De hele wereld moet kunnen meegenieten van hun fortuinlijke liefdequote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:31 schreef Leandra het volgende:
Ik snap dat niet, dan zit je samen ergens je tweejarig huwelijk te vieren en dan ga je even op het balkon staan om aan je vrouw te twitteren dat je blij bent dat je twee jaar getrouwd bent?
Loop je daarvoor weg, of doe je dat terwijl je naast haar op de bank zit?
Ik slaap niet tussen ze in, dus kan het niet aan ze vragen. En nogmaals: dat bekend elkaar aantrekt, is toch geen verrassing?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:12 schreef Cynix ® het volgende:
Maar wát dan precies?
Kom op, wat moet een mooie ambitieuze vrouw met een dwerg als Wesley als-ie niks te makken zou hebben?
Dan is het óf aandachtshoereren óf het begin van het einde verbloemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:14 schreef Greys het volgende:
Ik zie zat 'gewone' mensen op FB roepen als ze een half jaar, 1 jaar, 2 jaar of 5 jaar getrouwd zijn hoor.
Snap ook niet zo goed dat dat dan anders is als je bekend bent. Waarom zou je het dan niet meer mogen delen?
Maar als de nicht van de uitlaatservice van de teckel van je vriendin op Facebook/twitter roept dat ze zo gezellig d'r 1 jarig huwelijk aan het vieren is dan kraait er geen haan naar of in elk geval niemand die zich afvraagt 'waarom ze dat met de wereld delen'. Dan wordt ze gewoon gefeliciteerd of genegeerd. Daar zijn die kanalen nou eenmaal voor, om je gedachten en dingetjes met de wereld te delenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:16 schreef Leandra het volgende:
Ik zeg nergens dat het anders is als je bekend bent
Die gast is één en al plakplaatje. Sjesus zeg ga je liefkozend naar beneden kom je dat tegenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:53 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Wes best aantrekkelijk, op die plakplaatjes na dan. En het ziet er idd niet naar uit dat ze binnenkort gaan scheiden.
Estelle al naar Sardinië, Yo & Wes naar Sardinië. ChipsZak. over twee week naar Sardinië. Blijkbaar de hotspot om BN'ers te spottenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:12 schreef alors het volgende:
![]()
[..]twitter:sneijder101010 twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 08:42:13I feel like the luckiest man in the world!! Celebrating two years anniversary with my sweet wife @YolantheCabau on Sardinia! 17-07-'10 reageer retweet
Volgens mij is het een bijbeltekst, Yo heeft die op haar rug, iets kleiner.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Net alsof 1 sigaretje kwaad kan, wat een ophef over niks. Ik vind die tattoos afgrijselijker mn die van Jo op zijn buik. En wat heeft ie toch om zijn nek laten schrijven?
Niet miepen. Ken je deze nog? Die rookte meer dan jij en ik bijelkaar in onze hoogtij-dagen.quote:
Frank Reijkaard en van Basten roken ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:33 schreef static het volgende:
[..]
Niet miepen. Ken je deze nog? Die rookte meer dan jij en ik bijelkaar in onze hoogtij-dagen.
[ afbeelding ]
Uhuh, zelfde als deze:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Frank Reijkaard en van Basten roken ook
Wat een kop hèDa's niks vergeleken bij die melkmuilen van nu.
Je hebt de Telegraaf wakker geschudquote:
quote:Wesley Sneijder gesnapt met sigaret
van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO - Voetballer Wesley Sneijder is eerder deze maand op de gevoelige plaat vastgelegd terwijl hij ligt te genieten van een saffie.
Dat blijkt uit foto's van de Braziliaanse website Globo. De sterspeler van Oranje genoot, na het dramatisch verlopen EK, met zijn echtgenote Yolanthe van een welverdiende vakantie op het zonnige Ibiza. Daarbij stak Wes af en toe een peukje op, terwijl Yo van een lekker wijntje dronk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |