ik meer dit beeldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had altijd een voorstelling van jou als meisje met een hoge paardenstaart. Vraag me niet waarom
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik meer dit beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Leuke blog! Alleen jammer dat ik juist meer zout moet eten..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gebruik ik niet dus kijk ik nooit
mensen kijken voor mij maar op mijn site, daar staat wel een foto
meer zout? als je gewoon brood met kaas en ham etc eet en hamburgers uit de supermarkt met zout erin, je groenten kookt in zout water etc etc dan krijgt een mens al veel te veel binnen, waarom moet je dan meer? voor je bloeddruk?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuke blog! Alleen jammer dat ik juist meer zout moet eten..
Nee hoor, zij loopt nooit met ons mee, moet ze misschien wel doen, ze loopt bijna harder dan mn andere loopmaatjesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ze zit toch bij een loopgroep? (of is het een vrijblijvend vriendenloopgroepje?)
hey!! ik bedoelde die linksequote:
Jij zegt 'ploeggenootje'. Van welke ploeg dan? Korfbal ofzo?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, zij loopt nooit met ons mee, moet ze misschien wel doen, ze loopt bijna harder dan mn andere loopmaatjesIk ga denk ik volgende week de eerste 5 km voor haar hazen
Als ze daar ook mee loopt tenminste
quote:
Ja, maar dus is nog geen 4,5.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Genoeg vijf kilometers bij jou in de buurt hoor![]()
.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
meer zout? als je gewoon brood met kaas en ham etc eet en hamburgers uit de supermarkt met zout erin, je groenten kookt in zout water etc etc dan krijgt een mens al veel te veel binnen, waarom moet je dan meer? voor je bloeddruk?
Nice!quote:
kom op, het is maar een dikke drie minuten verder....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:27 schreef mainedoll het volgende:
[..]
Ja, maar dus is nog geen 4,5.5 km klinkt nog zoveel verder
Wel zonde van je favo broekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:29 schreef VKV het volgende:
[..]
Wel zonde van je favo broekJa vind ik soms ook jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Beter blijf ik een dikkertje dap, dan kan ik m'n mooiste kleertjes aan
.
Niet meer actief op Fok!
Ja dan is dat wel belangrijk ja,quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik kookte eigenlijk nooit met zout en eet bijvoorbeeld bijna geen vlees, blijkbaar kreeg ik niet genoeg binnen. Daar komt nog eens bij dat ik deels in een warm land woon waar ik door het vele zweten wel extra zout moest eten.
Dat laatste he..als je dat 2 weken voor je wedstrijd elke dag drinkt, schijn je 16% langer door te kunnen rennen oidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dan is dat wel belangrijk ja,
als je bij het trainen flauw bent kan je vooraf een flesje isotone drank drinken en tijdens het trainen ook. Zit 800 mg natrium in per 500 ml drinken, en doordat het isotoon is wordt het snel in je lichaam opgenomen waardoor het niet klotst in je buik tijdens het lopen.
het vult meteen aan wat je nodig hebt. Helpt goed bij een lage bloeddruk, weet ik want ik heb ook een erg lage bloeddruk (wat de bedoeling is vanwege mijn nierziekte maar lastig is met trainen).
Bietensap drinken schijnt ook te helpen als je flauw bent van een lage bloeddruk en niet steeds zout wilt gebruiken
quote:
ja dat wordt gezegd, heeft iets met zuurstofopname je in bloed/spieren te maken maar er wordt ook alweer ontkracht dat dat zo is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat laatste he..als je dat 2 weken voor je wedstrijd elke dag drinkt, schijn je 16% langer door te kunnen rennen oidLas het vanmorgen nog..
Ik voel me inderdaad na ongeveer 3/4e van de training niet meer heel goed. Moet toch maar eens aan de sportdrank dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dan is dat wel belangrijk ja,
als je bij het trainen flauw bent kan je vooraf een flesje isotone drank drinken en tijdens het trainen ook. Zit 800 mg natrium in per 500 ml drinken, en doordat het isotoon is wordt het snel in je lichaam opgenomen waardoor het niet klotst in je buik tijdens het lopen.
het vult meteen aan wat je nodig hebt. Helpt goed bij een lage bloeddruk, weet ik want ik heb ook een erg lage bloeddruk (wat de bedoeling is vanwege mijn nierziekte maar lastig is met trainen).
Bietensap drinken schijnt ook te helpen als je flauw bent van een lage bloeddruk en niet steeds zout wilt gebruiken
Ik heb het nu ook, ben het afgelopen jaar ongeveer 13 kilo afgevallen en nu zijn m'n kleren eigenlijk iets te groot...Maar ja ik ga niet een hele nieuwe garderobe aanschaffen terwijl ik bij lange na nog niet op m'n streefgewicht ben. Beetje zonde. Dus ik bivakkeer nog even in m'n mooiste klerenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja vind ik soms ook jammer. Beter blijf ik een dikkertje dap, dan kan ik m'n mooiste kleertjes aan
.
je kan ook aan powergel's denken die zijn wat handzamerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad na ongeveer 3/4e van de training niet meer heel goed. Moet toch maar eens aan de sportdrank dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |