quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef yyyentle het volgende:
Het is gewoon niet OK hier op Fok. Mensen met een andere mening worden opgespoord en door die randdebielerige mensen die in Pol posten en niets anders te doen hebben opgespoord.
Echt een foute boel is het hier. Goed dat dit nu bekend wordt. Je moet dus als je een andere mening hebt dan de standdaardposters in politiek, nooit op Fok posten en al helemaal niet je eigen naam geven, zoveel is wel duidelijk.
Ik heb al zoveel gezeik gehad met die Wim Dankbaar die mijn oude moeder belde? Ik dacht veilig te zijn op Fok, niet dus.
Minecraftquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hihihi dat linkje van facebook postte ik in het minecraft topic en ik kreeg zeven dm's van 'WTF H AAL WEG MAN' hihi dat vond ik wel stoer.
Groetjes,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:48 schreef Enchanter het volgende:
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Een echte SP-er.
Zonder enige kennis van zaken lekker ranten en geloven in je eigen gelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |