als ik geld had voor een taxi had ik die band ook wel gewoon bij de fietsenmaker laten maken...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Koop een nieuwe?En anders pak maar een taxi.
Je man is een week van huis voor zn werk en heeft een bandenplaksetje meegenomen?quote:
Hoe bedoel je dan? Hoop je dat iemand bij je langskomt om je band te plakken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:47 schreef Paniekje het volgende:
Allemaal makkelijk gezegd ik heb net mn boodschappen gedaan en krijg maar 25 leefgeld per week dus is op... vandaar ook dat ik vraag of iemand het me kan leren voordat ik straks zelf begin en de hele verdere band ook nog es lek steek..
oh je wil leren hoe je banden moet plakken maar hebt geen geld/zin om een plakset te kopen... hoe wil je 't dan gaan plakken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:47 schreef Paniekje het volgende:
vandaar ook dat ik vraag of iemand het me kan leren
nogmaals daar heb ik geen geld voor!!!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:50 schreef Doodloper het volgende:
[..]
oh je wil leren hoe je banden moet plakken maar hebt geen geld/zin om een plakset te kopen... hoe wil je 't dan gaan plakken?
maar zonder bandenplaksetje wordt het lastig, ik vrees dat TS kan gaan lopen en dan met de bus verder...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:51 schreef Yngwie het volgende:
Band plakken is toch helemaal niet moeilijk? Valt weinig aan te leren
Met zand vullen en gaan ..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar zonder bandenplaksetje wordt het lastig, ik vrees dat TS kan gaan lopen en dan met de bus verder...
Hoe dat?quote:
Mee eens, zeer vreemd topic dit...en TS heeft toch al eens heel veel geld gehad van mensen hier?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
25 euro leefgeld en geen bandenplaksetje kunnen kopen en een fietsenmaker die een band niet wil plakken, mensen, kommop___ !
mijn fietsenmaker in Tilburg plakt wel gewoon hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:36 schreef Paniekje het volgende:
Dag lieve FOKkers,
Het lijkt wel of ik problemen aantrek...
Mijn achterband is kapot en ik weet bij god niet hoe ik hem kan maken... Mijn man is een week van huis voor zijn werk dus die kan m ook niet maken..
Ben bij de fietsenmaker geweest en die wilde hem niet plakken maar alleen n nieuwe band opleggen en dat kostte 26 euro!
Heb deze week afspraken buiten Tilburg die moet ik dus echt met de fiets doen maar dat gaat nu niet...
Wie kan mij leren hoe ik de band moet maken, ik ben bereid er iets terug voor te doen kan er helaas niet voor betalen!!
Groetjes,
Een helemaal overstuur Paniekje
Het is crisis dus niet zo onaardig. Verder kost een achterband plakken meer tijd dan een band vervangen dus ik snap die fietsenmaker wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
25 euro leefgeld en geen bandenplaksetje kunnen kopen en een fietsenmaker die een band niet wil plakken, mensen, kommop___ !
Band eruit halen, afvullen en weer terug stoppen. Nooit geprobeerd trouwens, maar ik denk dat het kan lukken.quote:
dan haal je er een bij de hema of zoquote:
Zou als de banden nog heel zijn een perfecte oplossing zijn!!!! waar in tilburg woon je? en wat wil je der voor terug?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:54 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Ik heb hier (Tilburg) nog een fiets staan waar we vanaf willen, maar nog geen tijd gehad m weg te brengen. Die mag je altijd op komen halen. (maar we willen m niet terug want hij staat ontzettend in de weg)
Banden zijn ok, versnellingen niet echt meer, dus niet teveel schakelen, want dan kun je alsnog lopen..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:57 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Zou als de banden nog heel zijn een perfecte oplossing zijn!!!! waar in tilburg woon je? en wat wil je der voor terug?
Nou ik wil best komen schoonmaken of weet ik het wat voor klusjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:57 schreef borbit het volgende:
Wat zet je er tegen over als tegenprestatie? Bepaalde betaling in natura regeling?
Ik woon daar ook ben je nu thus?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
[..]
Banden zijn ok, versnellingen niet echt meer, dus niet teveel schakelen, want dan kun je alsnog lopen..
Westermarkt en hoef er niets voor terug, ding staat echt in de weg.
lekker zelfstandig van jequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:57 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Zou als de banden nog heel zijn een perfecte oplossing zijn!!!! waar in tilburg woon je? en wat wil je der voor terug?
Naakt schoonmaken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Nou ik wil best komen schoonmaken of weet ik het wat voor klusje
Duh, kun je beter meteen om een taart vragen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lekker zelfstandig van je
eens kijken of het bij mij ook werkt
Help!!! ik wil graag een taart bakken maar ik heb geen geld en mijn vriend is net dood gegaan en ik moet nieuwe mixer dingen voor in mijn mixer! Die hebben ze wel bij de hema maar omdat ik maar 1 been heb kan ik niet naar de hema
wie stuurt mij ff die mixerdingen?
Ik denk dat ze daarom ook maar 25 euro per week mag spenderen van haar man.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
Tjsa TS, als je nou niet aan de speed of coke had gezeten, had je mooi een plaksetje kunnen halen.
26 euroquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:57 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Nee, ben nu op de uni, ben vandaag alleen tussen 15.00 en 15.30 even thuis. Daarna is er eventueel weer iemand thuis tussen 18.30 en 20.30quote:
Oh wacht. Je wilt iets in natura rterugdoenquote:ik ben bereid er iets terug voor te doen kan er helaas niet voor betalen!!
Lol, het gaat nog lukken ook geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |