Nee een ánderequote:
Niet zo heel gek dat je er in trapte maar het is natuurlijk niet de schuld van Fok!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:37 schreef yyyentle het volgende:
Het is ook grappig eigenlijk. Leuke mop toch wel.
Ben nu wel nieuwsgierig, wie dan wel?quote:
Kastanova waar is die gebleven een lifeban gekregen of zo of een andere nick aangenomen?quote:
Ja natuurlijk, wat dacht jij dan? Ons leven bestaat uit het naar verjaardagen gaan en daar over dit soortquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:40 schreef Maikuuul het volgende:
Wedden dat dat domme wijf die onzin ook nog gaat vertellen tijdens een verjaardag ?
"Joa en toen zei Lex dus dit ... en toen postte ze zijn e-mail adres zomaar, omdat ze het er niet meer eens waren !!!!!"
Dan heb je wel veel verjaardagen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:07 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat dacht jij dan? Ons leven bestaat uit het naar verjaardagen gaan en daar over dit soort
dingen te praten.
Oh, ik vier het meestal in WoW met mijn matties.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:51 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Ja gezelli, veel chips, borrelnootjes, patat en fondue, je weetz.
Doen ze toch al niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Juist wel, anders leren ze het nooit.
Binnenkort praat je alleen nog maar over je kind op verjaardagen en is WoW er niet meer bij.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oh, ik vier het meestal in WoW met mijn matties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |