Ik ben helemaal niet schijnheilig. Ik vraag me echt af waar je dat nu weer vandaan haalt. Jij trekt een post van mij uit zijn context en plaatst hem hier in de Feedback. Waarom ontgaat me een beetje, mogelijk wil je mij de mond snoeren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben jij minder schijnheilig , is wel eerlijker voor iedereen.
En het moet eerlijker.
Doe maar niet scheinheilig... na mijn vorige ban was je al vaker druk met zeuren om een nieuwe ban voor me. Iets waar normaal al een ban voor staat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik dacht.
Hebben we aan jou te danken met je opzichtige banpogingen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:03 schreef De_Guidance het volgende:
De rellen verspreiden zich van NWS naar POL.
Hee 3-voud, hoe is het met je fantasie vliegtuig?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe maar niet scheinheilig... na mijn vorige ban was je al vaker druk met zeuren om een nieuwe ban voor me. Iets waar normaal al een ban voor staat.
Dus knijp maar in je handjes dat je hier werkelijk als kleuter een voorkeursbehandeling krijgt.
Omdat jij links bent.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom zou ik een ban voor jullie willen ?
Nou...sjees... omdat je er al 89x ongeveer om gezeurd hebt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou...sjees... omdat je er al 89x ongeveer om gezeurd hebt?
Dude. Zoek een leven. We struikelen dagelijks over je matras die hier op fok ligt.
En dan krijg je een ban. Wat de fuck dan nog?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou...sjees... omdat je er al 89x ongeveer om gezeurd hebt?
Dude. Zoek een leven. We struikelen dagelijks over je matras die hier op fok ligt.
Niks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan krijg je een ban. Wat de fuck dan nog?
Waarom ga je anders hier over postings klagen in de Feedback? Wat is je doel dán?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
Was jij niet een van die jankzakken die in NWS zat te zeiken dat andere users bevooroordeeld worden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niks.
Maar dat gejammer en gestook van die kleuter is wel een keer leuk geweest.
Nee. Ik zei "iedereen".quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was jij niet een van die jankzakken die in NWS zat te zeiken dat andere users bevooroordeeld worden?
Zak lossnijden en met een elastiekje tegen de balletjes is ook leuk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef LXIV het volgende:
(Zolang er alleen nog maar gepraat mag worden natuurlijk. Uiteindelijk verdienen ze de kogel)
*zucht*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
Iedereen wordt bevooroordeeld? Nee, duidelijk.
Ik zie mezelf al met zo'n postbodestiekje en de verrimpelde ballen van Marcel van Dam voor mijn neus. Bovendien duurt het lang om zo een einde te maken aan de Linkse terreur, dat is net zoiets als een olifant doodgooien met een watje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zak lossnijden en met een elastiekje tegen de balletjes is ook leuk.
Weetikut.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al met zo'n postbodestiekje en de verrimpelde ballen van Marcel van Dam voor mijn neus. Bovendien duurt het lang om zo een einde te maken aan de Linkse terreur, dat is net zoiets als een olifant doodgooien met een watje.
Oké Calimero.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
*zucht*
Iedereen wordt is bevooroordeeld
iPhone 4?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
Ik bedoelde trouwens bevoordeeld.
Stomme tel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |