Hij is gewoon open, kan reageren niet meer nee? Ik heb in ieder geval even een schop gegeven, doe ermee wat je wil.quote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef Boldface het volgende:
Is het ook mogelijk om een (zeer) oud topic te heropenen?
Gezien de actualiteit van vandaag zou ik dit topic wel omhoog willen trappen:
Eed / belofte en scheiding kerk & staat
Maar reageren kan niet meer. En om nou weer een nieuw topic aan te maken....
Vrij vervelend idd, zal 't in de gaten houden.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:57 schreef Hexagon het volgende:
Die cempexo loopt onderhand de spuigaten uit
POL / FNV wil echt werk, geen wegwerpbanen
dank jequote:
Gooi hem wel dicht als de uitslagen binnen zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:13 schreef Hexagon het volgende:
Deze kan dadelijk dichtl. Over een uurtje komt een uitslagentopic
POL / Fok! POL verkiezingen 2012
Wat is dat nu voor flauwe opmerking?quote:Op woensdag 19 december 2012 08:00 schreef 99.999 het volgende:
Ach, dat jij enkel Rick van der Ploeg geschikt vindt voor enige functie weten we onderhand
Ik zou zeggen: welkom in de maatschappelijke poppenkast. Inderdaad doet kwaliteit al jaren niet toe, popiejopie-uitstraling des te meer.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Rick van der Ploeg tekort is gedaan en dat hij wel een geschikte kandidaat is om minister te worden van OCW. Hij promoveerde met uitstekend onderzoekswerk aan Cambridge University, hij heeft veel ervaring als hoogleraar (de W in OCW) en hij is een intellectueel (gaat niet noodzakelijk samen). Ik heb nergens geteld dat er niet meer geschikte kandidaten zijn. Als een politieke partij voor Dijksma kiest terwijl ze ook voor van der Ploeg kunnen kiezen dan is het duidelijk dat ze niet voor kwaliteit gaan.
Van der Ploeg is een typische autist: heel slim, drama om mee te werken. Kan je nog zo slim zijn, je hebt er geen fuck aan als je niet kan communiceren. Mensen zijn communicatieve wezens.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: welkom in de maatschappelijke poppenkast. Inderdaad doet kwaliteit al jaren niet toe, popiejopie-uitstraling des te meer.
'quote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van der Ploeg is een typische autist: heel slim, drama om mee te werken. Kan je nog zo slim zijn, je hebt er geen fuck aan als je niet kan communiceren. Mensen zijn communicatieve wezens.
Dat deel wordt wel overgewaardeerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van der Ploeg is een typische autist: heel slim, drama om mee te werken. Kan je nog zo slim zijn, je hebt er geen fuck aan als je niet kan communiceren. Mensen zijn communicatieve wezens.
Jij hebt gewoon als trollactie iedereen misleid.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
'
Nou zeg, ben ik echt zo'n sociale ramp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |