abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 12 juni 2012 @ 09:12:17 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_112775929

quote:
AVRO brengt popmuziek terug op tv
HILVERSUM - De AVRO stoft voor het nieuwe televisieseizoen een oud concept af: popmuziek op televisie. Dat maakte de omroep dinsdagmorgen bekend.

Vanaf 22 september presenteert Gerard Ekdom een nieuw tv-programma over popmuziek.
Volgens de AVRO treedt Ekdom in de voetsporen van Ad Visser en Bas Westerweel die in de jaren zeventig en tachtig bij de AVRO TopPop presenteerden. De naam van het nieuwe programma is nog niet bekendgemaakt.
In het programma komen (inter)nationale artiesten langs, de Mega top 50 en reportages over muziek. Ekdom presenteert nu een dagelijks muziekprogramma op 3FM.
''Vroeger keek ik altijd naar TopPop. En dat ik nu zelf een popprogramma mag presenteren, daar was ik wel even stil van.''
http://www.nu.nl/media/28(...)muziek-terug-tv.html
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_112778234
Ben benieuwd.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_112780471
NIET LIKKEN
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_112781212
Ben benieuwd!
De enige echte.
pi_112781605
Ik hoop op een leuk programma, ik ga zeker kijken.
I reject reality and substitute my own
  Moderator dinsdag 12 juni 2012 @ 12:14:07 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_112781647
Leuk, als het op Toppop lijkt sowieso natuurlijk *O*
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_112977787
Eindelijk weer een echte muziekprogramma op TV met een echte DJ/presentator, ik ga dit volgen!
pi_113035360
Heeft Giel Beelen/Paul de Leeuw ook niet een soortgelijk programma even op tv gehad?
'Top of Flop' http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/6905-top-of-flop
Of wordt het weer een Nederlandse TOTP zoals BNN dat ook even had? Of ooit Ad Visser met TopPop maar dan nog vraag ik me af of het nog werkt..

Vond dat weinig bijzonder. Is niet meer iets van 2012 om eerlijk te zijn.
Daar hebben we Jango, Spotify, Deezer, Grooveshark, Pandora, Slacker e.d. voor om muziek te ontdekken. Op tv zou dat alleen kunnen werken als ik dan ook een persoonlijke stream heb en een duim omhoog/omlaag kan doen en zo mijn eigen muziek clip zender kan maken. Iets wat al een beetje op internet kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')