No wonder dat er na 2 jaar nog geen baby is....quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Vivi het volgende:
Ja, in zijn relatie met Yo. Hij zegt ook dat Yo alleen aardig is als de camera's draaien. Ik kan niet teveel in detail treden maar het is iemand uit het media wereldje. Ik heb ook wel eens gesproken met een van haar beste vrienden en dat is een heel aardig iemand, hij zegt dat zij een schatje is en dat geloof ik wel.
Ik snap het even niet... wie zegt dat Yo alleen aardig is als de camera draait? Wes?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Vivi het volgende:
Ja, in zijn relatie met Yo. Hij zegt ook dat Yo alleen aardig is als de camera's draaien. Ik kan niet teveel in detail treden maar het is iemand uit het media wereldje. Ik heb ook wel eens gesproken met een van haar beste vrienden en dat is een heel aardig iemand, hij zegt dat zij een schatje is en dat geloof ik wel.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien verstond ze het niet goed en zei hij: 'Ik wil een heel elftal naast jou!'
Hmm! En Yo vindt dat vreemdgaan allemaal maar ok? Of weet ze het gewoon niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Vivi het volgende:
Of ze weet dat dat gewoon bij de voetballerij hoort en doet niet al te moeilijk zolang ze mag shoppen met 3 unlimited credit cards.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm! En Yo vindt dat vreemdgaan allemaal maar ok? Of weet ze het gewoon niet?
Nee ik niet. Hoe harder iemand roept dat zijn/haar partner gewéldig is hoe minder ik het geloofquote:
Wendy en Xander hadden daar ook een handje van toentertijd.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee ik niet. Hoe harder iemand roept dat zijn/haar partner gewéldig is hoe minder ik het geloof
Dat belooft dan weinig goedsquote:Op maandag 11 juni 2012 22:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wendy en Xander hadden daar ook een handje van toentertijd.
En Daan en Jennifer
quote:
quote:"Misschien moeten we een beetje opschieten met dit interview. Dan kunnen we alvast gaan oefenen"
Ik ben ook benieuwd.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef alors het volgende:
Nouja Ashley Cole ging ook vreemd terwijl hij met zo'n schattig mooi meisje als Cheryl Cole getrouwd was, dus het kan blijkbaar wel... Maar wtf zou ik toch wel een giller vinden hoor, en dan zulke zoetsappige interviews houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |