quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh, de PvdA blijven natuurlijk landverraders die aan de hoogste boom opgeknoopt moeten worden. Dat staat buiten kijf verder.
Is dit normaal ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zak lossnijden en met elastiekjes tegen de ballen petsen mag ook.
Neuh ik doe het gewoon open en bloot.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, trek het maar weer uit de context, vuile stink-NSB-er.
Lees eerst het hele topic en mijn eerste reactiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Neuh ik doe het gewoon open en bloot.
Daarom kun je je hier ook verweren. Heb ik het verkeerd begrepen en in welke context bedoelde je het?
Had ik al gedaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lees eerst het hele topic en mijn eerste reactie
Ik vind de PvdA helemaal niet tof, maar in de context kun je deze post zeker ironisch opvatten, en dat doet verder ook bijna iedereen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Had ik al gedaan.
Maar ik begrijp dus dat het ironisch is bedoeld en dat je de PvdA wel tof vind?
Dus je vindt het landverraders maar dat ophangen is maar een grapje ofzo ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind de PvdA helemaal niet tof, maar in de context kun je deze post zeker ironisch opvatten, en dat doet verder ook bijna iedereen.
De hele post kun je als ironisch opvatten. Wat iedereen toch ook wel duidelijk is denk ik. Wat ik verder van PvdA-ers denk doet niet ter zakequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus je vindt het landverraders maar dat ophangen is maar een grapje ofzo ?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
De hele post kun je als ironisch opvatten. Wat iedereen toch ook wel duidelijk is denk ik. Wat ik verder van PvdA-ers denk doet niet ter zake
Ik neem aan dat hij die ook niet letterlijk bedoelde.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het komt op mij semi-serieus over. Goed wat jij wil, als je zegt dat het ironisch is vooruit.
Wat vind je dan van 3-vouds reactie erop?
Voor de grap oproepen tot moord is ook echt geweld prediken en haatemoties loswoelen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, trek het maar weer uit de context, vuile stink-NSB-er.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Voor de grap oproepen tot moord is ook echt geweld prediken en haatemoties loswoelen.
Voor de grap iemand NSB'er noemen is ook echt iemand demoniseren.
Dat is zonder meer zo. Maar iedereen kan toch in desbetreffend topic nalezen in welke context de opmerking geplaatst is. Verder is het geen grapje, maar heb ik 5 posts hierboven al geschreven wat ik ermee bedoelde.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
welles...
veel haat en verbaal geweld wordt verkocht als "grapje"
Mooi, af en toe kun je eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:41 schreef LXIV het volgende:
Verder is het geen grapje, maar heb ik 5 posts hierboven al geschreven wat ik ermee bedoelde.
Mijn echte mening over wat te doen met de PvdA post ik om juridische redenen helemaal niet.
Nee, dat is niet zo. Hoe ik deze beruchte quote bedoelde dat heb ik al omschreven. Dat heeft helemaal niks met het opzoeken van grenzen te maken. Wel met ironie natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mooi, af en toe kun je eerlijk zijn.
Je zoekt dus de grens op en schuilt je achter zogenaamde ironie , omdat je bang bent voor juridische gevolgen.
Ik weet alweer genoeg. Lafjes dus.
Van wie mag dat niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Hoe ik deze beruchte quote bedoelde dat heb ik al omschreven. Dat heeft helemaal niks met het opzoeken van grenzen te maken. Wel met ironie natuurlijk.
Verder zou ik best graag helemaal open&eerlijk willen zijn over mijn mening tav PvdA-ers, maar dat mag dus niet blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |