Jij weet het beter dan hemzelf? Interessant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef remlof het volgende:
Kom op zeg, die post was overduidelijk ironisch bedoeld als je 'm zo leest.
Dat die nummer 64 hier op een manier post dat ie dat zelf onderuit haalt is niet erg handig van 'm, maar negeer dat gewoon.
Nee, maar ik zie hier weer eens van een mug een olifant gefabriceerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij weet het beter dan hemzelf? Interessant.
Volgens mij zei ze 'enorme lul'.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Reya het volgende:
Ik wel sowieso zeggen dat Friek_ een lul is. Zeker na het incident met mijn moeder.
Dit geintje flikt LXIV wel vaker , laten we dan zeggen de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie hier weer eens van een mug een olifant gefabriceerd.
Wat dacht je? 3-voud ligt onder vuur elders, laat ik het verder opstoken om de ban te versnellen?quote:
Ga zelf eens terug.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef remlof het volgende:
Gaat eens terug naar de SC allen en laat dit topic waar het voor bedoeld is.
En dan? Ga je dan de gedachtenpolitie bellen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet?
Je zei juridische redenen net, dus van de wet niet ?
Nou is deze in Nederland nogal vrij, tenzij je oproept tot geweld.
Dus vertel eens, wat is je échte mening over wat met de PvdA moet gebeuren?
Ja, dat is precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat dacht je? 3-voud ligt onder vuur elders, laat ik het verder opstoken om de ban te versnellen?
Knul, je bent zo doorzichtig als smerig slijm.
Ah, Calimero is ook weer van de partij. Voelt zich te tof voor meetings, maar niet voor gejank in FB-topics.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat dacht je? 3-voud ligt onder vuur elders, laat ik het verder opstoken om de ban te versnellen?
Knul, je bent zo doorzichtig als smerig slijm.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben versterking nodig!
Nee, maar dan ben jij minder schijnheilig , is wel eerlijker voor iedereen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dan? Ga je dan de gedachtenpolitie bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |