abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juni 2012 @ 02:55:33 #201
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_112994152
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:38 schreef Bilge het volgende:
Stel: de economische crisis in West-Europa verergert, massale werkloosheid ontstaat en buitenlanders worden weggepest ("they took our jobs!"). Nationalistische groepen verbranden huizen en auto's van buitenlanders, zetten werkgevers onder druk om volbloed Nederlanders aan te nemen, vallen buitenlandse mensen aan terwijl de politie een oogje dichtknijpt, buschauffeurs stoppen niet bij haltes waar buitenlanders staan, enzovoorts. Kunnen jullie dan terugvallen op familie en vrienden in Turkije? Hebben jullie daar een eigen huis/ boerderij/ grond/ auto/ bedrijf? Houden deze vragen jullie wel eens bezig?

Nadat het Ottomaanse Rijk de Balkanoorlogen verloor en de Balkan in handen van Bulgaren, Serven, Grieken en Montenegrijnen kwam moesten veel Turken, Pomaken (=Islamitische Bulgaren), Albaniers en Bosniërs vluchten. Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De Balkanturken die de tocht naar Turkije overleefden bleven in moeilijkheden, omdat het Ottomaanse Rijk door de vele oorlogen geen middelen meer had om hen op te vangen. Ze waren wel veilig maar ze moesten hun eigen boontjes zien te doppen, ontdaan van huis en haard.
Ja, ik kan zo in Izmir aan de slag, vandaag nog.

Mijn familie daar heeft trouwens ook maatregelen genomen om een dergelijke situatie in Turkije het hoofd te bieden, de jacht op bv een minderheid als de Grieken in Turkije heeft men daarbij als voorbeeld.
Dus bankieren in Europa, een behoorlijk bedrag in buitenlandse munteenheid in huis evenals het bezitten van een boot om eventueel de wijk te nemen, tijdelijk, naar een Grieks eiland en van daar weer verder te reizen naar Europa of Noord-Amerika.
Ook hebben ze een aantal vuurwapens maar dat heeft bijna iedereen daar denk ik.
  zondag 17 juni 2012 @ 02:59:40 #202
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_112994218
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:56 schreef Levolution het volgende:
De meeste Turken wel denk ik. De vraag is, zou je dat ook leuk vinden? Ik wel.
Ja voor even maar zou mij als overtuigde atheist er op de langere termijn ongelukkig gaan voelen, bemoeizuchtige familie gaat ook wel irriteren lijkt mij.
Maar je hoeft niet te blijven, na een tijdje kan je altijd nog naar zeg Uruguay vertrekken.
  zondag 17 juni 2012 @ 03:28:34 #203
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112994644
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:59 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja voor even maar zou mij als overtuigde atheist er op de langere termijn ongelukkig gaan voelen, bemoeizuchtige familie gaat ook wel irriteren lijkt mij.
Maar je hoeft niet te blijven, na een tijdje kan je altijd nog naar zeg Uruguay vertrekken.
Ik denk dat je je in bepaalde delen van het land niet zo druk hoeft te maken om je religieuze overtuiging, ik word er nooit naar gevraagd in ieder geval. Familie is wat anders natuurlijk.
This isn't even my final form.
  zondag 17 juni 2012 @ 03:42:32 #204
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_112994796
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 03:28 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik denk dat je je in bepaalde delen van het land niet zo druk hoeft te maken om je religieuze overtuiging, ik word er nooit naar gevraagd in ieder geval. Familie is wat anders natuurlijk.
Nee klopt, maar ik zou gewoon niet mij permanent willen vestigen waar een gemiddelde familie mij niet zou accepteren als ik met hun dochter thuis zou komen, alleen al om mijn gebrek aan religie.
Dat voelt gewoon niet sereen.

Daarnaast zijn er zoveel redenen om mij niet te mogen, laat ze dan wat creatiever zijn :')
pi_112995067
Zoals?
pi_112995087
Ik zou je slaan met stok.
pi_112995092
Mij?
  zondag 17 juni 2012 @ 04:26:38 #208
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_112995103
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 04:17 schreef Ayca het volgende:
Zoals?
Er groeien fokking haren, ja haren (!!!) uit mijn rug en kont. :(

Zo, nu weet je dat ook weer.
Haat me maar ;(

Hopelijk krijg je nu geen nachtmerries :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112995126
:'(

Ik haal ze er wel een voor een uit met een pincet voor je ~O>
  zondag 17 juni 2012 @ 04:40:21 #210
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_112995149
:'(

Mijn mannenvacht, wat doe je? :'(
pi_112995157
quote:
9s.gif Op zondag 17 juni 2012 04:23 schreef Ayca het volgende:
Mij?
Wammes.

http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=246420.0

Ik was de OP aan het lezen van dit, en ik lees dat het meisje op 15 jaar zichzelf kapot drinkt totdat ze op een punt komt dat ze niet duidelijk meer kan verwoorden wat ze wilt. Daarnaast geeft ze ook nog aan "dat ze soms iets te veel aan de wiet zit" ( :') ). Dan denk ik toch echt van, het is je eigen schuld, maar dan lees ik die tweede comment _O- "Het is absoluut niet jouw schuld.". Meisje geeft 2 posts later ook nog eens toe dat ze een halve lsd pill had genomen, ze had drank op en ze was stoned. Ik begrijp er dan nog weinig aan waarom je zou zeggen dat het meisje haar handen in onschuld zou mogen wassen :')
pi_112995177
Tja, betekent nog niet dat het gerechtvaardigd is om aan haar te gaan zitten terwijl ze aangeeft dat niet te willen.
pi_112995184
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 04:47 schreef Ayca het volgende:
Tja, betekent nog niet dat het gerechtvaardigd is om aan haar te gaan zitten terwijl ze aangeeft dat niet te willen.
Mja, ze is dronken en wilt serieus overkomen en "rot op" zeggen, waarop ze vervolgens haar nummer geeft aan een van de jongens.

Ook dit gedeelte:" ik weet niet hoe ik het moet zeggen ik vind het zo genant om het te zggen dat ik ermee zit,". Hoe verwacht je dan dat ze stoppen, ik vervloek sowieso de paai- en haantjescultuur van de jongeren, maar ik begrijp dat die reacties eerder iets zijn om dat meisje te geruststellen o.i.d.?
pi_112995237
Note to self: 's avonds geen espresso meer drinken.
  zondag 17 juni 2012 @ 11:33:06 #216
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112997976
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 04:52 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Mja, ze is dronken en wilt serieus overkomen en "rot op" zeggen, waarop ze vervolgens haar nummer geeft aan een van de jongens.

Ook dit gedeelte:" ik weet niet hoe ik het moet zeggen ik vind het zo genant om het te zggen dat ik ermee zit,". Hoe verwacht je dan dat ze stoppen, ik vervloek sowieso de paai- en haantjescultuur van de jongeren, maar ik begrijp dat die reacties eerder iets zijn om dat meisje te geruststellen o.i.d.?
Sowieso, die arme jongens dachten waarschijnlijk dat ze aan het teasen was. :')

Tevens, zeuren dat er iemand aan je kont zit tijdens het zoenen, terwijl je het zoenen niet eens erg vindt. :') Hoort er gewoon bij.
This isn't even my final form.
pi_112998004
w/

[ Bericht 61% gewijzigd door EL_Presidente op 17-06-2012 11:39:54 ]
  zondag 17 juni 2012 @ 18:24:25 #218
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_113012090

Wat een film _O- Epic beard man was natuurlijk de inspiratie :P
pi_113015249
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 18:38 schreef Bilge het volgende:
Stel: de economische crisis in West-Europa verergert, massale werkloosheid ontstaat en buitenlanders worden weggepest ("they took our jobs!"). Nationalistische groepen verbranden huizen en auto's van buitenlanders, zetten werkgevers onder druk om volbloed Nederlanders aan te nemen, vallen buitenlandse mensen aan terwijl de politie een oogje dichtknijpt, buschauffeurs stoppen niet bij haltes waar buitenlanders staan, enzovoorts. Kunnen jullie dan terugvallen op familie en vrienden in Turkije? Hebben jullie daar een eigen huis/ boerderij/ grond/ auto/ bedrijf? Houden deze vragen jullie wel eens bezig?

Nadat het Ottomaanse Rijk de Balkanoorlogen verloor en de Balkan in handen van Bulgaren, Serven, Grieken en Montenegrijnen kwam moesten veel Turken, Pomaken (=Islamitische Bulgaren), Albaniers en Bosniërs vluchten. Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De Balkanturken die de tocht naar Turkije overleefden bleven in moeilijkheden, omdat het Ottomaanse Rijk door de vele oorlogen geen middelen meer had om hen op te vangen. Ze waren wel veilig maar ze moesten hun eigen boontjes zien te doppen, ontdaan van huis en haard.
Ik ben sowieso van plan om binnen een paar jaar te emigreren. Heb het al eens gedaan, ondanks dat ik voor een groot deel van mijn tijd in dienst was en dus niet echt veel levenservaring heb opgedaan in het dagelijks leven beviel het me.
Alleen ik zal wel iemand moeten overhalen als ik hier trouw ;(

We hebben een huis in Istanbul en één in Kastamonu, daarnaast genoeg mensen(oma en opa, andere oma, oom, en familie in Istanbul) waar ik tijdelijk zou kunnen blijven.
We hebben trouwens ook een stuk grond in ons dorp en mijn moeder zal er vast nog meer krijgen in de toekomst :P
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_113020917
Yeahh cristiano ronaldoooooo. Goed dat hij heeft gescoord, ze maken al een week lang grappen over hem op tv en dan nu scoort hij hahja
pi_113022830
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:15 schreef xminator het volgende:
Yeahh cristiano ronaldoooooo. Goed dat hij heeft gescoord, ze maken al een week lang grappen over hem op tv en dan nu scoort hij hahja
:')
pi_113025296
Bqahahahaha cristiannoooooo ronaldooooooo
pi_113026905
quote:
10s.gif Op zondag 17 juni 2012 22:15 schreef xminator het volgende:
Bqahahahaha cristiannoooooo ronaldooooooo
:') :') :') :') :')
pi_113027061
Hele week al zijn mislukte acties laten zien, zijn 1 op 1 misser tegen de denen laten zien.. Komt ie 1 op 1 tegen Nederland scoort ie hem _O- . Karma is a bitch.
pi_113027688
Ronaldo was vandaag wel een genot om te zien spelen. Bijna een hattrick gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')