Hallo, ik meld me hier nu ook maar gezien ik nu geen werk meer heb.
Na een tijd zoeken naar een baan heb ik veel pech gehad. Bij mijn vorige werkgever ging ik al lange tijd met tegenzin heen om diverse redenen. Ik had nu een baan gevonden als oproepkracht bij een bedrijf hier in de buurt.
Ik heb hier ongeveer 7 weken gewerkt en kreeg steeds te horen dat het goed ging. Het werk was soms vrij zwaar en snel maar omdat het goed ging dacht ik dat het wel goed zat. Ik heb namelijk een kleine bouw.
Vandaag werd ik opgebeld door het uitzendbureau dat het niet goed ging en er geen werk meer voor me is. Het bedrijf heeft me dus een hele tijd aan het lijntje gehouden en voor gelogen. Heb wel steeds gevraagd of ik het wel goed deed etc. En ze zeiden dan dat ik het wel goed deed en ik me niet druk hoefde te maken.
Ik vind dit zo lullig want werd wel steeds weer opgeroepen maar beviel toch achteraf niet. Ik moet maandag nog wat spullen in leveren en laat dan nog wel even aan hun weten wat ik er van vind!
Vind het gewoon heel lullig en niet netjes dat ze me zo behandeld hebben! Baal er stevig van
Ik heb het helaas al eens eerder meegemaakt maar hier kan ik echt slecht tegen.
Helaas moet nu weer verder op zoek naar een baan.
Zijn er hier nog mensen die ook zoiets hebben meegemaakt?