Ik weet het man. Het was/is in ieder geval erg vermakelijkquote:Op maandag 11 juni 2012 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Brah ik moet eens doorgaan met boysboys... maar die gast waarmee ik maakt is mijn vriend niet meer
quote:
Zonde man. Als ik jou zo in DM zag ben je gewoon een pientere gast. Dat je een visie hebt onderscheid je sowieso al van het gros van de mensen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:19 schreef Arashimashou het volgende:
Nog niet neeAch nee ik overdrijf natuurlijk wel... heeft misschien meer met mijn zelfbeeld te maken.... naaaja.
Ik heb nog steeds een seal van ontopicworthyness, ik moet eignelijk die TTT nog even binnenslepenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet het man. Het was/is in ieder geval erg vermakelijk
Bedankt.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonde man. Als ik jou zo in DM zag ben je gewoon een pientere gast. Dat je een visie hebt onderscheid je sowieso al van het gros van de mensen.
BNW is wel een bodemloze put, maar POL echt niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik blijf weg uit POL omdat het zo'n bodemloze put is net zoals BNW
Ik heb wel een mening over politiek maar het gaat altijd best wel diep en er zijn altijd mensen die hun feiten beter paraat hebben dan jijquote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
BNW is wel een bodemloze put, maar POL echt niet.
Oooh een favoriete dictator topic? Daar moest ik misschien wel bij zijn ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
BNW is wel een bodemloze put, maar POL echt niet.
Oké, behalve de Arolsen-graaier topics. Een keer heb ik alle moraalridders boos gekregen om een 'Wie is je favoriete dictator?'-topic.
Dus? Daar leer je ook weer vanquote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb wel een mening over politiek maar het gaat altijd best wel diep en er zijn altijd mensen die hun feiten beter paraat hebben dan jij
Ja, helaas welquote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je zo een POL usert bent, ken je SOPN?
Daarmee krijg je wel wat lui op de kast jaquote:Op maandag 11 juni 2012 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, helaas wel
Overigens was dit dat topic.
Dat Pinochet adoreren was overigens getroll
Favoriete dictator: als je echt zou moeten kiezen
Apart dat je op je 15e meer geinteresseerd bent in politiek dan breezer drinken met een joint op de straathoekquote:Op maandag 11 juni 2012 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, helaas wel
Overigens was dit dat topic.
Dat Pinochet adoreren was overigens getroll
Favoriete dictator: als je echt zou moeten kiezen
Inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach, we zouden af en toe wel kijken of ze niet aan het verpieteren is.
Al vanaf m'n 12e.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Apart dat je op je 15e meer geinteresseerd bent in politiek dan breezer drinken met een joint op de straathoek
Proberen niet te drinken op jonge leeftijd lijkt me toch zeker een goede zaak.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Apart dat je op je 15e meer geinteresseerd bent in politiek dan breezer drinken met een joint op de straathoek
Volgebaggerd door ons.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Easymodo het volgende:
Dit ga je niet menen? Waar is topic 248?
In het archief.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Easymodo het volgende:
Als ik Robins vader was zou ik wel trots op hem zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Proberen niet te drinken op jonge leeftijd lijkt me toch zeker een goede zaak.
Dat zeggen mijn ouders ook heel vaak, maar dat zegt iedere ouder.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ik Robins vader was zou ik wel trots op hem zijn
Nja op jouw leeftijd zat ik bij punkfeestjes in kraakpanden mezelf lam te zuipen en blowenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zeggen mijn ouders ook heel vaak, maar dat zegt iedere ouder.
Bedankt trouwens, man.
Maar de titel niet zeggend.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Net een best wel enge manga gelezen, 209 chapters en best vermakelijk!
Horror manga!? Welke?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Heeeeeeeeeyquote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nja op jouw leeftijd zat ik bij punkfeestjes in kraakpanden mezelf lam te zuipen en blowen
Nu heb ik genoeg geld om dat ik de normale kroeg te doen
Methlab in een camper zeker?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nja op jouw leeftijd zat ik bij punkfeestjes in kraakpanden mezelf lam te zuipen en blowen
Nu heb ik genoeg geld om dat ik de normale kroeg te doen
Ik overdrijf wel een beetje hoorquote:
Dan weet je nooit of ze het menenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zeggen mijn ouders ook heel vaak, maar dat zegt iedere ouder.
He ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik overdrijf wel een beetje hoor
Ik volg de politiek en huidig nieuws best aardig, is wel handig met mijn ambitie voor journalist
Kotonoha... hm dat klinkt wel veelbelovend. Helaas ben ik meer van het happy go luckyquote:Op maandag 11 juni 2012 23:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
http://www.batoto.net/read/_/79065/hideout_v1_by_kotonoha/1 Voor de belangstellenden.
Hmmmm... erger je je dan niet als de personages in K-ON dan wel aan het leren zijn?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dan weet je nooit of ze het menen
"He mam ik heb een 4 voor aardrijkskunde, omdat ik mijn tijd liever besteed aan K-ON!"
"Ach we zijn toch heel trots op je!"
Tof.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik overdrijf wel een beetje hoor
Ik volg de politiek en huidig nieuws best aardig, is wel handig met mijn ambitie voor journalist
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meth ben ik gelukkig nooit aan begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had beter niet kunnen lezen vlak voor het slapen gaan..quote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kotonoha... hm dat klinkt wel veelbelovend. Helaas ben ik meer van het happy go lucky
[..]
Hmmmm... erger je je dan niet als de personages in K-ON dan wel aan het leren zijn?
Klopt, daarom doe ik een opleiding waar ook marketing en reclame in zit, en de markt kan zo veranderen he, vooral als het nog wel even duurt voordat je een baan kan krijgen in jouw gevalquote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tof.
Het is tegenwoordig wel moeilijk een baan te vinden als journalist.
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef AnimeFan het volgende:
[..]MethSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kijk sowieso geen series met echte mensen, behalve saved by the bell en fresh prince of bel air:')
Oooh dat is al snel.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt? Vet
Ik hoor over een paar dagen of ik wordt aangenomen
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klopt, daarom doe ik een opleiding waar ook marketing en reclame in zit, en de markt kan zo veranderen he, vooral als het nog wel even duurt voordat je een baan kan krijgen in jouw geval
Ja oke... maar vanuit dit tijdstip gezien is het snelquote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wacht al 2 maandenZe mogen eens opschieten
Vol gepompt dankzij het EK voetbal!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:28 schreef Easymodo het volgende:
Ik moet toegeven dat ik me schuldig voelde bij OP 1: " study after school!"quote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kotonoha... hm dat klinkt wel veelbelovend. Helaas ben ik meer van het happy go lucky
[..]
Hmmmm... erger je je dan niet als de personages in K-ON dan wel aan het leren zijn?
In India een tekort?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Ik vind het wel prettig dat in de IT altijd wel werk te vinden is. Risico is wel dat veel tegenwoordig geoutsourced wordt, maar zelfs in India is er een tekort.
En volgens onderzoeksbureau's houdt de schaarste de komende jaren nog aan en theoretisch gezien gaat bij schaarste ook de lonen omhoog.
Spannend man.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt? Vet
Ik hoor over een paar dagen of ik wordt aangenomen
De toekomst is moeilijk te voorspellen en er veranderd heel veel, papieren kranten verdwijnen steeds meer en er komen allerlei internetalternatieven, de eerste krant die alleen via internet is (betaald) doet het aardig goedquote:Op maandag 11 juni 2012 23:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En volgens onderzoeksbureau's houdt de schaarste de komende jaren nog aan en theoretisch gezien gaat bij schaarste ook de lonen omhoog.
Serieus.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
In India een tekort?
lolwut. Dat is bijzonder.
Wees maar gerust... uiteindelijk verdwijnt je schuldgevoel. Of dat nu een kwestie is van maanden of jaren.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik me schuldig voelde bij OP 1: " study after school!"
Dan denk ik "FUCK DAT IS WAAR OOK MORGEN EEN TOETS"
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
In India een tekort?
lolwut. Dat is bijzonder.
Dat klopt. De markten moeten zich ook nog aanpassen. Er is flink geïnvesteerd in papieren kranten wat eigenlijk tot een soort bubble heeft geleid. Ik zie het ook nog wel met vertrouwen tegemoet.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De toekomst is moeilijk te voorspellen en er veranderd heel veel, papieren kranten verdwijnen steeds meer en er komen allerlei internetalternatieven, de eerste krant die alleen via internet is (betaald) doet het aardig goed
Helaas.. inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wees maar gerust... uiteindelijk verdwijnt je schuldgevoel. Of dat nu een kwestie is van maanden of jaren.
Ik ook trustequote:Op maandag 11 juni 2012 23:41 schreef Klipnap het volgende:
Ik ga slapen, oyasumi gutennacht bonne nuit etc
Welterusten.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:41 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:41 schreef Klipnap het volgende:
Wehehehquote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Potverdikkeme, zit ik dus nog een best wel enge manga te lezen, heb ik mn oordoppen nog in en het geluid best hard, komt er zo'n ad ''CONGRATIULATIONS, YOU WON WON WON WON WON''. Ik schrok me kapot
Mweh, ik ben niet echt fan van militarisme.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:41 schreef Arashimashou het volgende:
Maar ik heb nog steeds geen reactie. Hebben jullie wel jullie dagelijkse portie Gunka binnen?
Tja, ik weet niet... het bloedvergieten hoeft van mij niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh, ik ben niet echt fan van militarisme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een leger/wapen haterquote:Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh, ik ben niet echt fan van militarisme.
Krijg je dan ondertitels?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
hm in augustus de 2e Nanoha movie kijken in Japan ^^
ben erg benieuwd 2e seizoen van Nanoha was mijn favoriete.
mja ben benieuwd hoe de sfeer is in een JPN bios
Lucky youquote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nope, maar kan dan ook prima japans verstaan
Retarded. Helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar Robin wat vind je van SOPN?
Nou ja... het heeft meer met doorzetting te maken dan met geluk... behalve als het je moedertaal is.quote:
Ik heb stagegelopen bij niburu, waar de partij voor een groot gedeelte uit ontstaan is, daarom vroeg ik het me afquote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Retarded. Helemaal de weg kwijt.
Normaal vind ik het altijd jammer als nieuwe ideeën die niet voldoen aan de status quo als gek of radicaal gezien worden, maar dit is toch wel heel erg.
Compleet de weg kwijt.
Sowieso afschaffen van het eigendomsrecht.
elke dag oefenen werpt zijn vruchten afquote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nou ja... het heeft meer met doorzetting te maken dan met geluk... behalve als het je moedertaal is.
Hmm, ik ben redelijk neutraal daarin. Sommige landen hebben helaas wel militaire steun nodig.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben een leger/wapen hater
Hoe heb je de kanji geleerd? Los, of als onderdeel van woorden?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:48 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
elke dag oefenen werpt zijn vruchten af
ben al een tijdje bezig (en het hebben van een japanse penpal doet ook wonderen)
Hoe was dat?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb stagegelopen bij niburu, waar de partij voor een groot gedeelte uit ontstaan is, daarom vroeg ik het me af
onderdeel van woorden mostlyquote:Op maandag 11 juni 2012 23:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe heb je de kanji geleerd? Los, of als onderdeel van woorden?
Echt idioot hoe mensen met elkaar omgaan, de concentratiekampen in N-Korea zijn ook zo erg en soms nog wel ergerquote:Op maandag 11 juni 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik ben redelijk neutraal daarin. Sommige landen hebben helaas wel militaire steun nodig.
Maar oorlog is sowieso nooit leuk. Mijn oma heeft in een Japans concentratiekamp gezeten en is een paar keer opgenomen door haar oorlogstrauma's. Mijn opa is een van de weinige joodse familieleden die de holocaust heeft overleefd.
Super, heb daar mijn afstudeerproject gedaan en een vriend van me was mijn stagebegeleiderquote:
tvpquote:Op maandag 11 juni 2012 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb stagegelopen bij niburu, waar de partij voor een groot gedeelte uit ontstaan is, daarom vroeg ik het me af
Tja...de wreedheden komen we alleen te weten van de enkelingen die op bijna onmogelijke manieren toch kunnen ontsnappen. Als je daar wordt geboren, wordt je niet opgevoed als mens, maar als kampwezen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt idioot hoe mensen met elkaar omgaan, de concentratiekampen in N-Korea zijn ook zo erg en soms nog wel erger
Tja, vreselijk inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt idioot hoe mensen met elkaar omgaan, de concentratiekampen in N-Korea zijn ook zo erg en soms nog wel erger
Yep, ik zou dat boek wel willen lezen van die eenzame ziel die daar is weten weg te komen (over het lijk van iemand anders..)quote:Op maandag 11 juni 2012 23:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja...de wreedheden komen we alleen te weten van de enkelingen die op bijna onmogelijke manieren toch kunnen ontsnappen. Als je daar wordt geboren, wordt je niet opgevoed als mens, maar als kampwezen.
[aluhoedje]Of de VS[/aluhoedje]quote:Op maandag 11 juni 2012 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, vreselijk inderdaad.
Of China..
Haha, dat is stiekem wel baas.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Super, heb daar mijn afstudeerproject gedaan en een vriend van me was mijn stagebegeleider
Die gast blowde gewoon een joint en deed zijn ding als ik het ook deed, af en toe namen we door hoe het ging met mijn project, hij heeft me prima geholpen en vond het best als ik kwam wanneer ik zin had, en weg ging wanneer ik vond dat ik klaar was. En al met al een 8 gekregen van school voor dat eindprojectquote:
De VS gaat over het algemeen redelijk met mensenrechten om.quote:
Ik zie dat al helemaal voor me. Geweldig man.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die gast blowde gewoon een joint en deed zijn ding als ik het ook deed, af en toe namen we door hoe het ging met mijn project, hij heeft me prima geholpen en vond het best als ik kwam wanneer ik zin had, en weg ging wanneer ik vond dat ik klaar was. En al met al een 8 gekregen van school voor dat eindproject
Eerst nog maar eens Fate/Zero kijken.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:56 schreef .Cake. het volgende:
Wauw, was het vorige topic het snelste ooit? Die werd vanavond geopend en nu al anderhalf verder?
Stiekem nog even reclame:
de nieuwste Sakamichi no Apollon én Fate/Zero zijn te lezen op Animees!
Dat wordt dezequote:Op maandag 11 juni 2012 23:56 schreef .Cake. het volgende:
Wauw, was het vorige topic het snelste ooit?
loop ik ook nog gigantisch achter meequote:Op maandag 11 juni 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerst nog maar eens Fate/Zero kijken.
Leg je standpunt eens uitquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
De behoefte aan slaap is slechts een illusie* Mauskoekwaus viel na het avond eten in slaap en werd half 11 wakker
Ik was niet serieusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leg je standpunt eens uit
Ik moet ook 9/10 hebben ja... Het is niet andersquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik was niet serieusZonder 10 uur slaap op een dag red ik het niet
Ahja ik heb er ook al 7.5 jaar over gedaan hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:05 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
80k posts....
tering
ach je kan ook extreme gevallen hebben als Tong80 ofzo
Ik vind 209 chapters te veel klinkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nog maals, voor de mensen die het wouden weten
http://www.batoto.net/read/_/79065/hideout_v1_by_kotonoha/1
''Hideout'', best een vette manga
Hm, ik heb het van een artikel uit de krant. Het ging ongeveer zo: Deze jongen (tienerleeftijd?) leefde samen met zijn moeder en broer in een of ander kamp. Zijn vader was dwangarbeider elders, maar had het 'relatief' goed gezien hij een positie had als metaalbewerker. De jongen en zijn moeder konden elkaar niet uitstaan. Op een dag kwam hij erachter dat zijn moeder zijn broer aan het voorbereiden was om te ontsnappen, waarbij ze hem goed voedde met (dubieus verkregen) witte rijst. Normale witte rijst krijg je in zo'n kamp namelijk al niet te eten.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Yep, ik zou dat boek wel willen lezen van die eenzame ziel die daar is weten weg te komen (over het lijk van iemand anders..)
Ontsnapping uit kamp 6 heet hij geloof ik
Ik slaap soms maar 5 uur. Ik heb niet eens wallen onder m'n ogen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moet ook 9/10 hebben ja... Het is niet anders
Zelfs na 10 uur slaap kan ik nog niet opstaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik slaap soms maar 5 uur. Ik heb niet eens wallen onder m'n ogen.
heet dat niet gewoon lui zijn danquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zelfs na 10 uur slaap kan ik nog niet opstaan
Middelbare school leven is anders dan het échte leven!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik slaap soms maar 5 uur. Ik heb niet eens wallen onder m'n ogen.
Volgens de slaap poli hier op het ziekenhuis is het een kwestie van niet vast genoeg slapen. Ik rust fysiek wel uit, maar voor je gevoel slaap je niet vast genoeg en ben je dus nog wel ''moe''.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:14 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
heet dat niet gewoon lui zijn dan
Ja dat is precies dat verhaal waar ik het over had, stond ik wel meer kranten, die heeft dus een boek geschreven over zijn leven daar zo. Hij heeft het nu nog steeds enorm moeilijk trouwens, lastig je aan te passen aan de normale wereld als je daar je hele leven hebt gewoond en nooit normale liefde hebt kunnen voelen voor wie dan ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm, ik heb het van een artikel uit de krant. Het ging ongeveer zo: Deze jongen (tienerleeftijd?) leefde samen met zijn moeder en broer in een of ander kamp. Zijn vader was dwangarbeider elders, maar had het 'relatief' goed gezien hij een positie had als metaalbewerker. De jongen en zijn moeder konden elkaar niet uitstaan. Op een dag kwam hij erachter dat zijn moeder zijn broer aan het voorbereiden was om te ontsnappen, waarbij ze hem goed voedde met (dubieus verkregen) witte rijst. Normale witte rijst krijg je in zo'n kamp namelijk al niet te eten.
Maar goed, als EEN familielid ontsnapt of probeert te ontsnappen, worden de achterblijvers in ieder geval zwaar gemarteld, en meestal daarna gedood. De jongen was zo kwaad over het feit dat zijn moeder wel aan zijn broer rijst gaf en aan hem niet, en dat ze feitelijk iedereen om zich heen in levensgevaar brachten met dit ontsnappingsplan dat hij besloot het door te geven aan een bewaker, waarna zijn moeder en broer spoedig werden opgepakt.
Helaas voor hem was de bewaker natuurlijk zo corrupt en vies als maar kon, en meldde bij zijn superieur dus alleen over de ontsnappingspoging, en niet over het feit dat hij de informatie van de jongen had, waarna dus ook de jongen werd meegenomen en gemarteld. Ook zijn vader, hoewel die er niks mee te maken kon hebben gezien hij ergens anders zat, werd zwaar gemarteld en verminkt, en was zijn positie als metaalbewerker kwijt.
Later volgde de executie van zijn moeder en broer, bekeken door gevangenen, waaronder hij en zijn vader. Zonder enig verdriet of medelijden keek hij samen met zijn vader toe hoe ze werden gedood.
Ik kan me het verhaal niet meer zo goed herinneren, dus misschien kloppen er een paar dingen niet, maar zo ging het ongeveer. Het belangrijkste gedeelte, de ontsnapping, ben ik bijna helemaal vergeten
Mijn leven is anders dan het échte leven, I guess. Ben inmiddels anderhalf jaar ziek en nog steeds weten ze niet wat het is, en in dat anderhalve jaar is mijn leven drastisch anders geworden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Middelbare school leven is anders dan het échte leven!
Vandaar dat je zoveel slaapt, pfeiffer?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mijn leven is anders dan het échte leven, I guess. Ben inmiddels anderhalf jaar ziek en nog steeds weten ze niet wat het is, en in dat anderhalve jaar is mijn leven drastisch anders geworden.
Inderdaad. Ik vind het knap dat hij überhaupt is zoals hij nu is.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat is precies dat verhaal waar ik het over had, stond ik wel meer kranten, die heeft dus een boek geschreven over zijn leven daar zo. Hij heeft het nu nog steeds enorm moeilijk trouwens, lastig je aan te passen aan de normale wereld als je daar je hele leven hebt gewoond en nooit normale liefde hebt kunnen voelen voor wie dan ook.
De vraag is hoe we concreet iets aan die gruwelkampen kunnen doen..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het knap dat hij überhaupt is zoals hij nu is.
Pfeiffer heb ik al eens gehad in groep 8, en dit is wel iets erger waar ik momenteel mee zit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vandaar dat je zoveel slaapt, pfeiffer?
Dude wtf!!?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Met een vriend naar de McDonald's. Niets beters dan dat.
Overigens was een meisje ooit verliefd op me, ze wist dat ik het altijd zo leuk vond om naar de McD te gaan, dus vroeg ze of ik daar met haar naartoe wou gaan.![]()
Toen had ik als smoesje: "Ik heb niet zo'n zin om geld te verspillen.". Gelijk als antwoord: "Maakt niet uit, hihi. Ik betaal!".
Uiteindelijk gewoon gezegd dat ik het niet zag zitten.
Ah wat kut, kun je nog wel functioneren, naar school enzo?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Pfeiffer heb ik al eens gehad in groep 8, en dit is wel iets erger waar ik momenteel mee zit.
Heb vaak dat het gevoel in mijn benen wegvalt en dat ik gewoon op de grond val, heb dag in dag uit hoofdpijn die het niet gaat redden op een schaal van 1 tot 10, ik heb soms dat ik wakker word en met mijn rechter of linker oog niks zie. Dat zijn slechts een paar klachten die ik nu al anderhalf jaar met me meesleur.
Ik neem haast altijd een Big Tasty, maar de Big Mac was in de aanbieding en een hele tijd geleden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dude wtf!!?
En waarom neem je een big mac! ik weet niet waar ik meer van sta te kijken
Dan moeten we eerst een beter beeld krijgen van wie nu de werkelijke macht heeft in NK. Is dat Kim Jong Un? Of misschien toch wat generaals achter hem? Of misschien iemand buiten beeld? Zolang deze personen vast blijven houden aan de huidige situatie valt er weinig hulp aan te bieden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De vraag is hoe we concreet iets aan die gruwelkampen kunnen doen..
Is dat zo?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik neem haast altijd een Big Tasty, maar de Big Mac was in de aanbieding en een hele tijd geleden.
Wtf manquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Pfeiffer heb ik al eens gehad in groep 8, en dit is wel iets erger waar ik momenteel mee zit.
Heb vaak dat het gevoel in mijn benen wegvalt en dat ik gewoon op de grond val, heb dag in dag uit hoofdpijn die het niet gaat redden op een schaal van 1 tot 10, ik heb soms dat ik wakker word en met mijn rechter of linker oog niks zie. Dat zijn slechts een paar klachten die ik nu al anderhalf jaar met me meesleur.
Sowieso denk ik dat vrijhandel en de vrije markt het land heel goed zou doen, net als in Singapore.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst een beter beeld krijgen van wie nu de werkelijke macht heeft in NK. Is dat Kim Jong Un? Of misschien toch wat generaals achter hem? Of misschien iemand buiten beeld? Zolang deze personen vast blijven houden aan de huidige situatie valt er weinig hulp aan te bieden.
(Robin style)
Man, als ik de baas was daar wist ik het wel. Die kernbommen heb ik toch niet nodig, dus deze ruil ik voor een fuckton aan voedsel. Daarmee krijg ik de bevolking weer gezond en productief. Met een redelijk gehoorzaam volk kunnen we van NK vast wel een mooi productief land maken, niet gehinderd door vervelende regelgeving. Omringende landen zullen allang blij zijn dat de situatie voor de bevolking verbetert, en China zal het weer zonder gezichtsverlies kunnen verdedigen. Natuurlijk moeten wel een boel mensen worden geëxecuteerd, mensen van de legerleiding vooral, gezien deze het waarschijnlijk niet eens zullen zijn met de veranderingen. Het leger blijft een zeer belangrijk deel van de samenleving, maar is veel minder gericht op daadwerkelijke oorlogsvoering, gezien dat in de regio overbodig is.
Ehhhm, ik denk niet dat dat eten zo gratis is als jij het hier zo laat overkomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat zo?
Maar waarom sla je een chick af! En gratis eten in de mac!!
Ze past niet bij mij mang. Ik heb wel meerdere meisjes afgewezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat zo?
Maar waarom sla je een chick af! En gratis eten in de mac!!
Jij bent beter op de hoogte dan ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst een beter beeld krijgen van wie nu de werkelijke macht heeft in NK. Is dat Kim Jong Un? Of misschien toch wat generaals achter hem? Of misschien iemand buiten beeld? Zolang deze personen vast blijven houden aan de huidige situatie valt er weinig hulp aan te bieden.
(Robin style)
Man, als ik de baas was daar wist ik het wel. Die kernbommen heb ik toch niet nodig, dus deze ruil ik voor een fuckton aan voedsel. Daarmee krijg ik de bevolking weer gezond en productief. Met een redelijk gehoorzaam volk kunnen we van NK vast wel een mooi productief land maken, niet gehinderd door vervelende regelgeving. Omringende landen zullen allang blij zijn dat de situatie voor de bevolking verbetert, en China zal het weer zonder gezichtsverlies kunnen verdedigen. Natuurlijk moeten wel een boel mensen worden geëxecuteerd, mensen van de legerleiding vooral, gezien deze het waarschijnlijk niet eens zullen zijn met de veranderingen. Het leger blijft een zeer belangrijk deel van de samenleving, maar is veel minder gericht op daadwerkelijke oorlogsvoering, gezien dat in de regio overbodig is.
Naja, ik ga wel naar school, maar ik ga regelmatig een uurtje later naar school of eenn uurtje eerder weg. Hoop dat ik dit jaar mijn HAVO diploma toch haal, want vorig jaar mocht ik geen examen doen ivm mijn klachten. Kan er nu al iets beter mee omgaan dan vorig jaar, maar mentaal vind ik het steeds moeilijker om vol te houden. Er zijn echt dagen dat ik het gewoon niet meer zie zitten, en dan is er ook niets wat me echt kan opvrolijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah wat kut, kun je nog wel functioneren, naar school enzo?
Zijn meisje wil hem betalenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ehhhm, ik denk niet dat dat eten zo gratis is als jij het hier zo laat overkomen.
Waarom vind je haar niet leuk, en meerdere meisjes, geef eens je facebook je moet wel een hot guy zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze past niet bij mij mang. Ik heb wel meerdere meisjes afgewezen.![]()
En geen idee. Dan zou het voelen alsof ik haar zou gebruiken voor het gratis etentje.
Balen man.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Naja, ik ga wel naar school, maar ik ga regelmatig een uurtje later naar school of eenn uurtje eerder weg. Hoop dat ik dit jaar mijn HAVO diploma toch haal, want vorig jaar mocht ik geen examen doen ivm mijn klachten. Kan er nu al iets beter mee omgaan dan vorig jaar, maar mentaal vind ik het steeds moeilijker om vol te houden. Er zijn echt dagen dat ik het gewoon niet meer zie zitten, en dan is er ook niets wat me echt kan opvrolijken
Nope, ben eigenlijk helemaal onderzocht. En de lichamelijke proeven vond ik minder erg dan de psychologische. Die psychologen graven echt diep, en maken je echt helemaal gek.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wtf manIs er geen vooruitzicht? Ze weten het echt niet?
Het constant moe zijn is hetgene wat je sloopt lijkt me, ik heb ook last van enorme vermoeidheden hoor, het is nu wat minder nu ik meer kan slapen. Is meditatie geen optie? of sportenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Naja, ik ga wel naar school, maar ik ga regelmatig een uurtje later naar school of eenn uurtje eerder weg. Hoop dat ik dit jaar mijn HAVO diploma toch haal, want vorig jaar mocht ik geen examen doen ivm mijn klachten. Kan er nu al iets beter mee omgaan dan vorig jaar, maar mentaal vind ik het steeds moeilijker om vol te houden. Er zijn echt dagen dat ik het gewoon niet meer zie zitten, en dan is er ook niets wat me echt kan opvrolijken
Op die dagen kun je hier altijd terecht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zijn meisje wil hem betalen
[..]
Waarom vind je haar niet leuk, en meerdere meisjes, geef eens je facebook je moet wel een hot guy zijn
Beloofdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Beloof je het niet te posten?
Je vergeet dat Kernwapens een verdomd goed oorlogafstotend effect hebben. Als Noord Korea zijn Kernwapens zou verkopen (ik verwacht dat de enige reden om deze te kopen is dat je niet wilt dat anderen ze hebben) zou dat praktisch hetzelfde zijn als bij de VN bedelen om een buitenlandse interventie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
(Robin style)
Ik had op die leeftijd ook wel chicks maar was toen nog niet toe aan een relatie. Ik heb de hotste chick ooit afgewezen toen. Misschien dat ik daarom robin niet snapquote:
Heb heel lang fitness gedaan, maar ik heb dus dat ik vaak het gevoel in mijn benen kwijt raak. Dan is het gewoon niet meer leuk als je daar zit te fietsen en iedereen vraagt ''waarom fiets je niet door''.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het constant moe zijn is hetgene wat je sloopt lijkt me, ik heb ook last van enorme vermoeidheden hoor, het is nu wat minder nu ik meer kan slapen. Is meditatie geen optie? of sporten
Haha jup, maar die hoofdpijn blijft toch wel ''aanwezig'', maar als ik iets doe wat ik leuk vind lijkt het wat meer op de achtergrond te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Op die dagen kun je hier altijd terecht.(behalve als je zo'n barstende hoofdpijn hebt dat het te pijnlijk is om naar een scherm te kijken
)
Is er wel een oorzaak/behandeling? of is het echt dooie boelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb heel lang fitness gedaan, maar ik heb dus dat ik vaak het gevoel in mijn benen kwijt raak. Dan is het gewoon niet meer leuk als je daar zit te fietsen en iedereen vraagt ''waarom fiets je niet door''.
[..]
Haha jup, maar die hoofdpijn blijft toch wel ''aanwezig'', maar als ik iets doe wat ik leuk vind lijkt het wat meer op de achtergrond te zijn.
China en Rusland zouden dat sowieso niet toestaan, zeker niet als Noord Korea JUIST zich ontdoet van haar vermoedelijke kernwapens.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je vergeet dat Kernwapens een verdomd goed oorlogafstotend effect hebben. Als Noord Korea zijn Kernwapens zou verkopen (ik verwacht dat de enige reden om deze te kopen is dat je niet wilt dat anderen ze hebben) zou dat praktisch hetzelfde zijn als bij de VN bedelen om een buitenlandse interventie.
Libië.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
China en Rusland zouden dat sowieso niet toestaan, zeker niet als Noord Korea JUIST zich ontdoet van haar vermoedelijke kernwapens.
Waarom is dat moeilijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:34 schreef robin007bond het volgende:
Pff, altijd moeilijk om foto's te posten.
Ooit ook wat in USR gepost.
Tja, alleen psychologische hulp om er mee om te leren gaan en/of medicatie eventueel. Verder doen ze er niks meer aan. Maar goed. Ander onderwerpquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is er wel een oorzaak/behandeling? of is het echt dooie boel
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik stuur je niet door naar de AIVD hoor
Dat zal ook niet meer nodig zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik stuur je niet door naar de AIVD hoor
En Zuid-Korea die van de VS (en bondgenoten). Syrië valt nog wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Syrië? Bovendien, NK is de achtertuin van zowel China als Rusland.
Ssst, straks gaan mensen de archieven in.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
En Robin heeft al meerdere foto's geplaatst, van zichzelf, zijn kamer en zijn kussen...
Zodra Noord Korea afziet van kernbommen en concentratiekampen is het ongevaarlijk voor de stabiliteit in de regio. Ik denk niet dat de huidige US het voortouw zal nemen in een aanval op Noord Korea bij het scenario dat ik genoemd heb. Japan doet sowieso niks zonder de US, en Zuid Korea... ik weet niet wat Zuid Korea zou doen eigenlijk... gekk koreanenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En Zuid-Korea die van de VS (en bondgenoten). Syrië valt nog wel.
Dat was wel een bazenkussen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ssst, straks gaan mensen de archieven in.
Hij zag haar niet zitten geloof ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Maar Robin, als een meid met je naar de Mac wil. en ze wil ook nog voor je betalen, ziet ze je volgens mij wel zitten. Uiteindelijk nog wat geworden?
Zijn waifu kussenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
En Robin heeft al meerdere foto's geplaatst, van zichzelf, zijn kamer en zijn kussen...
Ik vond haar te dom en ze was mijn type niet (paardrijden etc.)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Maar Robin, als een meid met je naar de Mac wil. en ze wil ook nog voor je betalen, ziet ze je volgens mij wel zitten. Uiteindelijk nog wat geworden?
Paardrijdenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond haar te dom en ze was mijn type niet (paardrijden etc.)
Ze zag er voor de rest wel normaal uit. Normaal hoofd met lekker lichaam.
Op ten duur zei ze tegen me dat ze me wel zag zitten. Toen heb ik haar gefriendzoned.![]()
Nu zit ik op een school met nauwelijks meisjes en begint het wel te knagen. Als ik met haar had gehad was ik waarschijnlijk geen maagd meer.
Er is nog een foto met mijn gezicht heel herkenbaar in de trein, terwijl ik het kussen vasthield.quote:
Doe het dan!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op ten duur zei ze tegen me dat ze me wel zag zitten. Toen heb ik haar gefriendzoned.![]()
Nu zit ik op een school met nauwelijks meisjes en begint het wel te knagen. Als ik met haar had gehad was ik waarschijnlijk geen maagd meer.
Haha dat kan ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij zag haar niet zitten geloof ik
Genoeg vis in de zee, en ik weet niet hoe oud je bent, maar je doet net alsof maagd zijn een ramp isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo lullig om iemand hard af te wijzen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Paardrijden
Een jongen die friendzoned
Zorgen maken over het zijn van een maagd
Geef d'r dan een kans lamlulquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo lullig om iemand hard af te wijzen.
Ik moet bekennen dat ik zoiets nooit heb hoeven doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo lullig om iemand hard af te wijzen.
Ze had na een jaar een ander vriendje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geef d'r dan een kans lamlul
Im with sinterklaas. Alhoewel, paardrijden is imo wel kakkerig, want ik ken alleen van die rijkelui kindjes die paardrijden. Misschien scheer ik ze nu allemaal over één kam, maar zo is het hier iig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geef d'r dan een kans lamlul
'Jouw type' bestaat niet en bovendien heeft ze een lekker lichaamquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze had na een jaar een ander vriendje.
Nu isnhet uit en vroeg ze ook aan me of ik nog wat wou drinken. Ik heb toch weer een beetje afwijzend gereageerd.![]()
Gewoon echt mijn type niet.
Ik wil die doujinshiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kon mijn vriendin niet overtuigen haar doujins te uploaden btw, ze wou er nog ff mee wachten. En nee, ik heb (nog) geen relatie met haar, maar ze vroeg wel of ik dit weekend een film bij haar kwam kijken
5 centimeters per secondquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kon mijn vriendin niet overtuigen haar doujins te uploaden btw, ze wou er nog ff mee wachten. En nee, ik heb (nog) geen relatie met haar, maar ze vroeg wel of ik dit weekend een film bij haar kwam kijken
Eigen gebruik. Of voor later. Een dagboek deel je ook niet. of zoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat heeft het voor zin hele doujinshi te tekenen, schrijven, componeren etc. als je ze niet deelt?
Tof.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Na het kijken van de film wat nababbelen, haar bovenbeen kriebelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
5 centimeters per second
Steeds dichter tegen d'r aankruipen naarmate het zieliger word...
Een dagboek is niet een strip en dit was toch porno? Zo persoonlijk is dat nu ook weer niet. Hooguit gênant maar de anonimiteit van het internet elimineert dat probleem.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eigen gebruik. Of voor later. Een dagboek deel je ook niet. of zo
Ik weet het niet eigenlijk, ze is wel aardig, grappig en zeker een mooie meid, maar ik kan me niet echt makkelijk aan iemand binden. Heb ik altijd wat meer tijd voor nodig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik wil die doujinshi
Hm, oke. Je wilt dus wel een relatie met haar?
Ik moet hem zelf nog zien en ben zelf ook nogal snel emotioneel.. Zou niet goed zijn als ik daar ook zit te janken straksquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
5 centimeters per second
Steeds dichter tegen d'r aankruipen naarmate het zieliger word...
Omhoog kruipen met je hand tot ze je hand stopt, daar je hand laten liggen en steeds iets omhoog, en na een tijdje...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Na het kijken van de film wat nababbelen, haar bovenbeen kriebelen.
Als een echte Casanova.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Na het kijken van de film wat nababbelen, haar bovenbeen kriebelen.
Doujinshi die pikant was, die wat ik heb gelezen kwam geen seks in voorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een dagboek is niet een strip en dit was toch porno? Zo persoonlijk is dat nu ook weer niet. Hooguit gênant maar de anonimiteit van het internet elimineert dat probleem.
I know, een meisje heeft me ooit eens verteld hoe zij het 't lekkerst vindt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Omhoog kruipen met je hand tot ze je hand stopt, daar je hand laten liggen en steeds iets omhoog, en na een tijdje...
Wut? Heeft ze die ook niet met jou gedeeld?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Doujinshi die pikant was, die wat ik heb gelezen kwam geen seks in voorBen wel benieuwd naar de anderen though..
Nee nog nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wut heeft ze die ook niet met jou gedeeld?
Clusterhoofdpijn of zo?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nope, want het is altijd aanwezig.quote:
Dan moet jij ze leren hoe ze je zaad moeten doorslikkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know, een meisje heeft me ooit eens verteld hoe zij het 't lekkerst vindt.
Ze vonden me te preuts. Vandaar dat ze me wilden leren om een BH met 1 hand los te maken.![]()
Wat ben jij een baasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan moet jij ze leren hoe ze je zaad moeten doorslikken
Dat hadden ze al geleerd. Ik kreeg alle verhalen te horen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan moet jij ze leren hoe ze je zaad moeten doorslikken
Mag ik je bij deze de topisch vragen stellen? Wie? Wat? Waar? Waarom? Waartoe?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know, een meisje heeft me ooit eens verteld hoe zij het 't lekkerst vindt.
Ze vonden me te preuts. Vandaar dat ze me wilden leren om een BH met 1 hand los te maken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmm, ik wacht nog even waar dit heen gaat.
Getverquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat hadden ze al geleerd. Ik kreeg alle verhalen te horen.
Die meisjes waren zulke sletten. Ze hadden iedere maand wel iemand anders in bed, maar met hen kon je zo heerlijk over seks praten.
Dat wist ik overigens al, al moeten de meiden dat nog even inzien de laatste tijdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:04 schreef robin007bond het volgende:
Overigens is sint inderdaad een baas.
Is er al een scan gemaakt van je hersenen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nope, want het is altijd aanwezig.
2 meisjes uit m'n klas. Vrienden geworden, gesprekken gingen eigenlijk alleen maar over seks. Ze vonden me te preuts en toen op een schoolreisje naar een klooster wilden ze me dat dus leren. Van die BH.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mag ik je bij deze de topisch vragen stellen? Wie? Wat? Waar? Waarom? Waartoe?
Dus de hosselmethode uit de hosselgids is niet feilloos?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat wist ik overigens al, al moeten de meiden dat nog even inzien de laatste tijd
3 inmiddels. en 2 lumbaal puncties ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is er al een scan gemaakt van je hersenen?
Succes man.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat wist ik overigens al, al moeten de meiden dat nog even inzien de laatste tijd
Mijn netwerk is nu even niet zo groot...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dus de hosselmethode uit de hosselgids is niet feilloos?
Ik heb die toegepast om een nummer te vragen. Met succes.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dus de hosselmethode uit de hosselgids is niet feilloos?
Heftig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
3 inmiddels. en 2 lumbaal puncties ook.
Maar dan zijn het ICT'ers ... en als mijn geheugen me goed dient dan zijn ze niet moeders mooiste. Ahaha! Ik heb een tegenstrijdigheid gevonden. OBJECTION!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
2 meisjes uit m'n klas. Vrienden geworden, gesprekken gingen eigenlijk alleen maar over seks. Ze vonden me te preuts en toen op een schoolreisje naar een klooster wilden ze me dat dus leren. Van die BH.
Dat was de diagnose van mijn neuroloog. Iets wat nog niet ontdekt was.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heftig.Misschien heb je wel iets zeldzaams. Op zoek naar een dokter á lá House.
Ohja dat was jij haha, ik heb nog 4 mensen geholpen via PMquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb die toegepast om een nummer te vragen. Met succes.
Overigens heb ik ook een vriendin van m'n zusje in m'n contacten. Dat voelt wel slecht.
Dat was nog van de middelbare school.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar dan zijn het ICT'ers ... en als mijn geheugen me goed dient dan zijn ze niet moeders mooiste. Ahaha! Ik heb een tegenstrijdigheid gevonden. OBJECTION!
lelijkerds kunnen niet elke maand een nieuw lijf vinden om de andere kant van hun bed te verwarmen!
Hoe kun je al een opleiding doen als je 15 bentquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat was nog van de middelbare school.
Ik ben 16 en een jonge leerling.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kun je al een opleiding doen als je 15 bent
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Extra extra deze gids werkt minder goed met een minder groot netwerk. Zegt het voort. Zegt het voort.
Je zei nergens dat het subtiel hoefde.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ohja dat was jij haha, ik heb nog 4 mensen geholpen via PM
Misschien dat iemand de gids even wil bumpen
Mweh, kan niet veel kwaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hmm een creepypasta luisteren voor het slapen moet ik dat doen?
Goed, ik vraag 'm toch maar. Er kunnen natuurlijk meerdere redenen voor zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben 16 en een jonge leerling.
Check geboortedatum.
Ik was trouwens wel 15 toen ik met deze opleiding begon, maar ik werd al snel 16. Sowieso duurt mavo () maar 4 jaartjes.
Nee want ons onderwijssysteem zuigt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Goed, ik vraag 'm toch maar. Er kunnen natuurlijk meerdere redenen voor zijn.
Iemand als jij kan toch ook het HAVO of VWO doen?
Ik lees ze niet eens meer aangezien MrCreepypasta bestaatquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Doe het! Post de resultaten hier.als er echt resulataten zijn, de creepypasta's die ik gelezen heb waren niet zo eng.
je was gewaarschuwd.quote:Laat je niet afschrikken door de slowchat,
hey, wat slowchat heb ik geen problemen mee (doe ik ook wel gezellig aan mee e.v.t.) maar 2 topic's vol met onzin is gewoon.... onzin...quote:
Girls und Panzer wordt de anime van het jaar. Of zo... hoop ik... vast niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:24 schreef mschol het volgende:
dafuq? bijna 2 topics in 1 dag vol?
nog iets van anime besproken of is het de zoveelste alternatieve slowchat geworden?
Het gaat niet nergens over hoor, goeie gesprekken over het leven. Het is geen ONZsc ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hey, wat slowchat heb ik geen problemen mee (doe ik ook wel gezellig aan mee e.v.t.) maar 2 topic's vol met onzin is gewoon.... onzin...
skygirls/strike witches all over again?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Girls und Panzer wordt de anime van het jaar. Of zo... hoop ik... vast niet.
Welterusten.
Dit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee want ons onderwijssysteem zuigt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het gaat niet nergens over hoor, goeie gesprekken over het leven. Het is geen ONZsc ofzo
Ik ben creepypasta luisteren en slapen, daag
Tja, dat kan ik deels beamen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee want ons onderwijssysteem zuigt.
Mag ik vragen wat jij deed of doet?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:52 schreef Arashimashou het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Tja, dat kan ik deels beamen.
Volgens mij heb je weinig gemist...weinig anime gerelateerde zaken in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:28 schreef Klipnap het volgende:
Ik word wakker, lees dit topic en heb deze emotie![]()
11 pagina's
Je hebt wel wat leuke gesprekken gemist.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:28 schreef Klipnap het volgende:
Ik word wakker, lees dit topic en heb deze emotie![]()
11 pagina's
Wel pas na de brugklasquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:40 schreef Arashimashou het volgende:
Ja, over hoe Robin een zeer geliefde boy was op de middelbare school.
Beterschap.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:52 schreef Xaryna het volgende:
Ik denk dat ik moet overwegen mijn concertkaartje voor vanavond te verkopenWaarom ben ik net vandaag ziek?
Ik ben niet eens erg ziek ofzo, maar ik ben bang dat een concert er niet in zit. Ik kan niet eens praten.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:55 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben niet eens erg ziek ofzo, maar ik ben bang dat een concert er niet in zit. Ik kan niet eens praten.
Zin in een concert?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit in een soort dipje. Ik heb nergens zin in. Al 2 weken geen nieuwe afleveringen gekeken behalve Fate/Zero, waarvan ik de laatste ook nog heb gemist
Welk concert?quote:
Dat kan hoor, ik heb de laatste tijd ook weinig zin om te kijken, soms heb je dat een paar weken. Heb ik wel vaker gehad ook, gaat wel weer overquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit in een soort dipje. Ik heb nergens zin in. Al 2 weken geen nieuwe afleveringen gekeken behalve Fate/Zero, waarvan ik de laatste ook nog heb gemist
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Welk concert?
[..]
Dat kan hoor, ik heb de laatste tijd ook weinig zin om te kijken, soms heb je dat een paar weken. Heb ik wel vaker gehad ook, gaat wel weer over![]()
Keek aan het begin van het seizoen iets van 12 series, nu nog maar iets van 7 of 8 ofzo. Ga lekker even wat anders doen, het is geen verplichting. Lees een boek, speel een game, ga *radicaliteit volgt* lekker naar buiten!
En over een weekje of twee probeer je het gewoon weer
Welcome to my world Ach, het komt wel weerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Hmm, je hebt gelijk. Alleen heb ik in niets zin. Ik voel me zo nutteloos en heb gewoon nergens zin in.
Rise Against, vanavond in 013.quote:
Nee, helemaal uitverkocht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat voor? Zijn er nog kaarten zodat ik met vrienden kan gaan?
Een vriend van me is helemaal fan van Rise Against. Mag ik het kaartje aan hem geven?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Rise Against, vanavond in 013.
[..]
Nee, helemaal uitverkocht.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me is helemaal fan van Rise Against. Mag ik het kaartje aan hem geven?
Edit: Oh, het is vanavond al. Ik weet niet of die zo snel daar op zou kunnen anticiperen.
Da's handigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft toetsweek dus mag hij niet van z'n ouders
Ik zou het in ieder geval proberen. Je kunt altijd weg als je het niet meer ziet zitten.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Da's handig
Misschien ga ik wel hoor.. maar dan moet ik t rustig aan doen en kan ik geen geluid maken.
Wow, dan moet je je wel verveeld hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:42 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb alle pagina's doorgelezen.
Mooie samenvatting van Sakamichi, Cake!
Da's helemaal zonde, kost me veel geld en alles! ALs ik ga, ga ik tot het gaatje.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval proberen. Je kunt altijd weg als je het niet meer ziet zitten.
Tja, lastigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Da's helemaal zonde, kost me veel geld en alles! ALs ik ga, ga ik tot het gaatje.
Nice! Hoewel ik wel hoop dat ze beter zijn dan ze op Lowlands waren. Toen stonden ze ook in een veel te grote tent op een beetje een ruk moment (Alpha, ergens vroeg in de middag) dus daar kan het aan gelegen hebben, maar had op beter gehoopt. Iig, als je gaat veel plezier, ga het niet redden om daar naar toe te gaan vandaagquote:
Dankquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:42 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb alle pagina's doorgelezen.
Mooie samenvatting van Sakamichi, Cake!
En ik mag hopen dat dit slaat op het doorlezen van de pagina's?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:44 schreef robin007bond het volgende:
Wow, dan moet je je wel verveeld hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:01 schreef .Cake. het volgende:
En ik mag hopen dat dit slaat op het doorlezen van de pagina's?Jup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2012 11:06:23 ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:01 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nice! Hoewel ik wel hoop dat ze beter zijn dan ze op Lowlands waren. Toen stonden ze ook in een veel te grote tent op een beetje een ruk moment (Alpha, ergens vroeg in de middag) dus daar kan het aan gelegen hebben, maar had op beter gehoopt. Iig, als je gaat veel plezier, ga het niet redden om daar naar toe te gaan vandaag
[..]
Dank
[..]
En ik mag hopen dat dit slaat op het doorlezen van de pagina's?Ik heb ze eerder gezien in Groningen en toen waren ze heel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Balen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen alweer, werd te vroeg wakker door deurbel
Oh nee, die heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ij_maakt_progra.html Dit al gezien Robin?
Je mag de nieuwe van me hebben, als mijn naam in de TT komt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:09 schreef Klipnap het volgende:
Mijn topic met briljante TT is alweer bijna vol
zei hij om kwart over elf 's ochtendsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen alweer, werd te vroeg wakker door deurbel
Goedemiddag man.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Goeiemiddag, ook ontwaakt uit mijn coma..
Oh hell naw.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goedemiddag man.
Mooi muziekje om de dag mee te beginnen:
Oooh ik ken weinig bands, maar deze ken ik toevallig van sound of madness.quote:
Goedgekeurd hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goedemiddag man.
Mooi muziekje om de dag mee te beginnen:
Lol, je hebt terug gelezen he?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand bekend hier met Rise Against? Mijn favoriete band
Mweh, gaat wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand bekend hier met Rise Against? Mijn favoriete band
Nee, nu net pas toen je het zei !quote:
Ik twijfel nog steeds of ik ga of niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, nu net pas toen je het zei !Ik zou vanavond gaan, maar ben niet echt in optima forma, dus moet ik het (al weer) aan me voorbij laten gaan.
Hoe dan??quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik ga of niet.Kaartje kan ik makkelijk verkopen gelukkig, is een elektronisch ticket. Maar of ik dat wil is een tweede.
Heb gister mijn kaartje voor het dubbele verkocht, maar ik baal wel. Had er echt zin in, maar mijn hoofdpijn laat het weer niet toequote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik ga of niet.Kaartje kan ik makkelijk verkopen gelukkig, is een elektronisch ticket. Maar of ik dat wil is een tweede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |