Friesland.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh wacht, in Drenthe is dit natuurlijk heel normaal
Jullie zijn allemaal kkjellyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Same shit maar dan zonder stenen bedden.
Ja, of Tjabbe, Gurbe, Tjibbe, Oege, etc.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan was het toch leuker geweest als hij Auke, Anne of Douwe had geheten.
Alsof zo'n hunebed fijn ligt.quote:
Alles wordt uitgesproken als oahnequote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:36 schreef Crutch het volgende:
En lopen hier mannen die Anne heten en je spreekt het uit als oahne.
Ja, ik ken er zo eentje. Ik ken ook een Oeds. Wat een heldenaam.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:36 schreef Crutch het volgende:
En lopen hier mannen die Anne heten en je spreekt het uit als oahne.
Achteraf. Das mooi wonen zeggen ze in Eindhoven!quote:
Tjabbe Tjibsma FTW!quote:
Niks mis met Friese namen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Achteraf. Das mooi wonen zeggen ze in Eindhoven!
[..]
Tjabbe Tjibsma FTW!
Ik ken een neger met een afro die Jan heet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:38 schreef Crutch het volgende:
Je zou je zoon haast Jan noemen omdat het kan.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ken een neger met een afro die Jan heet.
Femke.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:39 schreef Mystikvm het volgende:
Friese mannennamen zijn geweldig, Friese vrouwennamen zijn beschamend debiel.
Bedoel je Tjibbe Tjibsma..?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
Tjabbe Tjibsma FTW!
duh, alles is beter dan Eindhovenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
Nee, Tjabbe Tjibsma!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:39 schreef MohMi het volgende:
Bedoel je Tjibbe Tjibsma..?Je hebt bij RTL nieuws ook een kerel die Siebe Sietsma oid heet, geniaal!
quote:Tjabbe Tjibsma:
Een beroemd uitvinder. Hij weet voor elk probleem wel iets uit te vinden en heeft handige apparaten gemaakt zoals de Mechanische Tjibbe, de Elektrische Derker en de Supersonische Wubbe. Een klein probleem is dat hij door een combinatie van computertaal en een zwaar Limburgs accent erg slecht te verstaan is. Heeft zijn eigen tv-rubriek getiteld "Problemen, problemen, problemen", welke hij presenteert met een charmante assistente waarvan men de naam nogal eens vergeet. Het karakter vertoont overeenkomsten met de bekende wetenschapper en tv-presentator Chriet Titulaer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |