SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:02 schreef xminator het volgende:
Laa ben je niet te oud voor lloret de mar
6 vrienden gaan daar heen en vroegen of ik mee wou.. De jongste is 18, oudste 22.. Ik ben 21 en ben daar nog nooit geweest..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:02 schreef xminator het volgende:
Laa ben je niet te oud voor lloret de mar
quote:
Hoezo boosquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet boos worden op hem omdat hij naar lloret gaat,
Je moet echt niet naar Lloret gaanquote:Op maandag 11 juni 2012 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Insallah man, ik denk richting Lloret de Mar
La oglum wat kan er gebeuren..? Is maar voor 10 dagen ofzo..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je moet echt niet naar Lloret gaan![]()
Het is alleen maar een plek om te zuipen zuipen en zuipen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
La oglum wat kan er gebeuren..? Is maar voor 10 dagen ofzo..
La ik weet niet eens wat mij daar te wachten staat, wat mij verteld is dat we in een goede hotel overnachten en elke avond uit kunnen gaan.. Een party animal ben ik al lang niet meer dus ik weet niet niet eens waarom ik mee ga..quote:
Och, dan.. In dat geval.. bring it onquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is alleen maar een plek om te zuipen zuipen en zuipen.
Drank is goed voor je levertquote:
O ne lan, cocuk elleriquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
Serefe ClapClapYourHands & Xminator
Keep on dreamingquote:
Heee ik wil ook rakiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
Serefe ClapClapYourHands & Xminator
Wie lan, wie..quote:
Beckham la..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:48 schreef xminator het volgende:
Wie is dat dan?
Titel zegt beckham ama pek benzemiyor
potjandoriequote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg vrienden, jullie mogen van mij 1 pagina in het turks praten als Nederland het EK of WK wint. Tot die tijd, Nederlands gaarne.
Je bent aan het trollen, Nederland zal de komende 100 jaar niks winnenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg vrienden, jullie mogen van mij 1 pagina in het turks praten als Nederland het EK of WK wint. Tot die tijd, Nederlands gaarne.
1 hele topic en we hebben een deal.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:16 schreef kanovinnie het volgende:
Turquaz ik ga oook naar Lloret deze zomerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
6 vrienden gaan daar heen en vroegen of ik mee wou.. De jongste is 18, oudste 22.. Ik ben 21 en ben daar nog nooit geweest..
Dus laat mij![]()
Train jij in je uggs?quote:Op woensdag 13 juni 2012 03:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Turquaz zei volgens mij dat hij niet uitgaat.. Dacht ik
Ik ben nog nooit in lloret geweest en trekt me ook totaal niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me niet echt thuisvoel tussen partyende/sexende jongeren
Wattt? Ik heb geen uggs?quote:
Fotoshoot waarbij jij zelf de foto's maakt?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oooh die foto bedoel je..
Ahaha ik had een fotoshoot in het gebouw van een fysio
Neuh, waarbij ik moest wachten op de visagistquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Fotoshoot waarbij jij zelf de foto's maakt?
David beckham aaaannnaaaaaaaaaaaquote:
Ik ga ook niet uit, vrijwel nooit.. wellicht 1x in de maand een kroegje pakken ofzo want ik hoef niet tussen dat volk te staan wat allemaal drank over elkaar giet en/of de beverwijk mocro's met hun neppe LV petjes/tasjes etc..quote:Op woensdag 13 juni 2012 03:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Turquaz zei volgens mij dat hij niet uitgaat.. Dacht ik
Ik ben nog nooit in lloret geweest en trekt me ook totaal niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me niet echt thuisvoel tussen partyende/sexende jongeren
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:58 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
David beckham aaaannnaaaaaaaaaaaals ik die zie ik ontvoer hem ..... weet niet hoe maar ik doe het. Schijt aan victoria.
en Zargon waar blijft die update koekwous.
Laat Weissmann dit niet lezen. Ook voor de holocaust waren joden bijzonder succesvol. De Joodse bankier Isaac de Pinto bijvoorbeeld: "In 1748, when a French army was at the frontier and the treasury was empty, De Pinto collected a large sum and presented it to the state. Van Hogendorp, the secretary of state, wrote to him: “You have saved the state.” (bron). Nog bekendere joodse bankierfamilies zijn Rothschild, Warburg, Oppenheimer en Goldman. Wetenschappers: Albert Einstein, Freud, Spinoza, Marx, Bohr en Hertz. Dit zijn alleen de namen die ik mij herinner, het zijn er vast meer.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:41 schreef xminator het volgende:
[..]. Het succes van joden? Ik zie noch mijzelf noch mijn familie/vrienden graag vergast worden om daarna geaccepteerd te moeten worden.
Je bent geen haar beter dan Wilders als je alle Nederlanders als discriminerende fascisten wegzet terwijl Wilders maar 15 % van de Nederlandse kiezers trekt.quote:De behaalde winsten van pvv zegt mij voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |