SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
PaarsBeestje's lieve poppetje:
Spuuglokje's vlinder:
Annelotje's game-beest:
hook on
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Ik heb ook al stiekem gekeken wat ik op voorraad hebquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:55 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb eigenlijk best heel veel zin in die beer, al is het volgens mij een giga-project. En ik heb natuurlijk niet genoeg materiaal, want ik koop altijd 1 of 2 bolletjes en hier heb je 4 bollen per kleur voor nodig. En ik denk ook nog wel tien zakken vulspul
quote:
vinde gij ook da 14 eurooskes duur zijn voor 'n stelleke simpele blommen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:13 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Hihi, ik herkende je taaltje al.. Ik zit in de buurt van Eindhovuuuh!
Hmmm, en hoeveel verschillende kleuren zijn er? 3 of 4 toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:23 schreef Angelof9 het volgende:
200 gram staat er, de meeste bolletjes hebben 50 gram. Als je 100 gram bollen hebt, zit je goed
Hmm, was heel eigenwijs en tegen beter weten in ook van plan om toch eerst met Saskia te proberen (onder het mom van "Ik haak heel strak, dus komt vast goed.."quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:28 schreef annelotje het volgende:
Ik was begonnen met saskia en die zijn inderdaad 100 gram maar dan gaat ie echt te groot worden.
Dan haken we dat er gewoon bij he?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:52 schreef Angelof9 het volgende:
In het patroon is ie al ongeveer zo groot als een kleuter en zij heeft er sokkenwol voor gebruikt, dat is nog dunner dan Catania volgens mij. Lijkt me niet te doen met Saskia, tenzij die beer zijn eigen huis krijgt
Een huis kun je ook prima haken andersquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:52 schreef Angelof9 het volgende:
In het patroon is ie al ongeveer zo groot als een kleuter en zij heeft er sokkenwol voor gebruikt, dat is nog dunner dan Catania volgens mij. Lijkt me niet te doen met Saskia, tenzij die beer zijn eigen huis krijgt
Heb je een foto? Hij zou na 3 toeren toch wel redelijk vierkant moeten zijn..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:41 schreef saaw het volgende:
Wat een prachtige dingen weer damesen wat gaan jullie allemaal snel
Ik heb een vraagje, maak voor het eerst een solid granny en nu valt het me op dat hij vrij rond blijft, doe ik iets verkeerd of moet ik gewoon even doorhaken [heb net de 3e toer af]?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |