Vd Vaart is teleurgesteld, niet van Marijkquote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Oognip het volgende:
Als hij teleurgesteld is, waarom dan niet een andere opstelling proberen?Of een paar andere spelers of zo.
Ik denk dat dat komt omdat je zaterdag niet kanquote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik geen één, doe ik iets verkeerd?![]()
Enniewee, 6 van de 8 wedstrijden goed voorspeld in de poule van mijn werk. Denk dat ik wel ergens in de hogere regionen sta. Nog wel.
Ohja. Demmit. Ezelsoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat je zaterdag niet kan
Het geruzie gaat nu vooral over "jij krijgt geen koekje" "en jij ook niet" "want jij bent gemeen" "en jij ook" enzoquote:
En trouwens; ons fantastische gezelschap ga je niet missen?quote:
Oh kijk, hoog niveau!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het geruzie gaat nu vooral over "jij krijgt geen koekje" "en jij ook niet" "want jij bent gemeen" "en jij ook" enzo
Hehehehehe, ik WIST dat die vraag ging komen toen ik dat typte.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En trouwens; ons fantastische gezelschap ga je niet missen?
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef tombolafan het volgende:
wtf ik rij naar huis ging douchen en ik heb 37 pms
Ik deed niet meequote:
Lekken uit pm!!! Ban!!!!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het geruzie gaat nu vooral over "jij krijgt geen koekje" "en jij ook niet" "want jij bent gemeen" "en jij ook" enzo
Hier geen regenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:08 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh!![]()
Biet!![]()
Mag die regen even uit?
Niet als je van dat prikkeldraad hebt als qltelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:09 schreef Partingglass het volgende:
1,5 maand valt toch nog wel mee? Dat haal ik gemiddeld noet met naar de kapper gaan of scheren.
Kut eigenlijk, want mijn shirt die ik dus had gekocht is verneuktquote:
Gelijk maar even gedaan; ik hoop maar dat ik nog op tijd benquote:Geachte klant
onze groeten
Wij informeren u dat:
Uw creditcard zal worden opgeschort voor opmerking
een administratief probleem.
Om jou te beschermen en bij te werken, klik hier, en
goed je moet alle gegevens vermeld.
Wij danken u voor uw vertrouwen naar uw bank
Bank
Gratis reactie 83130 51049 Cedex Chalons en Champagne
Volgens de wet van 6 januari 1978, hebt u recht op inzage,
rectificatie en verzet om uw informatie die zal worden uitgeoefend bij de Bank.
Ik hoop het ook echt voor jequote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelijk maar even gedaan; ik hoop maar dat ik nog op tijd ben
Toch fijn dat ze zo goed op me passen....quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je gehackt wordt omdat je de bank niet gebeld niet geklikt hebt zegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:09 schreef ElisaB het volgende:
Ja, zal ik hebben zegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Ja, stel je voor dat je gehackt wordt omdat je de bank niet gebeld niet geklikt hebt zeg
Kan mij niet schelen dat ze geen verstand van het Nederlandsch hebben; als ze maar weten hoe een Cc werktquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toch fijn dat ze zo goed op me passen....
Heb jij ook een Cc? Ik zou je bank maar even bellen!
NOOOOOOOOOOES!quote:Amsterdam, 12 juni, 2012
Uw Online Banking is tijdelijk geblokkeerd voor transactie.
Geachte klant,
Uw Online Banking is geblokkeerd We hebben onlangs uw account, en vermoedt dat uw ABN AMRO Bank account zouden zijn benaderd door een onbevoegde derde partij. De beveiliging van uw account is onze primaire zorg. Daarom, als een preventieve maatregel, hebben we tijdelijk beperkte toegang tot gevoelige account functies. Te herstellen toegang tot uw account, we hebben u nodig om uw identiteit te bevestigen. Om dit te doen moeten we u naar de onderstaande link te volgen en overgaan tot de bevestiging van uw gegevens: verifieren door op de volgende link te klikken.
http://www.abnamro.nl/veiligheid/verificatie/
Dank u voor uw geduld terwijl wij werken samen aan het beschermen van uw account.Na het invullen van de gevraagde informatie word uw internetbankieren automatisch geupdate met de nieuwe software. Wanneer u dit eenmaal heeft gedaan, word u telefonisch benaderd door een van de medewerkers van de afdeling internetbankieren, om de software volledig te installeren. Vergeet niet, is ABN AMRO Bank zich in voor uw veiligheid en bescherming.
dank voor uw tijd en medewerking,
Met Vriendelijke groten,
ABN AMRO Bank Nederland
dat is fishing, die zijn al weken zulke mail aan t sturenquote:
Echt niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is fishing, die zijn al weken zulke mail aan t sturen
ook naar mensen die geen account hebben
Dat lijkt mij toch ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Gohquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ff serieus, Elies. Ik denk dat je ook ff moet klikken hoor. Strax is je account pleite!quote:
Mijn eerste reactie was eigenlijk :quote:
Ja ook, maar de discussie gaat er hier niet overquote:
Dat ziet er an sich nog best goed uit voor een scam-mail. Alleen aan de je/u-fout kun je op het eerste oog iets vermoeden, voor de rest moet je echt wel nadenken. Da's wat anders dan de gemiddelde mail die je gegevens probeert af te troggelenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:40 schreef vamperotica het volgende:
Laatst ook zo'n leuk mailtje...zogenaamd van Paypal
PayPal 01/06/2012 10:38:59 CEST
Transactiereferentie: 8BJ6058772069630K
Hallo,
U heeft $50,10 USD overgemaakt naar DealExtreme (nfo-sales@pay.dealextreme.com)
Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
Problemen met deze transactie?
Je hebt een periode van 24 uur vanaf de datum van de transactie om de betaling te annuleren.
Klik hier om de betaling onmiddellijk te annuleren
Webwinkel
DealExtreme
info-sales@pay.dealextreme.com
Instructies voor webwinkel
U heeft geen instructies ingevoerd.
Verzendadres
Jeroen Derksen
Hoofdstraat 50B
6671CE Zetten Nederland
Verzendgegevens
De verkoper heeft nog geen verzendgegevens verstrekt.
Wij vragen u niet te reageren op dit e-mailbericht. Dit e-mailadres wordt niet gecontroleerd en u ontvangt geen reactie. Als u hulp nodig heeft, kunt u inloggen op uw PayPal-rekening en rechtsboven op iedere PayPal-pagina op Hulp klikken.
U kunt e-mails in platte tekst in plaats van HTML-berichten ontvangen. Als u uw berichtgevingsvoorkeuren wilt wijzigen, logt u in op uw PayPal-account. Ga naar uw profiel en klik op Rekeninginstellingen.
Copyright © 1999-2012 PayPal. Alle rechten voorbehouden.
PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Gevestigd te: Luxemburg, 22-24 Boulevard Royal, 5ème étage, L-2449
RCS Luxem! bou rg B 118 349
E-mailreferentie PayPal PP120
Nou is het al eeuwen geleden dat ik überhaupt iets met paypal gedaan heb en googlend op de naam van meneer Derksen bleek dat die mailtjes bij verschillende mensen binnen zijn gekomen
Kwam er wel achter dat ik nog 5 euro op mn account had staan!
Hij was best netjes ja! Ook gewoon incl. Paypal logo en zulks!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat ziet er an sich nog best goed uit voor een scam-mail. Alleen aan de je/u-fout kun je op het eerste oog iets vermoeden, voor de rest moet je echt wel nadenken. Da's wat anders dan de gemiddelde mail die je gegevens probeert af te troggelen
Lekkert!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaaai![]()
Ik heb een hortensia gekregen van m'n collega's en een lekker luggie![]()
En sjokolaaaa van de stagiaire
Hi Ha Hortensiaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekkert!
Oh hortensia, that reminds me dat ik de tuin nog moet doen
Dan struikel je over het onkruidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hi Ha Hortensia![]()
We gaan wel met de oogjes dicht naar de voordeur
Ik ga wel bij Greys op de rug dan, die dendert er wel overheenquote:
Plaatsje gereserveerd voor volgend jaar?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:59 schreef Oognip het volgende:
Mijn kansen voor het vierde jaar stage op de obstetrie (kraam en verloskunde) heb ik vergroot
Nee dat kan helaas niet, maar mijn kansen zijn wel vergroot. Heb een aantal tips van het stagebureau gekregen die ik kan gebruiken als ik de keuzeafdelingen moet kiezen (dat kan pas volgend jaar). Ik denk dat de kans groot is dat het luktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Plaatsje gereserveerd voor volgend jaar?
Klimt heel goed jaquote:
quote:
Zolang je maar niet gaat voetballen hè! Niet met walrussen en ook niet met andere al dan niet opblaasbare dingenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:03 schreef Qwea het volgende:
mijn toeter doet het
Morgen weer naar de oranjetempel en Zondag ookVriendin komt er net mee : Ja hey, zondag hebben we toch jpop, gaan we daarna naar de oranjetempel?
"Ehm? NA jpop?"
-uhu!
"Godver, dan mag ik wel indammen met het bier"
-Ja idem dito met de wijn hier
"Oke, doen we"
-![]()
En de fysio gaat morgen ook te tempel, en zondag OOK te jpop en ws te tempel
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat voetballen hè! Niet met walrussen en ook niet met andere al dan niet opblaasbare dingen
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:50 schreef tombolafan het volgende:
WTF
Ik vraag nieuwe telefoon aan, verlening abonnement; PER 1-7-2012 NIEUW ABONNEMENT
Ik heb nu ineens geen bereik meer, kan alleen nog op wifi... Loopt dat stomme abonnement al
Zaterdag komt telefoon pas (en kennelijk ook simkaart ofzo), dus zit ik nu zoveel dagen zonder bereik???
KPN.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef tombolafan het volgende:
nee KPN
Wat is dat voor klotezooi???
Hoe kan ik nou ineens een aantal dagen zonder bereik zitten, ipv dat ze dat ff melden ofzo
Omdat het falers zijn. Ik zou de KS bellen en rvagen of ze gestoord zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef tombolafan het volgende:
nee KPN
Wat is dat voor klotezooi???
Hoe kan ik nou ineens een aantal dagen zonder bereik zitten, ipv dat ze dat ff melden ofzo
check je dmquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:05 schreef tombolafan het volgende:
klantenservice heb ik gemaild, ik kan niet meer bellen he
Jeejquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
KPN.![]()
Balen zeg! En wat zei de klanten´service´ ?
Ik heb de postcodeloterij snoepprijs gewonnen!Doosje celebrations.
Maal 2, dat wel.
Noem ik het woord bellen dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:05 schreef tombolafan het volgende:
klantenservice heb ik gemaild, ik kan niet meer bellen he
Zeg ff, dat dit dus niet de afspraak is, dat je belangrijke telefoontjes verwacht en dat ze het maar oplossen. En dat je NIET akkoord gaat met het abo van Zaterdag maar 1 juli wil (staat dat ook in je contract?!)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:08 schreef tombolafan het volgende:
oh ik mag de telefoon gebruiken van mn oppasouders, ff zoeken waar die is
in de bevestiging staat 1-7 jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg ff, dat dit dus niet de afspraak is, dat je belangrijke telefoontjes verwacht en dat ze het maar oplossen. En dat je NIET akkoord gaat met het abo van Zaterdag maar 1 juli wil (staat dat ook in je contract?!)
Goedzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in de bevestiging staat 1-7 ja
en ik laat me echt niet afschepen, wtf zegSowieso moet ik zowel morgenavond als vrijdag oppassen bij mensen zonder vaste telefoon dus dan moet ik wel kunnen bellen als er iets is
You go Tombo!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in de bevestiging staat 1-7 ja
en ik laat me echt niet afschepen, wtf zegSowieso moet ik zowel morgenavond als vrijdag oppassen bij mensen zonder vaste telefoon dus dan moet ik wel kunnen bellen als er iets is
Overigens, Als kpn niet mee wil werken, terug naar de phonehouse. ZIJ hebben het voor je afgesloten.quote:
Bullshit. Waarom kun je anders kiezen. En ook met nr behoud gaat dat niet op. Dus kul.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:26 schreef tombolafan het volgende:
KPN zegt dat abonnement altijd meteen ingaat
uhuquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
Qwea, m'n nieuwe nerdspeelgoed al gezien?
Er zit vast een KPN medewerker met rode oortjes nu.quote:
Ik zit er al JAREN niet meer. zit bij ben, bevalt me donders goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er zit vast een KPN medewerker met rode oortjes nu.![]()
![]()
KPNIk ga er nu weg, de laatste tijd veel teveel kneuzenacties van hen gezien.
Als je een nieuwe telefoon uitzoekt waar alleen een mini-simkaart in past misschien welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb het verkeerd gelezen denk ik
Want bij verlenging krijg je toch geen nieuwe simkaart? Tenminste, ik nooit
Ruilen tegen een op de vloer kakkend kitten?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:46 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil eten gaan maken maar er heeft zich een kitten op schoot genesteld. Damn.
Nee dank je! Die fase heb ik net gehad.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ruilen tegen een op de vloer kakkend kitten?
Oh ik wist niet eens dat het bestond, een mini-simkaartquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je een nieuwe telefoon uitzoekt waar alleen een mini-simkaart in past misschien wel
En dan is de zomer voorbij.quote:
Dat is ook leuk inderdaadquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee dank je! Die fase heb ik net gehad.![]()
Niet dat er veel drolletjes op verkeerde plaatsen waren maar diarree is zo heerlijk om doorheen te wandelen en dan de hele kamer mee te bestempelen.
iphone heeft micro simquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat het bestond, een mini-simkaart![]()
Ik ken alleen die kleine SD kaartjes.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan is de zomer voorbij.![]()
Ow wacht, dat is nu al.
Morgen komen er mensen naar Blutz kijken. Man is voetbalfan, afspraak kon niet op een andere dag dus zeg eens even hoe laat NL speelt? Want ik heb hem beloofd dat ik voor hem dan wel de wedstrijd op wilde zetten. Hopelijk blijven ze geen anderhalf uur hangen.quote:
Ik ben aan het bedenken welk kitten ook alweer niet snapte dat je echt door je hurkjes moet als je poept. 7 weken oud en nog met een sliert drol aan zijn kont de kattebak uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is ook leuk inderdaad
Vannacht hadden ze in de kattenbak gepoept en er daarna vrolijk doorheen gewandeld. Hele bench zat onder de poepDaarna ging Lara op de bak poepen en er daarna lekker in zitten
Ooooh! Ze komen om 7 uur, dan zijn ze tegen achten vast wel de deur uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
Morgen is Oranje pas om kwart voor negen ofzo geloof ik Cat?
Tsjechie, en geen ideequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:55 schreef Greys het volgende:
Komt RUS-POL eerst, of eerst Griekenland-Nogwat?
Whohoooooooooooooooquote:
Ja net ff gekeken, 20.45 uur aftrap.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooooh! Ze komen om 7 uur, dan zijn ze tegen achten vast wel de deur uit.![]()
Primaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Whohooooooooooooooo
Dan zitten we al heel snel in de 'nog 2 maanden en...'. Gaat snel!
Ik ga straks na het eten even DM's beantwoorden, ook jouwe! *
Andere kant van het land.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja net ff gekeken, 20.45 uur aftrap.
Komen ze van ver?
Waarom wilde je wachten dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:54 schreef Qwea het volgende:
Ik durf het er niet op te gokken, maar volgens mij had ik best nu mijn tattoo kunnen laten aanpakken ipv pas in Sept
Ja dan gaat ie de wedstrijd dus missen als ie bij jou om acht uur weg rijdtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Andere kant van het land.Voor mijn Blutzke.
Had ik gisteren ook, 2e helft Frankrijk - Engeland gemist en 1e helft Oekraïne - Zweden. En toch geen doelpunt gemistquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom wilde je wachten dan?
Ik baal echt dat ik moet vergaderen vanavond. Voetbalverslaafde
Moest je morgen niet ook al vergaderen tijdens oranje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom wilde je wachten dan?
Ik baal echt dat ik moet vergaderen vanavond. Voetbalverslaafde
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef indaha het volgende:
Onze Poepieis niet meer, hij werd ineens knalgeel en heel slecht ineens en in overleg met de DA hebben we hem vanmiddag in moeten laten slapen
![]()
Hier nog een foto toen hij nog een grote stoere kater was van 5+ kilo , nu woog hij nog geen 3kilo meer door nierfalen![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat moest wel. Totdat de heren erachter kwamen dat het Ned-Dui is en ze dat toch echt niet willen missenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Moest je morgen niet ook al vergaderen tijdens oranje?
Of was dat de vorige wedstrijd?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:18 schreef indaha het volgende:
Thanks allemaalhij ligt nu boven in het reismandje want we gaan hem in de tuin begraven maar het stortregent hier op het moment
Later. Nu Tsje-Grie en vanaaf om 20:45 POL-RUSquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:55 schreef Greys het volgende:
Komt RUS-POL eerst, of eerst Griekenland-Nogwat?
aaaahw. Sterktequote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef indaha het volgende:
Onze Poepieis niet meer, hij werd ineens knalgeel en heel slecht ineens en in overleg met de DA hebben we hem vanmiddag in moeten laten slapen
![]()
Hier nog een foto toen hij nog een grote stoere kater was van 5+ kilo , nu woog hij nog geen 3kilo meer door nierfalen![]()
[ afbeelding ]
Ach, wat naar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef indaha het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Vast wel, maar dan hoeft hij bij mij niet aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan gaat ie de wedstrijd dus missen als ie bij jou om acht uur weg rijdt
Schedelbasisfractuur gehad een aantal jaar geleden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:10 schreef Oognip het volgende:
Waarom heeft die keeper zo'n ding op z'n kop?
Alleen Binky tot nog toe, die stond ons op te wachten toen we thuiskwamen , die snuffelde even en toen ging hij ons kopjes geven . Straks haal ik Poepie naar beneden en dan kijk ik wel wat de anderen doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je de andere katten afscheid laten nemen?
Betty is een doorzetterquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan hoeft hij bij mij niet aan.![]()
En meneer wist het en had het ervoor over want hij krijgt Blutzke (als het klikt) als verjaardagkadootje. Stomtoevallig is hij de dag nadat ze weg mogen jarig.Kan het kind een mooie strik om on arrival.
Speaking of... de krabpaal is ontdekt. Met Betty als nummer 2 erin.*trots*
Ik ben benieuwd of ze het snappen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Alleen Binky tot nog toe, die stond ons op te wachten toen we thuiskwamen , die snuffelde even en toen ging hij ons kopjes geven . Straks haal ik Poepie naar beneden en dan kijk ik wel wat de anderen doen.
Komt die vraag nu bij iedere wedstrijd van Tsjechiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:10 schreef Oognip het volgende:
Waarom heeft die keeper zo'n ding op z'n kop?
ah dat verklaart hetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Omfg wat een goal zeg, die had m'n moeder nog kunnen scoren
[..]
Schedelbasisfractuur gehad een aantal jaar geleden.
Net als jouw vraag over die vreemde haarlijn van een speler?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Komt die vraag nu bij iedere wedstrijd van Tsjechie?
Cech heeft eens een schedelbasisfractuur opgelopen en draagt nu uit voorzorg een soort helm.
Ja want Engeland heeft al meer dan 1 wedstrijd gehad?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Net als jouw vraag over die vreemde haarlijn van een speler?
Lekker belangrijk ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja want Engeland heeft al meer dan 1 wedstrijd gehad?
Bovendien vroeg ik niets maar zei ik er iets van.
Dat is altijd afwachten. De een kijkt er niet meer naar om en de ander moet toch echt even snuffelen. Maar zo bied je ze in ieder geval wel de gelegenheid om afscheid te nemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Alleen Binky tot nog toe, die stond ons op te wachten toen we thuiskwamen , die snuffelde even en toen ging hij ons kopjes geven . Straks haal ik Poepie naar beneden en dan kijk ik wel wat de anderen doen.
Nja, of de andere blunders op EK's wat ze al voor de wedstrijd lieten zienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, dit zal de zwartste dag zijn in zijn voetbaldagboek, oh, domme commentator. Niet die dag waarop zijn schedel in tweeën lag heur
Ik vroeg het de vorige keer ook ja, maar ik wist het echt niet hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Komt die vraag nu bij iedere wedstrijd van Tsjechie?
Cech heeft eens een schedelbasisfractuur opgelopen en draagt nu uit voorzorg een soort helm.
Dat was echt een faalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg het de vorige keer ook ja, maar ik wist het echt niet hoor![]()
Maar ik zag net wel de blunder![]()
http://nos.nl/ek2012/live/persconferentie-en-training/quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:35 schreef senesta het volgende:
Hummer is jarigDrie alweer
![]()
[ afbeelding ]
Wat is er met Robben?
Rossi dan ook bijna zeker?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:08 schreef indaha het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Doe je goed!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik sta (gedeeld) bovenaan in de EK-poule op mijn werk. For real.
Wat een dwerg is het toch ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:30 schreef Muis006 het volgende:
Dick Advocaathij is af en toe net een tekenfilmfiguur, de boze buurman ofzo
"Een geldprijs". Maar dat zal wel niet zo heel veel voorstellen, ik werk niet voor een bank ofzo.quote:
broodje eiquote:
Wat een prachtgoal!quote:
Labje 111quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:01 schreef senesta het volgende:
http://www.rashondenwijze(...)ssen-en-aandoeningen
Duitse Herder
Ik denk dat het voor Nederland gunstiger is als Polen wint, of niet?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Nederland gunstiger is als Polen wint, of niet?
Als Nederland doorgaat jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Blijf ff positiefquote:
Dat dan weer wel, maar goed... moet 't morgen ook nog zien, we krijgen geloof ik Kuyt in plaats van Affelay?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kuytquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar goed... moet 't morgen ook nog zien, we krijgen geloof ik Kuyt in plaats van Affelay?
ja maar dan zou je gister al dood zijn toch?quote:
Oh ja, verdorie, zal daar maar eens achteraan gaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja maar dan zou je gister al dood zijn toch?
Hardste werker in het elftal hoor, maar nou niet een hele beste voetballer. Maar goed, misschien passt hij wat meer af, en komt van Persie dan eindelijk eens tot scorenquote:
een werkpaard idd, maar dat hebben we nodigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hardste werker in het elftal hoor, maar nou niet een hele beste voetballer. Maar goed, misschien passt hij wat meer af, en komt van Persie dan eindelijk eens tot scoren
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een werkpaard idd, maar dat hebben we nodig
Ik dacht dat we doelpunten nodig hadden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een werkpaard idd, maar dat hebben we nodig
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we doelpunten nodig hadden.
Doelpunt Smoelpuntquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we doelpunten nodig hadden.
Zo creatief waren we anders niet tegen de Denen :xquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:31 schreef Mama_Mia het volgende:
Ben het wel met Tombo eens, naast creativiteit is er een werkpaard nodig, anders sterft alles in schoonheid op een gegeven moment.
Ach das zo'n non-discussie ondertussen. Wat dat betreft ben ik t wel met Johan Derksen eens, met Affelay (rechtspoot) op links, en Robben (linkspoot) op rechts bakt Huntelaar er niet heel veel meer van dan van Persie, misschien zelfs wel minder omdat van Persie wel een betere voetballer is dan Huntelaar, maar Huntelaar een betere afmaker is in de 16.quote:
Dat lijkt me vrij essentieel morgenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach das zo'n non-discussie ondertussen. Wat dat betreft ben ik t wel met Johan Derksen eens, met Affelay (rechtspoot) op links, en Robben (linkspoot) op rechts bakt Huntelaar er niet heel veel meer van dan van Persie, misschien zelfs wel minder omdat van Persie wel een betere voetballer is dan Huntelaar, maar Huntelaar een betere afmaker is in de 16.
Je kan gewoon niet met je 'verkeerde' been een voorzet geven van die flanken, Affelay kan 'm niet in een keer voor gooien met links, of Robben met rechts, dus die móeten wel naar binnen komen, zodat ze dan wél met hun goede been kunnen schieten, maar ze zijn beide dusdanig ego dat ze vrijwel altijd dat zullen doen ipv een pass geven...
Dus doe je Huntelaar er in moet je ook de flanken wisselen, en misschien van Persie wel behouden als schaduwspits, en dan Sneijder op de plek van van Bommel zetten, zodat je van achteruit wat betere opbouw hebt, want t duurde allemaal gewoon te lang en voorspelbaar tegen die Denen, omdat alles via van Bommel/de Jong ging
Jij moet me geen woorden in de mond gaan leggen, met die voorspelbare amateurpsychologie van een dorpspastoorquote:
Na 1 wedstrijd zitten we niet halverwege aubquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
Dus ja, dan heb je al weer 4 á 5 wisselingen in zo'n team, ook als je nog meetelt dat hij wellicht Kuyt in wil brengen en Matthijsen weer terug is dus speelt ipv Vlaar![]()
Volgens mij zit je dan al op 6Das ook wellicht wat veel om zo even halverwege een toernooi te doen.
/Bondscoach
Mwah, als je geen voorzetten krijgt om af te makenquote:
Watquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij moet me geen woorden in de mond gaan leggen, met die voorspelbare amateurpsychologie van een dorpspastoor
En wie is die meneer met z'n geföhnde plakhaar?
ok ik ben je kwijtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij moet me geen woorden in de mond gaan leggen, met die voorspelbare amateurpsychologie van een dorpspastoor
En wie is die meneer met z'n geföhnde plakhaar?
Derksen een klassiekerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
Standaard kreten van Derksen, ken je klassiekers.
Ik moet ook nog even purrsenality en demagoog roepen
Ja, en een verlopen kopquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En met een dikke snor en lelijke pakken
Nogal jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat
Dit gaat een ongelooflijke rotdag worden, ikvoelut ikvoelut
Wat balenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:26 schreef Oognip het volgende:
Ik ga college weer missen en daar baal ik vanHet zijn belangrijke colleges en het zijn er maar weinig maar nu moet ik persee op de tijd naar de DA dat ik naar school moet.
Ik ben volgens mij veel te moe om te kijkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:08 schreef Oognip het volgende:
Eeeh... Ik doel op Nederland-Duitsland he
Ik stem ook voor een ingetjequote:Op woensdag 13 juni 2012 09:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat balenKan je wel van iemand de aantekeningen overnemen?
[..]
Ik ben volgens mij veel te moe om te kijkenEven zien of ik ergens een ingetje in kan bouwen vandaag
k ga lekker op pad vanavond, voetbal negeren, voetballen kunnen ze toch nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:59 schreef Greys het volgende:
Ik geloof serieus dat ik morgen niet wil kijken![]()
Dan wind ik me teveel op
scheelt dat t dan nog een keer isquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik stem ook voor een ingetjeeen ingetje van 3 dagen het liefst
Ik hoor net van een klasgenoot dat dit college vrijdag ook wordt gegeven gelukkigDan ga ik vrijdag wel.
Ik ben niet zo'n schijterdquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
scheelt dat t dan nog een keer is
k was altijd zo'n schijterd dat ik niets wilde missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |