Tof, ff Duitsland op en neerquote:Op maandag 11 juni 2012 21:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Trein plaatsen. Vanaf de Maasvlakte via Arnhem-Emmerich-Duisburg. Dan terug passagieren met de trein naar Emmerich en dan met de auto terug naar Rotterdam
Ja op zich wel tof, Donderdag helemaal mooi, dan ga ik vanaf Amsterdam met kolentrein (3,6 miljoen kilo) en dan in Duitsland in het hotel chillen. Lekker gratis eten allesquote:
Nicequote:Op maandag 11 juni 2012 21:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja op zich wel tof, Donderdag helemaal mooi, dan ga ik vanaf Amsterdam met kolentrein (3,6 miljoen kilo) en dan in Duitsland in het hotel chillen. Lekker gratis eten alles
Toevallig donderdagavond alleen, omdat mijn mentormachinist daar in de buurt woont, die wil neukenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nice![]()
en dan de volgende dag weer terug? Zit je daar dan ook nog met collega's in het hotel?
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toevallig donderdagavond alleen, omdat mijn mentormachinist daar in de buurt woont, die wil neuken
Maar dan kom ik daar om 03.30 aan 's nachts, douchen, slapen. En dan om 12.30 aan de tafel zitten om te lunchen. Gewoon dikke schnitzel bestellen of biefstuk
Ik kom er al aanquote:Op maandag 11 juni 2012 21:29 schreef Monopoly het volgende:
Maar wie kan Gup uitzetten ?Ik wil wel draaien maar dan moet 'ie wel uit
Mijn favoriete mannelijke user. Ik vind dat wij Kore nog een keer onheus moeten bejegenen hoorquote:
Van hetzelfde, mijn waarde. Ja, dat sowieso. Ik ga d'r fobo even opzoekenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn favoriete mannelijke user. Ik vind dat wij Kore nog een keer onheus moeten bejegenen hoor
Fotoboek van Korequote:Op maandag 11 juni 2012 21:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Van hetzelfde, mijn waarde. Ja, dat sowieso. Ik ga d'r fobo even opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |