Friesland.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh wacht, in Drenthe is dit natuurlijk heel normaal
Jullie zijn allemaal kkjellyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Same shit maar dan zonder stenen bedden.
Ja, of Tjabbe, Gurbe, Tjibbe, Oege, etc.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan was het toch leuker geweest als hij Auke, Anne of Douwe had geheten.
Alsof zo'n hunebed fijn ligt.quote:
Alles wordt uitgesproken als oahnequote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:36 schreef Crutch het volgende:
En lopen hier mannen die Anne heten en je spreekt het uit als oahne.
Ja, ik ken er zo eentje. Ik ken ook een Oeds. Wat een heldenaam.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:36 schreef Crutch het volgende:
En lopen hier mannen die Anne heten en je spreekt het uit als oahne.
Achteraf. Das mooi wonen zeggen ze in Eindhoven!quote:
Tjabbe Tjibsma FTW!quote:
Niks mis met Friese namen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Achteraf. Das mooi wonen zeggen ze in Eindhoven!
[..]
Tjabbe Tjibsma FTW!
Ik ken een neger met een afro die Jan heet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:38 schreef Crutch het volgende:
Je zou je zoon haast Jan noemen omdat het kan.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ken een neger met een afro die Jan heet.
Femke.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:39 schreef Mystikvm het volgende:
Friese mannennamen zijn geweldig, Friese vrouwennamen zijn beschamend debiel.
Bedoel je Tjibbe Tjibsma..?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
Tjabbe Tjibsma FTW!
duh, alles is beter dan Eindhovenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
Nee, Tjabbe Tjibsma!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:39 schreef MohMi het volgende:
Bedoel je Tjibbe Tjibsma..?Je hebt bij RTL nieuws ook een kerel die Siebe Sietsma oid heet, geniaal!
quote:Tjabbe Tjibsma:
Een beroemd uitvinder. Hij weet voor elk probleem wel iets uit te vinden en heeft handige apparaten gemaakt zoals de Mechanische Tjibbe, de Elektrische Derker en de Supersonische Wubbe. Een klein probleem is dat hij door een combinatie van computertaal en een zwaar Limburgs accent erg slecht te verstaan is. Heeft zijn eigen tv-rubriek getiteld "Problemen, problemen, problemen", welke hij presenteert met een charmante assistente waarvan men de naam nogal eens vergeet. Het karakter vertoont overeenkomsten met de bekende wetenschapper en tv-presentator Chriet Titulaer.
Ik weet niet, ik kom niet zo vaak in Enschede...quote:
Klinkt als een maatje van me. Die praat ook zo achterlijk Limburgs dat niemand er wat van verstaat. En hij schreeuwt ook. Heel hard.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, Tjabbe Tjibsma!Ken je klassiekers!
[..]
quote:
Wat een gemis!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:42 schreef SicSicSics het volgende:
Ik weet niet, ik kom niet zo vaak in Enschede...
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kom niet zo vaak in Enschede...
Ja de fuck man! Ik heb een leven! Bovendien vind ik barb leuker dan WD, dus ik ben nu nog niet door normal heen met diequote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:47 schreef Murdera het volgende:
MYST BRAH.
al lvl 60?
Dan kunnen we de epic Shift, Muhaha, Myst en Mur party doen.
een leven.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja de fuck man! Ik heb een leven! Bovendien vind ik barb leuker dan WD, dus ik ben nu nog niet door normal heen met die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Valve is alleen niet van de release dataquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:49 schreef Crutch het volgende:
Komt er al een Half-Life 3? Want dan ga ik een console kopen.
Vanavond ben ik film kijken, morgen voetbal en bier, donderdag met een vriend op stap, vrijdag kroeg, zaterdag de hele dag weg en 's avonds uit, zondag misschien weer op z'n vroegstquote:
Oh, nou ik wacht geduldig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja! Valve is alleen niet van de release dataHij komt alstie af is.
Ik ben trots op je, Mystquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vanavond ben ik film kijken, morgen voetbal en bier, donderdag met een vriend op stap, vrijdag kroeg, zaterdag de hele dag weg en 's avonds uit, zondag misschien weer op z'n vroegst
Twee avonden ga ik dus nooit halen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vanavond ben ik film kijken, morgen voetbal en bier, donderdag met een vriend op stap, vrijdag kroeg, zaterdag de hele dag weg en 's avonds uit, zondag misschien weer op z'n vroegst
Twee avonden ga ik dus nooit halen
Dat snap ik! MohMi's Seal of Approvalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zat nog even te wachten op je goedkeuring, maar daar is 'ie dan toch!
I approvequote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel op mijn kontje toch, die Seal van je?
Of krijg ik een zeehond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:02 schreef SicSicSics het volgende:
MohMi's Seals of Approval!
Ik had geen zin om een caption te painten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel op mijn kontje toch, die Seal van je?
Of krijg ik een zeehond?
Nee, ben op mijn werk. Kan ik niet maken om te gaan zitten knutselen.quote:
Pfffrtt.quote:
Damn ik zag die vannacht, hield het niet meer, in mijn eentje helemaal krom liggen om iets om 1u snachtsquote:
Ik zag em vanochtend, net een slok koffie genomen, half gestikt, niemand om het mee te delen xDD Episch begin van de dag welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Damn ik zag die vannacht, hield het niet meer, in mijn eentje helemaal krom liggen om iets om 1u snachts
Je hoort het hem ook zo duidelijk zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zag em vanochtend, net een slok koffie genomen, half gestikt, niemand om het mee te delen xDD Episch begin van de dag wel
Eeeecht, hé! xDDquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hoort het hem ook zo duidelijk zeggen![]()
Sgoeiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eeeecht, hé! xDD
Vanavond trouwens peukje doen?¿
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:29 schreef Murdera het volgende:
kan niet, shift moet vanavond met me gamen.
Heb je ts gegevens al shift?
Anders geef ik vanavond wel de gegevensquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee nog niet, logde net nog in opt forum maar heb nog geen reactie van die dude. Heb even iets anders geprobeerd.
Wij dulden geen concurrentie!quote:
Ik maak wel even ruimte voor je in de struiken tegenover haar huis. Kunnen we samen gluren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wij dulden geen concurrentie!
Hoe heet die snol, dan zullen we der is ff stalken.
vanaf buiten gluren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik maak wel even ruimte voor je in de struiken tegenover haar huis. Kunnen we samen gluren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem broodjes kaas en koffie mee!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik maak wel even ruimte voor je in de struiken tegenover haar huis. Kunnen we samen gluren.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
vanaf buiten gluren.
Ik gluur altijd door een spleet in de deur.Die skill is nog locked bij mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ok Hara.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
Nou ja, als je het nu echt nodig vindt om het lijden van dieren te moeten weergeven hier zou ik een spoiler waarderen, als je er even bij zet dat ik niet moet gaan klikkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ok Hara.Ik zal het niet meer doen.
Zelfs niet met spoiler.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:50 schreef SicSicSics het volgende:
En insecten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Een echte autoliefhebber weent niet om zo'n auto.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:53 schreef muhahaha het volgende:
Zeg, wil je geen vernaggelde auto's posten? Ik ben een echte auto-liefhebber en ik zit nu huilend op mijn stoel
Ok!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:51 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja, als je het nu echt nodig vindt om het lijden van dieren te moeten weergeven hier zou ik een spoiler waarderen, als je er even bij zet dat ik niet moet gaan klikkenanders klik ik kkhard omdat ik fucking nieuwsgierig ben.
Jahaaaaa, ik snap dat jullie het aanstelleritis vinden, maar zulke beelden blijven door mijn hoofd rondspoken en dat is niet prettig, okay?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:53 schreef muhahaha het volgende:
Zeg, wil je geen vernaggelde auto's posten? Ik ben een echte auto-liefhebber en ik zit nu huilend op mijn stoel
Neuh dat dacht ik niet hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jahaaaaa, ik snap dat jullie het aanstelleritis vinden, maar zulke beelden blijven door mijn hoofd rondspoken en dat is niet prettig, okay?
Wat gaan we doen vandaag?! Ik verveel me nu al.
Denken dat shifto maar één ding kanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:29 schreef Murdera het volgende:
kan niet, shift moet vanavond met me gamen.
Heb je ts gegevens al shift?
Teehee, gekkie, ik ben nog geen Testamanager, joh!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
Zo, weer een uurtje ongegeneerd zitten flirten met de bijzonder charmante testmanager van mijn project, gelijk maar weer een afspraak voor morgenmiddag ingeschoten om verder te flirten overleggen.
Nu eten!
Pssh, jij wilt niet eens je baan en Crutch opgeven voor onsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
Laten we met zijn allen in ons achterhoofd houden dat Hara diertjes supertofkeilief vindt en dat we dus geen kapotgeslagen/mishandelde/dode beesten enzo gaan posten, omdat we Hara zo lief vinden en dat wel voor haar over hebben.
Okay, bedankt.
Jaaaaa!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:03 schreef shifto het volgende:
Moh
Gerard Ekdom krijgt popmuziekprogramma op tv
Ik word nu al misselijk als ik ernaar kijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind zulke dingen verschriiiiiiiiiiikkelijk.
Juist niet, dan denk je nl dat je een normaal, recht huis hebtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik word nu al misselijk als ik ernaar kijk.Kun je nagaan als je na een avondje bier kantelen de oprit oprijdt.
Scherp! Dan hoop ik dat de oprit er ook zo uitziet!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:06 schreef MohMi het volgende:
Juist niet, dan denk je nl dat je een normaal, recht huis hebt
Neem aan dat je na flink bier kantelen met je fiets de oprit op komt rijden? Dan maakt het weinig uit, fijn stukje off-roaden!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Scherp! Dan hoop ik dat de oprit er ook zo uitziet!
[ afbeelding ]
Dat wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:10 schreef muhahaha het volgende:
Lekker de binnenbochten pakken![]()
Oja goed skeelerasfalt
quote:
Jammer dat jouw achter-/voortuin (Zuiderpark) zo'n klote asfalt heeftquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:10 schreef muhahaha het volgende:
Lekker de binnenbochten pakken![]()
Oja goed skeelerasfalt
Dat is gras mohmi.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jammer dat jouw achter-/voortuin (Zuiderpark) zo'n klote asfalt heeft
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Scherp! Dan hoop ik dat de oprit er ook zo uitziet!
NIET KIJKEN HARA!!!!Ik had die al gezien voor je de spoilertags toevoegdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Zuiderpark valt wel mee, alleen veel rommel op de baan bij de bomenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jammer dat jouw achter-/voortuin (Zuiderpark) zo'n klote asfalt heeft
Het is nu ook al niet grappig meer!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had die al gezien voor je de spoilertags toevoegde
Harry Jekkers jongen!quote:
Zuiderpark is echt ernstig met al die wortels die het asfalt omhoog hebben geduwd, en al die toelie die van de bomen af valtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zuiderpark valt wel mee, alleen veel rommel op de baan bij de bomen(huurt veegmachine in)
Ik ben blij dat je dat zelf ook inzietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is nu ook al niet grappig meer!![]()
Dan hebben we het over hetzelfde stukjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zuiderpark is echt ernstig met al die wortels die het asfalt omhoog hebben geduwd, en al die toelie die van de bomen af valtBossche Broek is beter
Als er niet 4156978534 mensen ook aan het sporten zijn
Voed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Harry Jekkers jongen!
Hara, voedt die jongen eens op.
Ik heb een dagtaak aan die Crutch.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Harry Jekkers jongen!
Hara, voedt die jongen eens op.
Soms leer ik best snel.quote:
Kut! Ik praat nooit in gebiedende wijs tegen Hara, dat durf ik niet.quote:
Ik durf niet meer te spellen t.o. Hara.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Soms leer ik best snel.
[..]
Kut! Ik praat nooit in gebiedende wijs tegen Hara, dat durf ik niet.
Zwak excuus, heh?
Ik nam net een slok toen ik dit las en stikte zowatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te spellen t.o. Hara.
Ach, het zijn maar 3 shows!quote:
quote:Of ezeltjeprik... Hup een pen in m'n rug!
Haha, ja. Maar die scenes dat ie een pijntje heeft en dan steeds ttsshhhh ooh tssshhh oohh bleef nog best lang grappigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die scènes werden wel vervelend op een gegeven moment.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die scènes werden wel vervelend op een gegeven moment.
Godver, dan rol ik echt van de bank van het lachenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, ja. Maar die scenes dat ie een pijntje heeft en dan steeds ttsshhhh ooh tssshhh oohh bleef nog best lang grappig
Waar haal je dit vandaan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:35 schreef Skv het volgende:
"Aan de hoofdingang stond gelukkig een kankerpatiënt, die hebben meestal wel sigaretten bij de hand."
Boek. Die van Verhulst waar ik wel vaker uit quote. HIlarisch.quote:
Zijn dat niet van die one-liners van Nico Dijkshoorn? die had er iig ook een berg over ene Klaas.quote:
Never mind! xDquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zijn dat niet van die one-liners van Nico Dijkshoorn? die had er iig ook een berg over ene Klaas.
Ik moet zo eens even kijken waar ik was gebleven en dan de resterende afleveringen maar even gaan kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godver, dan rol ik echt van de bank van het lachen
Teletubbies zijn misschien wat voor je; daar doen ze ook alles steeds opnieuw.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:34 schreef MohMi het volgende:
[..]Mijn laatste stukje waardering voor jou, washed down the drain
Geen idee, nooit gezien, maar als jij het me uit ervaring aanraadt, weet ik bij deze dat ik het beter kan negerenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
Teletubbies zijn misschien wat voor je; daar doen ze ook alles steeds opnieuw.
Zijn Klaasjes kan ik wel waarderen, verder mag je hem hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
Nico Dijkshoorn is heel grappig, omdat het zo absurd is.
Ik ben zelf ook een beetje absurd, daar houd ik van
Ik heb ook echt bij vlagen krom gelegen om dat boek.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:36 schreef Skv het volgende:
Boek. Die van Verhulst waar ik wel vaker uit quote. HIlarisch.
Ja, lekker is dat wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Voor de mannen: Hebben jullie dat ook wel eens, dat je onderuit zakt in je stoel, maar vervolgens alleen maar je onderlichaam onafhankelijk van je broek naar onderen schuift waardoor je ballen gigantisch klem komen te zitten?
Ik had dat net
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gezien, maar als jij het me uit ervaring aanraadt, weet ik bij deze dat ik het beter kan negeren
Ik probeerde het.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Voor de mannen: Hebben jullie dat ook wel eens, dat je onderuit zakt in je stoel, maar vervolgens alleen maar je onderlichaam onafhankelijk van je broek naar onderen schuift waardoor je ballen gigantisch klem komen te zitten?
Ik had dat net
Ga je ze dan weer zo charmant goed leggen enzo?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had dat net
Of wat raar schudden met de billen zodat ze weer netjes naast elkaar terecht komen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga je ze dan weer zo charmant goed leggen enzo?
Ik probeerde ze een beetje los te schuddenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga je ze dan weer zo charmant goed leggen enzo?
Godver. Dit dusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Of wat raar schudden met de billen zodat ze weer netjes naast elkaar terecht komen?
Jij wint dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Of wat raar schudden met de billen zodat ze weer netjes naast elkaar terecht komen?
bullshit dat die niet geshopped zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind zulke dingen verschriiiiiiiiiiikkelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had dat net
Oh joah, soms.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Ik had dat net
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Murdera wint:
http://theflyingtortoise.(...)structed-houses.html
Mystikvm's plakzak.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:48 schreef MohMi het volgende:
Ik wil mijn prijs best met je delen! Ligt eraan wat het is trouwens...
Whutquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik probeerde ze een beetje los te schudden
Lostrekken natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:50 schreef MohMi het volgende:
Ik...weet niet wat ik daarmee zou moeten doen...
Precies, even hand eronder en weer omhoog. Hoppa!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut
Ik leg ze met de hand op hun plek.
Nou ja, er zijn genoeg andere scheve lillike huizen die ik net zo lelijk vind!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
bullshit dat die niet geshopped zijn.
9gag.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn genoeg andere scheve lillike huizen die ik net zo lelijk vind!
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
Die laatste vind ik hilarischquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:55 schreef Skv het volgende:
Klaas verloor meestal met 12-0. Met wat wist niemand. Dan stelde hij zichzelf ter discussie. Vier minuten en dan ging hij weer door.
Klaas liet zich invriezen bij een visboer om de hoek. Waarom wist niemand. Daar lag hij dan met een sinaasappel in zijn bek tussen de schol.
Klaas liep de halve marathon, in zijn keuken. Wij met bekertjes water bij de kraan. Daarna met zijn allen naar de Chinees. Komt nooit terug
Klaas kreeg een fruitmand. Hij balen. Moest hij in bed gaan liggen. Wij er omheen. Kijken hoe hij een peertje schilde. Uniek, voor die tijd.
Ik vond die eerste het mooist.quote:
Alleen die laatste. De rest is; mwah, op zijn best.quote:
Omdat het geshopped is, en iedereen gelijk wil geloven dat het niet geshopped is als een josti dat er onder zet.quote:
quote:
Oh zo, ja dat is wel stom.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat het geshopped is, en iedereen gelijk wil geloven dat het niet geshopped is als een josti dat er onder zet.
Okay!quote:
Serious.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad indeed! Welke zijn jullie?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Klaas zong naast de douche. Mooie akoestiek. Gingen wij er onder staan. Dan hoorde je die hele gelaagdheid van Klaas. Dat was uniek.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:55 schreef Skv het volgende:
Klaas verloor meestal met 12-0. Met wat wist niemand. Dan stelde hij zichzelf ter discussie. Vier minuten en dan ging hij weer door.
Klaas liet zich invriezen bij een visboer om de hoek. Waarom wist niemand. Daar lag hij dan met een sinaasappel in zijn bek tussen de schol.
Klaas liep de halve marathon, in zijn keuken. Wij met bekertjes water bij de kraan. Daarna met zijn allen naar de Chinees. Komt nooit terug
Klaas kreeg een fruitmand. Hij balen. Moest hij in bed gaan liggen. Wij er omheen. Kijken hoe hij een peertje schilde. Uniek, voor die tijd.
Heeey, die ken ik. Is dat niet dat huis van crazy chick die bang was dat spoken kwamen of zo en daarom allerlei gekke dingen liet bouwen in dat huis?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Serious.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heeey, die ken ik. Is dat niet dat huis van crazy chick die bang was dat spoken kwamen of zo en daarom allerlei gekke dingen liet bouwen in dat huis?
Godverdomme wat een heldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:13 schreef MohMi het volgende:
Klaas ging nooit met mensen in discussie. Hij zweeg een minuut en sloeg dan een tafel doormidden. Kreeg hij meteen gelijk.
Trollerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad indeed! Welke zijn jullie?
FOREVER ALOOOOONE!!!quote:
Ik ben ook forever alone. En, mits dronken, Winner.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
FOREVER ALOOOOONE!!!![]()
Houd ik uiteindelijk in mijn eentje deze SC draaiende terwijl jullie allemaal gezellig op de bank zitten met je liefje
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Houd ik uiteindelijk in mijn eentje deze SC draaiende terwijl jullie allemaal gezellig op de bank zitten met je liefje
Forever availablequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar die dronken veroveringen geven eigenlijk alleen maar de oorverdovende leegte en hopeloosheid van je bestaan weer.quote:
*kras* *kras* *kras*quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar die dronken veroveringen geven eigenlijk alleen maar de oorverdovende leegte en hopeloosheid van je bestaan weer.
Wat zeg je dat mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar die dronken veroveringen geven eigenlijk alleen maar de oorverdovende leegte en hopeloosheid van je bestaan weer.
/wacht op mur met zijn achievementsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
Tevens 3, ik heb weer de SC om zeep geholpen.
Altijd jijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
Tevens 3, ik heb weer de SC om zeep geholpen.
Je krijgt er een knikker bij van Ome Murquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme gewoon een ludicrous kill hier
[ Bericht 22% gewijzigd door Crutch op 12-06-2012 14:53:21 ]
Neem je een boksbal mee of kan ik gewoon jou slaan?quote:
Dat laatste ben ik wel gewend intussen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neem je een boksbal mee of kan ik gewoon jou slaan?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
Geyl die 1e. Word de alto/emo in mij toch wel warm vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Thinking about thinking of you. ♫
NOOOOOHHHHHHHHquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik wel gewend intussen.
Ik vind het ook wel nice ja, die 2e is echt moooiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Geyl die 1e. Word de alto/emo in mij toch wel warm van
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben ook forever alone. En, mits dronken, Winner.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
je mag er bij mij opklimmen hoor.
Maar opeens was dat spreekwoordelijk dit dat..
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
ne ne sstquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar...maar...you said you liked it that way
Ja, daar gaat het ook over. Ze kreeg blijkbaar een euro of 150 van fokkers en nu heeft ze geen geld om een plaksetje van 2 euro te kopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik vertrouw die user niet. Teveel zielige schooi topics.
ne ne sst, eerst clam.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar...maar...you said you liked it that way
ja ik zie het nu ook ja. ik heb dat 1e topic ook gevolgd toen. Rare mensen. Het is niet ver hier vandaan, eigenlijk zou ik die fiets moeten gaan "maken" en gewoon een fotorapportage maken voor de fokkers van haar 42" plasma tv etc enzquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het ook over. Ze kreeg blijkbaar een euro of 150 van fokkers en nu heeft ze geen geld om een plaksetje van 2 euro te kopen.
Whut.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het ook over. Ze kreeg blijkbaar een euro of 150 van fokkers en nu heeft ze geen geld om een plaksetje van 2 euro te kopen.
Volgende week gaat ze weer met de auto naar de voedselbank.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef shifto het volgende:
[..]
ja ik zie het nu ook ja. ik heb dat 1e topic ook gevolgd toen. Rare mensen. Het is niet ver hier vandaan, eigenlijk zou ik die fiets moeten gaan "maken" en gewoon een fotorapportage maken voor de fokkers van haar 42" plasma tv etc enz
OH MY GOD toen ik in rotterdam als een wausje 3 meter achter jou aan bleef lopen bra was mijn clam ook niet goed genoegquote:
Wat doe je nou moeilijk, ik woon om de hoekquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
OH MY GOD toen ik in rotterdam als een wausje 3 meter achter jou aan bleef lopen bra was mijn clam ook niet goed genoeg![]()
Pff, ik spam Partyboy wel weer een keer
Ik lach me stuk om dat topic.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende week gaat ze weer met de auto naar de voedselbank.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat doe je nou moeilijk, ik woon om de hoek
Mn homies keken en dat weet jij ook!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
OH MY GOD toen ik in rotterdam als een wausje 3 meter achter jou aan bleef lopen bra was mijn clam ook niet goed genoeg![]()
Pff, ik spam Partyboy wel weer een keer
Leuk vermaak is het. Ik ga de andere reeks van deze dame niet doornemen, dat zijn bijna 1200 postsquote:
Over datum clam!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mn homies keken en dat weet jij ook!
Ze zeiden laten nog van zure clam dit dat, zeker overdatum.
Als ze er niet waren jwz. hjb
Taking one for the team. Mijn heldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je voor de partyboyfout behoeden
Ik ben net begonnenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leuk vermaak is het. Ik ga de andere reeks van deze dame niet doornemen, dat zijn bijna 1200 posts.
ik stuur er wel een opquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
Je kan Fokkers dus gewoon om geld vragen?
Morgen neem ik ontslag en maak ik elke dag een zielig topic aan over hoe ik geen geld heb om schoenveters te kopen.
Tenzij je het over paper-clips hebt zou dat nooit op mijn bureau passen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik krijg weer tienduizend dingen op mijn bureau.
Zorg wel voor een sluitend verhaalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
Morgen neem ik ontslag en maak ik elke dag een zielig topic aan over hoe ik geen geld heb om schoenveters te kopen.
Werkt maar anderhalf topic langquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
Je kunt een rol klittenband krijgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen... Deel 3quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef Mystikvm het volgende:
Met die van jou heb je nietsvermoedende maagden opgehangen aan een zolderbalk. Die hoef ik nietquote:
Thanksquote:
Schuif het eraf en gooi mij erop.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik krijg weer tienduizend dingen op mijn bureau.
Jij kan een aquarium vol verkouden inktvissen krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij kan een aquarium vol verkouden inktvissen krijgen.
Nog prima bruikbaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met die van jou heb je nietsvermoedende maagden opgehangen aan een zolderbalk. Die hoef ik niet
IK ga binnenkort een topic openen in die richting. Gezocht: huis, geld, inboedel, eten, werkster, motor, sportabonnement en stapvrienden. Centrum Amsterdam. Vanaf volgende week.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen... Deel 3
[GEZ] Inboedel #7
Np.
Naw, die is clueless en had gewoon een standaard lijstje overgenomen en dingen overgenomen die door andere users gezegd werden. Ik vind het niet zo'n groot probleem als iemand een tosti-ijzer of gebaksvorkje overheeft hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef muhahaha het volgende:
Billie ja, die had spullen nodig en toen kwam er een hele lange lijst voorbij met overbodige luxe artikelen. Daarna haakte ik af
Oke, maak dan een primair lijstje met dingen die je echt nodig hebt en een 2e lijst met spullen die je graag zou willen hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Naw, die is clueless en had gewoon een standaard lijstje overgenomen en dingen overgenomen die door andere users gezegd werden. Ik vind het niet zo'n groot probleem als iemand een tosti-ijzer of gebaksvorkje overheeft hoor
Nee, het is veel goedkoper om bv een grote pan pastasaus te maken en dat vervolgens in te vriezen. Raad eens wat je daar voor nodig hebtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, maak dan een primair lijstje met dingen die je echt nodig hebt en een 2e lijst met spullen die je graag zou willen hebben. Ik heb nog een kleine koelkast over alleen hij wil er 1 met vriesvak. Dan denk ik bij mezelf, zonder vriesvak kan toch ook. Het enige wat daar echt in moet is ijs. Vlees kun je desnoods om de paar dagen halen
.
Zouk?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zouk les.. zeg maar soort van Quick Step maar eleganter
Goed puntquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, het is veel goedkoper om bv een grote pan pastasaus te maken en dat vervolgens in te vriezen. Raad eens wat je daar voor nodig hebt
Weg kwijt. Ik zouk les, waarisda?quote:
Poepenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ooeeeh, ik at chips en nu voel ik me vadsig. Gelukkig vanavond sportenmisschien ook nog even poepen.
Man, die shit heb ik al sinds mijn easyblue rekeningquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil een spaarrekening nu ik af en toe wat loon krijg, what do
Weet ik veelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Man, die shit heb ik al sinds mijn easyblue rekeningIs dat niet standaard overal? Rekening met spaarrekening gedeeld erbij?
Dan bel je ING contact persoon en vraag hetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik veelIk heb sinds ik een kleine Haraatje was een rekening bij de postbank, en ik had ook een pennymaat
Hier nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Man, die shit heb ik al sinds mijn easyblue rekeningIs dat niet standaard overal? Rekening met spaarrekening gedeeld erbij?
Yyyeeeeee trakteren ditdatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:39 schreef Harajuku. het volgende:
Heeeelaaaaaaaaaa ik heb mijn eerste hongersloontje binnen zie ik!
Ik ga een foto van mijn eerste loon maken voor je! Groetjes aan Kor.quote:
Ik heb hem al:quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga een foto van mijn eerste loon maken voor je! Groetjes aan Kor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |