Wilfred hoort gewoon bij dit soort programma's. Ik kan maar niet wennen aan die Niemann.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef FredVleespet het volgende:
Ik zeg het niet snel maar ik mis wilfred
terechtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die vindt alle sporten buiten voetbal minderwaardig.
En Ik Driesquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef FredVleespet het volgende:
Ik zeg het niet snel maar ik mis wilfred
Ik vond het niet zo heel leuk, was Mart nog wat?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:07 schreef Karina het volgende:
Was het nog wat geworden? Ik heb Mart opgezet.
Beetje gezapig, maar ik vond het wel aardig. Het geluid was in ieder geval stukken beterquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo heel leuk, was Mart nog wat?
Misschien kijk ik de herhaling nog even. Als Mart iets met fietsen doet vind ik hem meestal wel aardig, maar als hij te gast is in een programma van iemand anders of als het ergens anders over gaat dan kan hij soms zo hooghartig overkomen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje gezapig, maar ik vond het wel aardig. Het geluid was in ieder geval stukken beterEn Mart was weer zijn eigen badinerende zelf.
Achtergrondshowtje. Kijken lukt me ook niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit programma kan me gewoon niet boeien. Ik heb het geprobeerd maar ik haak af.
Misschien heeft ze nog een zus die nog lelijker isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Zometeen de familie van Marianne Vos. Nou ben ik toch eens benieuwd
Of ze heeft een hele lekkere moeder.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Misschien heeft ze nog een zus die nog lelijker is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |