quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef screwloose het volgende:
![]()
Ik heb deze smiley nog nooit gebruikt
Jaquote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stomme landen die onverwachts beter spelen
Als in een soort maffe knuffel, ja hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we uithuilen in elkaars armen?
Trustenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, bed in, de wekker gaat weer om 4 uur..
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Uiteraard.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als in een soort maffe knuffel, ja hoor.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
Stiekem ben ik best blij dat ik niet op de vrouw uit de OP lijk.
Nou iddquote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef xFriendx het volgende:
Ben niet zoals Tijn, maar moet wel zeggen dat ik wel iets meer kan genieten van het spel van veel andere ploegen dan dat van OranjeZit veel meer mentaliteit in. Die Russen, Italië, dit potje wederom.
Het spel van Oranje is sowieso om te huilen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef xFriendx het volgende:
Ben niet zoals Tijn, maar moet wel zeggen dat ik wel iets meer kan genieten van het spel van veel andere ploegen dan dat van OranjeZit veel meer mentaliteit in. Die Russen, Italië, dit potje wederom.
quote:
quote:
Trustenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kom naar Rotterdam danquote:
Wat?quote:
Ik op kakkertje van Hakkebarquote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik vind die man lijken op Rensjebree
Van Persie en Robben zijn om te huilen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het spel van Oranje is sowieso om te huilen.
Nee joh, jij bent toch al bezetquote:
tot nu toe vind ik niets gezellig aan voetbalquote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niksIk vind het leuk
En zo gezellig
Opstelling is bijna onveranderd, Vlaar wordt alleen gewisseld voor Mathijsen die weer fit is.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Van Persie en Robben zijn om te huilen.
De rest valt wel mee. Huntelaar er in en je krijgt een ander resultaat.
Maar goed. Stiekem hoop ik dat van Marwijk er niks mee doet en Duitsland lekker wint woensdag
Tis toch belachelijk dat Bert Huntelaar zaterdag maar een kwartier ofzo liet spelenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Van Persie en Robben zijn om te huilen.
De rest valt wel mee. Huntelaar er in en je krijgt een ander resultaat.
Maar goed. Stiekem hoop ik dat van Marwijk er niks mee doet en Duitsland lekker wint woensdag
Ik ben niet bezetquote:
Ja hallo, waarom denk jij dat ik iedereen uitnodig!! Niet voor het voetballen hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tot nu toe vind ik niets gezellig aan voetbal
Ja ik kijk elke wedstrijd. Ook gewoon thuis alleen op de bankquote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik had een kusje gekregen van Myra.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Volgende meet?quote:
Ok!quote:
Zekerquote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tis toch belachelijk dat Bert Huntelaar zaterdag maar een kwartier ofzo liet spelen
Ik snap er ook niks van.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tis toch belachelijk dat Bert Huntelaar zaterdag maar een kwartier ofzo liet spelen
Ik vind sowieso dat elke speler zonder shirt moet spelen!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeker
Huntelaar en Van Persie moeten er gewoon beiden in staan
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat elke speler zonder shirt moet spelen!
Ik heb morgen ook wel tijdquote:
Hmm vooruit.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een kusje gekregen van Myra.
[..]
Volgende meet?
Het begint ernstige vormen aan te nemenquote:
Mag dat dan ook bij damesvoetbal?quote:
Van mij wel hoorquote:
Hoi tijn. Hoe was de meeting in Rotterdam eigenlijk van dat nieuwe mensen leren kennen topic?quote:
Hoe laat en waar?quote:
Dat had ik wel goed voor elkaar. 3 mannen bij elkaar met allemaal een lippenstift kusje op hun wang.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een kusje gekregen van Myra.
Je bent net een beestje dat zijn territorium markeertquote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had ik wel goed voor elkaar. 3 mannen bij elkaar met allemaal een lippenstift kusje op hun wang.
Op een bedquote:
Zomer in de bol, warm weerquote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Zit er wat in de lucht? Al die gierende hormoontjes....
Is altijd toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Mag in de mijne!quote:
Doe je mee?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Wat is je adresquote:
Leuk, zeker voor herhaling vatbaar. Binnenkort weer een meet.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hoi tijn. Hoe was de meeting in Rotterdam eigenlijk van dat nieuwe mensen leren kennen topic?
Oke dat magquote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er toch altijd een topje onderaan
Zo, niet te enthousiast hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welja, als ik de mensheid er mee kan helpen.
Waar?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Zo hoort dat.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je bent net een beestje dat zijn territorium markeert
quote:
Hups, sandwich?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welja, als ik de mensheid er mee kan helpen.
Bescheidenheid. Anders heb ik morgen geen stem meer nadat ik schreeuw hoe graag ik je wil, hoe hard ik je wil, again and again.quote:
Grappig om te lezen dat er dingen zijn waar ik niet nerd genoeg voor ben.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
Hey zijn hier trouwens nerds die Batman comics lezen ??? Ik zoek namelijk een deel van Batman comics waar Harley Quinn inzit ???
Ik wil haar namelijk tekenen en dan is het wel handig als ik een comic weet te vinden waar ze inzit zodat ik een goed voorbeeld heb voor tekenen
There's a first for everythingquote:
Kun je niet gewoon googlen op Harley Quinn?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
Hey zijn hier trouwens nerds die Batman comics lezen ??? Ik zoek namelijk een deel van Batman comics waar Harley Quinn inzit ???
Ik wil haar namelijk tekenen en dan is het wel handig als ik een comic weet te vinden waar ze inzit zodat ik een goed voorbeeld heb voor tekenen
Ik zou eerst kotsen en daarna douchen als ik jou was.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga douchen , kotsen en tot half 3 in bed wachten tot ik in slaap val... veel plezier met dit klote voetbal...
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga douchen , kotsen en tot half 3 in bed wachten tot ik in slaap val... veel plezier met dit klote voetbal...
Kusje chicaquote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
Yep ik ben aan het googlen oh ik vind het al arkham city geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon googlen op Harley Quinn?
Maar Breuls leest veel Batman geloof ik.
Okee beter. Misschien kom ik ook eens langs dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk, zeker voor herhaling vatbaar. Binnenkort weer een meet.
Hangt ook van de stijl af die je wilt tekenen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yep ik ben aan het googlen oh ik vind het al arkham city geloof ik
Moet je zeker doen, is in Utrecht op 30 juniquote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Okee beter. Misschien kom ik ook eens langs dan.
Ahh thanks dat zijn nou even de weetjes die ik nodig heb.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt ook van de stijl af die je wilt tekenen.
Bijvoorbeeld realisme moet je Harley Quinn Alex Ross zoeken.
Genoteerd. Zal eens kijken of het goed uitkomt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet je zeker doen, is in Utrecht op 30 juni
Ross werkt vaak met vrienden en familie die voor hem model staan, dus het is anatomisch erg goed.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:26 schreef formerjellybean het volgende:
Oh die Alex Ross zijn inderdaad erg cool voor tekeningen
quote:
Welke deelgemeente van Rotterdam woon jij eigenlijk?quote:
Jahaa dat is de ticket!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Gewoon "neuken dan maar" doet wonderen
Ik vind haar er vooral stoer en gevaarlijk en sexy uitzien en dat zijn vaak wel de leuke types om te tekenen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ross werkt vaak met vrienden en familie die voor hem model staan, dus het is anatomisch erg goed.
Dit, samen met zijn verftechnieken, zorgen er wel voor dat hij maar weinig werk gedaan krijgt.
Geen enkelequote:Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Welke deelgemeente van Rotterdam woon jij eigenlijk?
quote:
Gorinchem!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:30 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar je woont wel in de buurt van Rotterdam?
Aha okeequote:Op maandag 11 juni 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gorinchem!
Mn stiefma woont in Crooswijk
Zei iemand dat maar tegen mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Gewoon "neuken dan maar" doet wonderen
Ik ben niet zo thuis in Batman. Waarschijnlijk weet Captain_Maximum er meer van af dan ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind haar er vooral stoer en gevaarlijk en sexy uitzien en dat zijn vaak wel de leuke types om te tekenen.
Die kans is aanwezig jaquote:Op maandag 11 juni 2012 22:32 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Aha okee
Ik zag Rotterdam voorbij komen in dit topic en dan gaat mijn stadsgenoot-alarm automatisch af.
Je weet maar nooit.. voor je het weet zitten hier mensen die om de hoek wonen ofzo.
Je weet simpelweg teveel van comics, net zoals die gasten uit The Big Bang Theory.quote:
Series he, niet realistischquote:Op maandag 11 juni 2012 22:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je weet simpelweg teveel van comics, net zoals die gasten uit The Big Bang Theory.
Maar goed, zelfs die hebben inmiddels allemaal een chick en gaan trouwen in de serie enzo
Jersey Shore niet als realistisch erkennenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ook dat schijnt niet altijd realiteit te zijn.
Moet ik nog steeds seizoen 4 en 5 van downloaden bekijkenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jersey Shore niet als realistisch erkennen
Laat maar weten wat voor soort je zoekt. Ik weet overal wel een beetje vanaf.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ik denk dat ik ook maar comics ga lezen vind het tekenen zo gaaf
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef formerjellybean het volgende:
Nou nee , ik vind het een irritant dom wicht die steeds zit te jammeren
Gebanned nog wel zoooo! Knapquote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Gebanned tot 20 mei, daarna wel weer lekker gepost, maar kom hier niet meer, gaat me te snel en ik pas niet echt in het topic vind ik. (Maar bij de meets vind ik het juist wel super chill, gaat minder snel ofzo?)
Je haat overal?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef Strani het volgende:
Iemand zei hier vanavond dat ik alleen nog in FB haat. Ik wil daar op zeggen dat ik vereerd ben dat m'n posts daar blijkbaar tóch nog worden gelezen
(Maar ik haat niet alleen daar hoor)
Tuurlijk, ik discrimineer nietquote:
Eens. Ik post hier ook bijna niet meer.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Gebanned tot 20 mei, daarna wel weer lekker gepost, maar kom hier niet meer, gaat me te snel en ik pas niet echt in het topic vind ik. (Maar bij de meets vind ik het juist wel super chill, gaat minder snel ofzo?)
Daarom, ik vind het altijd een soort reunie van ex-users en huidige users daar, als er weer eens wat is. Reuzegezellig.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef Drommeldaris het volgende:
FB is het secundaire topic van dit topic toch? Moet er haast wel kijken om dit topic een beetje te kunnen volgen
Het is gelukkig weer even rustig in de FB maar dit topic is dan ook steeds stiller aan het worden.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik discrimineer niet
Nee serieus, ik haat nergens maar vind het meestal wel interessant als er weer eens wat is in FB. Verder niks.
Ik begin ook steeds minder aanwezig te zijn op FOK!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Eens. Ik post hier ook bijna niet meer.
Dit is nog wel het enige topic waar ik kom, dus ik fok überhaupt niet zoveel meer.
Toch heerlijk, ramptoerisme nezo.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar om het er nu gezellig te gaan noemen
Dit was toch onze bezigheidstherapie?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar om het er nu gezellig te gaan noemen
Ja, dat mag niet van de forumgestapo. Had je kunnen weten van te voren.quote:
Ja sommige mensen vinden dat vervelend en denken dat je ze dan opnaait ofzo...quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat mag niet van de forumgestapo. Had je kunnen weten van te voren.
Ik vind het nu al persoonlijk worden en je hebt het niet eens tegen mij!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja sommige mensen vinden dat vervelend en denken dat je ze dan opnaait ofzo...
Of ze vinden dat je ze lastig-valt als het erg persoonlijk wordt
Daar had ik ook al een rel overquote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja sommige mensen vinden dat vervelend en denken dat je ze dan opnaait ofzo...
Of ze vinden dat je ze lastig-valt als het erg persoonlijk wordt
Ik mis jou Myrquote:
Ik ben er altijd man, altijd.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik mis jou MyrHartverscheurend, hou het nauwelijks vol
Ga je nog een keer naar een meet ofzo?
Wat is er waar de 22ste?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben er altijd man, altijd.
Alleen de 22ste niet waarschijnlijk, want ik moet de 23ste kei vroeg werken.
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Homo's mogen overal hun mening over geven a la Gordon
Ik ga ook homo worden denk ik
quote:
Homo worden je hebt het in je of je hebt het nietquote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Homo's mogen overal hun mening over geven a la Gordon
Ik ga ook homo worden denk ik
Gooi er maar een hosselverhaal inquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:36 schreef El_Matador het volgende:
Wat een weekend. Nu weer de harde realiteit.
Viel wel mee. Gezellig gisteren en vandaag met lekker gekke incameisje met haar pittige rood-roze-paarse kapsel opgetrokken. Naar een Andalusisch-wit dorpje 4 uur te noorden van Bogota. Slimme en leuke meid.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gooi er maar een hosselverhaal in
sweet dreams!quote:
Goedemorgenquote:
Tss je zou willen dat je een chick half zo leuk, tof, lief en sexy als myr aan de haak kon slaan!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehe nee, myr is niet goed genoeg voor me.
Ja maar wat nou als ze niet je type is?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss je zou willen dat je een chick half zo leuk, tof, lief en sexy als myr aan de haak kon slaan!
Puntige knieën.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss je zou willen dat je een chick half zo leuk, tof, lief en sexy als myr aan de haak kon slaan!
Ja maar ja maar.... Een leuk shirtje? Wat is of wat vind jij een leuk shirtje?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:35 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Het is een afgeknipte spijkerbroek met een leuk shirt en hoge hakken geworden. Mochten jullie in spanning zitten te wachten op wat ik aan zou doen, dan hoeft dat nu niet meer
.
Shirtje met Betty Boob erop. Iedereen houdt van Betty Boobquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.... Een leuk shirtje? Wat is of wat vind jij een leuk shirtje?
Er zijn mensen die een shirtje met bv pino leuk vinden. Maar er zijn ook mensen die dat niks vinden. En zo kan ik even door gaan met voorbeelden geven.
Maar lang verhaal kort, foto's zeggen zeggen veel meer dan een stukje tekst
Ik heb niks met betty boobquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Shirtje met Betty Boob erop. Iedereen houdt van Betty Boob. En zo niet, dan toch.
Voetbal kijken met kinderenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik kwam er achter dat ik gister al een jaar in het radio topic post
Zo druk dagje! Ik MOET vandaag strijken, en ik wil ook even een uurtje gaan sporten.
En moet boodschappen halen voor de BBQ morgen, Nederland - Duitsland
Geen idee wat ik allemaal moet halenIn ieder geval bier en rose
10-11 personen en 2 kidsHeeeeeeeeeeeelp
Waarvan eentje ligt te slapen denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voetbal kijken met kinderen
the horror
Ik was zondag voetbal aan het kijken en mijn neefje was de hele tijd in de veronderstelling dat ik wel een Dora dvd voor hem ging opzettenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarvan eentje ligt te slapen denk ik
Neefje is wel leukAlleen riep hij volgens mijn schoonzusje Goaaaaaaaaaaaaal toen Denemarken scoorde
Dus we moeten hem even goed opvoeden morgenavond
Awwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was zondag voetbal aan het kijken en mijn neefje was de hele tijd in de veronderstelling dat ik wel een Dora dvd voor hem ging opzetten
Joch was nog net niet depressief toen ik voor de 5e keer nee zei
Ik vraag mij af hoe het aankomend weekend ga doen aangezien ik dan alleen ben met mijn nichtje en neefjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwwww
Mijn nichtje heeft toen op de iPad Dora gekekenHandig die dingen
je laptop aanzetten? Zodat ze daar Dora op kunnen kijken?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe het aankomend weekend ga doen aangezien ik dan alleen ben met mijn nichtje en neefje
Gaan ze met zijn 2en aan mijn hoofd zeuren dat ze iets anders dan voetbal willen kijken
Moet ik wel een laptop hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je laptop aanzetten? Zodat ze daar Dora op kunnen kijken?
Zij staat er om iets positiefs. Ik vind het wel een beetje overdreven, maar ach.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb op de achterpagina van de Spits gestaan
Verloor er wel mijn baan door maar goed
Tja, beveiligingsbedrijf waar ik voor werkte vond het niet zo heel tof dat ik duidelijk op de foto stond en recht tegenover de MEquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zij staat er om iets positiefs. Ik vind het wel een beetje overdreven, maar ach.
ow dan is het toch niet zo erg?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet ik wel een laptop hebben
En ik zit in hun huis zodat ze gewoon hun eigen speelgoed hebben enzo
Dat klopt, ik hoopte op een fotoquote:
Over een baan gesproken, ik kwam van de week iets tegen in Amsterdam. Iphone repareren. Is een bedrijf dat alles van Apple repareerd. Je kan intern dus door schuiven naar andere afdelingen. Maar je stapt in op iphone afdeling.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja, beveiligingsbedrijf waar ik voor werkte vond het niet zo heel tof dat ik duidelijk op de foto stond en recht tegenover de ME
Nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dan is het toch niet zo erg?
thanks voor de tipquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat klopt, ik hoopte op een foto
[..]
Over een baan gesproken, ik kwam van de week iets tegen in Amsterdam. Iphone repareren. Is een bedrijf dat alles van Apple repareerd. Je kan intern dus door schuiven naar andere afdelingen. Maar je stapt in op iphone afdeling.
Complete interne opleiding, niks van kennis verplicht alleen wat geduld
Kijk even op de site van macrepair zet er www. En .nl voor en achter en kijk bij vacarure
Wie weer wat voor jou?
dan leg je ze op bedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet
Als de een speelt met iets dan wil de ander er ook mee spelen en dan wordt meestal slaan en shit tussen die 2
Daar trapt die 7jarige niet meer in wanneer ik zeg dat het al 23uur is en dus allang al bedtijdquote:
tostiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:40 schreef Myraela het volgende:
Salami tosti of een eitje bakken. Lastiglastig.
7 jarige mag tot 23:00 uur opblijvenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar trapt die 7jarige niet meer in wanneer ik zeg dat het al 23uur is en dus allang al bedtijd
Neequote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
7 jarige mag tot 23:00 uur opblijven
Owquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Maar vaak wil ze niet naar bed en dan zei ik altijd dat het al 23uur was, maar daar trapt ze nu niet meer in
Die gaat zo in de tuin staan dan hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
Je gaat nu naar bed anders zet ik je in de tuin
wat een vervelend kindquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gaat zo in de tuin staan dan hoor
Het is echt een schatje, maar ze is net zo eigenwijs als ik benquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat een vervelend kind
Uhmzzz, je krijgt nu een ijsje en daarna ga je lekker slapen?
Als mijn neefje niet luisterd zeg ik altijd : als je nu niet luisterd dan bel ik papa en dan mag je nooit meer bij mij spelen en dan mag je nooit meer mee naar Feyenoordquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is echt een schatje, maar ze is net zo eigenwijs als ik ben
Zit een beetje in de familie denk ik
Owquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo heb ik een keer gedreigd dat ik haar moeder ging bellen als ze nu niet naar bed zou gaan, ze pakte gewoon de telefoon en belde zelf, hoe vind je die
quote:
Helaasquote:
quote:
Wat was er zo genant?quote:
Ja, ik had eigenlijk even een foto moeten maken, hij was echt hugequote:
Waar was het? Daar wil ik ook heen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik had eigenlijk even een foto moeten maken, hij was echt huge. En ik zit nu zo vol als een potje met pieren
.
Ik ging in mijn tussenuren naar huis en mijn stiefpa was ook thuis. Dus ik loop zo binnen, staat er porno op. Ik weer naar buiten lopen, wachten tot er iets anders op stond en toen liep ik naar binnen. Hij zo: IK DACHT DAT JIJ NAAR SCHOOL MOEST!?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
VERTEL VERTEL. Niet te snel we schrijven mee.
Bagels and Beans in Enschedequote:
Het is awkward.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ging in mijn tussenuren naar huis en mijn stiefpa was ook thuis. Dus ik loop zo binnen, staat er porno op. Ik weer naar buiten lopen, wachten tot er iets anders op stond en toen liep ik naar binnen. Hij zo: IK DACHT DAT JIJ NAAR SCHOOL MOEST!?
akwaaaard.
Wat voor porno?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ging in mijn tussenuren naar huis en mijn stiefpa was ook thuis. Dus ik loop zo binnen, staat er porno op. Ik weer naar buiten lopen, wachten tot er iets anders op stond en toen liep ik naar binnen. Hij zo: IK DACHT DAT JIJ NAAR SCHOOL MOEST!?
akwaaaard.
Ik snap niet waarom ze haar stiefpa zou willen ontwapenenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:24 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze een Harry Potter-spreuk. Maar dan had je Expelliarmus moeten gebruiken.
Hij zit porno te kijken. Zijn er mannen die porno kijken zonder een wapen in de hand te hebben?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze haar stiefpa zou willen ontwapenen.
Ik denk dat Faye voor wat betreft haar stiefpa meer in een avada kedavra mood is dan een expelliarmus moodquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:27 schreef twi het volgende:
[..]
Hij zit porno te kijken. Zijn er mannen die porno kijken zonder een wapen in de hand te hebben?
Dit ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:28 schreef Myraela het volgende:
Dit moet je trouwens wel tegen je moeder vertellen, want porno kijken is wel een soort van vreemd gaan.
Nouja, je weet nu in elk geval dat hij wel zat te fappen. Geen dank voor die mental image.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, want hij zat achter een muur, maar de tv zie je meteen.
Vind je?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:28 schreef Myraela het volgende:
Dit moet je trouwens wel tegen je moeder vertellen, want porno kijken is wel een soort van vreemd gaan.
Ik hoop dat dit niet serieus isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:28 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:28 schreef Myraela het volgende:
dat laatste.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:30 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Is het logisch een UBM (Universal business model) toe te voegen aan een bedrijfsplan?
Of alleen de basisdingen, zoals missie, visie en dergelijke?
Ja he, daar was ik sowieso al mee begonnenquote:
Nee. Waarom zou ik dat doen, ik ben nog met een studie bezig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:36 schreef twi het volgende:
Ben je gisteren begonnen met een studie, Samzz?
Omdat er de laatste twee dagen ineens hele moeilijke woorden in jouw posts staan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik dat doen, ik ben nog met een studie bezig.
Dat zijn geen moeilijke woorden, ik heb alleen een beetje bedenkingen over wat ik waar moet zetten en ik dacht, ik vraag het op FOK!. Dat is ideaalquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:37 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat er de laatste twee dagen ineens hele moeilijke woorden in jouw posts staan.
Die heb ik ook aan!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Shirtje met Betty Boob erop. Iedereen houdt van Betty Boob. En zo niet, dan toch.
Briljantquote:
Ik heb beidequote:
Ja, dat heb ik met deze en mn Smurfin shirt. Die zit veel strakker.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Briljant!
Wat wel typisch is, is dat dit shirtje dezelfde maat is als m'n Hello Kitty shirt, maar deze zit een stuk losser.
Uiteraardquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met deze en mn Smurfin shirt. Die zit veel strakker.
Oh en de pumps zijn door Dateding goedgekeurd
Zo groot zijn ze niet nee. Of het moet om dat boobvormige hoofd gaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:54 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, het is met een P. Betty Boop.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:54 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, het is met een P. Betty Boop.
Niet zo hatenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:55 schreef twi het volgende:
[..]
Zo groot zijn ze niet nee. Of het moet om dat boobvormige hoofd gaan
Ongetwijfeld. Maar nu even nietquote:
Eugh, hallucenaticdruginfusedkiddiestuffquote:
Niet overdrijven. Ze zijn best schattig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eugh, hallucenaticdruginfusedkiddiestuff
Ze zijn eng. Alsof Hunter S. Thompson een artikel voor de Penny heeft geschreven. Maar dan zonder de awesomeness.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Ze zijn best schattig.
Noem je de Penny nou awesome?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zijn eng. Alsof Hunter S. Thompson een artikel voor de Penny heeft geschreven. Maar dan zonder de awesomeness.
Nee.quote:
Oh wacht, Hunter S. Thompson.quote:
quote:
quote:Ach, My Little Pony is cute. Ik keek er vroeger heel veel naar samen met vriendje. Die nu homo blijkt
.
Word?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
Kan ik in een tekstbestand een pagina liggend instellen, of is dan meteen m'n hele rapport naar de tering?
Mata , alles ok?quote:
Teddy Ruxpinquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:27 schreef twi het volgende:
Teddy Ruxpin, Gummi Bears, Saved By The Bell, Land of the Lost, Dinosaurs
Oude tijden
Hey Barb, ja, doodmoe, maar wel in Buenos Aires, hoest met jou?quote:
Zeg maar weer af dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, ik kwam melden dat ik vrijdag niet kon naar de meet. Ik had afgesproken bij mijn zusje te gaan eten.
Buenos Airesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey Barb, ja, doodmoe, maar wel in Buenos Aires, hoest met jou?
Oh jee... Even proberen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:43 schreef Y_U_NO het volgende:
[..]
Word?
als ja,
Klik op het tabblad Pagina-indeling, in de groep Pagina-instelling, op Marges.
Klik op Aangepaste marges.
Open het tabblad Marges en klik op Staand of Liggend.
Klik in de lijst Toepassen op op Geselecteerde tekst.
Opmerking In Microsoft Word worden automatisch sectie-einden voor en na de tekst met de nieuwe afdrukstand ingevoegd. Als uw document al in secties is verdeeld, kunt u in een of meer secties klikken en vervolgens alleen voor de geselecteerde secties de afdrukstand wijzigen.
of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |