Vd Vaart is teleurgesteld, niet van Marijkquote:Op maandag 11 juni 2012 22:42 schreef Oognip het volgende:
Als hij teleurgesteld is, waarom dan niet een andere opstelling proberen?Of een paar andere spelers of zo.
Ik denk dat dat komt omdat je zaterdag niet kanquote:Op maandag 11 juni 2012 22:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik geen één, doe ik iets verkeerd?![]()
Enniewee, 6 van de 8 wedstrijden goed voorspeld in de poule van mijn werk. Denk dat ik wel ergens in de hogere regionen sta. Nog wel.
Ohja. Demmit. Ezelsoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat je zaterdag niet kan
Het geruzie gaat nu vooral over "jij krijgt geen koekje" "en jij ook niet" "want jij bent gemeen" "en jij ook" enzoquote:
En trouwens; ons fantastische gezelschap ga je niet missen?quote:
Oh kijk, hoog niveau!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het geruzie gaat nu vooral over "jij krijgt geen koekje" "en jij ook niet" "want jij bent gemeen" "en jij ook" enzo
Hehehehehe, ik WIST dat die vraag ging komen toen ik dat typte.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En trouwens; ons fantastische gezelschap ga je niet missen?
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:53 schreef tombolafan het volgende:
wtf ik rij naar huis ging douchen en ik heb 37 pms
Ik deed niet meequote:
Lekken uit pm!!! Ban!!!!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het geruzie gaat nu vooral over "jij krijgt geen koekje" "en jij ook niet" "want jij bent gemeen" "en jij ook" enzo
Hier geen regenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:08 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh!![]()
Biet!![]()
Mag die regen even uit?
Niet als je van dat prikkeldraad hebt als qltelquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:09 schreef Partingglass het volgende:
1,5 maand valt toch nog wel mee? Dat haal ik gemiddeld noet met naar de kapper gaan of scheren.
Kut eigenlijk, want mijn shirt die ik dus had gekocht is verneuktquote:
Gelijk maar even gedaan; ik hoop maar dat ik nog op tijd benquote:Geachte klant
onze groeten
Wij informeren u dat:
Uw creditcard zal worden opgeschort voor opmerking
een administratief probleem.
Om jou te beschermen en bij te werken, klik hier, en
goed je moet alle gegevens vermeld.
Wij danken u voor uw vertrouwen naar uw bank
Bank
Gratis reactie 83130 51049 Cedex Chalons en Champagne
Volgens de wet van 6 januari 1978, hebt u recht op inzage,
rectificatie en verzet om uw informatie die zal worden uitgeoefend bij de Bank.
Ik hoop het ook echt voor jequote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelijk maar even gedaan; ik hoop maar dat ik nog op tijd ben
Toch fijn dat ze zo goed op me passen....quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je gehackt wordt omdat je de bank niet gebeld niet geklikt hebt zegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:09 schreef ElisaB het volgende:
Ja, zal ik hebben zegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Ja, stel je voor dat je gehackt wordt omdat je de bank niet gebeld niet geklikt hebt zeg
Kan mij niet schelen dat ze geen verstand van het Nederlandsch hebben; als ze maar weten hoe een Cc werktquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toch fijn dat ze zo goed op me passen....
Heb jij ook een Cc? Ik zou je bank maar even bellen!
NOOOOOOOOOOES!quote:Amsterdam, 12 juni, 2012
Uw Online Banking is tijdelijk geblokkeerd voor transactie.
Geachte klant,
Uw Online Banking is geblokkeerd We hebben onlangs uw account, en vermoedt dat uw ABN AMRO Bank account zouden zijn benaderd door een onbevoegde derde partij. De beveiliging van uw account is onze primaire zorg. Daarom, als een preventieve maatregel, hebben we tijdelijk beperkte toegang tot gevoelige account functies. Te herstellen toegang tot uw account, we hebben u nodig om uw identiteit te bevestigen. Om dit te doen moeten we u naar de onderstaande link te volgen en overgaan tot de bevestiging van uw gegevens: verifieren door op de volgende link te klikken.
http://www.abnamro.nl/veiligheid/verificatie/
Dank u voor uw geduld terwijl wij werken samen aan het beschermen van uw account.Na het invullen van de gevraagde informatie word uw internetbankieren automatisch geupdate met de nieuwe software. Wanneer u dit eenmaal heeft gedaan, word u telefonisch benaderd door een van de medewerkers van de afdeling internetbankieren, om de software volledig te installeren. Vergeet niet, is ABN AMRO Bank zich in voor uw veiligheid en bescherming.
dank voor uw tijd en medewerking,
Met Vriendelijke groten,
ABN AMRO Bank Nederland
dat is fishing, die zijn al weken zulke mail aan t sturenquote:
Echt niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is fishing, die zijn al weken zulke mail aan t sturen
ook naar mensen die geen account hebben
Dat lijkt mij toch ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Gohquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ff serieus, Elies. Ik denk dat je ook ff moet klikken hoor. Strax is je account pleite!quote:
Mijn eerste reactie was eigenlijk :quote:
Ja ook, maar de discussie gaat er hier niet overquote:
Dat ziet er an sich nog best goed uit voor een scam-mail. Alleen aan de je/u-fout kun je op het eerste oog iets vermoeden, voor de rest moet je echt wel nadenken. Da's wat anders dan de gemiddelde mail die je gegevens probeert af te troggelenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:40 schreef vamperotica het volgende:
Laatst ook zo'n leuk mailtje...zogenaamd van Paypal
PayPal 01/06/2012 10:38:59 CEST
Transactiereferentie: 8BJ6058772069630K
Hallo,
U heeft $50,10 USD overgemaakt naar DealExtreme (nfo-sales@pay.dealextreme.com)
Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
Problemen met deze transactie?
Je hebt een periode van 24 uur vanaf de datum van de transactie om de betaling te annuleren.
Klik hier om de betaling onmiddellijk te annuleren
Webwinkel
DealExtreme
info-sales@pay.dealextreme.com
Instructies voor webwinkel
U heeft geen instructies ingevoerd.
Verzendadres
Jeroen Derksen
Hoofdstraat 50B
6671CE Zetten Nederland
Verzendgegevens
De verkoper heeft nog geen verzendgegevens verstrekt.
Wij vragen u niet te reageren op dit e-mailbericht. Dit e-mailadres wordt niet gecontroleerd en u ontvangt geen reactie. Als u hulp nodig heeft, kunt u inloggen op uw PayPal-rekening en rechtsboven op iedere PayPal-pagina op Hulp klikken.
U kunt e-mails in platte tekst in plaats van HTML-berichten ontvangen. Als u uw berichtgevingsvoorkeuren wilt wijzigen, logt u in op uw PayPal-account. Ga naar uw profiel en klik op Rekeninginstellingen.
Copyright © 1999-2012 PayPal. Alle rechten voorbehouden.
PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Gevestigd te: Luxemburg, 22-24 Boulevard Royal, 5ème étage, L-2449
RCS Luxem! bou rg B 118 349
E-mailreferentie PayPal PP120
Nou is het al eeuwen geleden dat ik überhaupt iets met paypal gedaan heb en googlend op de naam van meneer Derksen bleek dat die mailtjes bij verschillende mensen binnen zijn gekomen
Kwam er wel achter dat ik nog 5 euro op mn account had staan!
Hij was best netjes ja! Ook gewoon incl. Paypal logo en zulks!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat ziet er an sich nog best goed uit voor een scam-mail. Alleen aan de je/u-fout kun je op het eerste oog iets vermoeden, voor de rest moet je echt wel nadenken. Da's wat anders dan de gemiddelde mail die je gegevens probeert af te troggelen
Lekkert!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaaai![]()
Ik heb een hortensia gekregen van m'n collega's en een lekker luggie![]()
En sjokolaaaa van de stagiaire
Hi Ha Hortensiaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekkert!
Oh hortensia, that reminds me dat ik de tuin nog moet doen
Dan struikel je over het onkruidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hi Ha Hortensia![]()
We gaan wel met de oogjes dicht naar de voordeur
Ik ga wel bij Greys op de rug dan, die dendert er wel overheenquote:
Plaatsje gereserveerd voor volgend jaar?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:59 schreef Oognip het volgende:
Mijn kansen voor het vierde jaar stage op de obstetrie (kraam en verloskunde) heb ik vergroot
Nee dat kan helaas niet, maar mijn kansen zijn wel vergroot. Heb een aantal tips van het stagebureau gekregen die ik kan gebruiken als ik de keuzeafdelingen moet kiezen (dat kan pas volgend jaar). Ik denk dat de kans groot is dat het luktquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Plaatsje gereserveerd voor volgend jaar?
Klimt heel goed jaquote:
quote:
Zolang je maar niet gaat voetballen hè! Niet met walrussen en ook niet met andere al dan niet opblaasbare dingenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:03 schreef Qwea het volgende:
mijn toeter doet het
Morgen weer naar de oranjetempel en Zondag ookVriendin komt er net mee : Ja hey, zondag hebben we toch jpop, gaan we daarna naar de oranjetempel?
"Ehm? NA jpop?"
-uhu!
"Godver, dan mag ik wel indammen met het bier"
-Ja idem dito met de wijn hier
"Oke, doen we"
-![]()
En de fysio gaat morgen ook te tempel, en zondag OOK te jpop en ws te tempel
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat voetballen hè! Niet met walrussen en ook niet met andere al dan niet opblaasbare dingen
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:50 schreef tombolafan het volgende:
WTF
Ik vraag nieuwe telefoon aan, verlening abonnement; PER 1-7-2012 NIEUW ABONNEMENT
Ik heb nu ineens geen bereik meer, kan alleen nog op wifi... Loopt dat stomme abonnement al
Zaterdag komt telefoon pas (en kennelijk ook simkaart ofzo), dus zit ik nu zoveel dagen zonder bereik???
KPN.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef tombolafan het volgende:
nee KPN
Wat is dat voor klotezooi???
Hoe kan ik nou ineens een aantal dagen zonder bereik zitten, ipv dat ze dat ff melden ofzo
Omdat het falers zijn. Ik zou de KS bellen en rvagen of ze gestoord zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:55 schreef tombolafan het volgende:
nee KPN
Wat is dat voor klotezooi???
Hoe kan ik nou ineens een aantal dagen zonder bereik zitten, ipv dat ze dat ff melden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |