Wie dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Oh het kan nog veel enger.
Een (niet nader te benoemen) user van fok! Werkzaam als software-ontwikkelaar/adviseur. Zei ergens in een topic zomaar even gegevens van fokkers te kunnen achterhalen als hij dat wilde. Omdat het *grote bedrijf* met gevoelige informatie, een klant is van het software-bedrijf waar hij werkt. Hij heeft zich na dat topic niet meer laten zien op fok!. Waarschijnljik post hij nu onder een kloon. En ik heb wel een sterk vermoeden welke user het zou kunnen zijn.
Nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:23 schreef koemleit het volgende:
Beetje flauw om hier nog extra een klaagbaaktopic over te openen.. je hebt al genoeg aandacht gehad in het FB topic lijkt me..
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niet
Het is klachtwaardig en op deze manier kunnen meer mensen genieten hiervan
Kastanovaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Oh het kan nog veel enger.
Een (niet nader te benoemen) user van fok! Werkzaam als software-ontwikkelaar/adviseur. Zei ergens in een topic zomaar even gegevens van fokkers te kunnen achterhalen als hij dat wilde. Omdat het *grote bedrijf* met gevoelige informatie, een klant is van het software-bedrijf waar hij werkt. Hij heeft zich na dat topic niet meer laten zien op fok!. Waarschijnljik post hij nu onder een kloon. En ik heb wel een sterk vermoeden welke user het zou kunnen zijn.
Oh Schenk, wie?quote:Op woensdag 13 juni 2012 02:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee, niet Kastanova. Ik heb het over een serieuze teringlijer.
Nee een ánderequote:
Niet zo heel gek dat je er in trapte maar het is natuurlijk niet de schuld van Fok!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:37 schreef yyyentle het volgende:
Het is ook grappig eigenlijk. Leuke mop toch wel.
Ben nu wel nieuwsgierig, wie dan wel?quote:
Kastanova waar is die gebleven een lifeban gekregen of zo of een andere nick aangenomen?quote:
Ja natuurlijk, wat dacht jij dan? Ons leven bestaat uit het naar verjaardagen gaan en daar over dit soortquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:40 schreef Maikuuul het volgende:
Wedden dat dat domme wijf die onzin ook nog gaat vertellen tijdens een verjaardag ?
"Joa en toen zei Lex dus dit ... en toen postte ze zijn e-mail adres zomaar, omdat ze het er niet meer eens waren !!!!!"
Dan heb je wel veel verjaardagen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:07 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat dacht jij dan? Ons leven bestaat uit het naar verjaardagen gaan en daar over dit soort
dingen te praten.
Oh, ik vier het meestal in WoW met mijn matties.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:51 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Ja gezelli, veel chips, borrelnootjes, patat en fondue, je weetz.
Doen ze toch al niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Juist wel, anders leren ze het nooit.
Binnenkort praat je alleen nog maar over je kind op verjaardagen en is WoW er niet meer bij.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oh, ik vier het meestal in WoW met mijn matties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |