als ik geld had voor een taxi had ik die band ook wel gewoon bij de fietsenmaker laten maken...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Koop een nieuwe?En anders pak maar een taxi.
Je man is een week van huis voor zn werk en heeft een bandenplaksetje meegenomen?quote:
Hoe bedoel je dan? Hoop je dat iemand bij je langskomt om je band te plakken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:47 schreef Paniekje het volgende:
Allemaal makkelijk gezegd ik heb net mn boodschappen gedaan en krijg maar 25 leefgeld per week dus is op... vandaar ook dat ik vraag of iemand het me kan leren voordat ik straks zelf begin en de hele verdere band ook nog es lek steek..
oh je wil leren hoe je banden moet plakken maar hebt geen geld/zin om een plakset te kopen... hoe wil je 't dan gaan plakken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:47 schreef Paniekje het volgende:
vandaar ook dat ik vraag of iemand het me kan leren
nogmaals daar heb ik geen geld voor!!!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:50 schreef Doodloper het volgende:
[..]
oh je wil leren hoe je banden moet plakken maar hebt geen geld/zin om een plakset te kopen... hoe wil je 't dan gaan plakken?
maar zonder bandenplaksetje wordt het lastig, ik vrees dat TS kan gaan lopen en dan met de bus verder...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:51 schreef Yngwie het volgende:
Band plakken is toch helemaal niet moeilijk? Valt weinig aan te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |