Goeie insteek hobbit!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:21 schreef xbcc het volgende:
laat de lol voor de grapjassen beginnen zou ik zeggen
c: hoe moet ik haar dan ooit leren kennen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
A: Ze kent je niet.
B: Kom jij over als toegevoegde waarde op haar leven? Zo als een onzekere jongen die slecht articulerend voor der staat?
C: Haar nummer? Je kent haar niet.
Iedere dag iets halen in de appie, of haar bij toeval tegenkomen ergens anders en zeggen dat je haar kent van de appie...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:27 schreef xbcc het volgende:
[..]
c: hoe moet ik haar dan ooit leren kennen?
hahaha hobbit xD die ga ik trouwens zeker kijken die film!
Ga dan morgen terug, en vraag of ze naar die film wilt met je!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:27 schreef xbcc het volgende:
[..]
c: hoe moet ik haar dan ooit leren kennen?
hahaha hobbit xD die ga ik trouwens zeker kijken die film!
Ja of d'r fax nummerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:29 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ga dan morgen terug, en vraag of ze naar die film wilt met je!
En overmorgen nog een keer en vraag of ze wil trouwen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:29 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
zij heeft mij gewoon voor schut gezeg, hoe kan ik ooit terug naar haar? ze vindt me vast een lozer zoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:29 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Je hebt zelf aanzet gegeven tot een ongemakkelijke situatie.quote:
klopt, het is allemaal nieuw voor mij!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:31 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je hebt zelf aanzet gegeven tot een ongemakkelijke situatie.
Dat of de ploegleider is haar neukmaatje/vriendje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:31 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat ze naar de ploegleider keek om hulp te vragen ivm de vervelende jongen aan de kassa
Zij heeft niks gedaan, je maakt jezelf onverstaanbaar en opdringerig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:30 schreef xbcc het volgende:
[..]
zij heeft mij gewoon voor schut gezeg, hoe kan ik ooit terug naar haar? ze vindt me vast een lozer zo
nee, man WTF!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:33 schreef xbcc het volgende:
dus jullie denken niet dat het komt omdat ik een vriend van frodo ben?
Dat weten we toch niet zonder foto's...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:33 schreef xbcc het volgende:
Eeuwige vrijgezel zo te lezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:33 schreef xbcc het volgende:
nice try! wat vind jij ervan als meisje zijnde?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat weten we toch niet zonder foto's...
post gewoon pics en laat mensen je tips geven met betrekkign tot uiterlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:34 schreef xbcc het volgende:
[..]
nice try! wat vind jij ervan als meisje zijnde?
frodo is fakin seksie skerrequote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:33 schreef xbcc het volgende:
Was serieus. Maar ik zou je een opdringerige engerd vinden als je uit het niks om m'n nummer vraagt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:34 schreef xbcc het volgende:
[..]
nice try! wat vind jij ervan als meisje zijnde?
ik ga niet mijn foto posten op internet, straks word ik een meme ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was serieus. Maar ik zou je een opdringerige engerd vinden als je uit het niks om m'n nummer vraagt.
Heeft gogosweden ook gedaan, en wat een vooruitgangquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
post gewoon pics en laat mensen je tips geven met betrekkign tot uiterlijk
geloof je het zelfquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:37 schreef xbcc het volgende:
[..]
ik ga niet mijn foto posten op internet, straks word ik een meme ofzo.
maar hij is dan ook een eckte eckte eckte eindbaasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft gogosweden ook gedaan, en wat een vooruitgang
Maar wat bereik ik ermee? Ik ben tevreden met mijn gezicht. Ik heb lang nagedacht over mijn kapsel en zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geloof je het zelf
je doet er alleen maar goed aan, in R&P zijn de meeste Fok!kers wel te vertrouwen
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:37 schreef xbcc het volgende:
[..]
ik ga niet mijn foto posten op internet, straks word ik een meme ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |