quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef screwloose het volgende:
![]()
Ik heb deze smiley nog nooit gebruikt
Jaquote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stomme landen die onverwachts beter spelen
Als in een soort maffe knuffel, ja hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we uithuilen in elkaars armen?
Trustenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, bed in, de wekker gaat weer om 4 uur..
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Uiteraard.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als in een soort maffe knuffel, ja hoor.
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
Stiekem ben ik best blij dat ik niet op de vrouw uit de OP lijk.
Nou iddquote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef xFriendx het volgende:
Ben niet zoals Tijn, maar moet wel zeggen dat ik wel iets meer kan genieten van het spel van veel andere ploegen dan dat van OranjeZit veel meer mentaliteit in. Die Russen, Italië, dit potje wederom.
Het spel van Oranje is sowieso om te huilen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef xFriendx het volgende:
Ben niet zoals Tijn, maar moet wel zeggen dat ik wel iets meer kan genieten van het spel van veel andere ploegen dan dat van OranjeZit veel meer mentaliteit in. Die Russen, Italië, dit potje wederom.
quote:
quote:
Trustenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kom naar Rotterdam danquote:
Wat?quote:
Ik op kakkertje van Hakkebarquote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik vind die man lijken op Rensjebree
Van Persie en Robben zijn om te huilen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het spel van Oranje is sowieso om te huilen.
Nee joh, jij bent toch al bezetquote:
tot nu toe vind ik niets gezellig aan voetbalquote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niksIk vind het leuk
En zo gezellig
Opstelling is bijna onveranderd, Vlaar wordt alleen gewisseld voor Mathijsen die weer fit is.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Van Persie en Robben zijn om te huilen.
De rest valt wel mee. Huntelaar er in en je krijgt een ander resultaat.
Maar goed. Stiekem hoop ik dat van Marwijk er niks mee doet en Duitsland lekker wint woensdag
Tis toch belachelijk dat Bert Huntelaar zaterdag maar een kwartier ofzo liet spelenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Van Persie en Robben zijn om te huilen.
De rest valt wel mee. Huntelaar er in en je krijgt een ander resultaat.
Maar goed. Stiekem hoop ik dat van Marwijk er niks mee doet en Duitsland lekker wint woensdag
Ik ben niet bezetquote:
Ja hallo, waarom denk jij dat ik iedereen uitnodig!! Niet voor het voetballen hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tot nu toe vind ik niets gezellig aan voetbal
Ja ik kijk elke wedstrijd. Ook gewoon thuis alleen op de bankquote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik had een kusje gekregen van Myra.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Volgende meet?quote:
Ok!quote:
Zekerquote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tis toch belachelijk dat Bert Huntelaar zaterdag maar een kwartier ofzo liet spelen
Ik snap er ook niks van.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tis toch belachelijk dat Bert Huntelaar zaterdag maar een kwartier ofzo liet spelen
Ik vind sowieso dat elke speler zonder shirt moet spelen!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeker
Huntelaar en Van Persie moeten er gewoon beiden in staan
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat elke speler zonder shirt moet spelen!
Ik heb morgen ook wel tijdquote:
Hmm vooruit.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een kusje gekregen van Myra.
[..]
Volgende meet?
Het begint ernstige vormen aan te nemenquote:
Mag dat dan ook bij damesvoetbal?quote:
Van mij wel hoorquote:
Hoi tijn. Hoe was de meeting in Rotterdam eigenlijk van dat nieuwe mensen leren kennen topic?quote:
Hoe laat en waar?quote:
Dat had ik wel goed voor elkaar. 3 mannen bij elkaar met allemaal een lippenstift kusje op hun wang.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een kusje gekregen van Myra.
Je bent net een beestje dat zijn territorium markeertquote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had ik wel goed voor elkaar. 3 mannen bij elkaar met allemaal een lippenstift kusje op hun wang.
Op een bedquote:
Zomer in de bol, warm weerquote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Zit er wat in de lucht? Al die gierende hormoontjes....
Is altijd toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Mag in de mijne!quote:
Doe je mee?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Wat is je adresquote:
Leuk, zeker voor herhaling vatbaar. Binnenkort weer een meet.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hoi tijn. Hoe was de meeting in Rotterdam eigenlijk van dat nieuwe mensen leren kennen topic?
Oke dat magquote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er toch altijd een topje onderaan
Zo, niet te enthousiast hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welja, als ik de mensheid er mee kan helpen.
Waar?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Zo hoort dat.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je bent net een beestje dat zijn territorium markeert
quote:
Hups, sandwich?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welja, als ik de mensheid er mee kan helpen.
Bescheidenheid. Anders heb ik morgen geen stem meer nadat ik schreeuw hoe graag ik je wil, hoe hard ik je wil, again and again.quote:
Grappig om te lezen dat er dingen zijn waar ik niet nerd genoeg voor ben.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
Hey zijn hier trouwens nerds die Batman comics lezen ??? Ik zoek namelijk een deel van Batman comics waar Harley Quinn inzit ???
Ik wil haar namelijk tekenen en dan is het wel handig als ik een comic weet te vinden waar ze inzit zodat ik een goed voorbeeld heb voor tekenen
There's a first for everythingquote:
Kun je niet gewoon googlen op Harley Quinn?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
Hey zijn hier trouwens nerds die Batman comics lezen ??? Ik zoek namelijk een deel van Batman comics waar Harley Quinn inzit ???
Ik wil haar namelijk tekenen en dan is het wel handig als ik een comic weet te vinden waar ze inzit zodat ik een goed voorbeeld heb voor tekenen
Ik zou eerst kotsen en daarna douchen als ik jou was.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga douchen , kotsen en tot half 3 in bed wachten tot ik in slaap val... veel plezier met dit klote voetbal...
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga douchen , kotsen en tot half 3 in bed wachten tot ik in slaap val... veel plezier met dit klote voetbal...
Kusje chicaquote:Op maandag 11 juni 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
Yep ik ben aan het googlen oh ik vind het al arkham city geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon googlen op Harley Quinn?
Maar Breuls leest veel Batman geloof ik.
Okee beter. Misschien kom ik ook eens langs dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk, zeker voor herhaling vatbaar. Binnenkort weer een meet.
Hangt ook van de stijl af die je wilt tekenen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yep ik ben aan het googlen oh ik vind het al arkham city geloof ik
Moet je zeker doen, is in Utrecht op 30 juniquote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Okee beter. Misschien kom ik ook eens langs dan.
Ahh thanks dat zijn nou even de weetjes die ik nodig heb.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt ook van de stijl af die je wilt tekenen.
Bijvoorbeeld realisme moet je Harley Quinn Alex Ross zoeken.
Genoteerd. Zal eens kijken of het goed uitkomt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet je zeker doen, is in Utrecht op 30 juni
Ross werkt vaak met vrienden en familie die voor hem model staan, dus het is anatomisch erg goed.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:26 schreef formerjellybean het volgende:
Oh die Alex Ross zijn inderdaad erg cool voor tekeningen
quote:
Welke deelgemeente van Rotterdam woon jij eigenlijk?quote:
Jahaa dat is de ticket!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Gewoon "neuken dan maar" doet wonderen
Ik vind haar er vooral stoer en gevaarlijk en sexy uitzien en dat zijn vaak wel de leuke types om te tekenen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ross werkt vaak met vrienden en familie die voor hem model staan, dus het is anatomisch erg goed.
Dit, samen met zijn verftechnieken, zorgen er wel voor dat hij maar weinig werk gedaan krijgt.
Geen enkelequote:Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Welke deelgemeente van Rotterdam woon jij eigenlijk?
quote:
Gorinchem!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:30 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar je woont wel in de buurt van Rotterdam?
Aha okeequote:Op maandag 11 juni 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gorinchem!
Mn stiefma woont in Crooswijk
Zei iemand dat maar tegen mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Gewoon "neuken dan maar" doet wonderen
Ik ben niet zo thuis in Batman. Waarschijnlijk weet Captain_Maximum er meer van af dan ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind haar er vooral stoer en gevaarlijk en sexy uitzien en dat zijn vaak wel de leuke types om te tekenen.
Die kans is aanwezig jaquote:Op maandag 11 juni 2012 22:32 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Aha okee
Ik zag Rotterdam voorbij komen in dit topic en dan gaat mijn stadsgenoot-alarm automatisch af.
Je weet maar nooit.. voor je het weet zitten hier mensen die om de hoek wonen ofzo.
Je weet simpelweg teveel van comics, net zoals die gasten uit The Big Bang Theory.quote:
Series he, niet realistischquote:Op maandag 11 juni 2012 22:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je weet simpelweg teveel van comics, net zoals die gasten uit The Big Bang Theory.
Maar goed, zelfs die hebben inmiddels allemaal een chick en gaan trouwen in de serie enzo
Jersey Shore niet als realistisch erkennenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ook dat schijnt niet altijd realiteit te zijn.
Moet ik nog steeds seizoen 4 en 5 van downloaden bekijkenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jersey Shore niet als realistisch erkennen
Laat maar weten wat voor soort je zoekt. Ik weet overal wel een beetje vanaf.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ik denk dat ik ook maar comics ga lezen vind het tekenen zo gaaf
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:49 schreef formerjellybean het volgende:
Nou nee , ik vind het een irritant dom wicht die steeds zit te jammeren
Gebanned nog wel zoooo! Knapquote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Gebanned tot 20 mei, daarna wel weer lekker gepost, maar kom hier niet meer, gaat me te snel en ik pas niet echt in het topic vind ik. (Maar bij de meets vind ik het juist wel super chill, gaat minder snel ofzo?)
Je haat overal?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef Strani het volgende:
Iemand zei hier vanavond dat ik alleen nog in FB haat. Ik wil daar op zeggen dat ik vereerd ben dat m'n posts daar blijkbaar tóch nog worden gelezen
(Maar ik haat niet alleen daar hoor)
Tuurlijk, ik discrimineer nietquote:
Eens. Ik post hier ook bijna niet meer.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Gebanned tot 20 mei, daarna wel weer lekker gepost, maar kom hier niet meer, gaat me te snel en ik pas niet echt in het topic vind ik. (Maar bij de meets vind ik het juist wel super chill, gaat minder snel ofzo?)
Daarom, ik vind het altijd een soort reunie van ex-users en huidige users daar, als er weer eens wat is. Reuzegezellig.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef Drommeldaris het volgende:
FB is het secundaire topic van dit topic toch? Moet er haast wel kijken om dit topic een beetje te kunnen volgen
Het is gelukkig weer even rustig in de FB maar dit topic is dan ook steeds stiller aan het worden.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik discrimineer niet
Nee serieus, ik haat nergens maar vind het meestal wel interessant als er weer eens wat is in FB. Verder niks.
Ik begin ook steeds minder aanwezig te zijn op FOK!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:25 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Eens. Ik post hier ook bijna niet meer.
Dit is nog wel het enige topic waar ik kom, dus ik fok überhaupt niet zoveel meer.
Toch heerlijk, ramptoerisme nezo.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar om het er nu gezellig te gaan noemen
Dit was toch onze bezigheidstherapie?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar om het er nu gezellig te gaan noemen
Ja, dat mag niet van de forumgestapo. Had je kunnen weten van te voren.quote:
Ja sommige mensen vinden dat vervelend en denken dat je ze dan opnaait ofzo...quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat mag niet van de forumgestapo. Had je kunnen weten van te voren.
Ik vind het nu al persoonlijk worden en je hebt het niet eens tegen mij!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja sommige mensen vinden dat vervelend en denken dat je ze dan opnaait ofzo...
Of ze vinden dat je ze lastig-valt als het erg persoonlijk wordt
Daar had ik ook al een rel overquote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja sommige mensen vinden dat vervelend en denken dat je ze dan opnaait ofzo...
Of ze vinden dat je ze lastig-valt als het erg persoonlijk wordt
Ik mis jou Myrquote:
Ik ben er altijd man, altijd.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik mis jou MyrHartverscheurend, hou het nauwelijks vol
Ga je nog een keer naar een meet ofzo?
Wat is er waar de 22ste?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben er altijd man, altijd.
Alleen de 22ste niet waarschijnlijk, want ik moet de 23ste kei vroeg werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |