Hoi mensen,
Ik ben vandaag afgewezen en ik ga een vraag stellen waar hoogst waarschijnlijk een heleboel grappig gaan doen, maar beter proberen dan niet denk ik zo.
Ik ben een jongen van 20 en totaal geen ervaring gehad met meisjes en dit is de eerste echte keer dat ik iets probeer bij een meisje. Het was bij de AH to go, ik ging sigaretten kopen en daar was dan een meisje, laten we haar 7/10 geven qua uiterlijk. toen was er niemand in de rij en ik dacht dat ze me wel leuk vond ( grijpen naar haar haren, glimlachen bij het weggaan etc) maar ik deed niks. Toen ik eenmaal buiten de togo was, dacht ik waarom heb ik niks geprobeerd en was ik boos op mezelf dus ik ging terug. Toen ben ik in de lange rij gaan staan en eenmaal toen ik aan de beurt was zei ik, niet goed gearticuleerd, ''ík kon het niet laten om je nummer te vragen''. Ze verstond het niet dus moest ik nog een keer zeggen waarop ze ''nee sorry '' antwoordde. Achter me stonden nog mensen in de rij en naast haar ging op dat moment ook nog een kassa open toen ik het vroeg, het leek de ploegleider wel ofzo. Ik vroeg waarom niet toen zei ze niks, ze draaide haar hoofd om richting de ploegleider, niet per se dat ze wilde zeggen dat het door hem komt dat ze dat niet mag ofzo.
Ik weet dat ik me er niet druk om hoef te maken, doe ik toch wel kan er niks aan doen. Mijn vraag is hoe het mischien komt dat ik afgewezen ben? Is moeilijk te zeggen ik weet het, maar ik zou graag wat meningen willen. Gedroeg ik me als een loser? Was de situatie zo dat ze verlegen werd of mag dat niet van haar werkgever? Of ben ik gewoon niet knap genoeg. Ik ben wel maar 1.65 meter, wel goed gespierd donker haard lichtgetint en mooi gezicht vind ik. Zij was ook ongeveer 10 cm kleiner dan ik.
laat de lol voor de grapjassen beginnen zou ik zeggen