ouders zullen nooit nee zeggen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Ouders belasten?
Wie weet willen die ouders niets liever dan op hun kleinkind passen.
Spaart de hoge kosten voor opvang uit.
INDERDAAD WE ZIJN TOCH POTJANDORIE NIET VAN DIE NERDS OP TWEAKERSquote:
Zat grootouders die het graag doen, en niet uit plichtsgevoel.quote:
Ja, en op FOK! wordt TS gebruikt.... al jaren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:34 schreef Pindasoepje het volgende:
Tweakers is cool ja!
TO staat voor mij voor topic opener hoor..
Je gaat wel lekker in de aannames, eerst al vergelijken met een Poolse of Thaise die "uiteraard" terugwil naar het land van herkomst, en er nu maar vanuitgaan dat opa en oma wel willen oppassen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Zat grootouders die het graag doen, en niet uit plichtsgevoel.
Is toch leuk, zo'n kleintje in huis!
Ik ken helaas vooral grootouders die het best prima zouden vinden als ze iets minder werden opogezadeld met de kleinkinderenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet iedereen vind dat hoor, er zijn genoeg oma's en opa's die werkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Bron?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:20 schreef WRH het volgende:
de meeste psychologen zullen structurele en veelvuldige oppas door grootouders afraden
zou het moeten opzoeken, circa 5 jaar geleden was het een tijdje redelijk hot onderwerp en is er een aantal onderzoeken gedaan.quote:
Dan zitten de kindjes tenminste in een vertrouwde omgeving ipv met al die kille noorderlingen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:29 schreef MaGNeT het volgende:
Valt wel wat mee met de banen in het Noorden.
De woonkosten zijn hier een stuk lager dan in het drukker bevolkte deel van Nederland en je hebt sneller een woning, vooral als je tevreden bent met een dorpje.
Je kan je dan altijd nog inschrijven voor een woning in een grotere plaats.
En ja, 2 uur rijden is ver maar je kan niet al je keuzes laten afhangen van een ex-partner waarvan je ook nog niet weet wat hij gaat doen.
Strak blijf je zelf in de regio wonen, verhuist de ex-partner naar Australië om een nieuw leven op te bouwen.
Hey. Das kil van je.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan zitten de kindjes tenminste in een vertrouwde omgeving ipv met al die kille noorderlingen.
Als jij toonaangevend bent voor het warme zuiden dan blijf ik liever in het kille noordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan zitten de kindjes tenminste in een vertrouwde omgeving ipv met al die kille noorderlingen.
Sorry dat ik zuiders temperament hebquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als jij toonaangevend bent voor het warme zuiden dan blijf ik liever in het kille noorden
Dat weet jij goed jonhugh!quote:
Kind is pas een jaar. Als ze nu verhuizen groeit hij/zij op als noorderling en is dat de vertrouwde omgeving.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Er zal altijd een vorm van onbehagen zijn als het kind het 'brabant' van guus meeuwis of een liedje van rowwen heze hoort, terwijl het kindje zelf niet weet waaromquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Kind is pas een jaar. Als ze nu verhuizen groeit hij/zij op als noorderling en is dat de vertrouwde omgeving.
Dus volgens jou mogen kinderen dan niet opgroeien in het noorden ???? Iedereen met kinderen verhuizen naar het oh zo "gezellige" gezellige zuigen. Meeste mensen die ik ken daar vandaan zijn eigenlijk maar een stel chagerijnen als ze eens met carnaval niet thuis zijn en de rest van de tijd ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Er zal altijd een vorm van onbehagen zijn als het kind het 'brabant' van guus meeuwis of een liedje van rowwen heze hoort, terwijl het kindje zelf niet weet waarom. Ach errum!
Blij dat ik zuiderling ben...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:27 schreef Maanvis het volgende:
oke oke, ik neem het terug. noorderlingen zijn geen kille mensen maar gewoon neurotische mensjes die snel happen
Ach ja beter dat dan kil toch. Trouwens uiteindelijk zijn wij allemaal duitser dus begin maar te juichen voor hun.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:27 schreef Maanvis het volgende:
oke oke, ik neem het terug. noorderlingen zijn geen kille mensen maar gewoon neurotische mensjes die snel happen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |