Oh shit, die had ik dichtbij, maar nu niet meer. Maar ze zullen vast wel ergens anders nog iets hebben... Claire's is wel enig voor spullies jaquote:
quote:
*start google*quote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef Lutte het volgende:
Ik wil naar de Dille en Kamille, alleen om de naam
Ik had daar een x een zuurstok gekochtquote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef Lutte het volgende:
Ik wil naar de Dille en Kamille, alleen om de naam
Zwab, heb jij nog een tip voor een goedkoop hoesje/condoom/folie voor m'n HTC?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
Dille en Kamille is een leuke winkel, heb er redelijk wat spullen en thee vandaan
Nee, tientje verzendkostenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
de accesoireswinkel van htc zelf? http://www.htcaccessorystore.com/nl
Oei!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef Strega het volgende:
Had net een hypo, nooit leuk. Had vergeten te eten. Nu in enen doodmoe.
oehquote:Op maandag 11 juni 2012 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou dan , hoe cool zijn die uilen bij mn collega in de tuin dan![]()
[ afbeelding ]
Wat voor soort zou t zijn??
Ze hebben er al drie tegelijk gespot , en ze liet me ook een filmpje zien van het kabaal wat ze maken, echt oorverdovend, en de hele nacht door
Nou ze doen de hele nacht iets van IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH X 10000000quote:
Oei! Vervelendquote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef Strega het volgende:
Had net een hypo, nooit leuk. Had vergeten te eten. Nu in enen doodmoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |