Zonde! Wat voor een functie was het?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:31 schreef Disavowed het volgende:
Godver. Ik kreeg vandaag een brief van de woningcorporatie uit mijn woonplaats met de mededeling dat er zojuist een sollicitatieprocedure is afgerond.
Als ik die open sollicitatie nou een weekje eerder had verstuurd....
Volgens mij is het echt nogal afhankelijk van waar je zoekt. Het bedrijf waar ik aan de slag ben gegaan moest zijn productie van het moederbedrijf ineens met 65% omhoog gooien, daar hadden ze iets te snel ja op gezegd. Tja, dan heb je wel mensen nodig. Ze nemen blind mensen aan en naar proeftijd wordt niet eens serieus gekeken (of je moet het echt heel, heel, heel bont maken). Op bijna alle afdelingen schreeuwen ze nu om mensen en klagen ze dat ze die niet kunnen vinden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hebben anderen nou ook het gevoel dat het banenaanbod de laatste paar maanden op vooral de uitzendsites steeds minder wordt? Ik zie er dit jaar nog wel een paar over de kop gaan.
Je moet ook een beetje geluk hebben. Mijn eerste vaste aanstelling was via een uitzendbureau. En na een half jaar kreeg ik gelijk een vast contract.quote:
Woonconsulentquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:24 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Zonde! Wat voor een functie was het?
Wat jammer zeg, maar inderdaad door blijven gaan!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:23 schreef Woussie1987 het volgende:
En weer een afwijzingKreeg ik bericht van het wervingbureau dat ze vacature hadden met weinig werkervarin (0-3 jaar). Worden er toch mensen uitgenodigd die nog net wat meer ervaring hebben :S:S:S.
Maargoed, a.s. dinsdag begin ik als postbezorger en donderdag capaciteitentest voor een traineeship. Mijn hoop is daarop gevestigd. Verder weer nieuwe sollicitaties verstuurd.
Welke sector?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga het nog een keer vragen; wat zijn goede sites voor vacatures? Ik zoek een HBO-functie voor een net afgestudeerde.
Indeed.nl komt echt over als een enorm onoverzichtelijke site.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:04 schreef das_phantom het volgende:
Ligt ook aan je sector he. Ik heb ongeveer 20 email-alerts ingesteld bij indeed.nl en krijg daar ook veel vacatures dagelijks, en verder kijk ik steeds welke instelling relevante vacatures aanbiedt en dan bookmark ik hun site.
werk je 5 uur per dag?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:23 schreef FerryNL het volgende:
Wat zal het morgen wennen zijn zeg om zo vroeg op te staan. Moet dan om 5 uur eruit, want om 6 uur begin je daar met je werk.![]()
Ach ja ben wel weer om 11 klaar, dus heb dan nog een hele dag voor me.
Het is een parttime baan. Het is gewoon 5 dagen werken, maar dan van 6 uur tot 11quote:Op zondag 17 juni 2012 13:51 schreef YebCar het volgende:
[..]
werk je 5 uur per dag?
en dan ? 6 dagen per week ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |