Friesland.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh wacht, in Drenthe is dit natuurlijk heel normaal
Jullie zijn allemaal kkjellyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Same shit maar dan zonder stenen bedden.
Ja, of Tjabbe, Gurbe, Tjibbe, Oege, etc.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan was het toch leuker geweest als hij Auke, Anne of Douwe had geheten.
Alsof zo'n hunebed fijn ligt.quote:
Alles wordt uitgesproken als oahnequote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:36 schreef Crutch het volgende:
En lopen hier mannen die Anne heten en je spreekt het uit als oahne.
Ja, ik ken er zo eentje. Ik ken ook een Oeds. Wat een heldenaam.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:36 schreef Crutch het volgende:
En lopen hier mannen die Anne heten en je spreekt het uit als oahne.
Achteraf. Das mooi wonen zeggen ze in Eindhoven!quote:
Tjabbe Tjibsma FTW!quote:
Niks mis met Friese namen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Achteraf. Das mooi wonen zeggen ze in Eindhoven!
[..]
Tjabbe Tjibsma FTW!
Ik ken een neger met een afro die Jan heet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:38 schreef Crutch het volgende:
Je zou je zoon haast Jan noemen omdat het kan.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ken een neger met een afro die Jan heet.
Femke.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:39 schreef Mystikvm het volgende:
Friese mannennamen zijn geweldig, Friese vrouwennamen zijn beschamend debiel.
Bedoel je Tjibbe Tjibsma..?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
Tjabbe Tjibsma FTW!
duh, alles is beter dan Eindhovenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:37 schreef SicSicSics het volgende:
Nee, Tjabbe Tjibsma!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:39 schreef MohMi het volgende:
Bedoel je Tjibbe Tjibsma..?Je hebt bij RTL nieuws ook een kerel die Siebe Sietsma oid heet, geniaal!
quote:Tjabbe Tjibsma:
Een beroemd uitvinder. Hij weet voor elk probleem wel iets uit te vinden en heeft handige apparaten gemaakt zoals de Mechanische Tjibbe, de Elektrische Derker en de Supersonische Wubbe. Een klein probleem is dat hij door een combinatie van computertaal en een zwaar Limburgs accent erg slecht te verstaan is. Heeft zijn eigen tv-rubriek getiteld "Problemen, problemen, problemen", welke hij presenteert met een charmante assistente waarvan men de naam nogal eens vergeet. Het karakter vertoont overeenkomsten met de bekende wetenschapper en tv-presentator Chriet Titulaer.
Ik weet niet, ik kom niet zo vaak in Enschede...quote:
Klinkt als een maatje van me. Die praat ook zo achterlijk Limburgs dat niemand er wat van verstaat. En hij schreeuwt ook. Heel hard.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, Tjabbe Tjibsma!Ken je klassiekers!
[..]
quote:
Wat een gemis!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:42 schreef SicSicSics het volgende:
Ik weet niet, ik kom niet zo vaak in Enschede...
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kom niet zo vaak in Enschede...
Ja de fuck man! Ik heb een leven! Bovendien vind ik barb leuker dan WD, dus ik ben nu nog niet door normal heen met diequote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:47 schreef Murdera het volgende:
MYST BRAH.
al lvl 60?
Dan kunnen we de epic Shift, Muhaha, Myst en Mur party doen.
een leven.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja de fuck man! Ik heb een leven! Bovendien vind ik barb leuker dan WD, dus ik ben nu nog niet door normal heen met die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Valve is alleen niet van de release dataquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:49 schreef Crutch het volgende:
Komt er al een Half-Life 3? Want dan ga ik een console kopen.
Vanavond ben ik film kijken, morgen voetbal en bier, donderdag met een vriend op stap, vrijdag kroeg, zaterdag de hele dag weg en 's avonds uit, zondag misschien weer op z'n vroegstquote:
Oh, nou ik wacht geduldig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja! Valve is alleen niet van de release dataHij komt alstie af is.
Ik ben trots op je, Mystquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vanavond ben ik film kijken, morgen voetbal en bier, donderdag met een vriend op stap, vrijdag kroeg, zaterdag de hele dag weg en 's avonds uit, zondag misschien weer op z'n vroegst
Twee avonden ga ik dus nooit halen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vanavond ben ik film kijken, morgen voetbal en bier, donderdag met een vriend op stap, vrijdag kroeg, zaterdag de hele dag weg en 's avonds uit, zondag misschien weer op z'n vroegst
Twee avonden ga ik dus nooit halen
Dat snap ik! MohMi's Seal of Approvalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zat nog even te wachten op je goedkeuring, maar daar is 'ie dan toch!
I approvequote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel op mijn kontje toch, die Seal van je?
Of krijg ik een zeehond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:02 schreef SicSicSics het volgende:
MohMi's Seals of Approval!
Ik had geen zin om een caption te painten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel op mijn kontje toch, die Seal van je?
Of krijg ik een zeehond?
Nee, ben op mijn werk. Kan ik niet maken om te gaan zitten knutselen.quote:
Pfffrtt.quote:
Damn ik zag die vannacht, hield het niet meer, in mijn eentje helemaal krom liggen om iets om 1u snachtsquote:
Ik zag em vanochtend, net een slok koffie genomen, half gestikt, niemand om het mee te delen xDD Episch begin van de dag welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Damn ik zag die vannacht, hield het niet meer, in mijn eentje helemaal krom liggen om iets om 1u snachts
Je hoort het hem ook zo duidelijk zeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zag em vanochtend, net een slok koffie genomen, half gestikt, niemand om het mee te delen xDD Episch begin van de dag wel
Eeeecht, hé! xDDquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hoort het hem ook zo duidelijk zeggen![]()
Sgoeiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eeeecht, hé! xDD
Vanavond trouwens peukje doen?¿
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:29 schreef Murdera het volgende:
kan niet, shift moet vanavond met me gamen.
Heb je ts gegevens al shift?
Anders geef ik vanavond wel de gegevensquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee nog niet, logde net nog in opt forum maar heb nog geen reactie van die dude. Heb even iets anders geprobeerd.
Wij dulden geen concurrentie!quote:
Ik maak wel even ruimte voor je in de struiken tegenover haar huis. Kunnen we samen gluren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wij dulden geen concurrentie!
Hoe heet die snol, dan zullen we der is ff stalken.
vanaf buiten gluren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik maak wel even ruimte voor je in de struiken tegenover haar huis. Kunnen we samen gluren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem broodjes kaas en koffie mee!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik maak wel even ruimte voor je in de struiken tegenover haar huis. Kunnen we samen gluren.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
vanaf buiten gluren.
Ik gluur altijd door een spleet in de deur.Die skill is nog locked bij mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ok Hara.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
Nou ja, als je het nu echt nodig vindt om het lijden van dieren te moeten weergeven hier zou ik een spoiler waarderen, als je er even bij zet dat ik niet moet gaan klikkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ok Hara.Ik zal het niet meer doen.
Zelfs niet met spoiler.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:50 schreef SicSicSics het volgende:
En insecten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Een echte autoliefhebber weent niet om zo'n auto.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:53 schreef muhahaha het volgende:
Zeg, wil je geen vernaggelde auto's posten? Ik ben een echte auto-liefhebber en ik zit nu huilend op mijn stoel
Ok!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:51 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja, als je het nu echt nodig vindt om het lijden van dieren te moeten weergeven hier zou ik een spoiler waarderen, als je er even bij zet dat ik niet moet gaan klikkenanders klik ik kkhard omdat ik fucking nieuwsgierig ben.
Jahaaaaa, ik snap dat jullie het aanstelleritis vinden, maar zulke beelden blijven door mijn hoofd rondspoken en dat is niet prettig, okay?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:53 schreef muhahaha het volgende:
Zeg, wil je geen vernaggelde auto's posten? Ik ben een echte auto-liefhebber en ik zit nu huilend op mijn stoel
Neuh dat dacht ik niet hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jahaaaaa, ik snap dat jullie het aanstelleritis vinden, maar zulke beelden blijven door mijn hoofd rondspoken en dat is niet prettig, okay?
Wat gaan we doen vandaag?! Ik verveel me nu al.
Denken dat shifto maar één ding kanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:29 schreef Murdera het volgende:
kan niet, shift moet vanavond met me gamen.
Heb je ts gegevens al shift?
Teehee, gekkie, ik ben nog geen Testamanager, joh!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
Zo, weer een uurtje ongegeneerd zitten flirten met de bijzonder charmante testmanager van mijn project, gelijk maar weer een afspraak voor morgenmiddag ingeschoten om verder te flirten overleggen.
Nu eten!
Pssh, jij wilt niet eens je baan en Crutch opgeven voor onsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
Laten we met zijn allen in ons achterhoofd houden dat Hara diertjes supertofkeilief vindt en dat we dus geen kapotgeslagen/mishandelde/dode beesten enzo gaan posten, omdat we Hara zo lief vinden en dat wel voor haar over hebben.
Okay, bedankt.
Jaaaaa!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:03 schreef shifto het volgende:
Moh
Gerard Ekdom krijgt popmuziekprogramma op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |