja...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je vergeet dat een deel op gaat aan sigaretten en waarschijnlijk drugs he
Fixedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:00 schreef Yngwie het volgende:
Wat ik me wel afvraag... TS, wat eten jullie eigenlijk met z'n tweeën voor 3,50 Euro in een week?
Zonder plakspulletjes.. want die heeft je kerel mee en die is een weekje weg voor zn werk.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
wat zou haar man eigenlijk doen?
fiets drugskoerier?
Nope, hij reist door het hele land om arme vrouwen te helpen met banden plakken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
wat zou haar man eigenlijk doen?
fietskoerier?
zonder plakspullen heel moeilijk.....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:05 schreef Marie30 het volgende:
Trouwens mijn zoon van 12 heeft zichzelf ook leren een band plakken via YouTube. Hoe moeilijk is het dan voor een volwassen vrouw?
Jij bent vrijgezel?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:05 schreef Marie30 het volgende:
Trouwens mijn zoon van 12 heeft zichzelf ook leren een band plakken via YouTube. Hoe moeilijk is het dan voor een volwassen vrouw?
In plaats een topic te openen, alle buren afgaan... eer je tien huizen gedaan hebt moet er toch wel iemand zijn die je zo'n doosje even uitleent. Maar dat is niet zo gemakkelijk dan dat iemand het voor je doet hé...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonder plakspullen heel moeilijk.....
quote:
Inderdaad, elastiekje, beetje spuug, stukje papier en MacGyver doet de rest!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:05 schreef Marie30 het volgende:
zonder haar fiets kan ze het huis niet uit...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
In plaats een topic te openen, alle buren afgaan... eer je tien huizen gedaan hebt moet er toch wel iemand zijn die je zo'n doosje even uitleent. Maar dat is niet zo gemakkelijk dan dat iemand het voor je doet hé...
volgens de OP de achterband....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
TS, is je achter of voorband lek?
Neen. Hij was enkele uren alleen thuis en wilde zijn band geplakt hebben. Heeft hij uit zichzelf opgezocht op YouTube en eraan begonnen. Ons setje was ook niet meer compleet, heeft hij ipv die ijzeren dingetjes koffielepels gebruikt... Dat alles zonder hulp en het was hem heel goed gelukt. Hij (en wij) was dan ook terecht trots op zichzelf.quote:
Je vergeet de creditcardquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, elastiekje, beetje spuug, stukje papier en MacGyver doet de rest!
Jammer dat je geen vrijgezel bent anders had ik je willen daten puur omdat jouw zoon kan bandenplakken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen. Hij was enkele uren alleen thuis en wilde zijn band geplakt hebben. Heeft hij uit zichzelf opgezocht op YouTube en eraan begonnen. Ons setje was ook niet meer compleet, heeft hij ipv die ijzeren dingetjes koffielepels gebruikt... Dat alles zonder hulp en het was hem heel goed gelukt. Hij (en wij) was dan ook terecht trots op zichzelf.
Sinds wanneer heb je een fiets nodig om de buren in je eigen straat af te gaan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonder haar fiets kan ze het huis niet uit...
Bandenlichters heten die ijzeren dingetjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen. Hij was enkele uren alleen thuis en wilde zijn band geplakt hebben. Heeft hij uit zichzelf opgezocht op YouTube en eraan begonnen. Ons setje was ook niet meer compleet, heeft hij ipv die ijzeren dingetjes koffielepels gebruikt... Dat alles zonder hulp en het was hem heel goed gelukt. Hij (en wij) was dan ook terecht trots op zichzelf.
Het is een rolstoelfiets. En TS woont op de tiende verdieping en de lift is vorige maand omlaag gesodeflikkert. En zonder rolstoel komt TS de trap niet af.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonder haar fiets kan ze het huis niet uit...
[..]
volgens de OP de achterband....
Ahaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Bandenlichters heten die ijzeren dingetjes.
Die lijken er inderdaad op al zou ik tegenwoordig wel oppassen met die aluminium velgen...voor je het weet is je koffielepel recht en je velg krom.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
AhaWerkt dus ook met de stelen van koffielepeltjes
Hold your horses, heb al een nieuw setje met oplichters hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Die lijken er inderdaad op al zou ik tegenwoordig wel oppassen met die aluminium velgen...voor je het weet is je koffielepel recht en je velg krom.
zie post 202quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een fiets nodig om de buren in je eigen straat af te gaan?Haar benen zijn ook plat?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaja, zeker alleen omdat je zelf geen banden kunt plakken he! Profiteur!
Maakt niet dat je velgen ineens van een ander materiaal zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hold your horses, heb al een nieuw setje met oplichters hoor
Leuk om zo thuis te komenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mooi, opgelost tot zo ver.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:19 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Nah, fiets is net door TS opgehaald, dus probleem iig opgelost voorlopig en wij hoeven nu nog maar 1 overbodige fiets kwijt
Ik hoop eigenlijk dat TS onderweg over een stuk glas fietstquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:19 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Nah, fiets is net door TS opgehaald, dus probleem iig opgelost voorlopig en wij hoeven nu nog maar 1 overbodige fiets kwijt
had die andere ook meegegeven voor t geval TS weer een lekke band heeft...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:19 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
serieus ik snap niet waarom je die fiets mee zou geven als het zo duidelijk is dat TS een kwatsert isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:19 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Die steelt TS vannacht zelf wel. Op haar nieuwe fiets.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had die andere ook meegegeven voor t geval TS weer een lekke band heeft...
Das snel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:19 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat TS onderweg over een stuk glas fietst
Die andere heeft al een lekke band (maakt het risico op een lekke band krijgen uiteraard wel kleiner)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had die andere ook meegegeven voor t geval TS weer een lekke band heeft...
Ik ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat TS onderweg over een stuk glas fietst
Ik las bandenOPlichtersquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Bandenlichters heten die ijzeren dingetjes.
STORNEREN STORNEREN!!quote:
Omdat ze zelf blij zijn dat die fiets pleite is?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus ik snap niet waarom je die fiets mee zou geven als het zo duidelijk is dat TS een kwatsert is
Welke indruk heb je nu zo van TS?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:22 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
Die andere heeft al een lekke band (maakt het risico op een lekke band krijgen uiteraard wel kleiner)
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Die steelt TS vannacht zelf wel. Op haar nieuwe fiets.
heeft ze wel "betaald"?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Nou weinig indruk, had de fiets al naar buiten gezet, dus aangewezen en weer door.... t is nou niet zo dat ik tijd teveel heb op op zoek ben naar nieuwe vrienden
ja maar nu krijgt de TS de boodschap dat een lulverhaal houden over je stervende olifantje je gratis spullen op levertquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:22 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Omdat ze zelf blij zijn dat die fiets pleite is?
Dit is wel een hele goeiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef Yngwie het volgende:
@sir_stirling_mosley, nu de politie bellen dat je fiets gejat is, met duidelijk beschrijving TS etc
Ja, want ze was keurig op tijd en op een tijd dat het mij schikte, dat was genoeg voor mijquote:
Ik verwachtte ook niets anders in dit topic.quote:
Even dit allemaal in het FB topic gemeld benieuwd wat de modjes er van vinden? Doel dan op TS natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar nu krijgt de TS de boodschap dat een lulverhaal houden over je stervende olifantje je gratis spullen op levert
dan zitten er morgen 20 hier op fok met dezelfde onzin
En het mooiste van al is TS was niet eens een FOK!ker. Ze kwam hier via Google (zie eerste topic), het heet nog steeds FOK!kers helpen FOK!kers en niet FOK!kers delen uit aan Googelaarsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar nu krijgt de TS de boodschap dat een lulverhaal houden over je stervende olifantje je gratis spullen op levert
Dan weten we naar wie we ze door kunnen verwijzen, want zodra man van TS terug is hebben die een fiets overquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Handig toch, beiden geholpen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
Ja, want ze was keurig op tijd en op een tijd dat het mij schikte, dat was genoeg voor mij
En vriendlief is blij dat ie weer wat meer ruimte in z'n kelder heeft nu
Ik ben blij voor je dat je die fiets kwijt bent. Zou het ook gedaan hebben. Want ze lult wel een eind weg die TS, maar ze heeft vast geen gemakkelijk leven.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
Ja, want ze was keurig op tijd en op een tijd dat het mij schikte, dat was genoeg voor mij
En vriendlief is blij dat ie weer wat meer ruimte in z'n kelder heeft nu
Zal vast straks al op Marktplaats staan hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
Dan weten we naar wie we ze door kunnen verwijzen, want zodra man van TS terug is hebben die een fiets over
ach joh hier in FHF zijn ze nogal naïefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:27 schreef Hanako het volgende:
[..]
Even dit allemaal in het FB topic gemeld benieuwd wat de modjes er van vinden? Doel dan op TS natuurlijk.
Hoe makkelijk wil je het hebben? Paar posts op Fok! pleuren... geld binnen.. nog een paar posts plaatsen... gratis fiets....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Want ze lult wel een eind weg die TS, maar ze heeft vast geen gemakkelijk leven.
Dan nog er zijn genoeg users in FHF die wel hulp nodig hebben en waar men als FOK! graag vooruithelpt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach joh hier in FHF zijn ze nogal naïef
en als degene die helpt er gelukkig van word maakt het niet uit dat TS lui is of een oplichter is
Net omdat ze niet pro-actief/vaardig genoeg is om zelf haar boontjes te doppen en afhangt van willekeurige goodwill (in de topics) maakt het dat ze vast geen makkelijk leven heeft of zal hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Hoe makkelijk wil je het hebben? Paar posts op Fok! pleuren... geld binnen.. nog een paar posts plaatsen... gratis fiets....![]()
Ik ben niet naïef, als het aan mij gelegen had hadden de 2 fietsen die al weken in de weg staan al lang hier voor de deur gestaan zonder dat ze op slot staan. Maar helaas hebben we hier eugd rondhangen die ze dan niet meeneemt maar er veel rotzooi mee trapt, dus dat vond vriendlief geen optie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach joh hier in FHF zijn ze nogal naïef
en als degene die helpt er gelukkig van word maakt het niet uit dat TS lui is of een oplichter is
Heb ook geen makkelijk leven mag ik nu mijn hand ophouden?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Net omdat ze niet pro-actief/vaardig genoeg is om zelf haar boontjes te doppen en afhangt van willekeurige goodwill (in de topics) maakt het dat ze vast geen makkelijk leven heeft of zal hebben.
Paar straten verderop zetten in een steegje ofzo. Deed ik ooit met een fiets en een jaar later zag ik een turk erop fietsen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:30 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
Ik ben niet naïef, als het aan mij gelegen had hadden de 2 fietsen die al weken in de weg staan al lang hier voor de deur gestaan zonder dat ze op slot staan. Maar helaas hebben we hier eugd rondhangen die ze dan niet meeneemt maar er veel rotzooi mee trapt, dus dat vond vriendlief geen optie.
Ik zou niet met haar willen ruilen in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Net omdat ze niet pro-actief/vaardig genoeg is om zelf haar boontjes te doppen en afhangt van willekeurige goodwill (in de topics) maakt het dat ze vast geen makkelijk leven heeft of zal hebben.
Of aan de ijzerboer meegeven.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Gewoon niet op slot op 't station zetten
dan nog zijn er zo veel zinnigere dingen om ze aan af te gevenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:30 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
Ik ben niet naïef, als het aan mij gelegen had hadden de 2 fietsen die al weken in de weg staan al lang hier voor de deur gestaan zonder dat ze op slot staan. Maar helaas hebben we hier eugd rondhangen die ze dan niet meeneemt maar er veel rotzooi mee trapt, dus dat vond vriendlief geen optie.
Heb ik al genoeg hier op FOK!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:34 schreef Hanako het volgende:
[..]
Kan ook.
Maare ik geef gratis liefde weg iemand interesse?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kreeg laatst op deze manier 450 euro via Fok!. Dat was echt fantastisch.
En een gratis duif wat wil je nog meer!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kreeg laatst op deze manier 450 euro via Fok!. Dat was echt fantastisch.
Ga je op de fiets?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:38 schreef trovey het volgende:
Goed ik ben weg, balkonplant ophalen bij een buur
....nee, zelf aangeboden door die buur.
Andere topic heeft ze geld gekregen en ElisaB zou ze met boodschappen en al gewoon buiten hebben laten staan. Nou...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:38 schreef drijfhout het volgende:
TS wordt hier nou wel kapot gezeken in dit topic, maar ik heb er geen enkel argument voor gelezen dat ook niet weer onderuit gehaald is. Kortom, ik snap niet waarom dit een topicje TS-bashen onder leiding van Marie 30, Rhubarbje en motorbloempje is geworden. Ik vind het Fok op zijn matigst, dit topic.
Blij dat TS geholpen is. Dikke pluim voor sir_stirling_mosley .![]()
Mensen die denken dat je een heel leven weer op orde moet/kan hebben na 1 topic waarin je aan boodschappengeld geholpen bent zijn niet goed snik. Het verhaal over het vermeende drugsgebruik van TS is volledig ontkracht, maar wat ze alle users hier in dit topic nou verder misdaan heeft zal ik wel nooit achter komen.
Dit is toch eigenlik wel het toppunt he... dat ik me moet gaan verantwoorden waarom ik een fiets aan een bepaald iemand weggeef.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan nog zijn er zo veel zinnigere dingen om ze aan af te gevenipv een oplichter
als je een oplichter geld/spullen geeft zeg je: dit heeft zin ga vooral door!
Logisch toch, de band van TS was lek, dus ze kon niet bij de deur komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:39 schreef Hanako het volgende:
[..]
Andere topic heeft ze geld gekregen en ElisaB zou ze met boodschappen en al gewoon buiten hebben laten staan. Nou...
Ho ho niet alle users hè, ik heb TS absoluut niet gebashtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:38 schreef drijfhout het volgende:
TS wordt hier nou wel kapot gezeken in dit topic, maar ik heb er geen enkel argument voor gelezen dat ook niet weer onderuit gehaald is. Kortom, ik snap niet waarom dit een topicje TS-bashen onder leiding van Marie 30, Rhubarbje en motorbloempje is geworden. Ik vind het Fok op zijn matigst, dit topic.
Mensen die denken dat je een heel leven weer op orde moet/kan hebben na 1 topic waarin je aan boodschappengeld geholpen bent zijn niet goed snik. Het verhaal over het vermeende drugsgebruik van TS is volledig ontkracht, maar wat ze alle users hier in dit topic nou verder misdaan heeft zal ik wel nooit achter komen.
Nee hoor, ik snap je volkomen, als er bij mij een fiets in de weg zou staan en er op deze manier vanaf zou kunnen komen had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Gewoon puur voor het eigen gemak, anders moet je d'r zelf mee gaan lopen/fietsen/rijden, da's meer moeitequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:39 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
Dit is toch eigenlik wel het toppunt he... dat ik me moet gaan verantwoorden waarom ik een fiets aan een bepaald iemand weggeef.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Logisch toch, de band van TS was lek, dus ze kon niet bij de deur komen.
Sorry, ik had "bijna alle"moeten zeggen, mijn excuses.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Ho ho niet alle users hè, ik heb TS absoluut niet gebashtmaar tips gegeven hoe het in de toekomst beter aan te pakken bij dit soort dingen als een kapotte band.
"zou ze"quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:39 schreef Hanako het volgende:
[..]
Andere topic heeft ze geld gekregen en ElisaB zou ze met boodschappen en al gewoon buiten hebben laten staan. Nou...
kom op zegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:38 schreef drijfhout het volgende:
ik zeg nergens dat jij je moet verantwoorden ik zeg alleen dat ik het niet begrijpquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:39 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
Dit is toch eigenlik wel het toppunt he... dat ik me moet gaan verantwoorden waarom ik een fiets aan een bepaald iemand weggeef.
Ik moet bekennen dat ik voor dit toppic de eerdere toppics van TS nog niet gezien had. Heb er nu wat doorheen gebladerd en hier uiteraard meegelezen, maar dan nog..
Ik heb iig geen spijt.
Wellicht is er misbruik van gemaakt, maar wellicht ook niet!
Heb jij beide topics wel gelezen? Dan zie je dat ElisaB. dat daar zelf vertelt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:43 schreef drijfhout het volgende:
[..]
"zou ze"
Echt een topaanleiding voor een potje gezamenlijke bashen man!
De leercurve is ook wel verzekerd op deze manier. Als TS straks een auto heeft met een scheve ruitenwisser staat hier ook een topic. JA IK KAN GODVERDOMME NIET MEER RIJDEN OMDAT HET MISSCHIEN REGENT EN MIJN RUITENWISSER KROM IS. En dan verwachten dat ze iemand's Audi meekrijgt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Ho ho niet alle users hè, ik heb TS absoluut niet gebashtmaar tips gegeven hoe het in de toekomst beter aan te pakken bij dit soort dingen als een kapotte band.
Meer dan ene aanleiding lees het topic eens goed door.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:43 schreef drijfhout het volgende:
[..]
"zou ze"
Ik kan bevestigen dat ze ElisaB buiten in de kou heeft laten staan. Elisa zal zelf ook wel reageren in dit topic.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:43 schreef drijfhout het volgende:
[..]
"zou ze"
Dat is eigenlijk wel vreemd. Als iemand je voer komt brengen, dan trek je dat voer toch naar binnen? Helemaal als je lui, dom en arm bent.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat ze ElisaB buiten in de kou heeft laten staan. Elisa zal zelf ook wel reageren in dit topic.
Daarom LETS (of hoe ze ook allemaal mogen heten)...zelfredzaamheid met behulp van anderen....of je hebt genoeg mensen om je heen die je wel eens verder helpt zodat je jou ook wel eens verder helpen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:44 schreef Skv het volgende:
[..]
De leercurve is ook wel verzekerd op deze manier. Als TS straks een auto heeft met een scheve ruitenwisser staat hier ook een topic. JA IK KAN GODVERDOMME NIET MEER RIJDEN OMDAT HET MISSCHIEN REGENT EN MIJN RUITENWISSER KROM IS. En dan verwachten dat ze iemand's Audi meekrijgt.
Nou ja, ik herinner me in ieder geval dat ElisaB de TS gebeld heeft omdat ze een krat boodschappen langs wilde brengen, en dat de TS toen halverwege het gesprek de hoorn erop gegooid heeft. Bij mij begonnen toen de alarmbellen te rinkelen, want ik vind dat toch wel erg onbeschoft als iemand je wil helpen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat ze ElisaB buiten in de kou heeft laten staan. Elisa zal zelf ook wel reageren in dit topic.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach a man to fish and he will eat for the rest of his life.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom LETS (of hoe ze ook allemaal mogen heten)...zelfredzaamheid met behulp van anderen....of je hebt genoeg mensen om je heen die je wel eens verder helpt zodat je jou ook wel eens verder helpen.
Give TS a new fiets and she will fiets for a week before zeuring again on the forum. Teach TS how to plak de band and she will plak de band herself and fiets even longer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach a man to fish and he will eat for the rest of his life.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:49 schreef Conflict het volgende:
Ik heb TS een keer geneukt voor een tientje, het was helemaal niet lekker. Ik wil mijn sperma terug.
Ze weigerde pertinent eten te willen ontvangen, tot twee keer toe.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou ja, ik herinner me in ieder geval dat ElisaB de TS gebeld heeft omdat ze een krat boodschappen langs wilde brengen, en dat de TS toen halverwege het gesprek de hoorn erop gegooid heeft. Bij mij begonnen toen de alarmbellen te rinkelen, want ik vind dat toch wel erg onbeschoft als iemand je wil helpen.
Duh, eten kun je niet snuiven.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze weigerde pertinent eten te willen ontvangen, tot twee keer toe.
Ik had het idee dat ze niet wilde dat iemand bij haar thuis kwam, haar adres wist.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Terwijl ze honger had...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar ondertussen niet beschamend wél haar rekeningnummer te geven dan, en nu een gratis fiets op te halen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:54 schreef Skv het volgende:
Ik snap dat wel. Beschamend als iemand naar je toe komt om je eten te geven.
Als het ECHT zo erg is neem je eten aan, ongeacht of het beschamend is of nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:54 schreef Skv het volgende:
Ik snap dat wel. Beschamend als iemand naar je toe komt om je eten te geven.
Elisa wist haar adres wel volgens mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze niet wilde dat iemand bij haar thuis kwam, haar adres wist.
Okee dat kan, maar de TS wilde niet afspreken blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Elisa wist haar adres wel volgens mij.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:39 schreef Hanako het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:43 schreef drijfhout het volgende:
[..]
"zou ze"
Ik lees alleen dat ze ElisaB haar adres niet wou geven (na overleg met haar man/vriend, die een soort schaamte had over dat hele geholpen worden, wat ik best kan snappen, hoe onconstructief het ook is/lijkt), en dat is echt heel iets anders dan iemand met een tas boodschappen buiten laten staan hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb jij beide topics wel gelezen? Dan zie je dat ElisaB. dat daar zelf vertelt.
Zo staat het niet in die topics hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Elisa wist haar adres wel volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |